Új hozzászólás Aktív témák

  • #214

    aktív tag

    biker, köszi a mai teszt versenyt, gratulálok a dobogóhoz, illetve minden túlélőnek. :R A rajtrács papíron úgy látom most működött, a gyakorlatban eléggé szétestünk.

    Én kicsit dühös vagyok magamra, a jó quali után teljesen megkevert az időjárás és a spotter/ overlay. Kimentem a futamra vizes gumikon, mire a Kappson azt látom, hogy a fél rajtrács szárazon van (gondolom a warmup alapján). Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik. Hiba, de ennek ellenére megtettem, így előállt az, hogy az overlay mást mutatottam a nevem mellett, mint amit a spotter bemondott. :DDD Mindemellett, mire visszaértem már nagyjából mindenki neve mellett esőgumi díszelgett. Ha van egy versenyzőnek komoly ellenfele, akkor az az, ha nem bízik az autójában, ezt 100%-ban elértem, ami mindjárt két megforgást is eredményezett 3 kanyar alatt. Utána körbegurultam, legalább gyakoroltam az esőt. JulesTS-sel vívtam az óra szerint, eléggé kezdett rám felérni a végére.

    Nálam nagyobb esőmenők (sokakat ezzel nem zártam ki), leírnátok kérlek, hogy ti az iRacing UI-t hogy értelmezitek változó körülmények között? Weather mapet ismerem, az időbeli előrejelzést is, de sok tapasztalatom még nincs velük. Miből derült ki biztosan, hogy már az elején is esőgumi kellett? Láttátok-e előre, hogy a pálya nem fog felszáradni a végéig? Például kezdődő esőben tapasztalataim szerint bőven lehet még jó pár kört menni slickkel, ami józan ésszel nekem soknak tűnik, így itt lenne az ideje megérteni az iRacing logikáját. Szívesen meghallgatom azok tapasztalatát is, akik ezen a konkrét versenyen nem voltak, első körben ez jobban érdekelne, mint egy 25 perces videó bármelyik 5000+ IR-es youtubertől. :R

Új hozzászólás Aktív témák