Új hozzászólás Aktív témák
-
JoeCockBill
senior tag
válasz DigitXT #7800 üzenetére
mantis. ilyesmiket nézegettem
új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
B-L-A-C-K
titán
válasz JoeCockBill #7799 üzenetére
Mivel ledses index, így teljesen mind1 kb, pl egy egér usb vékony szálú kebelé is jó erre.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7804 üzenetére
Hát, ha úgy nézzük, hogy a kerék is lehet kisebb, mint a névleges...
Kínaiaknál érdekes ez a szabvány dolog. 200x50 gumiból simán
kihoznak ugyan 50 mm széles, de csak 192 mm magas (S1), meg
mondjuk 47 mm széles, viszont valóban 200 magas verziót.Aztán van az a csalás, amivel nem lehet mit kezdeni. Én most jól
feltoltam a mágnesek számát, és "utánamentem" a kalibrációval.
(Ennek az volt kizárólag az volt értelme, hogy az ECU és a kijelző
kommunikációs protokolljából származó hibát csökkentsem.) Ez
be is jött, de ahhoz nem elég, hogy 40 fölött teljesen helyrehúzza.
Ha meg arra lövöm be pontosra, akkor az alsó tartományban fos.Mindegy, megelégszem azzal, hogy a kihasználható tartományon
belül 1 km/h tévedésnél nincs több, 50-nél meg pont leszarom.
(48.7 számított helyett kiír 52-t, na bumm: sose megyek annyit...)Szerk: ha 36.45 menni fog, és kiír 37-et, nem fogok sírni rajta.
16 km/h valós tempónál meg 15-öt ír majd, szintén nem releváns.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Na megtalaltam a hibat a rollerembe: a julet csatlakozot szarul gyartottak le es volt egy szalkisodrodas az egyik ernel, ami miatt a kapcsolt 42V(zold) es az egyik sorosporti lab(feher) par 100-10kOhmos ellenallassal osszeert, fuggoen a kabel poziciojatol. Szerencsere ugy nez ki, hogy a vezerlo vedett a tulfesz ellen. A julet csatit szetszedve a fekete kiontott muanyag szigetelest atvagtam szikevel es megszunt a problema.
-
cossie23
csendes újonc
válasz monchichi20 #7774 üzenetére
Szia! Ha tényleg ezt rendeled meg, majd kérlek írj egy pár napos tapasztalatot is. Hasonló cipőben járunk, nekem is 100+ kg lenne a teher és vacilálok az éppen hogy elég Kugoo M2 pro és ez a G2 pro között. Azért árban jó messze vannak egymástól, de kíváncsi vagyok,ha tényleg annyival jobban működik a G2, akkor talán megérné rá fordítani. Nem az 50kmh érdekel,hanem azért dombnak felfelé ne kelljen már tolni a szerkezetet! Szóval kíváncsi leszek a tapasztalatodra!
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7610 üzenetére
Csak egy szösszenet. Megjött a csere, működik. Rögtön feltűnt, hogy nem vibrál a zöld LED, mint az elsőn tette, amíg működött, hanem szépen egyenletesen villog. Szóval azzal már a dobozból kivéve volt valami defekt... (Aztán miután elfüstölt, folyamatosan világított a zöld.) Egy a bibi, hogy még most sem tudok hegeszteni, arra gondolok hogy valszeg szar az akku, amivel próbálkozom. Egy lemerült Suzuki Ignist ugyan bebikázott, de elég lomhán forgatta, és az csak max. 1kW-os, mert nem tud többet az indítómotor. Valószínűleg kamu, hogy leadna bármikor 300A-t... Nem tudok másra gondolni, mert ezzel az elektronikával YT-on vígan hegesztenek "rendes" 5000mAh 65C akkuval... Természetesen amíg el nem ég.
[ Szerkesztve ]
-
-
cossie23
csendes újonc
válasz monchichi20 #7810 üzenetére
Na igen,azokat én is néztem! Ha csak a doboz lett nyitva és ment vele egy kört,akkor az még jó is lenne!
Amúgy próbáltál bármilyet? -
Reggie0
félisten
válasz cossie23 #7808 üzenetére
En ruhastul, taskastul most megvagyok 100kg es azert az S1 plus is felmegy velem(6-7km/h korul a legmeredekebben amit probaltam). Monduk ajanlani csak megkotesekkel ajanlanam ezt a tipust(szarok a kabelek), de a lenyeg, hogy azert nem olyan veszes feltetel ez.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
teljesen ismeretlen terület ez nekem, de nagyon kecsegtet a gondolat, hogy vegyek egy e rollert. 92kg környékén mozgok, A pontból B pontba szeretnék vele eljutni városon belül (Gödöllő). Max 200K-t szánnék rá egyelőre, mert az is kérdés be fog e jönni ez a fajta közlekedés, vagy nem. Szempont, hogy fel kéne tudjam cipelni a 4. emeletre.
Van amit mernétek ajánlani mindezeket a szempontokat figyelembe véve? -
Misi0307
friss újonc
válasz monchichi20 #7810 üzenetére
Helló! Kettő újracsomagolt volt tegnap. Én is pont ma gondoltam, hogy megveszem azt, amelyiknél még karc sem volt, de mivel csak a másik volt, így azt rendeltem meg. Ha csak egy picit használták, akkor nincs vele probléma. Legfeljebb ha valami gond lesz vele, akkor visszaküldöm én is. Azt írták, hogy hétfőn már megjön, utána tudok róla infót mondani, hogy milyen is ez az újracsomagolt. Remélem jó választás volt. E között és a magyar Esegway roller között gondolkodtam.
-
Misi0307
friss újonc
válasz monchichi20 #7818 üzenetére
Kettő volt, az egyik ahol azt írták, hogy kb használva sem volt és volt a másik, amire írták, karcos kicsit. Érdekes módon mégis ez volt a drágább 5000 ft-al. Na mindegy, hétfőn megjön ha minden igaz és akkor majd írok róla, hogy milyen lett. Remélem jó választás az Esegwayhez képest.
-
DigitXT
félisten
Egy kis akkutechnika: így, és ezért fossa össze magát a törött akku...
Mivel találtam alá vicces zenét, ezért nincs fent a szövegelésem, ám
a lényeg így is kiderül. Az egyedül dolgozó cella feszültsége, 2.26 Ah
leadása után csupán 3A terhelésre is gyorsan benéz 2.95V alá, ezért
a BMS letiltja az egész pakkot, erre az adott cella feszültsége rögtön
visszakúszik, de a pakk nem éled újra (ahhoz többet kell várni). Vagy,
ha jön egy fesztüske, pl. fékezés kezdődik, vagy ezesetben inkább ha
töltőt kapcsolsz rá egy pillanatra már megy: az ilyen hibalehetőségek
miatt necces bármit mondani egy használt akkuról, teszt nélkül.Ha ilyen 35V feszültségről terhelésre hirtelen kikapcsol, akkor biztos
van benne egy, vagy több sérült cellacsoport: nem fog messzire vinni.
A rollerek jellemzően nem csak 3A-t vesznek fel. Főleg emelkedőn.Ui: ugyanitt tesztelt, 5.5Ah-t biztosan tudó, névleg 6Ah eredeti Kugoo
S1 akku elvihető megegyezés szerint. Miután feltöltöttem, szerintem
többet nem fogom használni, mert épül(get) a 48V verzió. Lassan.A videóban szereplő akkut javítás után újra tesztelem: elvileg 7.8 Ah.
Ha 7 körül fog tudni, az szerintem teljesen jó... (Relatív hideg is van.)[ Szerkesztve ]
-
cossie23
csendes újonc
válasz Reggie0 #7813 üzenetére
Köszönöm az infót! Veszprém azért eléggé hegyes völgyes hely és ha az ember a belvárosba menne, akkor az tartós hegymenetet jelent valamelyik irányba. Ahogy olvasom azért a súlytól eléggé túl tud melegedni a motor. Ezért nagy a dilemma, hogy egy Kugoo M2 pro és a 350W még határeset vagy inkább 500W felett nézelődjek. Mondjuk az M2 mellett szól,hogy a töltés gyorsabb mint egy Xiaomi Pro 2 esetén. Az S1 nálam kiesett a fék miatt, a lejtőn meg kell tudni állni időben! De azt tényleg jó tudni, hogy bírják azért a terhelést!
-
Reggie0
félisten
válasz cossie23 #7821 üzenetére
Na igen, ez egy nagy riziko. Telen meg oke, de nyaron nem tudom milyen lesz, szemely szerint en aggodom miatta. A hokameramat sem kaptam vissza, majd megnezem menet kozben mennyire is melegszik. No meg a masik bug ami az egesz szerkezetben van, hogy a vezerlo es a kasztni kozott nincsen semmilyen hovezetes, csak bele van dobva a doboz. Raadasul meg a vezerlo dobozanak saraiban levo csavarok is kiallnak kicsit, igy a vezerlo lapjat elemelik a kasznirol, nem tud felfekudni, nincs erdemi hovezetes. Az en tervem az, hogy egy 1mm-es alu lemezt vagok oda a csavarok kornyeket kihagyva es megkenem hovezeto pasztaval, hogy javuljon a hoatadas. (bar a festeket sem artana lecsiszolni a kasztnirol).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz monchichi20 #7824 üzenetére
Mas szemszogbol:
182-ert teszteletlen, 186-ert tesztelt -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7827 üzenetére
BMS bekötését inkább holnap... Miután rájöttem, mit jelent a
zöld LED villogása (nem csak utal az időzítésre, nem vár arra,
hogy rövidzár legyen az elektródán, és onnan számít, dehogy:
minden villanásnál elsüti), tök kényelmesen lehetett dolgozni.
Legkisebb fokozaton is szuper, az előző példány meg alapból
szar volt, hiszen vibrált a LED (de mióta elfüstölt, végig világít). -
eFeMeR74
senior tag
válasz cossie23 #7821 üzenetére
Szia😃
Azért az már régen rossz, ha valaki a töltés idő miatt választ rollert.
6000 Ft beruházás és egy 3A töltővel a xiaomi 5 óra alatt feltölthető a gyári 10 órás töltés helyett.😃
Az én gyári töltőmet is lecseréltem ( nem xiaomi roller) a 2A helyett 4A ra és 0 ról 100 5 óra lett a 10 helyett.
Magyarul ez ne legyen szempont választásnál😃MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
cossie23
csendes újonc
válasz eFeMeR74 #7830 üzenetére
Köszi az infót. De mezei userként eszembe nem jutott volna,hogy a gyári töltőt lecseréljem. ugyanakkor szerintem egy akkus eszköz esetén a töltési idő igenis szempont,hiszen az akkuk degradálódásával ez az idő csak nőni fog. Ugyanakkor a Xiaomi 100 kg-t ad meg határnak, én felette vagyok és 300W. Szemben az M2 350W-val, amit szintén még a súlyom miatt alsó határnak érzem. Láttam egy YouTube videót,ahol 125 kg-s ember ment vele és igaz az erdőben,de túlmelegedett. Innen is gondolom, hogy a súlyomhoz egy alap roller kevés.
Azt viszont megköszönöm,hogy felhívtad a figyelmem a töltő cseréjére! -
eFeMeR74
senior tag
válasz cossie23 #7831 üzenetére
Használtam 1 évig M365 Prot 125 kg vagyok😃 De gyenge volt nekem. Főleg, ha volt egy kis emelkedő. Egyetlen egyszer melegedett fel nyáron 35C°ban úgy, hogy végig S mód full gáz. Az a 50W plusz kevés lesz neked.
100 kg felett min 500W, de inkább 800 W és dual motor. Tudom, hogy már rengeteg gép van ezért nehéz választani.
Ami most nekem van az bőven elég, de függőséget okozhat és mindig erősebbre vágysz majd😃MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Reggie0
félisten
Na ugy nez ki, hogy a feher es a fekete kugoo s1 plus kozotti sebessegkulonbseg az eltero kijelzes miatt is van. A fekete 14km/h-t ir, amikor a feher 18km/h-t, bar erzetre a feher amugy is dinamikusabbnak gyorsabbnak tunik. Holnap majd viszunk magunkkal lezeres sebessegmerot magunkkal es megmerjuk mennyi is igazabol
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7837 üzenetére
Nem ott tesztelt B-L-A-C-K egy dupla motoros E-Twow rollert anno?
Sajnos még nem volt szerencsém kipróbálni, de Google térkép alapján
vmi olyat ír, hogy 30 méteren 6 méter szint: az derék. Amúgy elkészült
az akku, kipróbáltam, mendegél lendületesen, de megállni? Majd a fék.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7838 üzenetére
Azt nem tudom. En "veletlen" tevedtem oda. Azt hittem, hogy a hegyre felfele tarto szomszedos utca meredekebb, de kiderult, hogy nem
Viszont sikerult olcso julet kabel hosszabbitot talalnom aliexpreszen, kb 5 dolcsi az 1.7 meteres, mindket vegen csatival.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Reggie0 #7837 üzenetére
Régi vezérlővel felvitt simán, az új fejtával már nekem is csak szenvedve.
(#7838) DigitXT: De de.
Más mindenkinek: Elkészült pár napja az új vasam, na ez mindenhová felvísz...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz eFeMeR74 #7842 üzenetére
Köszi, próbáltam mérni de egyik ilyen GPS progi mérő se pontos, mindig más eredményt kaptam, de ilyen 20ról-70re ahol már tapad jól kb 2mp.
Időben nem kapkodtam el sok minden közbe jött ami miatt nem csináltam, illetve első tesztnél sok minden kijött amin alakítgatni kellett, pl a 2 vezérlő a kormány 2 oldalán volt 2 dobozban, nem tetszett, belekerült 1 dobozba a 2 vezérlő ahogy már a videóban van, akkor felfüggesztést puhábbra kellett rakni, megfelelő gumit találni, mert ami rajta volt tesztnél 60km alatt szövetesre kopott mert nem tudott betapadni, akkor kormányon magasítani kellett...stb. Szóval a videóban azt látod ahogy az elejétől haladnia kellett volna a sok szívást nem raktam bele. Szóval kb így 4 hónap volt az elejétől a végleges verzió.
Összeget nem írok mert sok mindent jó áron szereztem, pl az alap rollert amire épült, meg ugye eleve a munka összege se meghatározható. Maradjunk annyiba ha most valaki ide jönne és lerakna 2 milliót nem adnám oda.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7841 üzenetére
Na akkor egyszer én is ellátogatok oda. Egészen szürreális élmény
egy ilyen lélekvesztőn 33-34 km/h-val repeszteni. Az emelkedőt meg
nagyjából onnan veszed észre, hogy visszalassul 28-ra + hangosabb.
Szerintem egy ilyen pálcikának nem kell nagyobb teljesítmény.
(Nem mértem le, de csúcsban biztosan 2kW fölött van, noha az első
kereket csak a régi vezérlő hajtja, semmi tuning. Eltekintve a 48V-tól,
ami amúgy két bontott S1 akkuból épült 13s3p kvázi ingyen pakk.)
Zsugorfóliát még nem raktam rá, csak bedobtam a táskába így, LOL.Szerk: megnéztem a bemutatódat: nagyon ott van, grat! Külön
tetszett, hogy milyen egyedi megoldásokat használsz a vezérlőhöz!20ról-70re ahol már tapad jól kb 2mp.
Az brutál...[ Szerkesztve ]
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Nektek van kötelező biztosítás az elektromos rolleren? Ma volt szerencsém beszélni egy közlekedésrendészeti osztályvezetővel, aki azt mondta, hogy 300W-ig, illetve 25 km/h óráig nem kell jogsi ugyan a rollerekre, de mivel segédmotoros kerékpárnak minősülnek bukósisakot kell viselni, ha közúton haladok vele + kötelező biztosítást kötni kell rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motoros topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...