Új hozzászólás Aktív témák
-
-Gabesz-
senior tag
válasz monchichi20 #7742 üzenetére
Én valami olcsóbb kínai megoldást néznék Eu raktárból.
Aztán ha nem jön be, valószínűleg árában továbbadható itthon.
Minap nézegettem ezt a Laotie Es10-et, 2x1000w duál, 23,4Ah 270k-ért van csehből.
Tesztek alapján 50km/h fölött tud nagy testtel. 190cm/105kg
vagy Másik teszt. Én ezzel elégedett lennék szerintem. Mondjuk külsőre láttam már szebbet is.Aztán itt van a Boyueda 5600W ez egy monster Szintén Kínai webshop 400kg terhelhetőséggel, nagyon masszív, de ilyet nem láttam most EU raktárból. videók alapján ez nagyon brutál sebességet tud.
-
DigitXT
félisten
válasz Putyin90 #7746 üzenetére
Alkalmi tolvaj ellen biztos jobb, mint a semmi. Amit a kollégák
írnak, hogy megfelelő eszköz ellen nem véd, az egy olyan tolvajt
feltételez, aki rendesen "felkészült", de ár/értékben egy rollerért?
Rendszeresen, és hosszabb időre akkor sem hagynám kint.Polir7510: vedd a Pro 2-t, biztos nem lesz csalódás (ha tetszett).
Több embernek van itt is, nem nagyon panaszkodtak rá: olcsóbb
nyilván van, de ugye az sokak szerint nem elég jó. Nyilván céltól,
és várható felhasználási körülményektől függ, mi éri meg. Ha az
a 180K nem sok, akkor hajrá. (Van gyorsabb/erősebb/drágább...)Szerk: és itt értsd úgy, hogy SOKKAL drágább. De az sem elég jó!
(Szintén egyesek szerint, és lehet, hogy igazuk van: passzolom...)[ Szerkesztve ]
-
monchichi20
aktív tag
válasz -Gabesz- #7751 üzenetére
Ezeket néztem én is meg ismerösöm is (160kg+), ezek a Laotieseket Janobike ként láttam inkább vagy forditva. Tök úgyan az a két márka kinézetileg és leírásilag is.
Nem tudom hogy ezek a rugos lengés csilapitok menyire jók, mert a C formás az jobnak tünik rugozásilag legalább is ahpoz volt szerencsém. Lehet inkább beérem egy G2 proval, mondjuk nem a legjobb a mászoképesége tényleg, de nem igen találtam jobbat 300 körül még itthon. (Alin meg társain televanak mindenfélével csak a fele nincsen eu raktáron...) Hacsak valaki nemtud ténylegolyan helyet ahol lehet szab zsebböl fizetni -
DigitXT
félisten
válasz monchichi20 #7753 üzenetére
Hatótávod sem lenne vele hatalmas. De amúgy is ritka, hogy az ember
egy huzamban akar 50 km-t rollerezni, ha amúgy 15 km-re jár dolgozni.
Biztos lehet azon is tuningolni, kiegészítő akkut rakni rá, vagy 2 motort. -
Skynet258
veterán
válasz Polir7510 #7759 üzenetére
A Pro 2 jó választás, én is azt választottam első rollernek. Nem fog behatárolni 1 hónap múlva, ráérzel egyáltalán kell-e ez neked, aztán vagy maradsz ennél vagy ha kialakul idővel miben szeretnél többet jobbat erősebbet akkor aszerint mész tovább. De kezdő rollernek több mint kiváló választás.
Barátnőnek egyébként egy Xiaomi 1s-t tervezünk venni, kíváncsi leszek arra is.https://geekpulse.hu
-
mrrr74
aktív tag
válasz Polir7510 #7755 üzenetére
Ebből mindenképp a Pro-t válaszd ha ez lesz a befutó, mert átdolgozták a teljes elejét a simához képest. Ott azért kezdetben voltak gondok ha épp olyan darabot sikerült kifognod. Van belőle 10 és 16 Ah-s akkuval szerelt változat is. Bár nem biztos, hogy ezt választanám ebben az árkategóriában.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Skynet258
veterán
válasz Polir7510 #7761 üzenetére
Nekem a Xiaomi Pro, de ez az első rollerem, így csak arról tudok nyilatkozni hozza-e az elvártakat, és szeretem-e használni (igen), arról nem, hogy a gyakorlatban miként viszonyul a többihez...
Teszteket és videókat bújtam a vásárlás előtt, és úgy láttam ez jó lehet, nem is csalódtam. Firmware hack óta 34-35km/h a vége, ez nekem amúgy elég is.https://geekpulse.hu
-
Reggie0
félisten
válasz Putyin90 #7765 üzenetére
Szerintem jobb, ha taskat nezel. Osszehajtod, belerakod es kesz, a biztiornek meg megmondod, hogy hulla van benne es mar nem fogja oket izgatni, csak ne aruld el, hogy igazabol roller. De lehet kezdetben egy vallpant is megteszi a kormanyrudra amivel valra tudod akasztani osszehajtott allapotban, engem igy meg soha nem allitottak meg.
[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz eFeMeR74 #7720 üzenetére
100-on van. Közben mértem egy valós sebességet is, kiderült, hogy az óra 2-3km/h csal. Vagyis a 24-25-ös sebesség inkább 21-22. Valahogy be kellene jutni a szervizmenüben letiltott dolgokhoz. Azt írták külföldi okosok, hogy a P12 biztos, hogy 3 van, fel kell emelni 4-re. Könnyű nekik, más márka nem zárja a modolást.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
félisten
válasz monchichi20 #7769 üzenetére
Biztos lehet moddolni. Az S1 is névleg 350W, aztán vígan el van 1000 fölött.
Amúgy jópofa, szó se róla... Csak eredetileg nagy hatótávolságot is akartál,
amit meg biztosnem tud (mivel teljesítményarányosan kicsi benne az akku).
Természetesen ezen is lehet utólagosan segíteni, ahogy az ember érzi...A G-Booster biztos erősebb, és nagyobb hatótávolságú, cserébe nehezebb,
drágább, és kis tempónál hajlamos rángatni, vagyis nem túl finoman indulni:
minden kapható rollernek van előnye és hátránya is, nincs ami tökéletes.Az épített sem az, de talán az jut a legközelebb ahhoz, amit az ember akar.
Feltéve, hogy van végtelen pénze a projektre. Eleve ott kezdődik, hogy kéne
egy jó váz, amit jellemzően nem lehet külön venni... Dualtron a kivétel, ezért
kb. mindenki ilyen-olyan Dualtront épít... A minap láttam eladó Mantis vázat
FB-on, el is gondolkodtam rajta (eleve licitre rakták fel, tuti nem gyári új volt,
inkább valami átépítős projektből megmaradt, érdekes, zöld-fehér festéssel),
de mire annyit mondtam volna, hogy bakfitty, vége is lett a licitnek, mert volt
aki azt mondta, megveszi "villámáron", és kakukk: 50K, és csak a vas. Tuti,
hogy sokkal olcsóbb volt, mint bármelyik Dualtron váz, amire épülhetne más.
Motorokra is el lehet tapsolni egy valag pénzt, és persze az akku...
Mondjuk ha van olcsó akku forrás, akkor van anyagi ráció is az építésben. -
-Gabesz-
senior tag
válasz dzsidzsas #7768 üzenetére
Ez a 24-25 óra szerint 2-es fokozaton megvan ugye?
Youtubos magyar teszt szerint 35 körül van a max sebessége.Az óra csalása is korrigálható valamennyire a menüből, a kerék mérettel lehet játszani. Bár az meg már lehet nagy ugrás lesz ha leveszed 9-re. Csak egész szám lehet?
-
monchichi20
aktív tag
válasz DigitXT #7770 üzenetére
Hát igen azota lentebb adtam inkább az igényekből mert rájöttem ez is elég lesz nekem föleg ezután a video megnézése után.
Amúgy max 20km-nél nem hiszem hogy többet fogok megteni naponta, munkába is akkor menék vele ha egyedül mennék arra meg mint tegnap néztük böven elég.
Néztem hogy aza 200w külömbség 5km ad de 45 el drágább is. (kérdés emelkedönél számit-e) Dombos helyre nem megyek szerintem vele nagyon, inkább pesten fogom használni pl Alzába elmeni és ilyenek. Ismerösöm is 2,5km lakik tölem és oda a legnagyobb emelkedő a Margit híd. Vajon az Árpád hídra feltud menni a szigetről meg az Erste mögöti bringa úton? De visza térve most ennek a rollernek mia hivatalos adata mert valahol 120-130-150kg van megadva és más sebbeség/távolság, vagy a 1000w nagyobb teher birással bír? Mert akkor talán megéi az a 45+. -
DigitXT
félisten
válasz monchichi20 #7772 üzenetére
Vajon az Árpád hídra feltud menni a szigetről meg az Erste mögöti bringa úton?
Biztos, hogy fel tud. A névleg 350W-os S1 is felmegy akárhol (kivéve, ahol nem):
ha valami annyira durva emelkedő van, ott bizony lábbal kell neki segíteni. Nade,
hogy 800W fel tud menni bárhol (max. lassabban), az is biztos. Amúgy is, ugye
a névleges teljesítmény csak a hosszú távon is kivehető, túlmelegedés nélkül.
Írták rá, hogy 1200W csúcsban, ami teljesen hihető = normál közlekedésre elég.
(Amikor az ember extrém emelkedőn teszteli, az nem normál közlekedés.)Ui: nincsenek meg az említett helyek, ám mivel csúcsban kW fölé megy, talán a
Tímár utcai biciklis felüljáró se probléma: nekem 20 km/h-val ment <1500W-tal...Specifikációkban elsősorban azt mondanám, hogy ne a webshopoknak higgy.
Nem hiszem, hogy készültek különböző teherbírású verziók azonos néven.
Az utolsó linkeden pl. elég sok a "nagyotmondás", mindenben nagyobb, még a
kerékméretben is. Nem igazán hihető: leginkább a gyártói specifikáció mérvadó.
(Persze, ha pont az adott webshop a hivatalos gyári, akkor fura, hogy mást ír...) -
dzsidzsas
aktív tag
válasz -Gabesz- #7771 üzenetére
Az 2-en inkább 20-21. 3-on 27-31. Ennek mennie kell 45-is,csak nincs engedélyezve a szervizmenüben. Sajnos a 3 fokozat inkább csak sebesség, mert erőben nem jobb mint a 2 fokozat. Emelkedőn tesztelve. A videóban a saját óráját nézik, az meg csal, meg reklám. Szerintem nem a kerékmérettel kellene játszanom, inkább a mágnesek számával. Lesz kedvem egyszer kipróbálom. Sokkal jobban zavar a szervizmenü zárása. Lehet írok a szerviznek fel lehet e oldani gari vesztéssel, mert ha tudnék egy fokozatott tólni szerintem azzal az Ostrom utcán is felmenne Budán. Így meg, nem.
[ Szerkesztve ]
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7775 üzenetére
A mágnesek számának állítgatása nagyon meg tudja kutyulni a
fordulatszámmérést. Ha kalibrálni akarod, hogy azt mutassa,
amit GPS-szel mérsz, akkor valószínűleg a kerékméret lesz a jó.MÁS: dobfékes kereket próbából összekötöttem az S1-gyel, de
nem az igazi, mert visszafelé kezdett forogni. Muszáj voltam
szétkapni: richtig nem egyezik az érzékelők színkódja. Fasza...
Szerk: viszont a linkelt HSZ-ben van szó a kalibrációról is.
S1-ben 2 tized inchenként állítható, sajnos csak a párosakra...
(Pl. 7.4 és 7.6 lehet, de 7.5 nem, egy pici pontatlanság marad.)[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #7791 üzenetére
Elől-hátul MT7 van, az első tökéletes.
Hátul is nagyon jól fog, az erejével, adagolhatóságával nincs gond, de nem lehet normálisan beállítani, nem egyformán mozognak a dugattyúk, nem lehet 100%-osra légteleníteni.
A csalódást leginkább az okozza, hogy többfajta légtelenítési módok keringenek a neten, mindegyik a tuti, de egyáltalán nem biztos, hogy sikeres lesz a légtelenítés.
Saját példám: gyári légtelenítési módszer, tökéletes. Majd 3x gyári módszer, nem jó. Másik módszer, jó. Következő alkalommal másik módszer, nem jó. Majd gyári módszerrel elsőre tökéletes.
Bicajos körökben és szerelők szerint is, amíg jó, addig iszonyat jó fék. Viszont ha nem jó, nem tökéletesen működik, sok szívás lehet vele.
Működni kb mindig fog, az erejével se lesz gond, csak éppen ez nem egy 10 000 Ft-os fék, hogy súroljon, befogjon, stb.
És nem igazán tudják megmondani, mi miatt lehet rossz.
Az én hátsó fékemet Győrben vállalták volna, ők mondták, hogy értenek hozzá, van alkatrészük. Budapesten nem jelentkezett senki. Facebook csoportban kerestem szerelőt.Összehasonlításképpen, nem vagyok Shimano párti, sőt, kerülöm, ha tudom. De a Shimano fékekre mondja szinte mindenki, hogy könnyű szerelni, légteleníteni, van hozzá alkatrész, értenek hozzá, ha gond van, egy gyakorlott szerelő kapásból tudja a megoldást.
Mindez a Magura fékekről sajnos nem mondható el.De ismétlem, fully bicajon használom a fékeket, enduro műfajban, évi néhány alkalommal bike parkokban, tehát az igénybevétel bőven megvan.
[ Szerkesztve ]
rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #7795 üzenetére
Azért nem értem, mert a 30-as tartományban* még pontos.
Van egy elképzelésem, hogy az lehet a baj, hogy összegyűlnek a
kerekítési hibák. Miszerint a vezérlő ugye azt közli a kijelzővel,
hogy hány ms volt egy fordulat, amiből a kijelző számol rpm-et a
mindenkori kalibrációs érték alapján, lehet nem pontosan, egész
számokkal gyorsabb jeligére, de az is lehet, hogy eleve az az ms
érték sem elég pontos, mert az erpm esetünkben tizenötszöröse
a fizikai fordulatszámnak. Kimegyek mérni, kíváncsi vagyok már!*: nyilván soha nem fog 50-nel menni, csak az elv érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
-
B-L-A-C-K
titán
Én se értem, nekem ez a 2. szett Magura MT5e-m, 3-4x már légtelenítettem, és tényleg mindig tökéletes lett elsőre úgy ahogy írtam, illetve rollerre nem én rakok először ilyet, szóval érdekes, de persze elhiszem. Válts Hope Tech 3 V4-re azt nagyon dicsérik biciklis körökben is.
-
JoeCockBill
senior tag
üdv. 12v-os indexhez, valamint ledes taposóhoz milyen vastagságú vezeték ajánlott?
új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
DigitXT
félisten
válasz JoeCockBill #7799 üzenetére
Ez erősen függ attól, hogy milyen teljesítményű az az index... Attól, hogy
12V-os éppen lehetne 21W oldalanként (autós/régi), nem gazdaságos.
A LED-es megoldás, ha nem vmi Power LED, kb. egy tyúkbélen is elvan.Rosszabb esetben persze nappal semmi sem látszik a keveset fogyasztó
LED-es indexből. Motoron csak Power LED, más kb. életveszélyes.
Milyen roller, amire "megéri" az index? (Mész autók közé rendszeresen?)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- Milyen switch-et vegyek?
- További aktív témák...