-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
NEMO1968
őstag
Sziasztok!
Most találtam rá a fórumra.
Úgy látom van itt sok tapasztalt bringás,szerelő is.
Az lenne a kérdésem,hogy SRAM s7 agyváltós agyat csapágyazott már valaki golyókkal a golyóskosár helyett?
Működik vagy van valami buktató?
Kezd kinyúvadni a csapágy,és pár boltban azt mondták,lehet hogy nem is lesz már hozzá golyóskosár,de az agyat nem szeretném ez miatt eldobni.
Azt is megköszönném,ha tudtok golyóskosár beszerzési helyet,vagy más márka alkatrésze esetleg kompatibilis vele?
Előre is köszönöm.Az ember az időtől retteg, az idő a piramisoktól.
-
ReFleXx
addikt
válasz andrisbandi #217943 üzenetére
elöl is es hátul is előre nezzen a hosszabb?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Csapágyat onnan érdemes venni ahol... van. ... ami a recsegést illeti lehet pedál, hajtókar, első tányér, hajtóműcsapágy, hátsó sor, hátsó agy, hátsó tengelyrögzítés, szabadonfutó, és nyeregcső...ha 100% beazonosítottad lehet cselekedni.
ReFleXx... igen, nem a kerék helye számít hanem a forgásirány.
andrisbandi... nickneved főnicíai kellene legyen annyit kupeckedsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #217954 üzenetére
Mind saját
Most ráérek fényképezgetni... eldöntöttem, h amit nem használok évek óta azokat eladom.Brutális szembesülni az eredeti beszerzési árakkal.... valahogy nem is tűnik fel az embernek mennyit költ, amikor elhiszi, h ezeket használni fogja
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz Hasaggymeg #217954 üzenetére
😀 köszi, nézegetem de egyelőre nem sikerült beazonosítani a forrást, de vasárnapra megtalálom.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Fall-N
veterán
Egyszerű, menj végig a dolgokon. Ha ráülsz és erősen mocorogsz a nyergen, akkor kiderül, hogy a nyereg vagy a nyeregcső bilincsnél van-e lazulás. Főleg ha nem egybe van a nyeregcső a bilinccsel, akkor ott mocorog ahol , hanem külön, akkor ott is tud nyekeregni ahol rögzül a nyereg pálcáihoz.
. Ha nem elég szoros és/vagy szárazon lett összerakva a vázba a nyeregcső, ott is tud hangot kiadni. Főleg ha belemegy a kosz.
- Ha hajtás közben recseg akkor ott kell továbbnézni. A pedált is mozgasd erősen, bár manapság a leggagyibb monoblokk sem szokott lógni újan (asszonyé már kábé 10 éves, kutya baja, alap négyszögletes neco).
- Kerekeknél mozgasd a tengelyt, ha lóg észre fogod venni. Mozgasd meg a racsnit/fogaskoszorút, ha mozog az baj. Ha racsnis (menetes) azt nem hiszem, mert pont szeret rászorulni (de nagyon).De én elsősorban a nyereg körül néznék körül. Az tud a legkönnyebben kilazulni. Főleg ha trehányul állították be.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jester01 #217948 üzenetére
Ha több láncom van (amúgy is érdemes elvileg forgatni őket), akkor 2 havonta egyszer kéne megolvasztanom a viaszt és beledobálnom a láncot, nekem ennyi belefér. Ha van társaság akivel menni, akkor is max 600km/10000m-t szoktam gurulni egy hónap alatt, olyankor havonta 1x kéne 3 láncot megwaxolni. Szerintem ez kevésbé macera, mint minden második tekerés után kenni a láncot Squirttal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.mf
veterán
Sziasztok!
Gondolkozok azon, hogy vegyek egy összecsukható bringát.
Nyaranta külföldön egy hegyen dolgozok, a szállás viszont a hegy lábánál van. Tavaly kocsival jártam (25 km, ~1300~1400 szint oda, érzem a kocsin, hogy eléggé szenved fel), de idén sikerül szerezni buszbérletet. Busz van felfelé reggel 2, viszont délután csak 1, és korábban lejön, minthogy én végeznék a melóval; azonban kézipoggyászként fel lehet vinni összecsukható bringát.
Online gyorsan körbe is néztem itthon, és... aztaleborultszivarvégét. Dekában 105k egy alap, 145k a jobban felszerelt verziója? Heroinár.
Kínából meg lehet úszni olcsóbban, vagy az továbbra is lutri és életveszély?
Na meg a másik: jó nagyra nőttem a 192 centimmel... A testreszabhatóságukba belefér, vagy ezekhez már túl magas vagyok?
Köszi!Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az igen, 25km/1300m! Ott bringával kell munkába járni egész nyáron és ősszel indulni a Vueltán. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #217961 üzenetére
Szerintem a fiúk nagyon túlgondolják a dolgot. Én nyáron vékonyabb sima mezei műszerolajat használok, télen meg valami speciális, drágább lánckenő olajat (majd megnézem a típusát). Ez utóbbi szinte nem is látszik a láncon, sosem szedte a koszt a lánc és bírja a téli strapát. De ha ésszel olajoz az ember és letörli a fölösleget, akkor nem lesz olajsaras. Időnként amúgy sem árt tisztítani a láncot, így szerintem mindegy. Én nekem biztos nem érné meg házi receptúrát csinálni (se időm, se kedvem), viszont lehet egyszer kipróbálom a waxot.
Valaki a teflon sprayre esküszik, valaki a waxra (valaki meg a Gates szíjhatjásra ). Ha terepre jár az ember, akkor úgyis gyakran kell láncot mosni, így szerintem a váltás pontossága és a lánc védelme szerintem fontosabb. A wax mellett nekem az szólna, hogy nem lesz olajos az ember keze, ha valamit babrálni kell.
-
.mf
veterán
válasz Hasaggymeg #217964 üzenetére
Konkrétan a Stelvioról van szó
Puhány vagyok én ahhoz Néha elmegyek bringával Bp-ről a Prédire, ami kb 43/850, de ott is a Dömörkapu utáni szakasz jelentős részén már csak tolom - a Stelvion meg még meredekebb részek vannak, és még cuccot is kell cipelni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
MPowerPH
félisten
Float X tagom bekopte a gyertyat. Bar csak 5 orara voltam a 100 oras uzemidotol, ez inkabb hibanak tunik, mint szimpla elhasznalodasnak.
Elvileg a levego atjutott az olaj kamraba. Aztan az olaj meg itt elkezdett tavozni, a tomites mellett. Azt valami kilokte onnan... Eszre sem vettem eloszor, megult a bringa hatulja, meg alul olajos volt a vaz.Szoval most nem lesz bringazas. Kikaptam a tagot, megy a pecsi Fox szervizeshez, szerencsere mar van.
Also valtogorgot is lekaptam, hajtomuvet is. Azoknak adok zsirt, fogaskerekeket is fenyesre nyalom, aztan mehet a wax. Lehet, hogy felrakom az uj lancot, mar boven tul vagyok az 1000km -en. Waxolashoz azt a mez szeru gyari kencet is le kell oldani?Zsirbol a csapagyakra van jo valasztas? Shimano fele zold van itthon, ha jo, akkor abbol adok nekik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomi_Sci
őstag
#217869 parandroid:
A CX-emnél pont méret határon voltam, és végül a kisebbik mellett döntöttem, mert a korábbi országútimnál is úgy éreztem, hogy ez a felsőcső hossz kényelmesebb. Illetve egy 12°-es gravel kormány van rajta, ami miatt még egy centivel rövidebbre vettem a stucnit. Szerintem így pont jó, viszont "túl aero" a pozíció, a drop fogáshoz nagyon le kell hajolnom, ami pár órás intenzív tekeréshez oké, de csomagos csavargásnál kényelmetlen.Az XC igazából "hivatalosan" méretem, de a Cube vázgeoja valahogy el van csúszva egy féllel, amin nem segít az, hogy egy 2015-ös modell, ami még nem az elnyújtott trail geos XC éra.
Törzs izmok, hát azok gyengék Meg sosem elég erős a többi sem#217871 Ringman:
Na de a Deepspace az acél Azért egy alu váz karbon villával lehetne könnyebb.
Nyilván az agydinamó meg a töltő sokat dob, amit szerintem nem használnék, úgy is kell egy puffer powerbank, 99%-ban meg elég az önmagában.
Alu nyeregcső meg a Brooks helyére is menne egy bejáratott karbon páros, meg a végtelen felfogatási helyen lévő acél csavarok is lehet pár gramm.
Az tart vissza (azon kívül, hogy nem lehet kapni ), hogy meredek a fejcsőszög, kicsi a BB drop, ránézésre idegesnek tűnik az irányítása.A Sutra ULTD... na ja, hajtanám Csak az ára, meg az előrhetősége...
Amúgy nem kell ekkora gumi férőhely, egy 45mm 622-ben bőven elég lenne nekem.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Természetesen vicceltem, itt talán senki nem tudna annyit menni minden egyes munkanapon. ...utána meg még dolgozni is valamit pláne nem. 🤭 Amúgy meg jó hely lehet.
#217967MPowerPH...hűha, ez bizony gáz, főleg egy belépőszintű kerékpár árával vetekedő alkatrésznél.🤔 Remélhetőleg nincs nagy baja, ugyanakkor felvetődik a kérdés is: hogyan is zúzol te lefelé?!...
Ami a kenést illeti, bár nem waxolok és egyelőre nem is szándékozok, minap talán Toobee vetette fel a gyári kenőanyagra való waxolás lehetőségét, ami így másodikra sem tűnik hülyeségnek, sőt...A wax megvédi a gyári mézszerű, köztudottan jó, csak erősen koszolódó kenőanyagot a koszolódástól.Hmm...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
Egom környékén lesz ma kint valahol, valaki? Még én sem találtam ki, hova menjek
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #217972 üzenetére
Én is próbáltam ezt, amíg a gyári kenőanyag rajta van, jobban feketedik a hajtás waxolva is.
Más: szép bringa, de ha már telne ilyenre, tennék rá rendes kulacstartót, rendes féktárcsákat és egy 300g-os droppert, aztán ami súlyt ezekkel felszedne, azt leadnám egy 400g-al könnyebb Pi Rope kerékszettel és Fox helyett egy könnyebb Rockshox Siddel, így kb. kompromisszummentessé válna
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #217974 üzenetére
A színkombináció nem igazán tetszik, a kerék már kicsit sok nekem, a nyeregcső meg olyan mint egy rozsdás vízcső. Ott figyel ezen is az a puccos váltókanál, úgy látszik egy bizonyos szint fölött ez már kötelező.
#217973
szuszinho...én valahova Visegrádhoz mennék, még keresem hol tudnék kis terepet is beiktatni.🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #217975 üzenetére
Ja, a féket is cserélném Trickstuff Piccolára . Valszeg azért menők ezek a görgők, mert kerámiacsapágyas és a nagy görgőkön nem törik meg annyira a lánc, ezért menő, hogy szinte semmi ellenállása nincs, ha a középcsapágy is kerámia, akkor visszafelé megpörgetve a hajtókart, meg sem áll . Újabban ez a divat. Megosztó kerékszett helyett pl. egy könnyebb, csúnya nyeregcső helyett dropper.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #217963 üzenetére
köszi! mondjuk én 99%ban tényleg csak száraz időben-úton tekerek, oda még a tf2 teflon se volt rossz, azért 200 kilóméterenként kellett újra kenni, ezt a morgan blue race oil-t még ritkábban elég.
meg talán 1 hónapja kentem vele feleségem városiának láncát, ő használja minden nap, és még nem nyikorog az sem egész szép a lánc.
a squirtnak jól rémlik előfeltétele hogy minden felvitelkor baromi tiszta legyen a lánc-sor? nem elég gyorsan átmosni lánctisztítóval csak úgy hogy "nagyjából" tiszta legyen
az én használati igényemre eddig ez a láncolaj vált be legjobban,igaz waxot még nem próbáltam,de ezzel is elvagyok[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #217976 üzenetére
Én mikor törlöm/kenem direkt a legkisebb lánckerékre téve forgatom törje meg rendesen minden irányba a láncot ledobva így magáról a zsírsárt, szutykot/bejuttatva a kenőanyagot mindenhova. Sőt, lefújva olajjal hosszanti síkjában is megmozgatom (csavarom) kicsit végig a lánc teljes hosszán a biztosabb bejutás érdekében. Visszafelé pörgetve pedig nem annyira a középcsapágy mint a szabadonfutó ellenállása az ami végül lefékezi. Az a zsinór-küllős kerék számomra nagyon ijesztő, olyanok jutnak eszembe mint küllők közé beforduló éles szikla, üveg, vagy a haragos szomszéd konyhakése...😱 Az, hogy miért jó, tényleg nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #217972 üzenetére
Ez van, igazabol elofordul. Remelem nincs baja, ha meg van, akkor megy garanciaba. Persze bosszanto, mert az mondjuk nem normalis, hogy az olaj ilyen modon tavozik belole. Írtak, hogy a Fox joval szervizigenyesebb, mint a tobbi, felkeszulhettem ra.
Most kapcsoltam, hogy akkor mar a masik rokat is elviszem szervizre, nem azon az 5 oran mulik, ami hatra van neki, a bringa meg ugyis allvanyon van.
Akkor leaztatom a gyari kenest az uj lancrol. Mar csak azt nezem meg, hogyan kell meretre vagni egy ilyen Sram lancot. Gondolom mint a Shimit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #217978 üzenetére
Zasszonynak száraz aszfalton városi felhasználás mellett (hacsak nem ő Jolanda Neff, vagy Vas Blanka) akkor sokáig elmegy egy kenéssel, ugyanakkor az, hogy csendes még nem azt jelenti, hogy jól megkent is, a lánc csendben is sz@rrá tud kopni egy szutyokkal teli vastag zsírsártól. Én végighúzom ujjam a lánc kis szakaszán majd kitapintom mennyi a lehúzott koszban a dörzsanyag mert ha az tele van érezhető homokkal muszáj minimum törölni, lehetőség szerint meg kenni is. Sőt, az előbb említett hosszanti megcsavarás során hallatszik/érződik is az esetleges recsegése a szemek között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #217978 üzenetére
Ha nem koszos a láncotok olajjal sem, akkor
túl ritkán kenitekfölösleges a wax .
"a squirtnak jól rémlik előfeltétele hogy minden felvitelkor baromi tiszta legyen a lánc-sor?" - bármivel kened, előtte érdemes törölni a láncot, bár én gyakran azt is hanyagolom. Szal nem, nem kell baromi tiszta legyen.#217979 Hasaggymeg: te rengeteget törődsz a hajtással hozzám képest, nem csoda, hogy tart is
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #217975 üzenetére
Nem megyek el addig. Bazilika környékét fogom megcélozni valószínű.
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #217982 üzenetére
hát nem kenem minden nap
köszi a tippet, na majd ki próbálom mindenképp,ha már vettem multkor lánctisztítót amit sokan dicsérnek, akkor ugyaninnen logikus volt berendelni az olajat,teflonhoz képest jobb valamivel persze áttörölöm előtte de nem szoktam minden egyes olajozás előtt lemosni-lánctisztítózni.
Hasaggymeg: na majd megcsinálom akkor a tesztet, egyenlőre megyek letisztítom a hajtást, nemsokára tekerünk pestről visegrádra lesz valami buli állítólag[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #217979 üzenetére
Az is lehet, hogy a madzag küllő nem olyan sérülékeny, mert nem törik ha felkap egy ágat. De ha telne ilyen gépre, ezen nem múlna, létezik normál küllős 1000g-os kerékszett is
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #217127 üzenetére
ZTTO 11-34 HG-s sor már az ExpressOne futárnál van. Április 25-én rendeltem.
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #217974 üzenetére
Ez nagyon bejon. Maszni b@romi jo lehet. Es nem csak a sulya miatt. Kemeny, hogy egy Berg kerekszettel még 0,4kg -t letudnal belole faragni.
Viszont erre droppert tenni vetek. Olyan helyen ugysem jossz le vele, ahol szukseg van ra. Tippre, 12k EUR biztos volt igy atepitve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz szuszinho #217973 üzenetére
Leszünk.
A Csülök-Prímás között valahol. Gondoltam ott talán nem 60-nal mennek majd el a kanyarok, meg az emelkedő miatt. De mivel ott a részhajrá a kanyar után, hát lehet nem lesznek lassabbak így sem.
Voltunk fent csapatbemutatón is.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
Jól tudom hogy ez a verseny nem érinti a pesti oldal szob-vác-pest vonalat? Köszi!
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #217982 üzenetére
Időben számolva minden 1-3 órás tekerés után 8-10 perc, minden második, vagy nagyon poros, hosszabb, vagy ne adj isten sáros menet után mikor már kennem is kell 15- 20 perc, vagy ha mosnom is kell ~40-60 perc. Sok?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #217987 üzenetére
Igen, ezen a szinten ez a kerékszett nehéznek tűnik és még ezzel is 9kg alatt van, beteg. Én tegnap is azért hagytam ki egyik lejtőt, mert nincs dropper a bringámon és ott egyszer már majdnem estem a magas nyereg miatt . Igaz tényleg nagyon ritka az olyan lejtő ahol kell xc-vel, általában ahol lejövök, ott ki is tudok mászni.
#217991 Hasaggymeg: Én: minden 1-3 órás tekerés után 0 perc, minden második, vagy nagyon poros, hosszabb, vagy ne adj isten sáros menet után mikor már kennem is kell 30 másodperc, vagy ha mosnom is kell 10 perc (bringával együtt ).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
-
.mf
veterán
válasz kobayashy #217968 üzenetére
"Július 11.-én ha az idő is engedi,akkor megmásszuk egy páran."
Gyertek, gyönyörű helyek vannak arrafelé Tavaly is találkoztam magyarokkal, pont ott álltak meg fotózkodni, meglepődtek, amikor magyarul szólaltam meg
"Nem tudom milyen fék lehet azokon a bringákon amire te gondolsz, de elég jónak kell lennie ott lefelé, főleg naponta."
Nem annyira meredek, csak sok... Az Umbrail-oldalon vannak köztük enyhe lejtésű részek is, ahol egy kicsit visszahűlhet, na meg úgyis csak óvatosba' nyomnám.
"Mit csinálsz ott egyébként?"
Curva jó fotókat Curvafoto, hogy az olaszok is értsék, hogy Kanyarfotó
Hasaggymeg: "itt talán senki nem tudna annyit menni minden egyes munkanapon."
Itt talán nem, de ott láttam olyanokat... Van egy öreg, olyan hatvanas lehet, napi 2x jött fel, de felfelé tekert olyan tempót, mint én szoktam (montival) síkon...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Maximum1
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #217992 üzenetére
Na jó én a mosást kissé elpepecselem, mert levizezem, majd pár perc múlva ha felázott a kosz kissé nagyobb nyomással, esetleg kefével, utána törlöm ronggyal ne legyen vízcseppes ( ), majd hagyom száradni és csak utána kenem ha teljesen megszáradt a hajtás váltás, van mikor csak másnap. 1-3 havonta mosogatószeres vízzel is megmosom az már 1,5-2 óra nyugis mosás, törlés, szárítás és kenés, átvizsgálás, nyeregcső kivevés, pucolás újrakenés.
30 másodperc alatt elő sem tudom venni a rongyokat, kenőanyagot és felhúzni a kesztyűt, nemhogy esetleg törölni az út porát is róla, hogy ne arra kenjem. ...becsúszók sima törlése is, mely minden egyes menet után esedékes, már több mint 30 másodperc nekem, hiába na, már öreg vagyok a kapkodáshoz.#217993 Toobee...nálam ez már a hobbi része és bár biztos ez is nézőpont kérdése, de nem érzem így sem túl tisztának.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Tudja valaki pontosan, hogy ma mikor indul Giro a Hősök teréről?[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #217998 üzenetére
A honlapon a visszaszámláló és az itiner szerint is 12:20...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest