Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
Sziasztok
xiaomi 1s-re van olyan custom firmware amivel nem igenyel bluetooth kapcsolatot es mindig unlocked marad?
-
eFeMeR74
senior tag
válasz cossie23 #7455 üzenetére
Dehogy haragszom😃
100kg + felett.dualmotoros ajánlott.
Az, hogy melyik az pénztárca függő.
Én még 2019 ben kintről vettem, mert nagyon jó árban volt. Akkor itt egy hasonló erős roller 500.000 Ft körűl mozgott sőt😃
Mondjuk egy ilyen nem a bkvra felugrós cucc 27kg, de cserébe.tényleg elmegy 50kmt. A M365 Pro is kintről van, mert azt még kapni sem lehetett itthon, meg kint sem nagyon. Akkor a Prot vettem 170.000Ft és az enyémet 2 hónapra rá ami sokkal erősebb2*800w 197.000Ftért.
[link] 😃
[kép][ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7364 üzenetére
Bejöttem ezzel a setuppal (kicsit még alakítottam az elrendezésen, meg a töltőn).
Először hegynek fel indultam tesztelni, hogyha megmakkanna, még hazaguruljak.
Basszus: emelkedőn is megy 28-at! Azért az nem semmi egy Kugoo S1-től.Lejtőn úgy 32-33-ig nincs probléma. Utána kell vigyázni, mivel erősebb lejtőn a
hátsó motor hajtása miatt hajlamos 35-36-ra is felszaladni, ám ezt az első motor
nem komálja, túl nagy feszt generál a kis akkunak, a vezérlő elkezd fékezgetni...
Ezt egyszer megszívtam anno, most gyorsan elvettem a gázt, maradt a 33 km/h.De ami a lényeg: síkon, saját erőből 29-30-at megy már így is. Persze megint tök
kiegyensúlyozatlan, csak most pont fordítva, LOL. Ugyanis most a hátsó motor a
nagyobb fesz okán jóval többet dolgozik, az első akkor már csak 1-2A-t vesz fel...
Eredmény: 46.3V-ra ment le a 10Ah akku, 14 km-en, míg a Panasonic még 39.2VSzerk: nyilván akkor lenne a legtutibb, ha az első motort is 48V akku hajtaná. Ami
késik, maga esik bele... eladtam a G-Booster akkut, az árából talán építek valamit.Szerk2: természetesen ahogy azt tőlem megszokhattátok, ezek GPS-szel validált
sebességértékek. Slusszpoén: még a Lágymányosira is erőlködés nélkül, 25-tel...Szerk3: kicsit szokatlan látvány: pálcika rolleren két töltő, ami nem is egyforma...
Szerk4: szokatlanul sokáig tartott az út, uis meg kellett állnom néha a kormányt
igazgatni, úgy néz ki, nem húztam meg rendesen a rögzítő csavarjait, elforog.Szerk5: van az úgy, hogy a GPS is képes baromságot mérni, 44-et nem mentem:
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na ez a méreg (megint tolhattam, szerencsére már csak ~500 m-t):
Pedig még maradt a 48V akkuban, csak a nagy terhelés (emelkedő)
miatt bezuhant a fesz, és leverte a BMS-t. Van még min dolgoznom.
Egy kis rátöltés és mindjárt visszakapcsolt, sok neki ez a 30A ekkor:Ui: a kis ámpák is pont most merültek le. Még jó, hogy a Panasonic
végigunatkozta az utat 1 vs. 10A fogyasztás mellett, így a reflektor:
"Fényeskedjék neked a sötétben, ha már minden fény kialudt..."[ Szerkesztve ]
-
viktorsuzuki
csendes tag
Ha valakit érdekel esetleg és van hozzá megfelelő felszerelése, hogy készítsen házilag akku pakkot, lenne egy pár db 3,7 V cellám eladó.
Van többféle (18650-esből: 3500 mAh - 10A, 3500 mAh - 13A, 3000 mAh - 10A, 21700-asból: 4000 mAh 35A)
Érdeklődni privátban -
Anaconda
tag
Sziasztok!
Vettem egy Xiaomi Mi Scooter Essential-t.
Egyenlőre meg vagyok teljesen elégedve a menetteljesítménnyel de később tervezek custom firmwaret rátenni.
Minden alkalommal amikor a mi home appot elindítom piszkál hogy frissítsek firmware-t.
Ha lefrissítem a gyári legújabb firmware-re, attól még 1-2 hét vagy akár fél év múlva is rá fogom tudni tenni a custom firmware-t? -
Skynet258
veterán
válasz Anaconda #7460 üzenetére
Felesleges frissíteni (mondjuk a Xiaomi saját programját elindítani is ), bár ahogy néztem van downgrade. De akkor egy lépéssel több lesz majd, mikor a custom firmware-t rá akarod tenni... Szóval hagyd inkább úgy, ahogy most van.
Eldenisa: az Essential lassabb nem lesz, mert most is 20km/h a max sebessége...
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
Anaconda
tag
válasz Skynet258 #7462 üzenetére
Köszönöm a választ!
Most itt volt egy ismerős androidos telefonnal és ráengedtük a custom firmware-t.
Ennek nem kellene kilőnie a xiaomi app állandó frissítési értesítéseit?
Sajna iphone-om van, arra hirtelen nem találtam alternatívát, igaz még nem is nagyon kerestem.
Fura hogy sportban 14A-t és 32km/h-t állítottam be ami ugye valóságban 30km/h kellene legyen de üresen is csak 28-ra gyorsul. -
DigitXT
félisten
válasz Anaconda #7463 üzenetére
Attól, hogy valamit szoftverben be lehet állítani, még nem biztos, hogy a
hardver képes rá... Értsd: az akku is le lett butítva, így a sebességkorlát
sem a véletlen műve... Bár a vezérlőre azt írják, hogy 17A a korlátja, egy
5100mAh akkura annyit ráengedni istenkísértés: nem is igen teszi.Kérdés, hogy a motor ugyanaz-e, mint a korábbi, hiszen azok még azért
tudtak 30 fölött forogni a levegőben, más kérdés, hogy terhelve meg nem. -
Skynet258
veterán
válasz Anaconda #7463 üzenetére
Az a baj, hogy ahogy DigitXT kolléga is mondja, az Essential eléggé le van fojtva és nem csak szoftveresen... Most melózom épp de a helyedben néznék Youtube videót mennyire tudták felvinni az Essential-t (és konkrétan azt nézd meg, ne a többi típust).
https://geekpulse.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7466 üzenetére
Én a hátsó kerékről beszéltem, végig abban voltam, hogy az szorul nálad.
Még ott van a frissen kiszerelt tengely is a képen. Bocs, ha félrevezettelek...Amúgy a legutóbbi videómban épp van csapágy csere... típusszám a leírásban.
SKF 6202 2Z-t raktam bele (mondjuk állítólag a gumi porvédős szerencsésebb). -
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7469 üzenetére
A 2 db 5-ös imbusz nem volt gyanús? Elöl egy kicsit körülményesebb a csere.
Na nem 18-as villáskulcs ügyileg, hanem pl. lebontani a műanyag burkolatot, stb.Szerk: az mindig jó, ha van tartalék... Én is "lekaptam" a gumit a hátsó kerékről,
mert az az életben nem fog elkopni, ellenben hajtott keréken jó, ha van minta.
Itt a lekaptam nem véletlen van idézőjelben. A "visszadobtam rá" a kopottat sem.
(Annyit szerintem nem szentségeltem még rollerszerelés közben, mint akkor.)[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag
válasz DigitXT #7464 üzenetére
Sziasztok!
@DigitXT
14A-t engedtem rá. Az akku eredetileg 10A-t tud cellánként, mivel 2s10p ezért 20A lenne, de szerintem sem érdemes a csúcsra járatni ha valaki használni is akarja. Mondjuk ha meghal az aksi, nem hat meg mert ki tudom cserélni magamnak a cellákat. Valamit szerintem elírtam mert újra beírtam az adatokat és 30-ig felment üresen, szal gondolom eredetileg 30-at írtam be 32 helyett...
@Skynet258
Nincs túl sok az essential hack-ekről fenn, néhányat találtam, pl 17A-eset. 😀
Szerintem az lesz hogy Drive-ban engedek neki 20-at 12 amperrel, sportban pedig 25-öt 14 amperrel, így tuti nem lrsz gond. -
DigitXT
félisten
válasz Anaconda #7472 üzenetére
Lehet, hogy csak elírás, de 2s10p biztos nem, mert az 7.2V lenne.
10s2p, már inkább 2550 mAh cellákból. Fura, hogy kibírnak 10A-t,
de természetesen nem lehetetlen, ha minőségi cellák. Más kérdés,
hogy miért ne lennének olcsóbbak (ha a költségcsökkentés a cél)?Az én 13s4p akkum sincs a topon, amikor ráeresztem a 30A-t.
(Tanultam a tegnapiból, "dolgoztattam" egy kicsit az első motort is,
hogy maradjon kraft az utolsó emelkedőre, és figyeltem, mennyire
esik a fesz, 42V-nál inkább hagytam, dolgozzon megint az első.)Eredmény: hazahozott, viszonylag jó tempóban. A Dunaparton oké,
hogy nem mentem 29-30-at, csak 24-et, de ez volt a kímélés ára... -
FattyDove
őstag
Na sikerült is elborulnom és kicsit lezúzni magam plusz a csengőt illetve a jobb hátsó macskaszemet.
Honnan érdemes új csengőt + macskaszemet venni a Xiaomi 1S-hez?
Ui: Ezzel az eséssel valószínűleg megmentettem egy nyomorult, nem törődöm boomer csontjait, aki a bokor mögül lépett a bicóútra körbenézés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Anaconda #7474 üzenetére
Na igen, egy visszafogott rollerbe biztos nem fognak olyan cellákból
álló akkut építeni, gyárilag, hogy majd' annyiba kerüljön, mint a roller.
(Utólag persze bármit bele lehet mókolni...) Sebességtartáshoz okés,
feltéve, hogy sík az út. Emelkedőn jönnek majd a vicces dolgok.Ui: nekem 30 km/h-nál közel 15A-t vesz fel a hátsó motor... (Ilyenkor
praktikusan 1 motoros gépként üzemel, az első motor csak lazsál...)
Építek annak is egy 48V pakkot, aztán dolgoztatnak egyszerre.A linkelt cella ilyen extrém kicsi pakkokhoz lehet praktikus (10s2p),
de pl. alap 10s3p esetén ki akar 66A-t kirángatni egy 6Ah pakkból?
Az a vicc, hogy legtöbbször inkább a BMS limitál (mint pl. ennél is).FattyDove: kísértetiesen hasonló eset történt velem is, csak sikerült
egyet ráfékezni + kitérő manővert tenni egy hangosabb "b.sszameg"
kíséretében. Figyelmetlen gyalog válasza: "bocsi-bocsi". Ez így pont
szép meg jó, de ha ütközünk, abból nagy baj lehetett volna: mázli!
(Én azt mondom, még egy esés is szerencsésebb, mint telibeverni...)[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
válasz FattyDove #7475 üzenetére
Csengőt sok helyen láttam, Google első 3 találata közül az egyik de hasonló árban van máshol is. Vagy Ali ha ráér...
https://geekpulse.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Skynet258 #7477 üzenetére
Ez most vmi vicc?Milyen csengő? Hirtelen, takarásból történik
vmi, rohadtul nincs idő ilyenre, hogy csengess: fék, kitérés, mázli.Ezek kellenek, komolyan mondom, hogy a világ legfeleslegesebb
dolga a csengő, ha baleseti szituációról beszélünk... Ha van időd
csengetni, akkor egyáltalán nem volt veszély: megállhattál volna.Jajj, de hülye vagyok, látszik, hogy most ébredtem: pótolni akarja
a kolléga a tök felesleges csengőt, így már értem a linket.
Ma olyan is volt, hogy andalgó gyalogosok miatt kellett lépésben
haladnom, de inkább ez, mint a duda. Amúgy általában azért már
messziről meg szoktak hallani (ennyi előnye, hogy csörög-zörög).Ui: Auchanból tolom ki a megrakott bevásárló kocsit. Jön egy kis
hülye a járdán, és nyomja a dudát. Nem tudom, arra számított,
hogy majd elpárolog előtte az akadály? Mondtam is neki, hogy a
féket nyomd, ne a dudát. Lehet, nem értette. De talán majd rájön![ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
válasz DigitXT #7478 üzenetére
Köszi, hogy leb@sztál, hát ártottam én?
Amúgy én még sosem csengettem. Szerintem nem is fogok, kerülgetek ha úgy van, ha meg elém ugrik valaki akkor jah, nekem sem első dolgom lesz rángatni a csengőt.
Este jó menni, akkor legalább látják a pilácsot, aztán nézik ki a franc jön mögöttük. Aztán már csak a hátsó lámpát nézik. Amúgy figyelni kell a gyalogosokra, mert rendesen ráparáztak már páran, pedig lelassítok rendesen ha közeledek hozzájuk - de nincsenek még hozzászokva a rollerekhez. Jó lenne ha olyan bicajos utak lennének mint Amszterdamban mondjuk, ott tök fluid az egész bicajos/rolleres közlekedés. Mondjuk itt már annak is örülni kell, ha nem töröd ki a nyakad valami bukkanóban.https://geekpulse.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Skynet258 #7479 üzenetére
Sajnos egyet kell értsek szinte minden megállapításoddal...
Külön kedvencem, amikor tök egyértelműen bicikliút: jelölve,
festve, elválasztva. Van mellette járda, szép, széles, de nem,
akkor is a bicikliúton kell kóricálni. Oké, lelassítok, első ugye
a biztonság, de gyalogos tempóban nincs értelme gurulni.MÁS: ugye mindenki látja, hogy ez egy 13s2p pakk: kompakt.
Amúgy csalódtam a Vruzend kitben, szanaszét törtek már a
kupakok. Pedig nem ment bele nagyon sok km. Egyszerűen
nem az igazi a dizájn, nem egyenletesen van összefogvatva.
Gondolkodom, hogy a 21700-at nagyon másképp építsem...Szerk: néztem mi zörög brutál mód: laza volt kormány anya.
Nem értettem, hogy mi tud ilyen hangos fémes kopogást.Lebaszásért még egyszer elnézést, tök félreérttem a dolgot.
Törölhettem volna az egészet, de a mondanivalót tartom.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Kugoo-nal az E4 hibakod mit jelent?
Hulyere turtam a netet meg leirasokat, de sehol sincs egy tablazat hozza.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #7482 üzenetére
Nem tudom, mennyire pontos (típust se írtál), de oroszoknál:
E-001 - Engine error (most likely a problem with the hall sensors or the wiring going to them).
E-002 - Trigger error.
E-003 - Controller error.
E-004 - Brake lever error.
E-005 - Decrease in battery voltage below the minimum allowable (the scooter has sat down).
E-006 - Communication error between display and controller.
E-007 - Communication error between the display and the controller when receiving data for displaying -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #7483 üzenetére
Kugoo S1 plus. Csutkara merult akkuval jott, tolto nelkul be se kapcsolt. Most is szinte 0 a toltese. Remelem inkabb ehhez van koze.
Miutan kicsit ratoltottem(10 perc) hazagurultam vele labhajtassal. Fekezni tudott elektromosan, de vegig csipogott E4 koddal.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Putyin90
senior tag
Végre én is e-roller tulaj lettem. Nem bírtam kivárni a jövőheti fizut, megvettem a Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2-t. Délután beletettem 9,5 km-t, kellemes csalódás volt, egyben van, jó minőségű és meglepően lehet vele haladni. Nem sokat szórakoztam járdán menéssel, simán megyek a kocsik mellett az úton, mint bringával. Ami eddig egyedüli negatívumként jött, hogy nagyon koszolódik.
-
Putyin90
senior tag
válasz Skynet258 #7494 üzenetére
Egyelőre nem tervezek semmit mókolni rajta. Még mindig úgy vagyok vele, hogy fontosabb a hatótáv, mint a sebesség. A 20 km/h-t járdán még soknak is érzem, úton meg kicsit lassúnak, a 25 km/h meg pont jó, de 20-al közlekedem egyelőre, míg teljesen meg nem szokom az irányítást.
-
Don.Corleone
aktív tag
Túl az 500 km-en, arra lettem figyelmes, hogy a hátsó lámpám pislákol-halvány, néha pedig nem is ég. Levettem a sárvédőt, és akkor láttam, hogy a roller házából kijövő vezetéket karistolja a gumi.. hát elmormoltam pár szép kifejezést, mit lehet tenni? Volt valakinek hasonló problémája? A roller januárban volt 1 éves. Xiaomi pro2. Előre is köszönöm a tanácsokat!
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Don.Corleone #7499 üzenetére
Esetleg megjavítani?😃 Vagy javítattni?😃
Ha tudod mi a hiba akkor mi a kérdés valójában?MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic Mini Fly More Combo