Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Ilyen amikor az ember 48V módra kapcsolja a kijelzőt, és egy még csak a 36V-os pakk van rajta, közel teljesen feltöltve: a kijelző szerint mindjárt lemerül, pedig...:DDD

    Első teszt: 7.2-es kalibrációval megfutja a 40-et a levegőben. Kíváncsi leszek...:D
    Szerk: nyilván nem fog ennyit menni önerőből síkon, hiszen ott van az a fránya légellenállás, viszont az éles tesztre még várni kell tavaszig, azért is, mert nincs kedvem elfirkálni vele, meg azért, mert még nem találtam ki, hogy hova tegyem a böszme akkut. Valszeg 2-3 db 36V-ostól megválok, egyet esetleg megtartva a reflektor és az USB töltő meghajtásához, és úgy a 48V pakk csak a motorokat szolgálja majd ki. (Nem tudnám amúgy se mire használni a taposóban lévő helyet.)

    Szerk2: amúgy az első kerék 20A-es limittel ment most a kis akku miatt (a hátsó a szokásos 30A), de még nem is igen volt alkalmam igazán kipróbálni, hogy milyen így. Azért szumma 50A gyorsulásnál még egy 36V-os pakktól is 1800W környéke. Viszont ha egy nagy akku lesz majd a két motorra, nem feltétlen kell differenciálni őket. Bár talán akkor is megéri, mert úgyse tudja az első kerék leadni ugyanazt az erőt gyorsulásnál, mint a hátsó a súly hátra terhelődése miatt. Annak meg sok értelme nincs, hogy csak füstöl az eleje, de nem megy...:))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák