-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fraba
aktív tag
Ezt esetleg megcsinálta már valaki? Jártatok már erre?
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #20650 üzenetére
hát a pulzusos dolgot jó lenne beszerezni, de keret nincs rá, meg bringára kell most pénz, dombon felfele megkell nyomzni azért a pedált, átlagban meg olyan lazán tekerek "lendületből" persze nem az a gyalog tempó , 15-20km/h átlagba megvan
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Runner_fxr #20650 üzenetére
Ha már itt tartunk, Balaton körüli főutakon volt már valakinek kellemetlensége országútizásból? Itt főleg a rend őreire és sárga csekkjeikre gondolok.
Runner_fxr: Szerintem ez kicsit félrevezető, igaz hogy magasabb pulzustartományban a kalóriafelhasználás kisebb hányadát fedezi zsír, de ez a (össz) kalóriamennyiség a "zsírégető zónához" képest több. És a nap végén az a lényeg, hogy deficitet egyen valaki, legyenek az elégetett kalóriák zsírból vagy glikogénből. Ha glikogént bont a szervezet, akkor az edzés után nyúl a zsírraktárakhoz, persze ha nem eszi rögtön vissza valaki. Igaz, 130-as pulzuson egy kezdő jóval többet tud tekerni, de hát ha bírja, miért ne menjen keményebben?
Ha valamit rosszul látok, javíts ki légyszíves.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Runner_fxr #20650 üzenetére
Még jó hogy nekem nem kell zsírt égetnem, mert bajban lennék, mivel nehezen tudok 130-as pulzus alatt tekerni.
Viszont olvastam pár cikket a HIIT intervallumedzésről és ott azt írják, hogy edzés után a szervezet több zsírt használ fel, mintha aerob zónában edzett volna az illető. Aztán hogy ezekből mi igaz azt már nem tudom.
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #20654 üzenetére
A tudományos oldalát annyira nem ismerem, bevallom őszintén, (ebben Zola007 a mester) arra tudok hagyatkozni amit az elmúlt években az edzőteremben megtanultam, többnyire saját magamon megfigyelve, illetve veterán testépítők elmondása alapján. Persze egyéni adottságok vannak, nem mindenki ugyan úgy reagál bizonyos edzésre, intenzitásra, táplálkozásra, tehát már ezért se könnyű a konkrét tanácsadás, de általános szabályok vannak. Alacsony pulzuson többnyire hatékonyabb a zsírégetés, magasabb pulzuson inkább a kardiovaszkuláris rendszert edzed, kevésbé a zsírégetésé a fő szerep. Persze ez nem szentírás, de kiindulási pontnak jó. Egyébként mindkét edzésre szükség van, ha egészségesek és edzettek akarunk maradni.
Tehát nem baj az ha keményebben is tekerünk, csak legyen benne közepes terhelés huzamosabb ideig.
Ha meg igazán eredményes zsírégetést akarunk, akkor a testsúlyunknak megfelelő diétás táplálkozás bevezetésével kell kezdeni, zsírégetés szempontjából ez majdhogynem többet jelent mint maga az edzés.Még valami, az edzésnapló is lehet segítség, azt visszaolvasva kirajzolódik, mikor tudtunk hatékonyan fejlődni, tehát megtudhatjuk mi az ami a saját szervezetünknek a legmegfelelőbb. Persze ha rendesen vezetjük is és minden fontos információt feljegyzünk.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz Runner_fxr #20656 üzenetére
Jol mondja Tomi, Attol, hogy alacsonyabb pulzustartomanyban nagyobb a zsirbol fedezett energiamennyiseg aranya, meg nagyobb pulzustartomanyban is eg az a zsir
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
LógaGéza
addikt
Köszönöm!
Esetleg Kellys / Kross-ból hasonló kategóriában milyet nézzek? Vagy ne bonyolítsam túl, vegyem meg és kész?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
szjoci
őstag
válasz Runner_fxr #20650 üzenetére
Nemrég vettem pulzusmérős órát emiatt a zsírégetős móka miatt (174cm/90kg), ha a bicikli közelébe megyek már majdnem megvan a 130-as pulzus... Átlagba szokott lenni 170 körül, persze nem szoktam kímélni magam. Próbáltam 125-135-ös tartományt tartani, ez kb. 15-20km/h-s (sík terepen) tempó mellett sikerült. Azóta nem figyelem a pulzust, de azért kíváncsiságból fel szoktam rakni az övet.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz szjoci #20661 üzenetére
A 130-as pulzus átlagemberre igaz, aki átlag testsúllyal és átlag edzettséggel rendelkezik. Ez a kalkulátor reálisabb értékeket ad:
[link]
(nyugalmi pulzust rögtön felébredés után kell mérni, vannak már olyan mobilos ébresztő appok, amik ébresztés után rögtön méretnek veled pulzust)60-70%-os tartományt kell nézni. Nekem pl. ez alapján 140-153 a zsírégető tartomány, ami elég messze van az elméleti max. 130-tól.
[ Szerkesztve ]
-
Mansi
csendes tag
[link]
Legutóbb Vasárnap, de a Pilis és Visegrádi hg. erdészeti útjai még oútival is járhatóak, csak ajánlani tudom, fantasztikus a környezet, és nem is túl meredek.
Érdemes utána nézned térképen és összekombinálni az útvonalat. Hozzáteszem, h autóforgalom 0, mert sorompók vannak.[ Szerkesztve ]
-
fraba
aktív tag
Az ilyen "előre tervezett" utakkal mik a tapasztalatok? Mármint pl amit én linkeltem. Itt az van írva, hogy jól kitáblázott bicikli út meg minden. Gondoltam magamban, hogy: "áááá ez pite, még el se tévedünk...!" Mondanom sem kell, legalább kétszer mentünk rossz irányba. Semmi tábla vagy alig... Még az volt a szerencse, hogy másodjára úgy tévedtünk el, hogy végül kijutottunk csoporttársammal (mert hogy másodmagammal mentem) valahol Pilisszentkereszt és Dobogókő közt, és onnan haza tudtunk már jönni, Dél-Pestre.
-
Mansi
csendes tag
Elsőre nekem is sikerült eltévednem vagy háromszor helyismeret hiányában
Hiába terveztem el, és néztem meg térképen, és még GPS-em is van. Táblák úgy ah vannak, ezek a zöld alapon sárga jelzésű kerékpáros táblák távolságokkal, de inkább jelzések vannak a fákon, de ez már csak az erdészeti utakon. Vonalvezetést érdemes kb. fejben memorizálni, illetve egy offline térkép se jön rosszul, ha nem ismeritek az utat. De olyan sűrű úthálózat nincsen, max. a rossz irányt választjátok, bár az is tud kellemetlen lenni, néhány +100m szinttel -
dqdb
nagyúr
válasz LógaGéza #20659 üzenetére
Krossból az Evado 2.0 olcsóbb, és rosszabb, az Evado 3.0 drágább, és körülbelül ez a szint. Kellys hozza a szokásos rokokó formáját, és össze-vissza dobálja rá a különböző kategóriás alkatrészeket a bringáira.
Még ez a Bergamont Helix 5.3 is jónak tűnik ebben az árkategóriában, de erről Runner_fxr jobban tud mesélni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Zola007
veterán
Ha nem is minden kereszteződés előtt, de ahol megszűnik a bringaút és gyalogosátkelővel közös
De a deklarált bringautakat is 200 méterenként keresztezi egy autóút és mivel 10-ből ~4 vezető nem néz ki oldalra indexelés közben mikor párhuzamosan haladunk, én pedig nem kívánom magam elüttetni, így értelmes bringás inkább lassít vagy megadja az elsőbbséget ott is, ahol neki járna egyébként.
Ez abszolút ellehetetleníti a városi közlekedést, én már nem is megyek a városban bringával, mert veszélyes, lassú és általában sok a cuccom is
Ez vanZsírégetés témához:
kezdőnek 120-130-as tartomány ideális átlag júzernak
azért hívják ezt általában zsírégető zónának a 60% körüli teljesítményt, mert itt még >45-50% arányban történik zsírból az energianyerés, efölött már exponenciálisan csökken és főleg szénhidrátból történik az energianyerés, illetve egyre nagyobb mértékben lép be a lokális fehérjefelhasználás
Ez azért jelent problémát edzetlen embernél, mert az enzimrendszerei nincsenek felkészülve a szénhidrát és fehérjemetabolizmus optimalizálására és pl egy kerékpáros edzésnél a combizomzat és a szív a leginkább terhelt izomegység
Ráadásul a kezdő sportoló végképp nem figyel az edzés előtti és közbeni szénhidráttöltésre
Körülbelül ezek az egyes edzéstartományok és a felhasznált tápanyagok egy 30 éves sportoló esetén:[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Van egy kis gond munkatársam kerékpárjával(28-as boltban vásárolt kb 3 éve). A hiba jelenség a következő: lassú illetve gyors kerékpározásnál furcsa súrlódó berregő hangot ad. Tudom ez így egyszerű lenne de: kb fél óra kerékpározás után jön elő ez a hang és eleinte halkabban azután kezd hangosodni. Az első és hátsó kerékcsapágyat szétszedtem(azt hittem ez a hiba) bezsíroztam de továbbra is megvan a hiba. Szerelő pótolt 3 küllőt és ki centrírozta a kereket mondván hogy a küllő lazasága okozhat ilyen hibát (szerintem ez baromság, mert az első fél órában is jelentkezne a hiba).
Középen monoblokk van és mikor gurul (nem teker) ugyan úgy hallatszik.
Segítséget kérek mi lehet a hiba? Azt észrevettem hogy a hátsó lánckeréknek (nem kazettás) meglepő módon kottya van. Lehet hogy megázott és víz kimosta volna a zsírt a racsniból?(csak erre tudok gondolni) Hiába racsnizik vagy teker előre nem változik a hang.Köszi az ötleteket előre is.
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
hoffman_
nagyúr
válasz TripleB #20653 üzenetére
azt még én is tudnám talán fejből is, ha nagyon megerőltetném magam
D.Orion & fpeter07:
basszus, ti nagyon belemásztatok! hát köszönöm a tippeket. átböngésztem őket én is, elég lehetetlen feladat. kár, mert nagyon-nagyon szimpatikus volt végre egy sisak hátulról. sebaj, elég sok újat is linkeltetek, amiket még nem néztem, legalább ennyit profitáltam a dologból, vagy ha később valaki belebotlik a hsz-kbe. köszönöm szépen
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Goblin12
őstag
Üdv,
2 kérdésem is van:
1. Az első hajtómű tekerés közben iszonyatosan hangos, ez mitől van? Kellene valami zsírt belenyomni vagy mi? :S Nem érezhető ugrálás a csapágynál. Láncra, fogaskerekekre milyen kenő anyagot érdemes rakni?
2. A hátsó kerék(agy) balra is meg jobbra is mocorog, nem nyolcast ír hanem egyszerűen ide oda mozog, megvan húzva a csavar az nem laza, itt mi lehet a gond? :S
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #20662 üzenetére
Ez a kalkulátor egy hatalmas ostobaság.
Én inkább az egyéni pulzustartományt ajánlom. Bár ehhez azért kell egy alap edzettség, mert különben tuti nem fog menni 30 percig full maxxal.
LTHR Test
Az a lényege, hogy 30 percen keresztül full maxxal mész, és az első 10 perc után nyomni kell egy resetet és az utolsó 20 perc átlagpulzusa lesz a laktátküszöböd, azzal már 99% pontossággal ki lehet kalkulálni a zónákat, feltéve, hogy jól csináltad.Ha megvan, akkor itt van hozzá a kalkulátor: [link]
undefined
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #20675 üzenetére
1. Még mindig többet ér, mint a "zsírégető tartomány = 130-as max pulzus" felkiáltás
2. Bár nem mértem le pontosan, de korábbi tekeréseim tapasztalatai alapján nagyjából tudom mi a 20 perces átlagom. Azt beadva a kalkulátorba meglehetősen hasonló eredményt adott ki, mint az általam linkelt kalkulátor (ugye az általam említett 60-70% kb. megfelel az itteni endurance zónának. Előbbire a kalkulátor 140-153-as pulzustartományt ír, az általad linkelt pedig 148-158-at)Szóval amennyiben az általam linkelt hatalmas ostobaság, akkor az általad linkelt is
-
Zola007
veterán
válasz ludsimon #20675 üzenetére
ezt így nem tartanám igaznak, profi sportolók (hosszútávfutók, kerékpárosok) is rendre meglepődnek mikor terheléses teszteken mérnek nekik laktát küszöböt. Nagyon nagy ingás van a tartós maximum és a laktátküszöb között, mivel ez egy olyan érték amit a tested nem jelez vissza azonnal.
rendre fölé minősítik az edzések alapján saját magukat és mikor több alkalommal megmérik neki, akkor kijön hogy visszább kell venniük bizonyos szakaszokon és összességében azzal jönnek ki majd jobban
ahhoz pedig hogy be tudd lőni előre, hogy mi az a teljesítmény amivel 30 percet körülbelül (de csak nagyon körülbelül) az optimális maxxal mész, elég komoly rutint igényel és akkor még nem vettük bele az aktuális mentális, energetikai, fáradtsági állapotot, pedig ezek a laktátküszöböt jóval kevésbé érintik mint a maximális teljesítményt
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
schumy1
aktív tag
Olyan
kérdésem lenne hogy ha hajtáskor nyöszörög de nagyobb erőhatásnál nem,
vagy csak néha laza hajtásnál is, akkor csapágy hiba vagy a hajtókar,
esetleg pedál?
Kotyogni nem kotyog a középagy.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Zola007 #20681 üzenetére
Mindig irigyeltem ezeket a biológiai tudásokat, nekem fogalmam sincs hogyan emésztem meg a csokimat és mi történik a testemben, ha feltekerek a hegy tetejére.
De azt tudom, hogy ha a határaimat feszegetem, akkor bizony fejlődni fogok.
Ennyi elég is lehet bárkinek, aki nem versenyzik, nem?
A pluzus mérős órámon is a gyári zónákat használom, amit az óra gondolt ki pár adatomból. Arra az egyre megteszi, hogy figyelmeztet, ha túlhajtanám magam. Másra meg minek?
Grafikont rajzolni is tök fölösleges szvsz annak, aki nem versenyzik.E miatt azt hinném nektek versenyzői múlt van a hátatok mögött?
-
zoli03
őstag
Lidlben megint lesznek biciklis cuccok (nem túl sok), lesz kerékpárszerelő állvány is (ha jól emlékszem, régen páran akartak rendelni a német Lidl webshopból): [link]
-
Astrasattila
tag
Szervusztok!
Karbantartással kapcsolatban lenne kérdésem ( soha nem szedtem még szét a biciklim, elmúlt 7 éves). Szóval van egy Schwinn Csepel Ranger Fully. Lett a hátsóba egy kis nyolcas. Hozzátartozik, hogy minden eredeti rajta, és toltam bele 4.2bar-t. Jó kemény lett, viszont úgy vettem észre, hogy a gumi kicsit mintha megszakadt volna. Eddig 4-ig toltam, nem vettem észre ilyet. Szóval lehet, hogy a gumiba lett nyolcas. Meglehetne ezt tudni valahogy, hogy a gumi a ludas vagy a felni, leszerelés nélkül? Illetve azt kérdezném még, hogy a tengelyeket kell/ lehet karbantartani? Nagyjából évi 200km-t tekerek, szóval nem sokat futott 7 év alatt.
Remélem nem haragszotok meg az (számotokra) alapvető kérdésért. -
fungeld
aktív tag
válasz Astrasattila #20692 üzenetére
Valószínűleg a felniben van 8-as. A tengelyen mit akarsz karbantartani? Az egy fém rúd. Maximum az agynál a csapágygolyókhoz mehet zsír, de ha még nem szerelted komolyabban akkor inkább hagyd.
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
Maximum1
őstag
válasz Astrasattila #20692 üzenetére
99% hogy a gumi a rossz, cseréld le, nálam is az volt a baj.
Esetleg még az agyonfoltozgatott belsőtől is lehet 8as.
Gumi oldalán rajta van meddig lehet fújni.
A tengelyekhez meg nyomjál be wd40 et, ennél vannak jobb megoldások, de ez a legolcsóbb.(#20695) Astrasattila nyomd meg a gumi oldalát és láthatod, halhatod ahogy szakadnak a szálak, elöregedett..
[ Szerkesztve ]
-
Astrasattila
tag
válasz fungeld #20693 üzenetére
Igen, csapágyra gondoltam. Hm, akkor viszont nem értem, mitől lett benne a nyolcas. Este leraktam, másnap elővettem, mentem vagy 300 métert és elkezdett ütni. Aszfalton ráadásul.
Akkor meglátogatok egy szervizt. Most elkezdtem nézni videót nyolcas javításáról, de rájöttem, küllőhúzóm sincs.Maximum1
4.2ig lehet a gumi szerint. Csak azért gondolom, hogy sok volt neki, mert elöregedett 7 év alatt a gumi.
Köszi szépen a tanácsot! Akkor veszek egy másik 2 külsőt, ezen ne múljon.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz ludsimon #20675 üzenetére
Ez nálam pl abszolút nem működik, mert sosem tudom annyira terhelni a lábam, hogy elérjem a laktátküszöböm, mert tüdővel előbb fogyok el. Szóval 2 év után még mindig nem tudom, milyen az az elsavasodás, de nem azért mert lassú vagyok, hanem mert túl erős a lábam és előbb fogy el a légcserélő kapacitásom. Ez futásnál is kiderült a Vivicittán, 39:56 lett a 10km-es eredmény, de tudtam volna a lábam miatt emelni a tempón, viszont a légzés limitált
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #20659 üzenetére
Na végül beneveztem egy Cube Analog 29-es gépre. Kicsit drágább, kicsit másabb mint amit akartam, de szinte csak ez az egy volt a boltban, ami nekem méretben jó volt (19"-os lett jó).
Mit ne mondjak elsőre furcsa volt, hogy olyan "nagy". Eddig 28-as biciklin űltem maximum, ami árban se volt több 50ezernél, itt azért a minőségérzet megvan. Örülök, hogy legalább egy normális villát kaptam rá, nem kell félnem, hogy úgy járok ezeken a kátyús utakon mint egy fentebb linkelt Suntour villás géppel. Szerintem alapnak nagyon jó lesz, és első komolyabb bringának is.
Lenne majd egy pár kérdésem, elsőre a fontosabbak:
1.: Nem tudtak adni a boltban rá való sárvédőt. Olyasmit mondtak, hogy erre olyan kell, amit a nyeregcsőre kell rakni hátul, elöl pedig oda ahol a villa két szára találkozik (villanyak?), oda kell bepattintani. Ilyet még nem láttam, de ha igaz, akkor tud valaki valamilyet ajánlani? Ha nem is ilyet, de legalább jót erre a gépre.
2.: Alapból Schwalbe Smart Sam külsők vannak fenn. Ezt érdemes lenne lecserélni pl egy Road Cruiserre? Egyáltalán van olyan gumi 29-es méretben, ami főleg jobb aszfaltra?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
HEAHEA
tag
válasz gyuszaa #20624 üzenetére
Szia(sztok)!
Az lenne a kérdésem hozzád, illetve a többiekhez is, hogy a linkelt kalkulátorokkal való mérés mennyire megbízható, mennyire lehet alapozni a netes mérések adataira?
Majd egy cross kerékpárt akarok venni. Akkor melyiket kell kiválasztani az 1. linknél, mivel csak 3 fajta stílushoz van feltüntetve: road, mountain, triatlon? -
Cathfaern
nagyúr
válasz HEAHEA #20698 üzenetére
Nekem (érzésre) elég jól sikerült belőni a biciklimet ez alapján. Illetve kihozta azt is, hogy igazából kicsit kisebb váz lenne az ideális nekem, amit éreztem én is korábban. Szóval nyilván nem olyan, mint ha helyben szakember segítene beállítani, illetve mint ha ráülsz és kipróbálod (nem tudom mi a cél, beállítani, vagy vásárolni), de sokkal jobb, mint ha az ember magától próbálkozgatna vaktában.
Cross a roadhoz lesz legközelebb, én azzal állítanám be. -
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #20697 üzenetére
Lenne még egy fontosabb dolog:
Elvileg be lett állítva a kerékpár, gyakorlatilag szerintem max rárakta a pedált a srác. Valamit olvastam anno itt, hogy boltból elhozás után mit kell átnézni/átkenni egy kerépáron, de ezt most nem találom. Szóval mit nézzek át rajta?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen notebookot vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Mozilla Firefox
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...