Új hozzászólás Aktív témák
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7250 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, akkor valószínűleg csak fogynom kell
A hátsó sárvédő egyben a hátsó fék is. Visszamegy magától? Volt, hogy az enyém már nem ment vissza, lazítani kellett a csavarokon, mert ha nagyon meg vannak húzva, akkor nem tud mozogni a sárvédő. -- Még egyszer nem használtam a hátsó féket, de simán visszaugrik a helyére.
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7251 üzenetére
Alattam is jobban szaladt a szekér, amikor 85 kg voltam, mint most ~105...
(Igaz, hogy közben pár kW-tal többet tud, szóval ez csak elméleti számítás.)Amúgy éjjel véletlenül belefutottam YT-n, hogy van pár M365 RWD/AWD/48-60V
"mod", kW-os tuningokkal, ami félelmetes (!) tempóra képes (féktelenül!). Sőt,
már azt is kitalálták, hogy "kisiparilag" gyártanak a motorra tárcsafék felfogatást,
így az AWD-seknek sem kell halálfélelelmmel közlekedniük: durva dolgok ezek...Nem is erre kerestem, aztán valahogy szembejött, és "kikupálódtam"...
(A legjobb amúgy, hogy más is azt mondja, amit én: akkor próbálja ki az ember,
ha kísérletezős kedve van, de amúgy inkább ne, mert nem erre találták ki.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nono, kérem, aztán 7.6-os kalibrációra átálltál-e már?
Sajnos kicsit optimista a gyári 8.0 érték, nem akkora a kerék!
(Az a 28-29 jó lesz 26-27-nek: tudom kicsi különbség, de na.)
Szerk: amúgy nekem lehet, a Pro motor fogta vissza, mivel az
meg csak 7.4-es, ugyanahhoz a sebességhez többet forog.Eldenisa: Pro-ból viszonylag egyszerű is a dual... Belemegy a
motor a hátsó villába. Brutál jól megy 2 motorral. Aztán még
mindig ott van, hogy okosítja az ember a vezérlőt. Eredetileg
ugye 15A volt az S1, a Pro már csak 11A, ám "fel lehet húzni"
pár perc munkával 20A-re, akkor hasít. Csak legyen alá akku.Végsebességet nem igazán hoz ahhoz meg 48V akku kell.
Szerk: a fenti első videóban a GPS vmiért fölé mért, 2-3 perc
tájékán: oké, hogy lejtőn megy valós 30-at 0A fogyasztással,
de síkon nem képes erre. 28 km/h volt "csak" a végsebesség
amikor a GPS vmi 32-t írt. (Szerintem bug, később egyeztek.)[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Majd ha nem leszek lusta, lemérem GPS-el is.
Egyenlőre el kellene dugnom a 2.-ik vezérlőt, és rákötnöm a pro akkura. Én beáldozom a hatótávolság oltárán a sebességet.
Inkább csak 20km menjen el, de azt nyélgázon.
Marad az 1 akkus felállás."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
félisten
Egyetlen akkuval és 2 db motorral szerintem nem jön majd ki 20 km.
Nyilván én már egy kicsit túltoltam a 4 db akkuval, de az tudott ugye 50-et.
3x6 + 7.8(8.7?) Ah, 36V névleges: ~936 Wh. Ha megjön a nagyobb doboz
a kormányra, abba berakom a 48V 23,4Ah (1123 Wh, G Booster) akkut.
Elméletileg még több teljesítményt kapok, nagyobb végsebességet, és tuti
vmivel kisebb hatótávot, de igazából nincs szükségem erre az 50 km-re.Arra gondoltam, hogy a taposóban lévő akkut meghagynám a világításnak,
meg ilyeneknek, esetleg vésztartaléknak rá lehet kötni motort is, ha mégis
kellene az az 50 km: nagyon nem valószínű, eleve két töltőt vettem, szóval
a cégnél is tudom majd tölteni, de még úgyis kibír egy napot, ha közben el
kellene ugrani valahova (csak a Lehel csarnok felé ne kelljen mennem újra).Btw. ezt a kis "méregzsákot" kellene először elpasszolni, bár nem tudom,
hogy valóban 7.8Ah-e vagy 8.7, mivel elvileg Panasonic 18650PF cellákból
áll, amikről mindenhol azt olvasom, hogy 2900 mAh, így a 10S3P az 8700.
Igazából az nem tetszik, hogy kiegyensúlyozatlan az akku eloszlás, de én
nem merem bejátszani, hogy eltérő kapacitású akkukat párhuzamosítok...
Még egy ilyen Panasonicot meg nem találtam, vagy csak horror árban.Szerk: amúgy a 20A vezérlőt próbáltad már?
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #7259 üzenetére
Persze, az van kívülre rakva.
Szétszedted, biztosabb Panasonic cellák vannak benne?
Kínai testvérek szeretnek ráírni dolgokat kívülre.Szerk.: Akkor legyen 15 km.
De azt egy akkuval, nem nő a roller súlya jelentősen.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
félisten
Nem szedtem még szét. Amúgy nem nehéz, és nem is Kínából érkezett. Anno még beszéltük is, hogy tök jó választás kieg. akkunak, hiszen még a kisebbik kormánytáskába is simán elfér. Mellé be tudod rakni a vezérlőt is, vízálló: mi kell még? Ha meg összecsukásra játszol, akkor ott van a Xiaomi gyerekkormány, mehet lejjebb: a hátsó kerék elé csukódik a nagyobb táska is...
Szerk: nem találok róla képet, de itt látni, hogy van rajta, el lehet képzelni, hogy elfér, csukás közben is: ha leszámítjuk a nagy fekete műanyagdobozomat (extra akkuk vannak benne, ill. az magában is bazi nehéz, mert viszonylag vastag műanyag), akkor nem egy nagy durranás az a kiegészítő táska, ami ugye itt a nagyobb (3L), kb. elveszik benne a Pana akku. Annak bőven elég lenne a 2L.*
*: valahol volt egy képem egy G-Boosterről, amin mindkettő rajta van, látványos.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Én nemrég rendeltem 36V 10S BMS-t, mert vettem egy akkus Hiltit, és a döglött NI-CDpakk helyett építettem bele egy LI-ION pakkot. 35A-est vettem a biztonság kedvéért...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
FID
őstag
Youtube: [link]
Youtube: Casemod FID Facebook: Casemod FID
-
devil-k
nagyúr
Skacok!
Kihez is kell fordulni http://ultimate-ebike.com/ kupon ügyben? Elfelejtettem a nevét.- mozi bolondéria -
-
t.zolka
aktív tag
Srácok!
Ilyen kiegészítő akkukhoz valami forrást tudnátok ajánlani? -
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7268 üzenetére
Ahogy előttem írták, észnél kell lenni a kínaiakkal, hajlamosak nagyon nagy
kamu számokat ráírni mindenre. Olyantól nem érdemes venni semmit, amin
üvölt, hogy fizikai képtelenség, amit állít. Ha elképzelhető adott cellákból az
adott kapacitású akksi, fél siker. Ehhez persze nem árt tudni, milyen cellák!Szóval szerintem olyantól érdemes venni, aki megmondja, miből áll a pakk...
És esetleg kép is van róla... Nekem ugye lengyel beszerzés volt, eBay-ről, s
valóban azok a cellák voltak benne, amit állított meg ami a képen látszott.Ha jól emlékszem, még mindig a Xiaomi projekthez keresel extra akkut. Azt
javasolnám, hogy 12Ah alá ne add, ami viszont viszonylag nagyméretű pakk,
vagy nagy kapacitású cellákból kell álljon. Vagy lehet kicsi, csak akkor jobb,
ha van mellette valami elektronika, ami nem hagyja, hogy egyik pakk kezdje
tölteni a másikat. (Már csak azért sem, mert ha nem ütöd ki a firmware-t, az
kapásból tilt, ha töltést érzékel: vagy szoftverből oldod meg, vagy hardverből.)Szerk: azért se mindegy, milyen cellákból áll adott pakk, mert általában van
összefüggés a kapacitás és terhelhetőség között, mégpedig fordított arányú
(a nagyobb kapacitású cellák általában kisebb áramot tudnak folyamatosan).[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7269 üzenetére
Igen, a Xiaomi projekthez keresek extra akkut.
Próbáltunk rájönni, hogy milyen akkuk lehetnek benne gyárilag, (Xiaomi Pro2) hogy milyen akkuk adhatják ki a 12400mAh, de arra tippeltünk, hogy nem 18650-es lehet, inkább 26700-as. Összehasonlítottuk a M365 pro-val a akkupakk méreteit, és a Pro2 akkupakk kicsivel nagyobb. Sajnos nálam nem látszik, hogy mi van benne, mert egy alu dobozba van, és azt nem volt kedvem szétszedni, az M365-ben pedig csak zsugorfóliázva van, ott jól látszik a 18650. De az is lehet, hogy csak az alu doboz miatt nagyobb a pakk, és 18650 van benne. Lehet a végén még tényleg szétszedem.
Rá kéne jönnöm, hogy miből áll össze egy pakk, és hasonlót venni, vagy csinálni. Ponthegesztője van egy havernak, elektronika rendelhető, már csak valami minőségi akku forrás kéne. LiitoKala-t néztük, egész jókat írtak róla, és a LiitoKala Official Store-ból a 18650, 3000-3400mAh-s akku egészen jó árért beszerezhető. 6-700 forint/darab, ha jól emlékszem.
És igen, láttam a kamu akku hegyeket, az original 6800-19800mAh és hasonlók vicc! -
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7270 üzenetére
Nem hinném, hogy über tuning akku van benne, valószínűleg 10S4P lesz, csak
a megszokottól kicsit eltérő elrendezésben. Úgy simán kijön 3100-as cellákból:Szerk: állítják, hogy NED1004-K a típus, az meg lehet 3200-as, 12.8 Ah vége...
Szerk2: ha van ponthegesztő és kedv/érzék hozzá, jó buli magadnak építeni.
Akkor az olyan lesz, amilyet szeretnél, oda fog elférni, ahova tervezted.
Nekem is ez a bajom a G-Booster akkujával, hogy marhanagy, bőven elég lenne
13S7P is, és az elfért volna a mostani dobozomban, de nem. Viszont olcsó volt,
szerintem jól jártam vele (kevesebb, mint 500 Ft/cella), és össze is van rakva.[ Szerkesztve ]
-
Petyamester
csendes tag
Sziasztok!
Roller vásárlás előtt állok, amit kinézetem az a Xiaomi Pro 2.
98 kg vagyok és munkába járáshoz használnám sík terepen. A munkahelyem oda-vissza 34 km.
Alin 140 jelenleg, itthon 165 az ára. Nincs túl nagy különbség.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire alkalmas ez a mindennapi munkába járáshoz? Az aksi kibírja az oda-vissza utat? Honnan érdemes megrendelni?
A válaszokat köszönöm! -
DigitXT
félisten
válasz Petyamester #7272 üzenetére
Papíron 45 km a hatótávolság, de ha munkahelyen tudod tölteni, akkor röhögve.
Ha nem, ki kell próbálni, mert nem vidám, ha az utolsó 2-3 km-en lábbal hajtós.
(Esetleg rakhatsz rá kieg. akkut, mint ahogy a kolléga tervezi szintén Pro 2-re,
akkor kb. kimegy a világból. Mondjuk ilyen sokat rollerezni 25 km/h limittel...
Esetleg megfontolandó egy magasabb feszültségű akku, akkor megy 30 fölött.)Szerk: mondjuk utóbbi megoldás annyiba kerül, mint egy fél roller = nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Drag77
senior tag
válasz Petyamester #7272 üzenetére
Én kb. ugyan ennyi vagyok és Pesten kb. ennyi a max ható távom. Mindenkép tölteném a helyedben melóban is.
http://draginet.hu , MCSA, MCSE, UEWA, Microsoft 365 Certified: Modern Desktop Administrator Associa Microsoft Certified: Windows Server Hybrid Administrator Associatete,
-
Petyamester
csendes tag
Köszi, én is Pesten használnám, mennyire kényelmes ilyen távokat megtenni vele?
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Rendelltem a Xiaomi rollereinkhez akkus kerékfúlyót. Hagyományos pumpánál is attól a problémától szenvedtem, hogy ahogy kitekerem a szelepből az adaptert, iszonyatos módon engedi ki a levegőt....Van ez ellen valamiféle megoldás?'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
homeless09
őstag
válasz Petyamester #7272 üzenetére
Szia!
Nekem is Pro2 van, bár én hobbi célra használom, asszonynak vettük még múlt évben az m365-öt munkábajáráshoz, de így együtt "túrázgatunk" velük, nyilván amit az akksik bírnak.
Tapasztalom az, hogy alattam (98kg) a Pro2 annyit bír 1-2 % eltéréssel, mint az asszony alatt az M365 (ő 58kg).
Jelenlegi kinti hőméréskéletet, adott terepviszonyokat figyelembe véve - dimbes dombos/alpokalja - "D" üzzemódban használva szinte végig, kb. 25km távolságot tudnék megtenni vele. Az időjárás javulásával szerintem a hatótáv is javulhat.'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
t.zolka
aktív tag
Múlt héten csütörtökön, amikor az a jó idő volt, kigurultunk az új bringaúton Mucsakalászról Szentendrére. Úgy számoltunk, hogy kb. 18 km oda vissza, GPS szerint 18.72 volt Úgy gondoltuk, hogy ezt a távot csak kibírja az m365 pro is. Barát 90+ m365 pro 7800mAh akku, én 80+ pro2 12400mAh akku. Tempomat be, kb. 18-20 km/h. Az m365 pro picivel több mint 15 km-t bírt, majd megállt. Visszafelé a maradék 3 és fél kilométert én "vontattam" A végén 48% maradt a pro2 akkuban.
-
ultio
senior tag
-
ultio
senior tag
Én a Canyon bicajomhoz kapott telópumpát használom, csak a pumpát, semmi toldót, átalakítót.
Letekerésnél nem mérhető mennyiségű levegő szökik ki, töbször teszteltem.rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7283 üzenetére
Na igen, kolléga pont nem rég panaszkodott, hogy a tömörgumis,
de ugye kilyuggatott S1 Pro mennyire nem megy alatta. El tudom
képzelni, hogy ez a konstrukció olyan, mintha lapos lenne a kerék,
ha nagyobb súly van rajta. (Mondjuk a kW-ok megoldják, a sok Ah
meg elvisz bármekkora távra: előbb unja halálra magát az ember.)Ui: gondolkodom, hogy kéne ponthegesztő, aztán lehetne vmi jót
alkotni, de úgy vagyok vele, hogy egy pakkért túl nagy beruházás.
Azt meg nem tervezem, hogy akkut gyártsak nagy tételben. -
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7284 üzenetére
Igen, ránézésre is olyan az a tömör gumi, mintha kicsit lapos lenne a kerék. És érdekes nyöszörgő hangja is van menet közben. Lehet sok neki a 90+
Én rendeltem egy ilyet játszani, rossz akkukon próbálgatni, tesztelni jó lesz.
Egy hónap múlva, mikor kb. megjön, majd elmesélem milyen.[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
Üdv ismét, egy olyan kérdésem lenne még másik kugoo 1s (pro) tulajokhoz, másnál is lesz egy kis dőlésszöge a keréknek mikor rááll a rollerra? Ráállok a szép 110 kilómmal, egyből lesz egy kis dőlésszöge balra, illetve tegnap sikerült lemeríteni, azért 2perc alatt beledöglöttem abba, hogy sima rollerként használjam, 1 lökéssel max ha 1 métert mentem, tényleg mintha lapos kerékkel mennék
-
gergo7311
csendes tag
Üdvözletem Mindenkinek!
Vettem a fiamnak egy elektromos rollert Qilive "márka" ami az AKAI F3 e-roli szebb robosztusabb kivitelű változata, de ugyanaz az akkupakk 33 V 5Ah, ugyanaz a vezérlő, motor, stb. ugyanaz az elektronika gyakorlatilag. A roller csak kipróblva lett első töltés (karácsonykor) lement normálisan, stb. Azt csinálja a gép, hogy néha, random jelleggel, nem lehet bekapcsolni, mintha a töltője be lenne dugva. Valami kontakthibára gyanakodtam, szétszedtem alul felül, az összes csatit megvizsgáltam, akkufesz. 31 V, minden rendben, néha mégsem lehet bekapcsolni, de ha sikerül, akkor tökéletesen működik. Arra gondolok, hogy a töltőaljzat lehet a ludas, ott van valami gond, de hiába mértem rá, eddig oké és a töltő is működik, az akku felveszi a töltést. Szerintetek mi okozhatja ezt a random hibát? A töltőcsatiban, van valami kapcsoló, érintkező, ami érzékeli, ha rá van dugva a töltő?
Tisztára olyan, mintha a töltődugó csatlakoztatva lenne, mert ugye akkor nem lehet bekapcsolni a rollert. Most éppen működik megint. Ötlet? A vezérlőre rá van írva: Brake Level: EABS Ez milyen "fék szintet" jelent?
Előre is köszönöm a válaszokat![ Szerkesztve ]
Gergő-Budapest
-
Skynet258
veterán
Na megszültem az e-roller kérdést, elvileg holnap jön egy Xiaomi M365 Pro 2. Kíváncsi leszek.
https://geekpulse.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7286 üzenetére
A kedvedért* vettem egy Pro-t. Én semmilyen dőlést nem látok, sőt, páromat
kértem, hogy tekintse meg, amikor ráállok a vasra (a ~105 kilós habtestemmel)
lát-e lapos kerékre utaló jeleket. Nem látott. Csapágyhiba lesz nálad. Mást nem
tudok elképzelni: terhelés nélkül ugye jól forog, ha ráállsz oldalra elmozdul.*: valójában azért, mert motorhibásként volt hirdetve (olcsón), és tudtam, hogy
azt elég gyorsan meg tudom javítani. Délben hoztam el, és már kb. kész is van.
(Mondjuk még az eredeti vezérlő forrasztása hátra van. De a 30A-essel füstölő
kerékkel indult... aztán letérdelt az akku, úgy néz ki, gyengébb benne a BMS.)Ha kész az eredeti vezérlő, megnézem mit megy: 910 km van benne, kicsit már
kopott a gumi, de azért még nem annyira, mint a másik Pro motoromon.[ Szerkesztve ]
-
[ Szerkesztve ]
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7292 üzenetére
Nem-nem. A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.)
Mindenesetre az nagyon vicces volt, mert már rég volt a kezemben sima S1, hogy milyen könnyű. Főleg azért is, mert nálam elég sok extra súly a kormányon van.
Szerk: linkeltem korábban, hogy 48V-os akksival is mennyire megnő a(z elméleti) végsebessége. Mivel korábban volt S1-ed (ill. Pro is), pontosan el tudod képzelni, hogy mennyire bőven elég lenne egy ilyen "pálcikának" a 40-es végsebesség, főleg, hogy gyárilag nem igazán lehet lefékezni vele értelmes fékúton (dupla motorral már sokkal jobb, de legalább egy dobfék kéne rá, ha nem kettő). Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm. (Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)
Szerk2: 60V-on elszállna: mentem én vele valós 50-et anno (lejtőn), nem kéne...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7289 üzenetére
Fenéket gyengébb a BMS, akku hibás is az occó masina. 42.1-re töltve,
amint lehúzom a töltőt 40.6-ra esik vissza: csak kell az a ponthegesztő.
Nyilván eltört egyik nikkelszalag, mint nekem is anno, hasonló táv után.Szerk: a jó hír, hogy víz nem érte, viszont szét van verődve rendesen.
Amúgy 2600 mAh-s türkiz cellák, elvileg 7800-as pakk. (Még jól jöhet.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7297 üzenetére
Igazán nincs mit, remélem megoldódik ezzel a probléma.
Kugoo S1 Pro, csöves 1.5 kW edisün: don't try this at home.
Oké, hogy nem a legjobb az idő, de az elsőkerék hajtás durva.
Terhelem ugye ~105 kilóval, plusz a hátizsákban a G-Booster
akku, ami szintén van vagy 5 kg, ám leggyengébb fokozatban
is kapar, mint állat... (Alig mentem, túl erős, és nincs tapadás:
ha a héten jobb idő lesz, megnézem így a végsebességet.)Mivel kint van a gyári akku lentről húztam egy hosszabbítót...
Szerk: ennek is durván kikopott már az első villája. Ótvar egy
konstrukció azzal a műanyag persellyel, ami nem cserélhető.[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
Kipróbáltam este a Pro 2-t, hát ez valami nagyon jó kis cucc. Holnap úgyis el kell mennem pár kilométerre, az lesz az éles teszt. Az biztos, hogy a Lime-hoz képest nem érzem az úthibákat, 3 bar-ra feltoltam, de lehet még teszek bele (jó ez a Xiaomi electric pumpa is ).
https://geekpulse.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Laptop táskák egyben külön eladók bolti ár alatt
- Casio WVA 230-4378 + Casio Linage Titanium Lin-169. Használt, karcos. Kiválóan működnek
- DJI Mini 3 Pro + Fly More Combo
- Decathlon húzódzkodó rúd ajtókeretbe (65-95 cm)
- Kukirin C1 Pro 48V 25Ah 500W (PEAK 802W) off-road elektromos roller ülőkével, 100 km hatótávolsággal