Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    Egyébként ahogy olvasgattam azt ajánlják youtube-on a setupállítgatós fazonok, hogy pl. a GT3-as autókkal a hot pressure 180 kPa környékén legyen verseny közben (a GT1-es autókra is ezt mondták most a hétvégén az iRacing fórumon).

    Nemtom ezt honnan szedték, mert én a BMW-vel mentem ma 2 versenyt ilyen beállítással (meg előtte egy rakás kört gyakoroltam), és teljesen olyan érzés az autó, mintha csak siklana a pályán, nincs meg a tapadás.
    Az egyik versenyen ki is nyiffantam. :D Nem igazán értettem, hogy ennek ilyen szarnak kell lennie (ebben a hitben voltam a második verseny végéig) vagy pedig én rontok el valamit. Csak azért mondom ezt így, mert nemrég kezdtem újra a versenyezgetést (egyelőre elég kevés sikerrel :D).

    Kipróbáltam egy practice sessionben, hogy 3 clickkel lejjebb vettem az alap nyomást, és sokkal jobb volt, éreztem hogy az autó "kapaszkodik" az útba, nyomhattam neki mint az állat, nem csak siklott meg csúszkált összevissza, igaz csak 4 körön keresztül tartott a próba. Ezt volt 4x (negyvenvalahány, asszem 43) fokos úthőmérsékletnél.

    Aztán egy másik practice sessionben meg (még mielőtt utánaolvastam volna, hogy ezt is figyelni kell) az alapbeállítással (aminél a hot pressure 180+ kPa) körözgettem és brutális tapadás volt, megintcsak nem értettem mi a pöcs történik. Megnéztem, és az úthőmérséklet ebben a sessionben 26 fok volt.

    Szóval ha magasabb az úthőmérséklet visszább kell venni a légnyomást, ha alacsony akkor meg feljebb. Utánaolvastam (NEM az iRacing fórumon), és a valóságban így van. Mondjuk a valóságban a levegőhőmérsékletet nézik de mindegy. Azt ovastam, hogy 10 Fahrenheit fokos különbségnél (~5 Celsius) 1psi-vel (7 kPa, iRacingen mondjuk 2 klikk) kell állítani a dolgot.

Új hozzászólás Aktív témák