-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
benfolds
őstag
van esetleg valakinek ilyen sportlinkes telefontartója? quad lock helyett gondoltam. "képen" jónak tűnik.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #175813 üzenetére
Ha adott a lehetőség, mindenképpen tubeless-el van értelme használni egy kerékpárt. Montinál nálam már nem kérdés ez, de itt a Fitness esetében adtam egy esélyt a belsős rendszernek, az eredmény kb 4-5 defekt viszonylag rövid idő alatt.
maximilian4: Belsős persze, de csak azért mert a gumi drótperemes, amúgy a felni támogatja a tubeless-t. Tulajdonképpen nem is értem mit gondoltam, hogy majd én megúszom a defekteket? Évek óta tubeless-t használok a montin, bevált, azóta 0 defekt, itt meg állandóan szopok. Ez a belsős rendszer valóban elavult ma már, akár csak a bovdenes váltás egy mai modern, rejtett kábelezésű bringán.
-
benfolds
őstag
válasz benfolds #175851 üzenetére
O-gyűrűs változat. már csak azt nem értem, hogy a telefont mi rögzíti a mágneses bigyóhoz, tehát, hogy hol van a tok?
-
trialboj
őstag
Első E-bike élményem:
Tegnap végre lehetőségem volt kipróbálni egy ebikeot, aminek sajnos nem tudom a pontos modelljét, mert a tulaj sem tudta és éjszaka mentünk, de egy merida volt, vázba épített akkuval, ha jól látom a tavalyi modellek még nem így voltak szerelve szóval idei kellett legyen 27.5, 2.6-os Michelin gumik, 600kwh aksi, RS teló elöl, shimano váltó, dropper, és vadász zöld szín, ennyit tudok róla.
Nagyon keveset mentem vele, csak 2 meredekebb mászásnál kértem el hogy lássam mit tud a BoosT mod, mire ámuldoznak a youtuberek. Na hát az tényleg brutál jó érzés, pont ahogy gondoltam, sokkal könnyebben felmászol bárhova, 3x mentem fel le míg a haver az enyémmel fel tudott jönni 1x, a végére egyformán lihegtünk mint a kutyák, szóval pont olyan mint amilyennek elképzeltem, ezen kár is vitázni bárkivel, aki kimaxolja annak extra megterhelés, de többet mókázik, aki nem bír felmenni nélküle, annak is jó segítség, aki meg tatáskodásból veszi hogy elvigye az analog strava szegmenseket azzal nincs mit csinálni.
Most ami nem tetszett: 25 nél érkező betonfal mikor elszáll a rásegítés nagyon kellemetlen , ráadásul simán lekapcsol a motor, nem csak szép lassan veszi el a rásegítést. Na de erről tudtam hogy ilyen, nincs mit elemezni, viszont a rásegítés, na az nekem nagyon de nagyon darabosnak és amatőrnek tűnt.
Ismétlem nem tudom melyik modell volt, de majdnem biztos hogy 2020 ban gyártott, tehát azt hittem már csodálatosan össze van olvasztva, és csak akkor durvul be mikor én is elkezdem tekerni mint a veszett, de pl mikor szűk helyen fordultam vagy szándékosan csak keveset tekertem majd leálltam majd megint, akkor szinte mint egy fulladozó autó, éreztem hogy tekerés után még 1 picit segít, aztán bumm semmi, majd mikor megint elkezdtem simán tekerni, megint egyből sokat segített a motor.
Azt hittem ezt már régen megoldották, arról volt szó, hogy csak akkor ad full powert ha te is odateszed magad, amit lehet így csinál, de a sima pedál átfogatós tekerésnél iszonyúan nagy a rásegítés, ami nagyon nem tetszett, ott érzed hogy inkább a babettára hajaz mint egy bringára.
A pozitív csalódás a hang volt, videókon sokszor hallottam mennyire visítanak, de ez nagyon csendes volt, egyáltalán nem zavart.
A végén pedig amit eddig nem értettem de most már tiszta, a súly. Mindenhol kiemelték, hogy hát ezzel azért másképp kell kanyarodni meg eleve pozicionálni, amit bullshitnek gondoltam, de ahogy visszaültem a sajátomra, éreztem hogy oda rakom az elejét ahova akarom, az ebiknál viszont ha rosszul kezdtem a mászást, nem tudtam kiemelni az orrát és áttenni kicsit arrébb, mert egy tank, ugyanúgy lefele, szűken nem pakolászom ide oda, szépen ívesen kell nyomvonalat váltani, és ha belecsúsztam egy vájatba akkor onnan izomból ki nem tudtam emelni.
De a legfurább az volt, hogy mikor visszaültem az én kis csodagépemre, a lábizmom annyira hozzászokott ehhez az eddig nem tapasztalt fura érzéshez, hogy jön a motortól a rásegítés, hogy mikor elkezdtem pörgetve tekerni az analóg gépen, úgy éreztem mintha minden pedálfordulatnál nekem is lenne kis rásegítésem. Nagy móka volt, nem mentem közel sem nyélen, mégis rengeteg PR-t hoztam csak azzal hogy követtem valakit aki nagyobb tempót ment mint amennyit én ott szoktam.
A véleményemet viszont némiképp összeborzolta ez a mini teszt, mivel a fun része olyan ahogy elképzeltem, de ami meg nem tetszett az sokkal furább, és a darabos rásegítés, ami közel sem észrevehetetlen eléggé mesterségessé változtatja az eddig megszokott bringázás/tekerés élményét. Lehet nem árt aludni még pár száz napot erre a kérdésre."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
kutga
nagyúr
válasz szimpláncsak #175848 üzenetére
Köszi.
Sunrace váltókarok mennyire jók? Altus C50 van elől -hátul. Két ezresért már látni hozzá , shimano 6-7 ezer. Városba menne.
Let the Zone take me if I am.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #175857 üzenetére
Allítólag az új Shitmano nem ilyen darabos. Kb. 1 éve, amikor bérelhetővé vált felénk az első boltban a Haibike bringák nagy része, én is kíváncsi voltam amúgy, hogy milyen lehet egy ebike és gondoltam majd egyszer kipróbálok egyet. Nem igazán érdekel engem a dolog és imádok önerőből minél többet mászni (szenvedni? ), aminek a varázsát számomra tuti megölné egy pedelec, de úgy voltam vele, ha már adott a lehetőség, tapasztalatnak jó lesz, ha tehetném, mindenféle bringát kipróbálnék egyszer. Aztán egyre több helyen bérelhetővé váltak az ebikeok, idén meg már gyakorlatilag csak a megyénkben minimum egy tucatnyi helyen lehet kölcsönözni, ott tartunk, hogy több cég van, ami direkt erre szakosodott és már bérautókkal foglalkozó cégek is elkezdtek ezzel foglalkozni, gyakorlatilag a csapból is Haibike folyik. Valamiért minél népszerűbbek felénk, annál kevésbé hajlok a próbára és egyre kevésbé érdekelnek, mivel már nincs meg az újdonság ereje sem, szal a geek faktornak lőttek. No meg fura, de errefelé szinte csak a bérelhető bringák pedelec-ek, szal néhány trekkingest leszámítva majdnem senki nem birtokol ilyent, mindenki csak bérli. A bérelhető pedelec-ek átka meg az, hogy az ilyeneket nem komoly arcok meg sportos alkatú emberek bérlik, hanem külföldi turista muglik, akikről ordít, hogy önerőből soha nem másztak 500m szintet sem, csak látták a szórólapon, hogy meg lehet nézni a helyi természeti látványosságokat elektromos bringával is, így gondolták kipróbálják... A többségükön van +40 kiló fölösleg és olyan fehér, mint aki most szabadult a pincéből, mondanom sem kell, furán néznek ki a hegyen és miattuk a pedelec-ek "presztízse" felénk lassan a béka segge alatt van, itt majdnem mindenki turistagépként gondol rájuk . Azért persze én még mindíg nem mondtam le a próbáról, de már csak úgy bérelnék majd egyet, hogy télen, hóban, amikor nagyon nehéz mászni, terepeznék vele egyet kíváncsiságból . Olyankor egy normál xc-vel szinte lehetetlen terepen 1000m+ szintkülönbséget leküzdeni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #175852 üzenetére
Erről jut eszembe,tegnap zasszonnyal mentünk egy szűk 100-ast és...otthon felejtettem a pumpát. Voltak belsők,foltok meg minden,csak pumpa nem.Ritkán történik ilyen,de miután észrevettem nincs a helyén pumpám,kellett vagy negyed óra amíg elmúlt a kiszolgáltatottság érzésem. Ami a tyúkbelesítést illeti,kerekeim tudják (Mavic UST-s) de amíg ugyanúgy kell magammal pumpát,belsőt és kukacot hurcolnom nem igazán van annyi defektem,hogy kompenzálja nekem a váltással járó macerát. Ami a vezeték nélküli váltást illeti azt elfogadnám ...(ha nem én kellene megdolgozzak áráért. ) Amúgy mennyit megy el egy olyan váltó egyetlen töltéssel?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #175860 üzenetére
Belsőt hurcolászni szerintem felesleges, ha TL-re van alakítva a kerék. A kisebb lyukakat alapból megfogja a trutyi, ha megteljesen kiszakad a külső, akkor semmire nem mész a belsővel. Pumpát én is viszem magammal mezzsebben, mert ha bejön egy defekt, akkor azért a guminyomás csökken.
Szerintem nem érdemes ám ennyit agyalni ezen, démonizálni meg főleg nem. Következő alkalommal, amikor viszed a bringát szervízbe meg kell kérni a szerelőt, hogy alakítsák át TL-re és kész. Utána már nincs mit tenni.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #175861 üzenetére
Nekem is kellett már belső, meg láttam már mást is, akinek igen. Ha már nem fogja meg a tej, mert reped, akkor belsővel még haza lehet gurulni.
https://barbieripnk.hu/
-
Studi
addikt
válasz IMIIKE1998 #175822 üzenetére
Gyári hajtókar van a bringán? Nem lehet, hogy valaki hosszabbra cserélte azt?
-
rétisün
veterán
válasz Csokicsibesz #175861 üzenetére
"ha meg teljesen kiszakad a külső, akkor semmire nem mész a belsővel"
jöttem már úgy haza, hogy a kirepedt külső meg a belső közé csokipapírt (inkább műanyagfólia) tettem, így nem kandikált ki a belső a repedésen. nyilván ez csak kisebb repedésnél működik.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #175864 üzenetére
+1, pont ezért hordok én is egy ultralight belsőt magammal. Szerintem tubelessel is ugyanannyi cuccot kell cipelni, mint belsővel, az előnye inkább az alacsonyabbra engedhető guminyomás, terepen a jobb rezgés elnyelés, meg persze, hogy általában csak kétszer kell megbontani: ha a tej vagy a gumi elhasználódik. Szerintem érdemes tubeless rendszerhez olyan gumit venni, aminek az oldalfala sziklás terephez van kialakítva és jobban bírja a vágásokat, akkor kb. soha nem lesz vágásos defekt.
Más: picit próbálgattam a Fox 32 Float Performance telót (nem Step Cast) és annak ellenére, hogy drága, nem éreztem semmi különbséget a Recon RL-hez képest. Picit más a karaktere és érezhetően könnyebb, de szerintem nem indul meg finomabban, kb. egykutya. Persze nem ártana lejönni vele legalább egy köves lejtőn, ott kiderülne, hogy viselkedik, de kétlem, hogy nagy lenne a különbség. Az áráért én valszeg inkább egy Rebát vennék. Kipróbáltam egy XT féket is, az tetszett, viszont fura volt, hogy sokkal beljebb fogott mint az enyém (lehet levegős volt ), de legalább jobban harapott. Az egyujjas rövid fékkarokat meg kötelezővé kéne tenni belépő kategóriában is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
Most, hogy legutóbb ilyen sérülékenynek bizonyult a TLR gumim elengedem ezt a történetet. Oké, 4000 km van bennük, de akkor sem szabadna szerintem észrevétlenül egyik pillanatról a másikra olyan sérülést bekapni. A szar úton mindent kikerültem amit láttam, kivéve a villamossineket....de azokat is óvatosan vettem. A római part helyenkénti murvájánál meg már voltam durvább helyen. Szóval nekem ez talány marad, hogy mitől ment gallyra pont az első, ami még megkíméltebb állapotban volt. Most visszatérek a hagyományos gumikhoz. Pótbelső így is úgy is kellett...outi stopliban nem fasza sétálni haza+ plusz kopik is nagyon, melynek eredménye a, hogy a pótlása drága. Szóval a menettulajdonságon kívül ezer más szar tapasztalat vitt erre a döntésre. De mindenki másnak sok szerencsét a outi tubeless rendszerrel.
Ezek után azt mondom, hogy Pestre csak fatbike-ot vennék[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
mrst3ph3n
csendes tag
Nálam mindig van ilyen:
[link]Remélem soha nem kell használnom.
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #175870 üzenetére
Ezt vitatom....a tubeless más anyagból van....ami a pozitív menettulajdonságán látszik a legjobban. Nem potyára kell alacsonyabb nyomáson használni. Cserében jobban kopik, bár én ezt nem tapasztaltam. A drótperemes is ugyanígy sérült volna ha gyártanának olyan tubeless-t
Én kerülöm Budapestet outival a jövőben az tuti...[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Studi
addikt
válasz xy.zsolt #175871 üzenetére
Én feltettem 23-as Contikat az outira... Meglátjuk, meddig bírja majd. Flóriánról jellemezően kifelé indulok, kerülöm a sz@r utakat, de mindet sajnos nem lehet.
Mondjuk legutóbb a Tisza tó körön ment szét, ott Abádszalóknál annyira siralmas a helyzet, hogy lépésben is szét lehet kúrni a kereket. És kikerülhetetlen az a rész. Hiába jó az út a kör 95%-án, ez a rövidke szakasz simán el tudja rontani az élményt. Főleg ha küllőtöréssel evickél át rajta az ember...
-
bardi
aktív tag
válasz xy.zsolt #175871 üzenetére
Nem is tudom minek ajánl bárki vékony gumis bringát városba, montival soha nem voltak ilyen gondjaim, amikor 1,5-es slickgumit használtam, akkor sem. Akkor már inkább építenék egy ghetto gravelt egy régi montiból, koskormány miatt lehet haladni kicsi légellenállással, és nem verem szét a kereket.
'92 Honda VFR 750
-
goldnarmz
aktív tag
válasz Runner_fxr #175777 üzenetére
Nem is tudtam, hogy neked is Speeder-ed van. Egyébként a Maxxis Detonator egy kalap sz@r. Amikor 3 éve megvettem a Speeder-t, 3 tekerésből kétszer defektet kaptam. Aztán lecseréltem a külsőket. Érdekes módon azóta egy defektem sem volt a bringával.
Most ennek a tubeless-esítésén gondolkodom, de nem tudom, hogy érdemes-e. A hátsó felni, amiről kérdeztelek, eddig bevált.
E-bike-ról:
Tegnap a Csóványosra menet, a kilátótól pár száz méterre egy Haikbike fully e-bike úgy húzott el mellettünk felfelé, hogy sokan még lefelé is félnének ott olyan sebességgel. Hát, nem volt jó érzés.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #175614 üzenetére
...szeretem érezni közben combjaimmal a nyerget...
Főleg, ha a hölgyek szeretik érezni a combjaik között... a nyergetViccet félretéve régen én is csak úgy éreztem magam biztonságban a gépen, ha a nyerget a combjaimmal támasztottam és úgy tartottam stabilan a gépet. Még az első dropperemmel is megvolt ez a szokásom, mert azon a vázon annyira mélyre nem volt hova leereszteni a nyerget. Aztán a spectral-al jött a nagy változás. Annak a droppere eleve 150mm-t ereszt és a nyereg szó szerint teljesen eltűnik a lábak közül, nincs támaszkodási lehetőség. Így a hónapok során szépen megtanultam bringázni, megtanultam a stabil pózokat terepen, kanyarban stb... és ugyan néha még most is figyelmeztetnem kell magamra, hogy figyeljek a pózra, de már egyáltalán nem hiányolom a nyereg érintését, sőt ha nem rakom le teljesen és hozzáérek, akkor már zavar, hogy hopp itt valami útban van.
Az biztos, hogy a lejtő orientált bringázás esetében sokkal szabadabban kell tudni mozogni a gépen, hogy jól, biztonságosan és gyorsan menjen az ember. Erre a szabadságra és jóval aktívabb helyezkedésre a bringán egyáltalán nem evidens az átállás, tanulni és gyakorolni kell. Azt is, hogy nincs semmi az útban, meg azt is, hogy mozogni, hova dölni, hajolni stb... több póz olyan, hogy pont ellentétes irányú az ember természetes túlélő ösztönével. Ilyenkor meg jókat lehet bosszankodni, hogy tudom mit kéne csinálnom, de a testem mégsem akarja. -
Maximum1
őstag
válasz bardi #175873 üzenetére
Pedig sokkal jobb egy vékony gumis bringa városban, koskormány meg hátrány az autók közt.
Szerintem xy.zsoltnál kevés volt a guminyomás, jól emlékszem 5bárt írt, nem tudom mi a gyári ajánlás és a mérete a guminak.
28mm-es lehet támogatja, de egy 25mm-est nem szabad 6,5alá fújni még TL-ben sem, szerintem.
Ja és csak a continental#175877
kinek mi, én szeretem 8báron acél villával támadni a várost, és imádom amikor büntet ha nem figyelek.
Belvárosról beszélek, nem külvárosi ingázásról, az más kávéház.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #175615 üzenetére
Persze, ha pénz limit van azt nem lehet felül írni.
Az általad jelölt árkategória pont a senki földje, nem véletlen kevés ott a kínált gép, vagy olyan, amilyen.
Súlyban viszont nem olyan tragikus a helyzet. Lehet azon gépek 13 kg-osak, de 15 kgból egy alu vázas trail/enduro gép is kijön, egy XC-re nekem durván soknak tűnik..
A "senki földje" fölött pedig hirtelen kinyílik a kapu és megjelennek 2500€-tól a 11-12kg-os karbon fully-k GX-el és SID-ekkel.Neked viszont van most egy könnyű 29"-es géped, amit ráadásul elég sokat fejlesztgettél is, nincs értelme lecserélni. Ha még tennél bele pénzt akkor az 1x12 és a dropper ami megfontolandó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #175866 üzenetére
Szerintem többet kellene menni vele és főleg beállítani a súlyodhoz + felhasználási szokásaidhoz,úgy talán éreznéd a különbséget...ha egyáltalán van olyan.Lehet a súly az egyetlen számottevő különbség,ezt az tudná megmondani aki sokfélét használt. Tény,hogy minden márkahűség nélkül Manitout fogom előnybe helyezni az esetleges cserénél,a könnyű,vaj-puha megindulása és finom mozgása,tartóssága és merevsége engem meggyőzött még a vetélytársakkal szembeni kis túlsúlya ellenére is.Ugyanakkor ha vaddisznóbb lennék lefele,lehet kevésnek érezném...Még vacillálok,hogy újabb szokásos éves szerviz,vagy már csere legyen télen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZiD
tag
KÖszönöm az ismételt választ.
Ezek a technikák megvannak, akkor ezek szerint még a ezeken kell csiszolni. Mondjuk ez a mondat megnyugtat "A lábunk sz.tem többségünknek beleér(ne)"Nem ennyire keskeny gumit képzeltem, inkább valami trackking szerűre(622/40-42) gondoltam, más futó felülettel mint a mostani Smart Sam, bár utóbbit maxra felfújva fene se tudja milyen különbség lesz az új javára.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #175878 üzenetére
Ja, feltűnt, hogy fullyból tényleg senki földje ez az árkategória, merevfarúból viszont pont itt kezdődnek a 10kg körüli komolyabb karbon gépek GX, 1x12 Shimano hajtásokkal és Reba vagy SID Select telóval, egy ilyen nekem már mindenben komoly előrelépés lenne. Sőt, akciókban láttam már 1500 eur körül is okés mereveket.
A jelenlegi gépemmel az a baj, hogy sajnálok rá ennél többet költeni, mert még 1-2 év és valszeg széthajtom rendesen, eleve használtan vettem és azóta kb. 15.000km-t tettem bele, egyáltalán nem kímélve, full karc és festék leverődés az egész. Meg már minden régi szabvány rajta, gyorszár, 1 1/8, a váz is nehéz alu és a geoja is elavult, szal most elvagyok vele ahogy van, aztán ha eljön az ideje, csere lesz újra, aminek a váza karbon, modernebb, időtállóbb és akkor azt majd jobban megéri fejlesztgetni. Már amennyire fejlesztenék egy max 2000 ajrós karbon gépet, valszeg max a kerékszettet cserélném le idővel és pár alkatrészt karbonra/könnyebbre, mert egy karbon ht-vel tuti nem nyugodnék addig, amíg nem menne 10kg álomhatár alá a súlya .
Szal én még a 2000 eurós árral is úgy vagyok, hogy ha lehet lejjebb vinném valami akcióval... Pl. a helyi boltban a Scott-okat most is 20-30% kedvezménnyel adnák, majdnem mindíg van valami jó deal.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Kicsit nem figyeltem oda és elszaporodtak a bringák a ház körül
Nem férni tőlük, ezért én is felaggatnám a falra egy részüket. Ezt a megoldást találom a legokosabbnak, esetleg van ennél jobb/okosabb?Van több verziója is, azért tetszik meg nem lóg a bringa a telótól felfüggesztve, és elméletileg nem stresszelek semmilyen alkatrészt olyan irányba ami nem természetes.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
Ármesterek közül valaki benéz az árazós topicba? Köszi!
-
xy.zsolt
őstag
Lekaptam előröl a TLR-t és ment rá a conti ultrasort III...Hátul egyelőre hagyom a TLR-t, remélem nem lesz nagy tapadáskülönbség amíg nem találok új szettet. Így első nekifutásra a Pirelli P Zero velo gumit néztem ki (nem TLR)....ha lesz egy jó akció és nem győz meg más gumi akkor már csengetem is.
A contit csak szappanos vízzel tudtam feltenni szerszám nélkül.....ilyenkor visszasírom a TLR-t[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #175777 üzenetére
Tök jól néz ki ez a zöld szín!
Olyasmi mint az angol sportzöld. -
-
Studi
addikt
válasz bringasisti #175886 üzenetére
Alapvetően arra reagáltam, hogy nem terhel semmit nem természetes irányba. Szerintem is kibírja, minőségi alkatrészekkel, pontos összeszerelésekkel nem okozhat gondot.
Ettől függetlenül én nem tenném fel így a bringám a falra. -
Ringman
nagyúr
sziasztok!
lenne pár kérdésem:
- 15/10 mm-es kulcsot lehet itthon is kapni, nem az aliról? ilyesmit: [link]
lehet villás is, a titániumhoz meg főleg nem ragaszkodom, mert ez is drága.
vannak a sok az egyben kulcsok is, de elég lenne nekem a fenti 15+10 mm-es is.- rosebike sajátmárkás nyomatékkulcsa ajánlott?
- hátsó+első tengely DIN 1587 hatlapú magas zárt anyáját cserélhetem sima anyára, vagy nem javallott? (így pont nem jó hozzá a dugókulcsom - nem elég mély)
-
Alg
veterán
Garmin 530 kérdés:
Tegnapi tekerésen út közben módosítottunk az útvonalon.
Új útvonal telefonon connectben megtervezve, telefon és az 530 BT-on összekapcsolva, 530-on a rögzítés pause-on, nem állítottuk le a tekerés rögzítését, csak kikapcsoltuk az aktuális course-t hogy ne nyavajogjon off course miatt.
Új útvonal telefonról 530-ra küldésnél azt írja a következő szinkronizálásnál kerül át.Viszont szinkronizálni nem szinkronizált, azt írta "device is busy, try again later".
Tényleg csak akkor megy a sync ha teljesen leállítjuk az aktuális edzés rögzítését? Vagy mit lehet ilyenkor csinálni ha egyben akarjuk tartani az aznapi tekerést?Esetleg leállít - szinkronizál - rögzített track megkeres - resume? Lehet ilyet?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #175857 üzenetére
Nagyon hasznos, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Régen volt már, hogy e-bike-ot próbáltam, miközben szemezgetek a műfajjal, mert hazai felhasználásra jó szolgálatot tehetne egy ilyen gép nekem. Amikor én próbáltam azt azért nem tartom mérvadónak, mert akkor teljesen máshogy bringáztam és más volt a tudásszintem is.
Amit te írsz az alapján olyan óriási fejlődés nem történt az saját tapasztalataimhoz eléggé hasonlító érzés. Mondjuk az új most bejelentett shimano ep8-as motor reakcióideje elvileg nagy újdonság, hát kíváncsi vagyok.
Ami inkább elszomorít az az, hogy a lefelére is azt írod, hogy nem lehet rendesen pakolni a bringát a súlya miatt. Minek menjek fel, ha lefelé nem tudok játszani és rakni a gépet?Kanyarokban lefelé döntögetést próbáltad? Mennyire lehet vele kanyarodni, irányt váltani, amikor nem tekersz?
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #175859 üzenetére
itt majdnem mindenki turistagépként gondol rájuk
Simán mondhatnád a kritizálóknak, hogy legyenek nyitottabbak, akár csak te.
Miből fakad a "bringafaszizmus"? Ciki turistának lenni? Nem trendi letojni a KOM-okat? Gyalogos turistának lenni is ciki?
Lehet tényleg most szabadult ki a pincéből és szeretne nézelődni mint külföldi, vagy akármilyen turista. Ez miért baj, vagy miért lenézendő?Ha valaki eleve kirándulni akar és minél többet szeretne látni a felétek megadatott szép tájból, akkor egy pedelec remek eszköz arra, hogy kényelmesen körbenézzen, sokkal többet lát, mintha gyalog vágna neki a nézelődésnek.
-
xy.zsolt
őstag
Köszi, de én contira nem vágyom....max ilyen olcsóbb cseregumiként mint ahogy pl most is felkerült az ultrasport III, jobb híján. A vízcsapból is lassan a conti 5000 jön....szerintem túl hype-olt, ami az árazásán is látszik. Kéz alól meg kihagyom amúgy is....bár adtam el én is bontatlan szettet idén, az rendben is volt, de másban ennyire azért nem bízom
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen