-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HEAHEA
tag
válasz INTELligent #174442 üzenetére
Szép napot kívánok! [mini cycling bell] Egykor így kerestem rá az interneten a csengőkre és találtam rá a csíptethetős típusra. Volt az XLC DD-M11, meg találtam a ROse-on. Utóbbin vettem meg (10x-es áron), mert máshol nem találtam meg az olcsósított verzióját sem. Erre most meg pár kattintás és itt van az Alin. Eszem-fszom megáll.
Remélem másnak is segítettem! -
pittlaren
csendes tag
Próbáld az értő olvasás felől közelíteni a dolgot: analóg bringa/bringás teljesítményét pedelec - ráadásul a konkrét esetben egy segédmotorkerékpár - teljesítményéhez hasonlítani finoman szólva is visszás.
[ Szerkesztve ]
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pittlaren #174454 üzenetére
ráadásul a konkrét esetben egy segédmotorkerékpár - teljesítményéhez hasonlítani finoman szólva is visszás...főleg ha lemerül közben az aksija és egyből egy 25 kg-os vas kellene versenyezzen a 8 kilóssal. Nekem ez a lemerülés/töltés mizéria a gyengém,még a lámpáknál is folyton figyelem hol tartok,sőt ha egy percet is használtam valamelyiket máris fanatikusan töltöm nehogy cserbenhagyjon. ...várom is a napelemes megoldásokat (mint pl. órám) amit soha nem kell tölteni,csak használod és...annyi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz xy.zsolt #174450 üzenetére
Szerk.: Sry, sokat, sokáig írtam, közben látom, békülés van, de akkor már nem törlöm ki, legalább összefoglaltam, hogy mi zavart mostanság a beszélgetés irányában.
Ha attól eltekintünk, hogy eleve az ‘analóg’ kifejezés kissé degradáló (digibicajosok, szevasztok!), akkor az utóbbi időben az alábbiakban derült fény a _digitális_ technológia felsőbbrendűségére:
- mászni könnyebb vele (na, ezzel nem vitatkozom),
- síkon gyorsabb (ja, ha hekkelt), meg könnyebb tekerni,
- ereszkedésnél mindent ver, és még félni sem kell vele 60-nál, mert úgy veszi a kanyarokat, mint egy mozdony,
- edzésre nincs ennél jobb, mert állítható a rásegítés.Na most az utolsó pontot egy egész sportszakág tudja cáfolni, de hajrá, biztos van digitálisbicikli-világbajnokság is, lehet az ottani bajnok, meg egy tour-győztes vo2-maxát hasonlítgatni. Valamiért a profik mégsem pedelec-kel edzenek. Ezzel együtt létezik elektromos rásegítéses edzés, csak ott a ‘motor’ nem hajt, hanem fékez.
A harmadik pont egyszerű fizika, az adottságokból kiindulva nyilván nem egy országútival illene hasonlítani, hanem egy másik montival, de egyrészt kétségeim vannak a kolléga képességeit látatlanban megítélve, illetve korábbi beszámolóinak, és megnyilvánulásainak ismeretében a tempó valódiságát, illetve tartósságát illetően, másrészt valószínűleg pont az ereszkedés az, ahol elveszik a technika előnye, szóval kötve hiszem, hogy hasonlóan rutinos felhasználó esetén valóban gyorsabb lenne egy terepre készült pedelec aszfalton lefelé, mint egy direkt aszfaltra kitalált országúti, negyedakkora önsúllyal, és töredéke gördülési ellenállással. Persze, a motor még ott is beletol 500w-ot, de az első kanyarnál azt el is fékezed, utána gyorsíthatod megint. De ez már tényleg csakilyen ‘fejem-fogom’ ovis civódás.
Az első két ponton nincs vita, kinek ez a sport, kinek más, van, aki felvonóval megy fel a hegyre, hogy lezúzhasson, van, aki csak természetet járna, vagy bevásárláshoz használná, más meg azt élvezi, hogy önerőből teljesít, edz. A gond ott kezdődik, amikor elkezdjük a kettőt keverni, és jön az a fránya büszkeség, hogy gyorsabb / jobb vagyok, mint a profik a bohócruhájukban, meg a hétkilós !!! _analóg_ !!! biciklijükön! Most azzal együtt, hogy akár még igaz is lehet (merthogy országútira is bárki felülhet, és húzhat biciklisjelmezt magára), ne szakadjunk már el azért a valóság talajáról.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ggeleven
őstag
válasz 6030D #174449 üzenetére
Cosnefroy pöttyös trikóban tegnap száraz aszfalton? rövid videó
Legalább kiderült, hogy a fék jó!Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
pittlaren
csendes tag
válasz Hasaggymeg #174455 üzenetére
Azon én is parázok, mármint a lámpa merülésen, egyszer ráfaragtam, azóta mindig van nálam tartalék akku. Erdőben, ráadásul kevéssé ismert szakaszon rámsötétedett, kepesztettem a sárban, eltaknyoltam - Richter skála szerintem bejelzett - megeredt az eső. Igen sajnáltam magam, mondom mi a f@sz jöhet még? Hát ledobta a láncot Jobban belegondolva,valóságos csoda, hogy még bringára ülök
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #174455 üzenetére
Már te is elektromosan mászod a hegyeket, vagy mire utal ez a "Nekem ez a lemerülés/töltés mizéria a gyengém,még a lámpáknál is folyton figyelem hol tartok" esetleg elektromos autóval jársz?
(#174447) jjeahh
Én ha kezdő, vagy csak olyan bringással megyek akiről nem tudom milyen szinten uralja a lába között a gépszörnyet, minden nehezebb v leejtős szakasz előtt szólok hogy ne az én tempómat kövesse, mert el fog esni. És ilyenkor általában lassabban is megyek.
Persze nálunk eleve sokkal kevesebb komoly leejtő van, és oda egy kezdő eleve fel sem jön, de tény hogy sokkal macerásabb olyanokkal tekerni akik összetörhetik magukat az erdőben, mert nem érzik a határaikat.
Van jó pár kom-od, meg top 10-es időd, mindegyiket mászással szerezted, nem értem miért jössz mindig azzal hogy te milyen lassú vagy lefele, van enduros veretős haverod is, hozzá képest érzed magad lassúnak? Össztelós xc gép a megoldás .Egyszer már volt szó erről a bringa besorolásról, 1-6 ig, most egy ismerős vett egy komoly gépet, és lecsekkoltam az oldalon mit tud, feltűnt hogy CSAK 3-es besorolású, pedig fullos minden spec-je. [CUBE ELITE C:68X ]
A 3-as besorolás a cube oldalán:
"In doing so the wheels have constant contact to the ground or lose contact for a split of a moment due to small uneven terrain like roots (-> no jumps, no riding on one wheel neither front or rear, no braking that causes the rear wheel to lift up)"Nem tűnik nevetségesnek hogy egy 4-5000 euros bringára azt íjrák, hogy nem lehet elhagyni vele a földet, de még csak egykerekezni sem? Mi a jó eget lehet akkor csinálni vele, látott már xc versenyt aki ezt ide sorolta?
Megkerestem az össztelós testvérét, de az is csak 1 szintel van feljebb 4-est kapott. Látjátok mondom hogy kell hátra az a ks rugós csonk, hogy lehessen mókázni
Legalább ott már lehet vele kicsit vadulni lefele is
"more rough unpaved terrain with intermittent jumps/ drops with a height up to 0,5m"Ezt vajon a jogászok tanácsára írták ennyire szigorúra? Ha megreped a váz mert bike parkban verette vele valaki, nem fogják cserélni garanciálisan?
Még a 150cm rugóutas STEREO 150 C:68, is csak 4 es besorolású, pedig az ugrálásra született.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #174448 üzenetére
Az asszonyodnak azért gondolom lehet már annyi tapasztalata, mint az én haverinámnak, mert sokat járt veled terepen nem? A Hargitára is kitekertetek, amit a haveromnak említeni sem lehetne, mert menten elájul . Vele terepen csak 10-20km-t lehet tekerni, max 25-öt, ha nincs benne sok mászás. Tegnapi "körünk" is csak 12km volt és már elesett.
(#174455) Hasaggymeg: ja, ezért nem szeretem a beépített akksis lámpákat sem, mert mindíg azon filózok, hogy mikor merül le. Aztán ha merült 5%-ot, már töltöm is . A Garmin ilyen szempontból okés, mert csak akkor tölti fel a tekerést stravara, ha bedugom a laptopba és olyankor egyúttal tölti az akksit is, szal soha nem felejtem el feltölteni. Ráadásul egy feltöltéssel nagyon sokat bír, olyan hosszat még nem tekertem, hogy 30% alá merüljön.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #174456 üzenetére
Te nagyon vérre veszed ezt a témát. Az a valóság, hogy a pedelecnek csak az ára a hátránya. Ahol ez nem annyira számít (pl. Németország), ott több pedelecet adnak el, mint kerékpárt (bár, a pedelec is az, úgyhogy akinek báncsa az érzékeny lelkét az "analóg" kifejezés, az javasoljon jobbat). Én azt tapasztalom (és itt, a topikban is volt rá utalás), hogy pont ezzel a 25Km/h -val van a probléma. Nem tuning a hekkelés, hanem egy tiltás feloldása. Tehát a technika alapból tudná a magasabb tempót. A probléma az, hogy a szabály alacsonyabb értéket határoz meg, mint amennyivel egy outis teker, vagy, mint a kategóriára vonatkozó megengedett legnagyobb sebesség. Ezt tudják az analógosok is és akkor jön a "megesszük a pedelecest" gondolat, mert azt ők kihívásnak érzik. Ezzel sincs baj, csak aztán ne én legyek már a csaló köcsög! Egyébként szerencsére csak itt, a topikban vannak többségben azok, akik sporteszközként használják a bringát. Az utcán az emberek többségét egyáltalán nem érdekli a Strava helyezésük. Ők csak használják a bringájukat, ahogy én is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
IMIIKE1998
őstag
[link]
Na ez 29er és nem is olyan drága. De ebből 172 centihez 17" vagy 18" kell? Nem értem mibe kerülne a gyártónak egy geometriatáblázatot csinálnia. -
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #174460 üzenetére
"minden nehezebb v leejtős szakasz előtt szólok hogy ne az én tempómat kövesse, mert el fog esni"
Igen, erre én is rájöttem most, ezután így fogom csinálni. Hiába érzem úgy, hogy nem veretem annyira lefelé és nekem biztonságos a tempó, attól még egy teljesen kezdőnek gyors lehet az a sebesség.
"nem értem miért jössz mindig azzal hogy te milyen lassú vagy lefele, van enduros veretős haverod is, hozzá képest érzed magad lassúnak? Össztelós xc gép a megoldás"
Nem azért írtam most sem, hogy viszonylag lassú vagyok lefele, mert gyorsabb akarok lenni, sőt! Nekem ez a tempó jó és nem is szeretnék gyorsabb lenni, mert a sebességgel nő a veszély is, az élmény viszont számomra nem. Szal csak azért említettem meg a dolgot, mert érdekesnek találtam, hogy ami nekem még biztonságos tempó és komolyabb arcokhoz képest nagyon lassú, az egy kezdőnek már ijesztően gyors lehet és veszélyes is. Szal továbbra sem kell nekem fullíí, piszkálja a sarat minden veretés után a hátsó forgó-mozgó alkatrészekből, akinek két anyukája van
IMIIKE1998: olcsó, de gyenge is. Ott a geo ábra és táblázat is van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz ggeleven #174457 üzenetére
Beleakadt az előtte menőbe. Egy fully pedelec-kel átment volna rajta, majd az egész mezőnyön.
trialboj: Ezt vajon a jogászok tanácsára írták ennyire szigorúra? Ha megreped a váz mert bike parkban verette vele valaki, nem fogják cserélni garanciálisan? Igen. Ha nem puffogva megy oda, meg a bikeparkos sztorival, akkor valószínűleg garizzák neki.
Azért vannak ezek így jogilag túlbiztosítva, hogy a sok hülye ne haljon meg, mert egy merevvel nekiindul valami ugratós résznek, aztán elpattog vele, mert sosem próbálta. A múltkori körpályás versenyen volt egy kb 40 cm-es drop (igaz kerülhető volt), egyetlen merev gép sem tört el ott, szóval bírják ezek. Illetve a nemzetközi oldal ugye mindenkinek szól, tehát az olyan pereskedő népeknek is, mint az amerikaiak, akiknek a kocsi is tele van ragasztva matricával, mit ne csinálj (kipufogó meleg, az akksi ráz, kezedet becsípi az ajtó...). Az Audinál anno az eu piacos TT-nek a motorháztetejére egy kb A5-ös méretű figyelmeztetés ment, hogy mit ne, az amcsi piacos tele volt ragasztva (2007-2008).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Sefter
veterán
válasz IMIIKE1998 #174463 üzenetére
Én 17-es Cube monti vázat használok a 172cm-hez (pont jó)
Psn ID: sefter_hun
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #174465 üzenetére
Mondjuk amikor Balaton Maratonon a pedeleces indulókat egyszerre indítitták el a középtávval, akkor majdnem dobtam egy hátast. Tolom neki mint az állat 170-180 közötti pulzus, erre mellettem beszélget két csávó kényelmesen, hogy ők nem értik miért a középtávval indították el őket.
Akkor is ott azért nem volt fasza érzés, hogy úgy mentek el pedeleccel, hogy még közben poénkodtak is, hogy ez így nem túl korrekt.Szóval azért ott átmentek a mezőnyön elég rendesen.
-
G@ben
addikt
válasz IMIIKE1998 #174463 üzenetére
Ebben nem úgy van, hogy a 29-esek a 17, 19, stb méret, a 27,5-esek meg a 16, 18?
Nekem 27,5-es 18-as van a 174cm-hez, ideális méret. A 29-eseket is nézegettem (17-es vázzal), de számomra az nagyon trekkinges, egyenesen ülős geometriájú volt, nem éreztem jól magam rajta, míg a mostani az szuper! Ha teheted, próbáld ki őket!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
ggeleven
őstag
válasz Mezga Aladár #174458 üzenetére
Nincs vele semmi baj, megesik (elesik) az ilyen. Csak egy példa volt a profi is elesik néha megjegyzésre. Csak kifelejtettem a mondatból, hogy "mint például tegnap...".
(#174465) 6030D
Hiába próbálsz berántani ebbe a több napos flamehullámba, nem adom magamat! Csak nehogy a végén elcsattanjon egy békülős csók a felek között... Sok mindent olvastunk már itt a topicban... No offense srácok, take it easy!Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #174468 üzenetére
Engem nem zavarnak, a körpályásra egy krosszmotoros srác jött a KTM ebikekal, olyan kanyar és lejtősebességekkel, hogy öröm volt nézni. A Bükkön meg a Balatonon meg nem egyszer volt olyan, hogy eltekert mellettem valamelyik sportcipőben, műanyag pedállal, kifelé álló térdekkel, majd a kövesebb mászásnál, meg a kanyargós részen már előztük vissza.
Azért nem zavar, mert:
- sokan túrázni jönnek el a versenyre, amivel nincs gond. Ha ilyen bringája van, jöjjön ezzel.
- van, aki reklám céllal jön el, mert téged lehet, hogy idegesít, de más meg felfigyel rá, hogy hoppá, de jó móka ez.
- aki meg polgár pukkasztani jön, az menjen rendesen. Ugyanilyennek érzem, amikor elindulnak CX-szel egy maratonon, ami akár jelenthet egy visszacsatolást a szervezőknek, hogy a pálya montis szempontból szerinte sz*r, elég ide a CX is. Csak aztán megy egy marha sz*r időt, nagy mászásnál és lefelé is feltart másokat, de elmondhatja, hogy meg lehet csinálni vele, tehát nem profi a pálya. Bezzeg ha montival szétverik a CX mezőnyt, akkor megy a puffogás, hogy a szabályok szerint ez nem érne UCI versenyen.ggeleven: inkább lennék robot, mint csaj.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #174471 üzenetére
Ha már versenyen túrázás, egy ilyen crosskovácsin is belefér?
Sose voltam még versenyen, tempón sincsen még hozzá, de a pálya miatt szívesen elmennék egy max középtávra. Mondjuk olyan távon jellemzően nagyon kivagyok a végére, a rövidet meg kibírom kaja nélkül is. Attól félek, hogy annyira későn érek be, hogy mindenki rám várna'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz bardi #174473 üzenetére
Persze, csak ne a mezőny elejére állj be a startnál. Crosskovácsin egyszer voltam (tavaly), de tényleg nagyon jó a pálya is, meg a jelölés. Emelkedők előtt kiírják, hogy milyen hosszú, mennyi szinttel, mennyi van a végéig, frissítőkig. Mennyit szoktál egyben tekerni és merre? Bruttó/nettó idő? Szint?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #174471 üzenetére
Alapvetően nekem sinc bajom az e-bikeal (fateromnak is van), meg jöjjön versenyre is, nekem tök mind1 igazából mit csinál.
Itt inkább a szervezés ami megint nem volt a csúcson. Ha csak kicsivel előbb vagy később indítják őket, akkor az egész szituáció nincsen. (Egyébként úgy emlékszem, hogy minden másik versenyen külön rajtolnak és hamarabb, pont ezért, hogy ne nagyon menjenek rá másokra.)Emlékszem, hogy Crosskovácsin is volt egy rész amikor elmentek mellettem pedeleccel, de akkor már annyira benne voltál a versenybe, hogy csak nyugtáztad, hogy elmennek melletted és ennyi.
-
jjeahh
nagyúr
Egy újabb kitörött nyakú bringa, úgy tűnik most ez a trend: Marin El Roy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #174474 üzenetére
Jellemzően az alja az 20 km ilyen 300 méter szinttel, meló után amíg nem vakultam meg a naptól addig van ilyen 35-40 km-t mentem, 600-700 méter szinttel (2,5 óra kb), a max meg 50-60 km volt, szintben max 1500 körül, de ezek kifingattak már a végére, ez egyedül jó ha senkit se tartok fel. Ezek már csak hétvégén jönnek össze.
'92 Honda VFR 750
-
trialboj
őstag
válasz goldnarmz #174472 üzenetére
Minden oldalon kötelezően ott kell legyen valahol, persze nem tudom hogy tényleg ott van-e, de most pl ránéztem a canyon oldalán a top neuron bringára 6000 €uro, és ez is csak 3-as besorolást kapott, persze itt másképp fogalmazzák mit szabad ebben a kategóriában, szóval véletlenül sincs egyezményes lista Náluk a 3. szint az ami a Cube-nál a 4.
Canyon 3 szint
"Bikes in this category include those from categories 1 and 2 and are designed for harsher, unpaved terrain. The scope for these bikes includes occasional jumps up to a maximum height of 60 cm.
Jumps of this scale can cause inexperienced riders to have accidents on landing, which can result in injury. Hardtail mountain bikes and full-suspension bikes with short travel are included in this category. "A 2. bekezdésben utalnak is rá, amit 603D is írt, nem feltétlen a bringát féltik a veretéstől, inkább téged mint tapasztalatlan felhasználót, próbálnak kicsit behatárolni, hogy ne öld meg magad ha hülye vagy.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #174463 üzenetére
Van ott táblázat, vagy úgy érted, ajánlott magasságokkal?
Elég rövidnek tűnnek, szóval szerintem a 18-as inkább.
(nekem 180 centihez van 17-es, de az 605mm TT-vel bír vanni™)
A mostani bringád vízszintes ("effektív") felsőcsövét mérd meg, aztán abból ki lehet indulni, főleg ha az jó, vagy tudod, hogy melyik irányba szeretnél mozdulni.Trialboj: az országútik is tudnak sokezer euróba kerülni, és mégis csak 2-es szintet képviselnek (lehet hogy 1-est?)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Dreamie
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ez a bicikli mennyire jól felszerelt, érdemes- e esetleg rámozdulni?
[link]Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Azie
őstag
Sziasztok,
Tekintettel arra, hogy a korábban használt respro techno maszkom és filtere elfáradt és itthon jelenleg beszerehetetlen a maszk és a filter is, milyen más maszkot ajánlotok megvásárlásra? Fontos, hogy hátul, tarkón legyen rögzíthető, nem fülre akasztós, valamint hogy kényelmes legyen BT fülessel használni IS. Ali/hazai web/IRL bolt is játszik.
Köszi előre is!"Believe in the ideal, not the idol." - Serra
-
Kasya
nagyúr
válasz trialboj #174446 üzenetére
Nincs a pedelecben semmi elitelendo. Dachstein korul 3-4 eve meg kb. 25%-ban lattam ebike-ot, ma mar 95%-ban (a turazok alatt). De ha jol emlkeszem, ezt mar mas is irta itt korabban.
Teny, hogy eleg magas az ara, szvsz (nekem legalabbis) eletem teljeben nem erzem hogy szuksegem lenne ra (sot, a sulya miatt a sima tekeres se olyan elmeny). Engem mondjuk zavart a 25 kmh limit, mert sok esetben a suly miatt nem tudtam jobban gyorsitani.
Ugyanakkor a nap vegen, mikor az ember mar hulla es meg elotte van a tobb km-es 20%-os emelkedo, bizony jol johet.Mas erzes azt tekerni. Mas teljesitmenyt is tud nyujtani, ezert nem lehet osszehasonlitani. Bar nem szeretem az autos peldakat itt a forumon, de ott is tok mas a hagyomanyos es E hajtas.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #174473 üzenetére
7-8 éve még én is csináltam ilyet, hogy amatőrként elmentem néhány versenyre. Azt mondtam, hogy nekem egy jó túra, nincs teljesítmény kényszer a cél a táv teljesítése, jól érezni magam és nyilván a végére jól elfáradni, jobban mint egy sima tekerésnél. Az volt a plusz motivációm, hogy olyan helyekre tudtam elmenni, ahol magamtól nem tudtam volna, hol milyen nyomon érdemes bringázni, hogy éhenhalás előtt vissza is érjek a kiinduló pontig.
Mindezek mellett a teljesítményem elégséges volt a közép mezőnyre. Mivel többen is mentünk barátok inkább egymással mértük össze az időinket. A lényeg, hogy jó volt és nem szégyen túrázni menni. A rajta a fontos, hogy előre ugye nem megyünk a versenyzőket zavarni, ráadásul a kezdők közül sokan túl gyorsan kezdenek és elhúzhat a mezőny és kifulladnak. Ha túl hátulról indulsz, mint biztonsági játék, akkor meg az első emelkedőn lesz gond, hol a magukat túlértékelők lelassulnak, és ha nem elég széles a nyom nincs hol megelőzni felfelé, rosszabb esetben már tolják felfelé... szóval be lehet ragadni. -
sebgutkopf
őstag
válasz goldnarmz #174472 üzenetére
Mindenki csinálja. Valahol 1-5 a kategóriák száma és igen tényleg óvatosak a besorolásnál. Gondolj bele amit ígérnek azt egy 120kg-os emberrel is tudnia és bírnia kell a gépnek, ami egy 70-80kg-os rider számára elég megnyugtató tartalékokat jelent a kategórián túl. Meg bizonyos akadályokat magában a bringásnak is kezelnie kell tudni, nem csak a géptől elvárni, hogy megoldja.
A DH gépekre is oda van írva, hogy lehet küldeni, de minden ride után át kell nézni a gépet sérüléseket keresni és több karbantartást igényel, mint egy kevésbé intenzíven használt gép. -
xy.zsolt
őstag
válasz Kasya #174484 üzenetére
meg tudod mondani, hogy kb mibe fáj manapság egy pedelec bérlés naponta Salzkammergut környékén? Haveromnak a legerősebb fajta van (nem hekkelt), de oda sajna egy ideig még nem engednek beutazni....ergo, piszkosul fogok fázni idén télen
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz xy.zsolt #174487 üzenetére
Emiatt már a bélelt winter mezeket nézem alin ....abban talán még 8-10fok fagyig bevállalom száraz időben a tekerést....az alatt már a cipőben is csonttá fagy a lábam és amúgy is tekertem eleget tavaly márciustól idáig....talán 2-3 hét maradt ki a másfél év alatt
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Kasya
nagyúr
válasz xy.zsolt #174487 üzenetére
Gosauban 35 Euro/nap (plusz sisak 3 euro). Nagyjabol mashol is 35-39 kozott mozog (Bad Goisern, Wolfgangsee, stb.)
Gosau sport bolt - Apache bringákat adnak (van minden méret) - SLX szett, Bosch CX perf.
Gosau COOEE hotel - Focus bringákat adnak (ahogy lattam gyengebb a felhozatal), jobbara SLX szettesek.
Mindegyiknél minimum egy nappal előbb kell foglalni. Kaucio nincs, csak szemelyi kell.Nekunk irto nagy makunk volt, hogy kaptunk szabadsagot a mult heten és kimehettunk.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz Dreamie #174482 üzenetére
Speckók és képek alapján jónak tünik, Sora és 105 vegyes szett van rajta, hidrós tárcsa, rendes pálcás sárvédők, állapota képről rendben van. Őszre jó is lenne, szerintem 160-at megér ha valaki ilyen ... le sem merem írni, blaszfémia... trekkinget keres
Viszont azt tippelném hogy asszonynak vennéd, szóval lehet a színe nem tetszene neki, de nekem pl. még az is tetszik -
arn
félisten
Wienerwald MTB: Halterbach hills
08.07.2020
Canyon Exceed
https://www.youtube.com/watch?v=YyzexRJgJEofacebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
parkr
őstag
"Limitált szériás, garantáltan nem jön szembe veled hasonló kerékpár" [link] hát ilyen biztos nem...
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #174488 üzenetére
10 fok szilvapálinkával a mezzsebben még bőven rövidnadrágos . Felénk mostanság reggel korán pont 10 fok van. Fázósabb vagy az átlagnál nem? Vagy lehet csak szoknod kell a hideget, mert mostanság folyton melegben tekertél. Én pont a ló túloldalán vagyok, 20-25 fok fölött már nem szeretem, pont ezért az ősz a kedvencem, olyankor jó hűvös van. Persze ez nem jelenti azt, hogy 35 fokban nem tekerek, de télen -10 fok körül talán nem szenvedek annyira, mint nyáron a napon
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FerNandor
őstag
válasz xy.zsolt #174488 üzenetére
Őszi-téli időre milyen biciklis ruhát érdemes nézni? Hogy kell bizonyos fokokhoz felöltözni?
Én is pont nézem az Alin ezeket."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz ivana #174498 üzenetére
Köszi! A hosszú gatya gondolom bolyhos legyen, nem?
A bringás pulcsi az a hosszú ujjú sima, esetleg bolyhos bélelt mez?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
jjeahh
nagyúr
válasz FerNandor #174499 üzenetére
Őszre szerintem nem kell se bolyhos se bélelt se semmi extra, de persze emberfüggő is. Tavaly december közepén én még rövidnadrágban tekertem egy térdmelegítővel és hosszú felsőben. 5 fok alatt kezdek ilyen bolyhos spéci cuccokon agyalni, 0 fok körül már előkerül a softshell ruházat, sisak alá való sapka és téli cipő, ami -10 fokig kb bőven elég . De persze te érzed, hogy mikor kezdesz fázni, ha nem vagy az átlagnál sokkal fázósabb típus, akkor az ízületekre vigyázz és tekerj minimum 130bpm pulzuson, aztán ennyi. 130bpm fölött annyira hideg nincs, hogy én fázzak .
szerk: hideg időben térdmelegítő helyett jobb egy softshell nadrág, egyrészt olyan térdmelegítő nem igazán létezik, amelyik annyira melegen tartja a térded, mint a softshell, másrészt folyton csúszik le és macera. Szal kell egy rendes nadrág és akkor a térdmelegítőt kb. elfelejtheted.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Futás, futópályák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam Deck
- Hálózati / IP kamera
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)