Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6005 üzenetére
Ha már emlegettem a minap a fizikát, kimentem megmérni ezt az emelkedőt:
csupán 3 fokról indul, de gyorsan felkúszik 6-7-re, a legjobb rész, amikor 9+.
Na, ott állt meg végleg a 11A-es "csodamasina" alattam (egy motorral).Egy ~17%-os emelkedőn a 100+20 kg (pilóta + a roller) össztömegre közel
200N erő hat a lejtővel párhuzamosan. Ezt a 400W-ot leadó motor elvileg
7,2 km/h-val lenne képes mozgatni... Ha eltekintünk a gördülési ellenállástól
meg 100% hatékonyságúnak feltételezzük a motort: sajna ezek nem igazak.Mivel megáll (noha felveszi a 400W-ot!), valószínűleg nem elhanyagolhatóak
ezek a veszteségek, így jobb híján nagyobb teljesítmény kell, és megyen.Az a gond, hogy a legjobb esetben is csak 80% hatékonyság körül mennek
ezek, ám ahhoz is az kell, hogy forogjanak jól (sebesség!), kis terhelésen...
A lépéseben vánszorgás durva emelkedőn kifejezetten nagy terhelést jelent,
és kis fordulatszámot, így a hatékonyság ilyenkor a béka segge alatt van.
Nyilván a legjobb tuning a mozgatandó tömeg csökkentése: diétára fel, LOL.Szerk: amikor 12 km/h-val visz fel ugyanott, akkor minimum lead 666W-ot...
A gördülési ellenállást nem tudom, de ez egész jó, 66% fölötti hatékonyság.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7151 üzenetére
Ehhez még annyit, hogy én mentem is vele (), tényleg elmebeteg cucc volt.
Viszont! Nem egészséges, ha az ember nyekteti ezeket a motorokat, mivel a
hatékonyság romlása az, hogy a felvett teljesítmény nagyobb részét elfűti.Szóval aki 1600W-tal használja a névleges 800W-os motorját, valószínű nem
mindig hegyet mászik vele, kis sebességgel, mert (szerintem) le lehet égetni:
ha csak kigyorson kapja az ívet és síkon csapatsz tempót, nem főződ meg...(Ugyanez amúgy a vezérlőre is igaz, rövid távon túl lehet terhelni, ellenberger
hosszabb távon túlterhelve, főleg ha nincs is rendesen hűtve, túlmelegszik és
leég a FET a francba: sajnos ez is tapasztalat, lásd a korábbi tesztemben...)A nagyobb rollereknél a kW-os vezérlők nem véletlenül nagyobbak, fizikailag:
több FET-en eleve eloszlik a terhelés, és a nagyobb felület jobban is hűthető. -
Ezekiel Ston
senior tag
egy kis fejlesztés a héten a rolleren, "új" fékek és tárcsák rá... [kép]
-
őstag
válasz Ezekiel Ston #5841 üzenetére
Kicsit kimaradtam a topikból és pont ide dobott vissza Remélem jól vagy már nem értem a végére még a topiknak .
Majdnem hasonló történt velem egy kerekűvel mentem át zöldön és kanyarodóról majdnem elcsaptak alig bírtam ki kerülni .
4 nagy esésem volt abból egy lett kórház . Még mindig nem jött helyre a csuklóm.
Black mintha egyszer láttalak volna a városban
Sok a nagy gép Pesten ."Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7150 üzenetére
Így van, alul volt méretezve a kábelem, nagyon sokat számít mi jön ki a motorból, és hogy van belerakva...
Más mindenkinek:
Az új projekt szépen halad nálam, aki nem tudná eladtam a régi épített rollerem, és teljesen új rollert építek. Alap egy Dualtron Thunder váz volt, teljesen átalakítva minden. Csúcs teljesítménye 20-25 ezer watt lesz, itthon biztos nem lesz gyorsabb... A motor már kész, váz és szépen halad, aksi is készül, vezérlők is megvannak már, fék is beszerezve, festés is kész. Már lassan teszt fázis lesz, és programozás...
[ Szerkesztve ]
-
bajtokarpi
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam egy XIAOMI FBC4025GL Mi Electric Scooter Pro 2 elektromos rollert. Rendelnék hozzá kiegészítőket. Kérdezném, hogy az M365 modell kiegészítői kompatibilisek a Pro2-vel?
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Nagyon gondolkodom egy elektromos roller beszerzésén. Alapvetően arra kellene, hogy elszaladgáljak a boltba vele, illetve városon belüli mászkáláshoz. Ami miatt félek megvenni: Közel 90 kg vagyok, így nem biztos, hogy az én súlyomhoz tervezték ezeket a rollereket, valamint kb. hegy lábánál lakunk, így lennének olyan meredek szakaszok, ahol inkább tolnám rollert. De ez nem sok, az utcánk alja lenne kb. csak ez a rész, 95%ban sík aszfalton használnám és 5%-ban kisebb emelkedőkön.
100-110 ezer Ft lenne az összeghatár, amiért megvenném, ezekbe szerintem a Kugoo S1 (azért nem a pro, mert a teszt alapján csak felszereltségében másabb a pro, teljesítményre ugynaz, mint a nem pro, így nekem nem éri meg azt a ~15 ezres felárat) fér bele itthonról rendelve. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz Putyin90 #7160 üzenetére
Fentebb írtam már róla egy kollégának is.
A 100-110 ezres összeg jó erre a célra, el fog bírni a roller, hegyre tolni fogod ez biztos.
Sík terepen nem lesz vele gondod.
Igazából azt kell kiszámolnod, hogy mennyit mennél napi szinten vele ha használod, és mennyire kéne hegyre felmennie stb.
Szóval még 1x. Mit szeretnél pontosan megtudni? -
Putyin90
senior tag
válasz Ezekiel Ston #7161 üzenetére
Nem is biztos, hogy minden nap használnám. Boltba járni kellene főleg, hogy ne kelljen gyalogolni, ami olyan 3-4 km táv lenne oda-vissza. Megnéztem kb. az összes magyar nyelvű tesztet róla és többen is panaszkodtak arra, hogy nyikorog, zörög menet közben. Mivel hosszú távra venném így jólenne ha vagy 5 évig kiszolgálna anélkül, hogy hozzá kellene nyúlni. Nem akarom mókolgatni sem, csak használni. És mivel nem vagyok éppen pehelysúlyú így kételkedem abban, hogy hosszú távon is bírni fogja.
-
DigitXT
félisten
válasz Putyin90 #7162 üzenetére
Le lehet gyilkolni bármit hamar, ellenben ésszel (és persze némi
szerencsével!) használva többen számoltak be 3-4000 km gond
nélkül megtett km-ről. Hogy ez most 5 év, azt nem tudhatjuk...
(3-4 km-t írsz, és azt se minden nap, mondjuk 6-700 km évente?
Ha és amennyiben 3000-ig nincs hiba, éppen meglehet 5 év* is.)*: az akku el szokott használódni, ilyen hosszú időre nincs gari...
Amúgy én tuti nem vennék sima S1-et, főleg nem így 100K fölött.
Van típushibája, amit részben korrigált a gyártó, részben ki tudja.
Ha már mindenképp S1, akkor inkább a Pro, menetkomfortban a
sima hátsó kereke sehol nincs: vékony, zörgő műanyag kerék, kb.
rögtön cserélné az ember, s máris ott tartunk, hogy megéri a Pro.Mondanám, hogy vegyél M365-öt mert az tuti kimegy a világból,
csak ugye aki nem akar mókolni... (Fékbeállítás, gumicsere, stb.)[ Szerkesztve ]
-
Putyin90
senior tag
válasz DigitXT #7163 üzenetére
Köszi az infókat, lehet akkor elengedem a sima S1-et. Közben keresgéltem még és ezt találtam. Erről vélemény? 2 év gari, tárcsafék, S1 prohoz hasonló kerék, talán még app is van hozzá. Viszont nincs felfüggesztése, ahogy látom így lehet nagyon rázni fog. Mondjuk úgyis csak aszfalton használnám, így nem tudom ez mennyire jelenthet gondot.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz Putyin90 #7164 üzenetére
Én ha már költenék rá inkább vennék egy drágábbat. Te tudod, de ez a sencor ez olyan mint a tesco gazdaságos...Figyi. Segítenénk, csak az a baj, ha mindenáron a legolcsóbbat akarod összehozni akkor egyszerűbb ha választasz egyet ami tetszik és kész. Sajna hiába mondja el DigitXT vagy én hogy mi a pro kontra, ha nem hallod a szavainkat.
Részemről ha már vennem kéne ilyen árban akkor xiaomi. Jobb a támogatottsága, sok alkatrész fillér tétel ebay stb helyekről, és számolnék arra hogy rá kell költeni mert ennyi kell ha ez az ár amiben gondolkodol. Ha pálcika roller kell mindenképp és jó minőség dobj rá +100k-t és vegyél TWOW Booster V-t vagy valami TWOW-ot, az nem hagy cserben, jó a magyar garija is. Nekem 1 év 1788KM megvolt vele úgy hogy nem minden nap használtam de az kapott hideget meleget szószerint. -
Putyin90
senior tag
válasz Ezekiel Ston #7165 üzenetére
A Sencor ki is esett, mert egyrészt elfogyott, másrészt nem állítható a kormánya és semmit nem találtam róla. Nem akarok rádobni 100+K-t, mert amire kell arra szerintem egy többszázezres roller felesleges. M365-öt sehol nem találtam. Szétnézek még a Xiaomik közt, mennyivel kerülne az többe, mint a Kugoo S1 Pro.
-
laskr99
addikt
válasz Putyin90 #7166 üzenetére
Kb egyiknek se állítható a kormánya, de átlag magassághoz jók... Xiaomi M365 2m magas sráccal is jó volt, de kicsit magasabb pro tökéletes neki. Nekem a pro már majdnem be volt hajlítva a kezem, szóval azért van magassága. Spórolni nem jó, mert szívás lesz a rollerezés. Nekem pl mióta megvan az 565 ezres inokim ox, kb 1-2 dolgon kívül nem költöttem rá, csak élveztem, xiaomi meg 2 hetente defekt és szerviz.
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7167 üzenetére
Az S1-ek kormánya állítható, így gyereknek is jó lehet, de előnye inkább az,
hogy kisebbre össze lehet csukni. Hátránya meg minden más. Lötyögősebb.Szerk: mondjuk amikor meghalta magát az akku, akkor kifejezetten jól jött,
hogy le tudom nyomni a kormányt, mert lábhajtással sokkal gyorsabb úgy.
Más kérdés, hogy normál esetben az ember nem szokta lábbal hajtani...
Egy OX-et talán nem is lehet: minél magasabb, annál kevésbé opció.Hint: ha vki 100K körül keres rollert, tuti nem jó ötlet egy 565K-s modell.
Elmenni a boltba remekül el lehet egy S1-gyel is, csak esőbe ne menj, stb.
Mondjuk a képen már egy hibrid van, Pro hajtású, pneumatikus hátsójú S1.[ Szerkesztve ]
-
-
w.miki
veterán
-
petipetya
nagyúr
Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2
kupon: DHMICP2
lengyel raktárból most 130-135e HUF az ára, nálam kosárba téve kuponozva 144.99 USD jön ki mindennel együtt:[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Putyin90 #7176 üzenetére
Megállapítja valaki a hiba okát, (itthoni szerviz) majd nyitsz egy hibajegyet, és küldesz képet, videót a beazonosított rossz alkatrészről, amit jellemzően ingyen gyorsfutárral küldenek szó nélkül.
Nekem legalábbis így történt."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Gigi01
őstag
Megvolt reggel az első elcsúszásom, tükörjégen. Semmi gond, hála istennek. A havat viszont bírja a Pro2.
-
petipetya
nagyúr
Igen, hardveres és időbeli sorrendben így követik egymást:
M365 - Pro - Pro2Ebben a cikkben van egy táblázat az összes Xiaomi roller paramétereivel. Amúgy a gyalogos mód - amikor max. 5 km/h-val lehet menni - a Lime-al pont hiányzott a belvárosban az ősszel (a sajátommal még nem jártam odabent), amikor egy kis szakaszon a gyalogosokkal együtt haladtam. Viszont azzal meg nem tudtam volna előzgetni, menetközben pedig nem tudom elengedni a kormányt, hogy átállítsam.
Valami miatt úgy emlékeztem, hogy van 120 kg terhelhetőségű Xiaomi roller is, de ezek szerint nincs, csak a nagyobb kapacitás miatt jobb a Pro2 egy nagyobb súlyú ember számára, mivel abból többet tud kihozni az M365-höz képest.
[ Szerkesztve ]
"nincs rá lezsóidő"
-
Putyin90
senior tag
A téli hideg mennyire tesz rosszat a roller akksijának? Mennyire nem ajánlott ilyenkor használni?
-
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Ezekiel Ston #7183 üzenetére
Mert minden rollerba egyforma az akku igaz? Nem egyformán fog merülni.
Nálad a "jó" minőségű akku ennyit.
Általánoságban elmondható, hogy - fok alatt drasztikus is lehet az akkuk teljesítményvesztése.
Ezért kell fele hatótával számolni.
Persze lehet kisérletezni hátha csak az a 7km hiányzott.
Jó is olyan távolságról hidegben,esetleg esőben hazatolni😜😜MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Ezekiel Ston #7183 üzenetére
Hány kg vagy? Mennyivel terhelhető a rollered? Nálad ennyi , add oda egy 120kg embernek a rollered kiváncsi vagyok- 5 foknál mennyi lesz a hatótáv.
Mindig lesz olyan, hogy nekem ennyi meg annyi. Annyi a változó, hogy pontos eredményt nem tudsz mondani
De nagy általánoságban amikor semmi konkrétumot nem tudsz (kg,hely,terep,teljesitmény, stb) a felezés a biztos.
Tavaly én sem figyeltem a hidegben kb 4 fok lehetett és egy hosszabb túra után éppen hazértem pedig félig szokott lenni az akku😁MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
devil-k
nagyúr
válasz Ezekiel Ston #7183 üzenetére
Tőled sem vennék használt rollert.
[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
Ezekiel Ston
senior tag
Dagadtak vagytok mind ez a bajotok! Irány edzeni!!!!
Én edzéses cuccaimmal együtt nyomok 100kg-ot kb. Saját súlyom 88kg. Plusz 10-12kiló cucc rajtam szokott lenni.
eFeMeR74 mint írtam "HA!!! jó minőségű akku van benne" Nem azt mondtam hogy minden rollerben egyforma típusú akksi van.
És igen, álltalánosságban elmondható, hogy drasztikusan tud merülni "HA" full gázzal nyomod, "HA" nem egyenes szakaszon vagy, "HA" sokszor kell kigyorsítani megállni és sorolhatnánk a sok sok "HA" jelzőt. Én a saját tapasztalatomról beszéltem fentebb is mint írtam. TWOW boosterrel mentem télen nyáron. Télen minus fokba 16km-re lévő edzőhelyemre lakhelyemről simán oda tudtam menni csutkagázzal lámpával mindennel viszonylag kevés megállással mert végig bicikli út volt.
Nyáron simán megvolt a 20-25km ir vele.Szóval elmondható, hogy igen, romlik a hatótáv de nem annyira drasztikusan és ugyebár ezekkel számolni kell.
DE jó, legyen felezzük akkor az akku távot, és akkro mindenki boldog lesz.devil-k neked nem is adnék
-
DigitXT
félisten
válasz Ezekiel Ston #7187 üzenetére
Mielőtt nagyon belementek az egymás értelmetlen szapulásába az megvan,
hogy a Booster V hivatalosan 40 km-re képes? Állítólag 7.5Wh/km-t tud.
Akkor mi a nagy csoda azon, hogy 20-25 km-t el tudott menni alattad?Kíváncsiságból megnéztem a részletes oldalát, ezt 70 kg-os pilótával értik,
20 km/h max. sebességgel, szélcsendben, síkon: 90 kg-mal már csak 22-t
jósolnak, ami stimmel az adataiddal (szóval valszeg' te se másztál hegyet).
Amint komolyabb terhelést kap az akku, sokat romlik a hatótáv. (A hideget
meg kifejezetten nem szereti: láttad te is jó egyharmados romlást mérve.)Csak azzal, hogy nem takarékos módban közlekedsz, nem megy 40 km-t,
hiszen ahhoz nagyon vissza kéne fogni a motor teljesítményét. Azt meg ki
szereti, nem igaz? Találtam egy oldalt, aminél lehet nézegetni ilyeneket.
Alapvetően biciklikről szól, szóval nincsenek légellenállási adataim. Meg a
motor paramétereket is csak a saját Kugoo-s ismereteimből állítottam be.
A "tuning" motorral nekem is 36 km/h volt a vége, tehát nagyjából jó lehet!
Szerk: a gyári motorral meg 28-nál többet nem ment, jól érthető okokból...Ui: neked egész véletlenül nem Booster GT-d volt?* Csak mert rémlik, hogy
nagyobb tempót tudott, mint ennek a 36 km/h-s vége, ami 48V rendszertől
érthető. Ahogy írtam, 36-ot ment az S1 is áttekercselt motorral... Viszont a
hegymászás kevésbé ment neki úgy: duplamotoroson gondolkodom belőle.
Nagyon kéne tudnia menni emelkedőn: 30 km/h fölött a szimuláció szerint.Ja és a nagyon sok edzés árt a légellenállásnak: egy széles hátú emberbe
jobban belekap a szél, mint a egy pálcikába, esetleg sörhassal, hehehe.
A testmagasság is igencsak befolyásoló tényező egy nyélgázas hatótávnál:
síkon jobban, mint a testtömeg, hiszen ha felgyorsult, az nem sokat számít.*: megtaláltam, másnak volt, és az 40 km/h-t simán vitte: teljesen logikus...
(A Kugoo S1 is menne 30 fölött gyári motorral 48V akkupakkal...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7189 üzenetére
Lehet, félreérthetően fogalmaztam, de a 40 km az állítólagos hatótávolsága.
Ehhez képest a gyúrós kolléga alatt csak 20-25 km-re volt képest, nohiszen:
nem 20 km/h-t tartva, 70 kg-os terheléssel, szigorúan síkon használta.Szerk: végsebességre 36 km/h-t írnak, ezt el tudom képzelni olyan motorral.
Névlegesen 500W-os, szóval biztos nem ugyanúgy tekercselt, mint a Kugoo.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7191 üzenetére
Amúgy nem olvastam el a kommenteket ki hány kiló, de a súly kurva sokat számít, főleg ilyen 30 kilók, mind hatótávnál mind gyorsulásnál...
Én aksimra is kíváncsi vagyok mit fog tudni, már készül. 200db 21700-es cella Samsung 40T, kötés 20S10P 40Ah lesz így. Illetve kap egy max 400A terhelhetőségű okos BMS-t. Így a pakk elvileg 350A letud majd adni minden gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7192 üzenetére
Perszehogy számít a pilóta súlya, de egyenletes haladásnál marginálisan:
hatótávba ezért csak közvetetten szól bele, hiszen ritka, hogy az ember a
teljesen sík tökéletes aszfalton, nyélgázon közlekedik, egy órán keresztül.
De HA!!! úgy tudnánk tesztelni, ott a légellenállás sokkal jelentősebb.21700-at honnan lőttél? Nem hangzik rosszul, bár gondolom szép ára van.
Szerk: ah, találtam is valami ilyesmit. Na ebből 200 db "akciósan" is sok...Szerk2: én már az előző rolleredre is azt mondtam, hogy tuti legyorsulja
a 400-as robogómat séróból (mivel erős + könnyű). Ez ha jól számolom
konkrétan már erősebb is lesz nála. Brutális számok. 400A, 72V, 29kW
Ha ebből csak 80% hasznosul, még az is 23 kW keréken. 31 LESzerk3: folyadékhűtéses lesz, vagy ez a "pillanatnyi" teljesítménye lesz?
(Azt a ~6000W fűtő-teljesítményt ilyenkor szép móka lesz kompenzálni.)[ Szerkesztve ]
-
Ezekiel Ston
senior tag
Boldog Új Évet mindenkinek
B-L-A-C-K várom a fejleményeket a rrolleredről hogy mire képes majd ha kész lesz.
DigitXT én nem mentem bele semmibe sem, egyszerűen a stílushoz viszonyítottan kaptak választ...
Egyébként a 30-at se tudja a Booster V mint a "gyári leírásban benne van" szóval azt hagyjuk. Viszont jó kis gép én szerettem, míg meg nem lett a Kaabo mantis...
Tegnap meghozta a posta a gombákat is hozzá, ami a csavarok alá rakva HA borulok megfogja a gépet és az nyalódik rajta nem a festék a villákról. Designes lett vele. -
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7193 üzenetére
Sok helyen árulnak már, nem is drága 1000-1300Ft/db (nem boltba). Enyémet az vette aki csinálja nekem, 1100Ft/db áron szerezte be.
A teljesítménye természetesen a pillanatnyi lesz ennyi (ha lesz), de ezt nem is így kell számolni. Tartósan 300A akarok belőni max pillanatnyira majd, ami azt jelenti hogy motoronként 150A-150A, és nem 72V-tal kell beszorozni, mert a 72V aksi 84V tölthető, szóval maxra töltve ha húzol egy nyél gázt beesik 80V-ra, és ezt szorzod meg a kb 300-zal, ami 24Khw.
Vezérlők is megvannak már, elég komolyan lehet programozni őket, kiváncsi leszek az aksival mit tudok kihozni belőle majd.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #7188 üzenetére
Mi van akkor, ha a motorokat átkötöd delta kapcsolásba?
Gyakorlatban növekszik a fordulatszám, és a forgatónyomaték.ebben a videóban szemléltettem
Most nézem, akadt két kérdező... 😁
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
lenovomen
aktív tag
Sziasztok, Xiaomi 1S típusú rollert milyen régióval vagy hogyan kell konfigurálni úgy, hogy a 3-as fokozatban ténylegesen lehessene vele 25km/h-val haladni?
-
DigitXT
félisten
Mi a hiba a képen? (Amúgy működött, de a delta teszt miatt szét kaptam.)
Szerk: megtudtam, hogy miért nem jó ötlet nyektetni: kicsit túlmelegedett.Referencia kép, amiből kitalálható, hogy a műanyag szigetelő szépen olvadt:
Szerk2: ez még rég történt, amikor ezzel az egy motorral csapattam.
Nem tudom, átkössem-e deltába, hogy egyáltalán mit szól hozzá a vezérlő...
(Terhelni már nem fogom: amíg nem lesz újra meleg, nem olvad tovább...)[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
Sziasztok Srácok!
Egy barátom megfertőzött ezzel az e-roller mizériával, kipróbáltam az övét, megtetszett, és rendeltem is egy Xiaomi Pro 2-t. Viszont rendeltem hozzá egyből 10"-os gumikat, és a kérdésem az lenne, hogy melyik az a tuti biztos telefonos alkalmazás és szoftver, amivel még én is, aki nem igazán ért az ilyen mókolásokhoz, biztonságosan át tudnám állítani, hogy a 8"-os kerekek helyett, a 10"-os legyen az alap. Vagy mi.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek