- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #166354 üzenetére
A buszos ügyintéző azt mondta, hogy hétfőn szólnak a biztosítónak, hogy nézze meg a kárszakértő, de felhívom őket én is, hogy ilyenkor mi a teendő.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Because
őstag
mennyit lehetne spórolni ha mindössze egy kerék kellene: unicycle downhill
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #166350 üzenetére
A hátsó biztos nem jó,az többet forog,nem véletlenül kopik hamarabb.Nem is annyira az átlagsebesség miatt,hisz ott nem lehet számottevő a különbség,hanem az össztáv lehet valamennyire fals.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
HüJe bringások,tele a tököm velük! [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #166362 üzenetére
Akarod írni hüje biciGlisek
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
bundli
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kapni kerékpárválasztás terén. Sportolási/túrázási céllal szeretnék venni egy olyan bringát amit kizárólag aszfalton főleg városban, kerékpárúton de néha akár letaposott földúton használnék. Fontos hogy váltó mindképpen kéne, mert dombos lenne a terület, és a tárcsafék is jól jönne.
A keretet hagyjuk egyelőre nyitva, de tegyük fel, hogy 600 000 HUF fölé most nem mennék.
Országúti: városban, nem sima útfelületen kényelmetlen lenne, illetve a koskormánnyal se érzem magam túl nagy biztonságban mert ezelőtt csak montiztam. Továbbá tárcsafék sem opció annyira csak felső kategóriában.
Trekking: A legtöbb viszonylag nehéz és a teleszkóp inkább csak elvesz mintsem használ az élményből, továbbá a komolyabb felszereltséget is nehéz elérni.
Fitnesz: Ez egy esélyes befutó lehet, egyenes kormány, 10 kiló körüli súly, tárcsafék és karbon villa legalább, hogy városi körülmények között se legyen túl kényelmetlen.
Gravel: Ez szintén érdekes kombináció, ezzel az aszfalttól eltérő helyeken nagyon jól el lehet boldogulni, a geometriája is inkább montisabb (mondjuk nem tudom miben tér el ez fitnesz bringáktól?) ugyanúgy megvan a könnyű súly, karbon villa, agilis működés. Bár nem olcsó és a koskormányt nem tudom hogy mennyire tudnám biztosan kezelni kicsit komolyabb helyzetben a későbbiekben.Ti mit ajánltok az ilyen típusú felhasználásra?
Aki tért át ellenkormányról kosra az le tudná írni a tapasztalatait, hogy érzett bármi hátrányt az egyeneshez képest mondjuk? -
Kempetlen
tag
válasz xy.zsolt #166368 üzenetére
+1 a fitneszre. Erősebb váz, tárcsafékesre tervezve, teljesen jó. Vagy van még az urban kategória, integrált világítással és egyebekkel. Bár hirtelen jó példát nem tudok mellékelni.
bundli: Szintén montiról váltottam országútira (félig kényszerből és átmenetileg), és bár nem comp kormányom van, hanem klasszikusabb, kényelmetlenebb, de... vágyom vissza az all-mountain kormányos montimra. Városban teljesen fölösleges a kos, elveszi a kontroll-érzetet. Persze, néha jól esik TIE fighterezni szélsebesen a felső fogásán (az alsót nem is használom), de azt egy egyenes kormányra felpattintott szarvval is el lehet érni.
A gumikra én is azt tudom mondani, hogy ha teheted, legalább 28-asok legyenek! 25 a nagyon minimum, de egy normálisabb, újabb gépen nem lesz gond a szélesebb.
[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
Na ma átléptem az 1000km-t, mióta mérem, ami március közepe (nem röhög, ennyit életemben nem tekertem ).
Ma 19:40-kor elindultam egy ~2:20 útra, 92 medián CAD, 138 átlag BPM (a cél a 90-es CAD és a cardio kategória alatti HR volt, ami nálam max 147 BPM-et jelent - ez csak akkor ugrott meg, amikor töltésre másztam). A sebesség nem lett túl acélos, de ez jórészt a kaviccsal erősen felszórt töltésnek köszönhető, ahol kis túlzással örültem, hogy nem süllyedtem el.
Így tényleg sokkal jobb volt (konkrétan hazajöttem, és egy kis kézzsibbadást leszámítva úgy voltam, hogy mehet a következő kör ) , mint kihajtani 160+-os pulzuson, köszönöm a sok tippet a ezzel kapcsolatban .A CB Stamp 2 pedál jobbos darabja a hajtókarhoz közelebbi porfogónál "nyekergő" hangot ad ki. Ez valami probléma tünete, vagy csak ez most ilyen? Új a pedál, és amúgy nagyon király .
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz robee19 #166361 üzenetére
Bármelyik funkciót lehet támadni, hogy mi szükség rá, de csak nézőpont kérdése, ezek közül én max a hőmérsékletet áldoznám be, mást nem szívesen. Szintből csak egy van kirakva, a másik az százalék, terepen mászás közben gyakran nézem. Adatokból amúgy sajnos csak egy lapot lehet kirakni a Touring Plus-on, a következő lap már a térkép.
(#166370) Toobee: szerintem jól van ez így, csak menj ilyeneket minél gyakrabban és néha mehetsz hosszabbakat is. Nem muszáj amúgy szigorúan síkon nyomd, csak mindíg úgy váltogass, hogy emelkedőn is tartsd az aerob pulzust, sőt, lejtőn is érdemes beletekerni, hogy ott is folyamatosan meglegyen a 135-140bpm. Kíváncsi vagyok 1-2 hónap után kezded-e érezni a pozitív hatását a dolognak
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #166373 üzenetére
Lefele kell fékezni és hajtani egyszerre. ...amúgy télen jöttem már úgy le hegyről,mert majd megfagytam.
INTELIgent...mutasd hol nyikorog,és főleg hogyan,éles fémes recsegés,vagy valami más.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz bundli #166367 üzenetére
Egyenesről mentem át kosra, kb 1200km mentem eddig.
Hosszú lefeléknél kellemetlen a féket húzni, terepen meg egyenesen fájdalmas.
Egyébként nagyon jó dolog, simán tudok menni 100+km-eket amik eddig egyenes kormánnyal nem estek jól, felsőtestemben semmi fájdalom nem szokott lenni, még csak el sem fárad 100 km után.Fitneszből van a Cube, ebbe 40mm-es gumi fér és van a Canyon ebbe úgy emlékszem nem megy bele nagyobb mint ami benne van 30mm, valaki vett itt ilyet.
Szerintem a 30mm kevés egy döngölt útra, cserébe gyorsabb aszfalton.
Esetleg ha Gravelt vennél akkor most még kapsz Nuroadot, pénteken láttam az MMBike-ba, ezek most jöttek be az országba a járvány miatt.
Ezen GRX szett van, 46/30 míg a linkelt fitneszeken 50/34 aszfalton jobb ez az áttétel, de van aki nem szereti.
Szokni kell, néha erős a 40mm-es gumihoz emelkedőn, de jól hozza a kondít, fél év alatt hozzászoktam és imádom hogy lefele is beletudok tekerni 50+km/ó felett IS, síkon meg csak az országútisok hagynak le.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz G@ben #166355 üzenetére
Eltört a hajtókar,vagy a menet szakadt ki? Kész csoda,hogy megúsztad,ott komoly erők lehettek,
parkr...terepen lefele nem mndennapos,inkább mindenperces a rövid hátsó,terheletlen kerék megcsúszása,azt szinte csak húzza maga után a kerékpár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #166375 üzenetére
A bejelölt műanyag porfogó adja ki a hangot (legalábbis szerintem onnan jön ki), nem éles/fémes recsegő hang. Inkább valami magas frekvenciás. Most direkt megnéztem még egyszer, ha picit megmozgatom a porfogót, akkor alábbhagy a hang erőssége.
Lehet azért van, mert nem sikerült eltalálni a nyomatékot meghúzáskor? Nyomatékkulccsal raktam fel, csak mivel az enyém olyan, hogy csak óramutató járásával megegyező irányba tudja jelezni a megfelelő nyomatékot, így a kérdéses jobb pedálnál saccolni tudtam csak.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bringasisti
őstag
válasz G@ben #166348 üzenetére
Van bringás egyesület hívd fel őket. Ugyanis egy bringa esetén nem csak az számít hogy hány kiló és mekkora a rugó út, hanem köztünk szólva van egy olyan hogy NEKEM ilyen van " neked" milyen van.( Telefon sport óra stb. ) Egy másfél hónapos gép ne legyen karcos
BENEFON DELTA--------N8
-
Gergőke88
addikt
Bryton rider 15e és az “e” nélküli verzió között van eltérés?
Mert a decathlon az e nélküli verziót árulja, és ott a legolcsóbb.
koszi! -
zsocy
őstag
válasz 6030D #166378 üzenetére
Szintén gratula, de szerintem csalóka a kép szöge, nincs annyira lent az az ülés, kb a kormánnyal lehet egy szintben, látszanak a jelölőcsíkok az üléscsövön ha belenagyítasz a képbe.
Viszont ha kényelmetlen a nyereg akkor lehet tényleg állítgatni kell még, néha egész pici állítás is sokat számít le-fel, előre-hátra + a dőlésszög. -
sepyi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #166362 üzenetére
A saját szememmel láttam két hete a kaposvári elkerülőn( autóút kétszer egy sáv) időfutam kerékpárral ment a srác rajta, közben meg 110-el előzgették az autók. Ha ennyi esze van valakinek, az haljon meg!
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #166377 üzenetére
Elgörbült a hajtókar, a menet szakadt ki.
#166380 bringasisti: ezt most nem teljesen értem. Nekem akartad írni? Mert nem másfél hónapos a gép, bár eddig karcmentes volt.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
sepyi
aktív tag
válasz bundli #166367 üzenetére
Én trekkingről ültem át országútira. Igaz csak egy rc 500-ra, de ég és föld. Nekem kfejezetten bejön, hogy lefogok alulra és hirtelen gyorsabban tudok haladni. Az irányíthatósággal sincs gond kb 2nap alatt megszoktam. Mikor mentem a régi bringámmal, akkor lepődtem meg. Hogy tudtam én ezzel eddig menni? Viszont tény, hogy csak aszfalton használom. De városban is. Már ha Kaposvárt lehet városnak nevezni.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
bringasisti
őstag
válasz G@ben #166384 üzenetére
Igen de akkor fékre értettem a gép korát. De azért én egy csere lehetőség mellett nem mennék el ha van rá mód. Meg kell kérdezni hogy mik a lehetőségek. Ezért írtam hogy hívd fel őket mert mindig nyilatkoznak esetleg tudnak okos tanácsot adni mi a joggyakorlat
BENEFON DELTA--------N8
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #166386 üzenetére
Tegnap gyors kereséssel nem találtam ilyen gépet. De egy telefont megér, köszi!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #166379 üzenetére
Annak a nyomatéknak semmi köze ahhoz a gumigyűrűhöz,annak a menetnek a reccsenése pedig éles,fémes hang,mint mikor egy apró kavicsot feldob a gumi a váznak.A pedál úgy van kialakítva,hogy egy olyan tengelyen mint a Burj Khalifa [link] az a gumi annyira csúszik fel a tengely vastag vége felé amíg a pedál túlsó végén levő záródugó engedi a pedáltestet felcsúszni.Úgy gondolom,hogy ha az a gumi cincog,akkor ott nincs kenőanyag és egy csepp vékony kenőolaj odacseppentésével azonnal kiderítheted az-e a ludas...és nem a cipőd talpa éri el a hajtókar külső oldalát.
G@ben...sosem értettem hogyan tud egy olyan merev (gyakran üreges) alumínium görbülni törés nélkül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
metrion
aktív tag
Decathlon update: A bringám jövőhéten jön, de kókány munka lesz. Kerekeket nem kapok logisztikai okok miatt, csapágyat cserélnek benne. A teleszkóp, középcsapágy elvileg rendben már csak azt nem tudom, hogy alapból vagy szervíz után. Természetesen emailben megkérdeztem őket, mert hogy a kattogó középrész az nagyon nincs rendben, se a fura hangú teló és úgy, hogy ereszt is. Előre félek, hogy a csapágy valami ipari hulladék lesz és 2 hétig lesz jó. Aztán a többibe bele sem gondolok, ha hozzá sem nyúltak.
Hasaggymeg: Sikerült kibuliznom egy 5000 Ft-os ajándékkártyát. Habár ezek után kettőt is kaphatnék.
-
nmate91
tag
Mondom, ah adventure bike, levágom erdőnek Budakeszi felé.
Aha, nem. Ma nem.Konkrétan kijönni alig bírtam. 2 óra tekerés, 20 perc defekt szerelés (felniszalag belsők 3-0, ezúttal az első kerék) 1 óra bringamosás és még nem tiszta, csak már a faszom tele van
Határ út is csoda volt, végig vizes, azon a 400 méteren már 500 méternyit tekertem és még hátra volt a fele.Van köztetek aki 40 körüli szélességű gumit használ tubelessel? Azt hiszem utánajárok, megéri-e nekem. Kényelmesebb is, már a 4.5/5 bar is jó, de egy 3.5 még csodásabb lenne Budapesti utakra <3
-
Toobee
veterán
válasz metrion #166390 üzenetére
Azt javaslom legyél kitartó. A multinál célt lehet érni, van erre szánt pénzük, de sok körös sztori lesz. Tételésen írj össze mindent mi mennyi idő volt és kb mennyi pénz. A bringa árának 10-20%-át megkaphatod levásárolható formában, ha jól kevered a lapokat.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz metrion #166390 üzenetére
Még mindig nem késő,állj el a szerződéstől és felejtsd el ezt az egész rémálmot! Bőven szolgáltattak rá okot és a Decanál elvileg készségesebbek az ilyesmivel mint máshol! Nem is értem miért nem engeded el már?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
tudnátok tippet adni? trekking bringát keresek, női vázzal, maximum br130e körül. cross és trekking vonalon sosem nézelődtem, nem vagyok otthon a felszereltségekben meg buktatókban. tudom, hogy ez maximum beugró kategória, de mégis mit ajánlanátok, hol nézzünk körül?
köszönöm előre is
szerk.: jelenleg itt tartunk.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #166389 üzenetére
Köszönöm a tanácsot, kap egy kis műszerolajat, aztán meglátom mi lesz . Neeem, nem a cipőm talpa a ludas .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
sepyi
aktív tag
válasz Because #166396 üzenetére
Szerintem az már határeset. Egy kis nyolcassal már eléri a villát. A 32-es viszont tutti befér.Viszont azért ez merev villa. Ha felfújod az előírt nyomára, mindenképp érezni fogod az utat. És szerintem itt már nincs jelentősége, hogy 32 vagy 40. De biztos van valaki itt, aki tud erről pontosan nyilatkozni.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen