-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz ---Lasali--- #12500 üzenetére
Na nekem a hátsó van így fűzve, mint amit linkeltem, csak azért tettem be hogy a peremet belülről kerülő küllőre gondolunk-e?
Most én nem értem amit írsz , rakj már be légy szíves egy fotót első-hátsóról, hogy szerinted mi lenne a helyes metódus?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #12498 üzenetére
reflektálok mindenre majd, köszönöm a bőséges információt, csak közben elég pipa lettem, mert nem kereket fűzögetnem kéne most, és mégis azt csinálom, szóval örülnék, ha jó lenne, ha már rápazarolok egy órát, de nem az.
elkezdtem az új kereket befűzni, 36 lyukú, 3 kereszt, flipflop sturmey agy. befűztem, de menet közben is találkoztam már érdekességekkel, nehezen ér végig a küllő, stb. a végeredmény az, hogy az egy kereszthez tartozó küllők egyik fele brutál laza, kilóg a felniből szinte, a másik meg atomfeszes, pedig nincs is a menet csak félig. miért lehet ez? attól, hogy 32l helyett 36l-t fűztem, nem változott semmi. mindent úgy csináltam, ahogy szoktam, ahogy fentebb beszéltük.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
fpeter07
veterán
DX-es csodalámpával mit lehet csinálni, hogy ne váltson állandóan üzemmódot? Vagyis világítson folyamatosan?
-
Zola007
veterán
válasz fpeter07 #12506 üzenetére
ollóval szét tudod csavarni a nyomógombos részt, ott szokott kilazulva lenni a lapka
lehet hogy beázott és azért érintkezési hibás, takarítsd ki, úgy már mennie kellMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fidig
tag
Sziasztok!
Egy alap Suntour telón (cross bringás) érdemes szimeringet cseréltetni? Közeli bringa szervizes azt mondta, hogy még járjak vele így nyugodtan, aztán majd teleszkóp csere szükséges. Nem éri meg cserélni.
Mi a véleményetek?A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
#90933760
törölt tag
Hát azt hiszem én félrerakom a gépet amíg nem jön meg a fagy. Nincs szívem szétbarmolni a sárba. Majd ha megkeményedett a föld akkor már nem lesz gáz.
-
Zola007
veterán
2000 egy pár szimmering, de valószínűleg itt már erős kopás és patronrobléma is van.
ha otthon nekiállsz vagy van tapasztalt ismerős, akkor még érdemes lehet felújítani, szervizben 3-5e ft-ot biztos legombolnak rólad érte, akkor már szimmeringgel együtt 5-7ezer és jobban jársz ha eladod egy 5-ösért és hozzácsapsz valamennyit egy új árábaMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Még most írok elsőnek ide és örülök hogy van ilyen fórum is
Két kerékpárt is felújítottam a hetekben. Sajnos azért volt erre szükség mert a feleségem bringáját ellopták szeptember közepén és vettünk egy kicsit lepukkant németből behozott kerékpárt. Első ránézésre aki nem látott benne fantáziát az ott is hagyta volna. De alumínium váz (nem is láttam még ilyen módon összeállítva), alumínium dupla falu magasított felni...egyszóval minden alumínium volt rajta. Az ára sem volt sok hiszen a két felnit a boltban nem vettem volna meg ennyiért.
Az én bringám is németből behozott olyan 8-9 éve van meg és mostanra megérett egy jó nagy karbantartásra.
Természetesen év közben kisebb karbantartást azért megcsináltam. A két bringának a vázát és villáját kicseréltem így a páromé elöl teleszkópos lett.
Mindkét bringát teljesen szétszedtem. Vázfestésen esett át mindkettő, új monoblokk középre a kerék agyak azok nagyon jók mindkét bringán bowden csere...stb. Első hátsó lánckerék sort kapott az egyik természetesen új lánccal. A másikon azok még bőven jók. Az enyémről teszek fel képet az asszonyét még teljesen nem csináltam meg (lámpa tartó, oldaltámasz hiányzik) ezért még nem fényképeztem le.
Ilyen volt:
És ilyen lett:
A pedált nem akartam lecserélni mert egy kedves régi barátomtól van aki DH-zott és a nyertes kerékpárról lecserélte és nekem adta.Ja és lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek melyik lakatot érdemes megvenni?
Vagy mindegy?
Ezt vagy ezt ?Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Zola007
veterán
válasz ---Lasali--- #12518 üzenetére
erről beszélek én is, hogy nekem épp totál fordítva van, pedig gyári fűzésű a kerék és tudtommal a Kellys is géppel fűz, íme ezek az én kerekeim, mindkettő tárcsás:
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
kunberci
aktív tag
válasz Zola007 #12499 üzenetére
Szia!
Szerintem úgy kell fűzni a tárcsafékes kerekeket, ahogy a képen van.
Annak a küllőnek kell az agyperemen kívül lennie, amelyik nagyobb igénybevételnek van kitéve.
-Első keréknél, mivel az nem hajtott kerék, a nagyobb igénybevétel fékezésnél van, és fékezésnél a húzott küllők a zöld színü küllő mellettiek az agyperm külső részén vannak. A zöld színü fékezéskor összenyomodik, tehát kevesebb terhelést kap (az agyperem belső felén helyezkedik el ahogy a képen van.
-Hátsó keréknél el kell dönteni, hogy mikor kap a kerék nagyobb terhelést, amikor rálépsz a pedálra, vagy amikor állóra fékezed a kereket. Szerintem fékezéskor, tehát ugyanúgy fűzöm a kereket mint az elsőt. Ha valaki úgy gondolja, hogy a hajtásnál van nagyobb igénybevétel akkor a küllőket fordítva dugja bele az agyperembe. Hajtásnál a zöld küllő a húzó küllő, tehát annak kell kívül lennie ( amennyiben a hajtást itéljük nagyobb igénybevételnek mint a fékezést). -
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #12517 üzenetére
basszus, ez lesz tényleg - de hogy? hát jónak kéne lennie na mindegy, gyakorlat teszi a mestert, most már csak jó lesz. magamnak a kereket már seperc alatt összedobtam, a centírozás is nagyon jól megy már, legalább ennyit profitálok belőle.
a puskám alapján ugye így van, és így is csináltam, miután az egyik(hajtásoldal) kész lett. valamit remélem csak elnéztem
Az első bal oldali küllő ismét a szelepfurat melletti lesz. Ennek jobb oldali párja a szelephez képest második, melynek fejéhez képest a bal oldalon pont egy félfuratköznyi eltolás0sal helyezkedik el a befűzendő küllőnk furata.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #12523 üzenetére
mi lenne velem nélküled az elmúlt két napban de most már cserébe javul a szintidőm
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Szakbarbár
aktív tag
Este megint találkoztam egy Darwin díjas kerékpárossal se lámpa, se prizma, se mellény, a kezében fog egy kulcstartót és azzal világít hátrafelé. A gond az, hogy a kulcstartóban egy UV pénzvizsgáló LED volt.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
hNp88
aktív tag
válasz Szakbarbár #12526 üzenetére
nemár
még azt hittem én voltam a balf#sz amikor telefonnal világítottam-villogtattam hátrafele (elhagytam/lelopták a hátsó lámpám )
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #12523 üzenetére
összeállt a kerék végre, és jó bevallom őszintén, pontosan nem tudom, hogy hogy csináltam meg megmutatnám szívesen Neked személyesen, hogy mit szólna hozzá egy szakember.
ami fura, hogy a saját kerekeimnél, vékonyabb felnik és használt agyak esetén is, alig volt benne nyolcas, csak nagyon picik, szinte nem is volt vele dolgom. ez egy vadi új agy, és egy relatíve új felni, csak 4-el több küllős és szélesebb, mert trekking, ebben olyan csúnya nagy 8-asok vannak, hogy holnap reggel még a saját vázamban egy picit hozzá kell nyúlnom, mielőtt bemegy a gyári helyére.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Zola007
veterán
válasz Szakbarbár #12526 üzenetére
Tegnap nekem is volt szerencsém két donorjelölthöz
Aki debreceni az ismeri az Ötvenhatosok terénél a bringaút hogy megy keresztbe + párhuzamosan jobbra mellette a gyalogátkelő.Messziről láttam hogy bőven zöld lesz mire odaérek, már 50 méterrel előtte váltott, haladós tempóban gurulok át a kereszteződésen. Erre egy ömbör jobb kezében ~1 éves gyerekkel mellette egy tinédzser kiscsaj, mindketten gondolnak egyet és lefordul a zebráról balra, rá a bringaútra. Satufék, gumi visít, miegymás.
Mázli volt, hogy a csaj előrébb volt kb 70 centivel és pont befértem közéjük.
lefagyott mindenki egy pillanatra a zebrán, nem sokon múlt hogy vagy a csajszit vagy a hapsit a gyerekkel nem b.sztam telibe, pedig szerintem nem én lettem volna a hibás, mert fogja magát és "balra el" módon belép elém(#12527) hNp88: nyugi, én lemerültem múltkor, nem szoktam még meg hogy a cree led ennyit eszik. Én is telefonnal játszottam az ufót
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz ---Lasali--- #12530 üzenetére
a múltkor megyek hazafelé kocsival és az egyik faluban mért a Polisz.
megyek tovább, mindenkinek villantok meg körözök aki jön szembe, nem sokkal később jön egy fószer, telefonál vezetés közben.
Jelzek neki is, bólint és....telefonál tovább.
Hát mondom, ehhez is ész kell b+!
Jeleznek hogy nemsokára rendőr, erre telefonál tovább a parasztja. Remélem kapott egy 30-as csekketMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
lefkosia
őstag
The Truth Is Out There
-
Szakbarbár
aktív tag
Kezdetben én is kézben tartott elemlámpával jártam a buszhoz biciklivel (1,5 km), mivel akkor még nem jöttek divatba a ledes lámpák, csak dinamósok. Montin meg nem volt fül, hogy szereljek rá.
(#12529) Zola007 Nekem múltkor egy balerinához volt szerencsém, akinek pont a kerékpárúton jutott eszébe balettezni. Nyergesújfalun úgy van megoldva, hogy járda - bicikliút - főút. A kislány az anyukájával odaballag a kijelölt gyalogátkelőhelyhez, majd a gyerek ugyan azzal a lendülettel megindul hátrafelé a járdára a bicikliutat keresztezve. Megáll a járdán, pont ekkor értem oda, erre elindul előre és nekiszalad a biciklimnek.
Tegnap szereltem ékes hajtóműves biciklit, soha többet nem akarok olyat látni.
A szerelés módja a nagykönyv szerint:
- A hajtókart rögzítő ék egyik oldalán egy csavaranyát találsz ezt csavard le addig, még az ék menetes része épp eltűnik az anyában.
- Fordítsd a hajtókart 3-9 óra állásba úgy hogy az ék anyás része legyen felfelé.
- Tegyél az anya tetejére egy fa lapot, majd egy kalapáccsal egy határozott mozdulattal üss rá a fa lapra.
- A kilazult ékről csavard le az anyát, vedd ki az alátétet, majd húzd ki az éket.
- Ezután levehető a hajtókar.Szerelés nálam:
- A hajtókart rögzítő ék egyik oldalán egy csavaranyát találsz ezt csavard le addig, még az ék menetes része épp eltűnik az anyában.
- Fordítsd a hajtókart 3-9 óra állásba úgy hogy az ék anyás része legyen felfelé.
- Tegyél az anya tetejére egy fa lapot, majd egy kalapáccsal egy határozott mozdulattal üss rá a fa lapra.
- Ha a falapba belemegy az ék menetes része, akkor megszívtad és vegyél elő egy keményebb fát, vagy gumikalapácsot.
- Használj rozsdaoldót vagy csavarlazítót
- Ha most sem jön ki, akkor vegyél elő egy nagyobb kalapácsot és üsd addig az éket, amíg le nem törik a menetes rész. Most káromkodhatsz, de közben használj csavarlazítót.
- Vedd elő a kiütőkészletet és próbáld meg azzal. De lehetőleg ne a kezedre üss.
- Most jöhet a sarokcsiszoló és az ék tetejét csiszold síkba a hajtókarral.
- Vedd elő a fúrógépet és 8-as fúróval csinálj egy furatot a tengelyig, mindkét oldalon.
- Most tegyél bele 4-es fúrót és fúrd át az egész éket.
- Használd a kiütőt ismét. Legalább kétszer üss rá a kezedre kalapáccsal.
- Ha kijött az ék, lehet örülni.A név kötelez Ez a műveletsor tegnap 2 óra volt.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Szakbarbár #12533 üzenetére
Nekem is volt szerencsém már pár ékes hajtóművel szerelt őskövülethez. Szerencsére idáig még ennyire drasztikus módszerekhez nem kellet folyamodnom, a kalapács még mindig elegendő volt és persze minden esetben új ék kellett mert amit kiütöttem természetesen szarrá ment, de ez mindig így van. Fadarabot én nem használtam. Elég primitív egy szerkezet, pláne mai viszonylatban, de akadnak még ilyen kerékpárok sajnos.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Szakbarbár #12533 üzenetére
És ha bicikli szervizben dolgoznál, és jönne az ügyfél a bicikliért, és te mondanád hogy 2 ezer ft, akkor jönne a kérdés: "MIVÓTEZEN KÉTEZER?"
Mi ezt úgy szoktuk hogy semmi fa alap, anyát is rajta hagyom, satura felrak a bicikli, pofa közé az ék túl oldala beilleszt, másik ember meg üti mint az állat, ha ferdül akkor még időbe egyenesbe vissza kalapál, menthetetlen esetben fűrésszel levág, aztán onnan üt tovább valami nem hegyes végű pontozóval. Először kell szépen függőlegesen rohadt nagyot ráütni. Melegíteni is ér.
Persze a művelet előtt csavarlazító az mindenképp ajánlott, már akkor mikor betolják a biciklit.
Utáljuk mi is. Vissza ékelés is egy vicc mikor ki be próbálgatod az éket hogy kell-e rajta még reszelni hogy szépen álljanak a karok. Mi írtjuk egyébként őket, nem tartunk hozzá alkatrészt, csak éket. Ha a tengely vagy a kar sérült, akkor sajnáljuk, van négyszöges monoblokk meg hajtókar olcsón.
Egyébként a csepel katalógusban létezik ékes monoblokk, csak nem lehet kapni.. pedig annak azért lenne itthon létjogosultsága, már mondta főnököm a nagykerben hogy rendeljenek, megvesz akár egyszerre 100 at is, de nem.. nincs.[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #12536 üzenetére
Az mi fék már rajta ott elől. Mekkora tárcsa lehet az..
-
-=RelakS=-
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ---Lasali--- #12537 üzenetére
Csak azokban a gumikban a levegő súlya annyi lehet mint egy profi outi összsúlya.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hoffman_
nagyúr
válasz -=RelakS=- #12538 üzenetére
én nem teljesen látom magam előtt a leírás alapján a szitut/helyszínt, de hogyha a lámpa a bringásokra is vonatkozik, és őket is fogja, akkor miután zöld lesz a bringásoknak is, akkor mindegy, hogy zebra vagy sem, a gyalogos nem léphet a bringaútra. legalábbis szerintem. vagy most buktam meg a kresz-en
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
evilskati
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Runner_fxr #12534 üzenetére
A MOFAKER-nél pedig van ékes középtengely és hajtómű is. A tengely kemény 280 Ft
Nem lehetne csinálni valami ék kinyomószerszámot, mint a láncbontónál? Az egyik oldalon betámaszt, és egy nagyobb erőkarral, meg keményebb menettel talán ki tudná tolni még a berohadt éket is.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
fidig
tag
Suntour Swing Shock-ról mi a véleményetek?
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Zola007
veterán
válasz -=RelakS=- #12538 üzenetére
linkeld már be légy szíves hogy mire gondolsz?
nem kereszteztem a zebrát, ha esetleg így értetted
streetviewn még a bringaút előtti állapot van, de keresek egy hasonló kereszteződésről képet vagy ha járok arra ma lefotózom(#12541) evilskati: ezt mindig is meg akartam kérdezni, hogy pl. az ironman-esek mikor intézik a dolgukat?
10 órás verseny alatt azért 1 nehezebb és pár könnyebb helyzet biztosan becsúszik? (jó, az úszós résznél még el tudom képzelni a megoldást, csak ne ússzon senki mögötted )[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Szakbarbár #12542 üzenetére
Ja persze, még sok mindent kapni hozzá. A múltkor egy olyan bicót hoztak, aminek kiütőcsészés volt a középcsapágya. Ez már szerencsére négyszögtengelyes volt, de a két csészét úgy kellett kiütni a monoblok házból mint a kormánycsapágy csészéjét. Még ehhez is találtunk középcsapágyat, de sajnos csak ékes tengellyel, aztán a szar csapágyból meg az újból vegyesen valahogy összeraktam, hogy jó legyen. Maradt a régi tengely, de az új csészék és golyós kosarak.
[ Szerkesztve ]
-
nope00
tag
Sziasztok, nemrég vettem egy bicajt használtan, lánc megvan nyúlva hátsó két fogaskeréken ugrál a lánc néha/akkor nem ha elől a legnagyobbra van téve/, elől 3 hátul 8 sebességes shimano váltós, lánc szemek száma: 56. Olyan kérdésem lenne, h ha kivennék egy szemet akkor azzal orvosolni tudnám a lánc megnyúlást, vagy akkor már túl rövid lenne a lánc? Sajnos itthon a másik bringámon is csak 55szemes a lánc. Tehát lehet így trükközni vagy új láncot kell vennem mindenképp?
-
_seth_
veterán
válasz nope00 #12549 üzenetére
Új lánc, azzal, hogy kiveszel egy szemet a hátsó váltó kicsit jobban megfeszül de a kinyúlt szemek nem fognak összemenni tehát csak a lánc hossza fog változni nem a nyúlása. De majd az okosabbak kijavítanak ha tévedek
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen