Új hozzászólás Aktív témák
-
cs3cs
csendes tag
Sziasztok,
én is nézegetem a rollereket. 94 kg vagyok szeretnék városában (Győr) közlekedni edző terembe belvárosba stb.
A keret max bruttó 250.000 Ft.
Néztem a Xiaomi Pro 2-t a Segway-Ninebot MAX G30-at és a TWOW booster V-t is de az most nem akciós újra 350 de vegyük úgy hogy akciósan meg tudnám szerezni.
46-os a lábam ezért fontos lenne hogy nagy fellépő felülete legyen a rollernek hogy ne kelljen nyomorogni rajta a lábamnak.Melyiket ajánljátok? Esetleg van valami másik típus ami szintén jó lehet ebben az árban? Nekem eddig a befutó a MAX G30 az összes benyomás és paraméter alapján, külön tetszik hogy csak kábelt kell cipelni mert a töltő vázon belül van.
Köszi előre is a válaszokat és a segítséget. -
Drag77
senior tag
-
buchy
tag
Sziasztok,
Xiaomi mi pro 2-t néztem ki, jelenleg 470 dolláron látom Alin, EU-ból történő szállítással, azonban láttam korábban volt 440 környékén is.
Esetleg tudtok kupon, amivel az utóbbi ár környékén megtalálható megbízható boltnál?
Valamint mennyire biztonságos még egy 6 éves gyermeket szállítani második személyként? Természetesen nem száguldozva, járdán (inkább az esetleges büntetés, mint a gázolás ).
Köszi előre is a választ.
-
Keni21
tag
Sziasztok!
Van esetleg vélemény erről a helyről? [Komolyan ennyi?]"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM
-
t.zolka
aktív tag
Ma reggel megérkezett az Ali-ról a Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2
Sajnos a 10"-os gumikra még várnom kell, mert az Kínából jön, nem volt EU raktárban, így maradt a gyári kerék.
Összeraktam, feltöltöttem, gyárilag 85%-on volt, és kivittem kipróbálni ebben a remek napsütéses időben. 14,7 km-t mentem vele a városban, (Bp) 17km/h átlag sebességgel, és így 68%-ra merült az akku. Mentem volna még, de sajnos a barátom M365-öse csak eddig bírta.
Tetszik!
Viszont egy kérdésem lenne, akárhányszor belépek a Mi Home-ba, mindig jelzi, hogy új firmware elérhető, de hiába nyomok rá, 0%-on áll, és nem történik semmi. Mi lehet a baj? Valamit rosszul állíthattam be? -
B-L-A-C-K
titán
-
t.zolka
aktív tag
válasz bajtokarpi #7209 üzenetére
Igen, közben én is megtaláltam, hogy nem is lehet frissíteni.
Xiaomi hivatalos: "Az új firmware frissítés ideiglenesen fel van függesztve, mivel eltávolítja a tempomat funkciót a rollelról, betartva az EU biztonsági előírásait."
Marad a gyári. -
Skynet258
veterán
Sziasztok, 100-ért egy keveset futott még garis Xiaomi m365 Pro megéri? Nagyon gondolkozom rajta...
Vagy kicsit többért (125k) egy új Xiaomi 1s? Van köztük erőben/lényegi részben diffi? A hatotavot néztem arra elég lenne az 1s is...https://geekpulse.hu
-
t.zolka
aktív tag
válasz t.zolka #7215 üzenetére
Eszembe jutott még valami. Ha megjön a 10"-os gumi, akkor úgy is kiveszem a kerekeket, mókolnék rajta még egy kicsit. Érdemes lehet a csapágyakat valami jobb minőségűre cserélni? (FAG, SKF) Gondolom a gyári valami költséghatékony Kínai tucat, mint az itthon is kapható kb. 200 forintos budget csapágy. És a két pár "jóféle" meglenne kb. 4000 forintból. Cserélt már valaki, érdemi változást tapasztalt, érdemes vele foglalkozni?
-
DigitXT
félisten
Ilyen amikor az ember 48V módra kapcsolja a kijelzőt, és egy még csak a 36V-os pakk van rajta, közel teljesen feltöltve: a kijelző szerint mindjárt lemerül, pedig...
Első teszt: 7.2-es kalibrációval megfutja a 40-et a levegőben. Kíváncsi leszek...
Szerk: nyilván nem fog ennyit menni önerőből síkon, hiszen ott van az a fránya légellenállás, viszont az éles tesztre még várni kell tavaszig, azért is, mert nincs kedvem elfirkálni vele, meg azért, mert még nem találtam ki, hogy hova tegyem a böszme akkut. Valszeg 2-3 db 36V-ostól megválok, egyet esetleg megtartva a reflektor és az USB töltő meghajtásához, és úgy a 48V pakk csak a motorokat szolgálja majd ki. (Nem tudnám amúgy se mire használni a taposóban lévő helyet.)Szerk2: amúgy az első kerék 20A-es limittel ment most a kis akku miatt (a hátsó a szokásos 30A), de még nem is igen volt alkalmam igazán kipróbálni, hogy milyen így. Azért szumma 50A gyorsulásnál még egy 36V-os pakktól is 1800W környéke. Viszont ha egy nagy akku lesz majd a két motorra, nem feltétlen kell differenciálni őket. Bár talán akkor is megéri, mert úgyse tudja az első kerék leadni ugyanazt az erőt gyorsulásnál, mint a hátsó a súly hátra terhelődése miatt. Annak meg sok értelme nincs, hogy csak füstöl az eleje, de nem megy...
[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
Srácok! Kiegészítő 36V-os akkupakkot, amit pl. kormány alatti táskába bele lehetne tenni, honnan érdemes beszerezni? Ali-t néztem, de nagyon lutri, sokan panaszkodnak, hogy nem valósak az értékek. És EU raktárból sem láttam, hogy szállítanának.
-
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7220 üzenetére
És mekkora kell? Szerintem csak ugyanolyan kapacitásúval
érdemes próbálkozni, és az sem árt, ha hasonló cellákból áll...
Ezért mertem párhuzamosítani többet, hogy egyformák voltak:
Ezen a képen az ellenség megtervezésére néz ki másnak a bal
oldali, de valójában ugyanolyan cellák, és ugyanolyan a BMS...
(A harmadik meg a taposóban szintén a gyári Kugoo S1 akku.)Végülis nem bántam meg, hogy ma elvittem magammal a vasat,
mert ahol le volt tolva a hó, lehetett jönni 23-24-et (2x10A áram),
ahol meg para volt, ott visszavettem 1-esbe (6 km/h). Vagy ugye
tempomat 12-13-at is szépen hozott. Csak nem szabad ilyenkor
bűvészkedni a gázzal, mert akkor rögtön jönnek a bajok.Szerk: egyenes vonalú egyenletes haladásra viszonylag oké volt.
Száraz parkolóban meghuzattam, elég jól megy így 36V-tal is.
Szerk2: gyors kereséssel úgy látom 12.4Ah kellene? A elég nagy,
legalábbis az S1 gyári 6Ah-hoz képest. (Komolyabb cellákból kell
álljon, vagy többet kell párhuzamosítani: úgy meg fizikailag nagy.)[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7221 üzenetére
Hogy mekkora, nem tudom igazán, mondjuk így elsőre 10Ah elég lenne.
12400mAh van benne gyárilag (Xiaomi Pro2) és tavasszal egy Velencei-tó kört (kb. 33 km) szeretnék menni vele. Inkább távra mennék, mint sebességre. Ha megjön a 10"-os gumi, azt felpattintom, azon kívül mást, pl. firmware, hogy gyorsabb legyen, nem módosítanék rajta. Nekem elég a max. 25km/h tempó, még a 20 is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7222 üzenetére
Szerintem ez nem így működik... Ne vedd szentírásnak, mert nem szakmám, de
nem raknék mellé kisebbet kiegészítőnek, mivel nem egyformán fognak merülni:
a kisebb kapacitású "le fogja húzni" a nagyobbat (hiszen azonos feszen vannak).A másik meg, hogy a párhuzamos pakkok csak a távolságról szólnak, sebesség
semmivel sem lesz tőlük több, ahhoz feszültséget kell növelni (ha az limitál).Nekem az S1 egy 6Ah akkuval olyan 15 km-t tudott. 3x6Ah + 7.8Ah meg 50 km.
De a különböző kapacitást úgy tudtam bejátszani, hogy a "kiegészítő táskában"
lévő akku teljesen külön rendszer, és egy másik motort hajt. Megjegyzem, ez
sem a sebességről szól, hanem sokkal jobban megy hegyre (oké, ott sebesség
is több lesz, mint gyárilag, de nem a végsebesség), és sokkal erősebben fékez.
(Xiaomin nincs ilyen gond, azon van mechanikus fék. Nagyon hiányzik az S1-ről.)Végül pedig, hogy elég-e a 20 km/h? Naná, ha városnéző körön vagy, szigorúan
bicikliúton: ilyen limittel viszont nagyon szar lemenni az autók közé, ha muszáj.
Még biciklisávon is baromi kellemetlen, amikor 25 km/h a vége. De ezt nyilván a
felhasználó fogja eldönteni, és érezni. Max. soha nem megy le az autók közé.Nekem hiányzott azért a 30 km/h körüli tempó oda, ahol jó az út + haladni kéne.
Ha napi szinten közlekedik az ember, és nem egy városnéző körön van, az más.
Különböző praktikákat próbáltam, úgy néz ki a legegyszerűbb nyert (48V akku),
elvileg annyival fog többet menni, amennyivel szeretném... Már csak fék kéne.[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7223 üzenetére
Youtube videókat néztem, ott nem láttam/olvastam, hogy az eredetivel egyező akkut használtak volna. Legtöbb esetben csak rákötötték egy Y közösítővel a külső, általában nagyobb akkut és ennyi. Én is erre gondoltam, hogy veszek egy pakkot, és így rákötöm. De azért előtte jó lenne megtudni valami szakitól, hogy mi az igazság, árt neki, vagy sem, lehet így is használni, vagy kell mellé még valami elektronika. Meg kéne egy tuti forrás is, ahonnan ezeket a akkupakkokat be lehetne szerezni.
A végsebesség nem érdekel, mint írtam, nekem bőven elég a 25km/h. "Városnézésre" vettem, nem "versenyre". -
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7224 üzenetére
Ha teszek fel neked egy YT videót, hogy én hogyan csinálnám/tam,
attól hitelesebb leszek? A nagyobb akku tölteni fogja a kisebbet. Ez
amúgy Xiaomi-éknál azt is jelenti, hogy letilt a hajtás, mivel úgy érzi,
hogy töltőn van a masina. Van ez a srác, sok követője van (hiteles?).Kisebb akkut rakott rá, mert ezt kérték tőle, de el is mondja, hogy ez
nem az igazi (aki nagyobb akkut tesz rá, az legalább a gyárit kíméli).
Viszont sok sikert a firmware hekkeléshez, ha amúgy nem szereted
a forrasztgatást, mert ha megnézed a videót, nem lehet megúszni...Extra elektronika akkor kellene, ha végsebességre gyúrnál, és eltérő
feszültségű akkut használnál emiatt. (Turbó mód a versenyben...)Szerk: amúgy bírom a srácot, van egy stílusa. Sokszor el is mondja,
hogy amit most éppen csinál, azt inkább ne csináljuk (így) utána.
(Én is elmondhatnám, hogyan kell a 80K-s rollerre 3x annyit költeni,
hogy aztán még mindig ne legyen az igazi, de már majdnem...
Nem jó befektetés. Ám maga az építés, kísérletezés szórakoztató.)[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7225 üzenetére
Igen, sokkal hitelesebb leszel. Csak viccelek.
Megoldást keresek, a videókban ezt láttam, gondoltam nálam is valahogy így működne.
Én sem értek hozzá, ezért is kérdeztem. De akkor most már tudom, hogy nem 10Ah-s akku kéne a tatyóba, hanem 13Ah-s, és akkor az töltené a gyárit. -
Skynet258
veterán
válasz Skynet258 #7216 üzenetére
Sziasztok, erre egy gyors válasz? Annyi is elég, hogy az 1s-t felejtsem el mert gyengébb mint egy régebbi Pro és inkább azt vegyem. Vagy, hogy alig van diffi és inkább az új 1S-t vegyem.
Vagy küldjetek el a francba vagy valami.
Igazából első elektromos roller lenne, Lime után megjött a kedvem hozzá.https://geekpulse.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Skynet258 #7228 üzenetére
Nem ismerem a típust, ezért csak a specifikációk alapján tudok bármit mondani.
A Pro 300W névlegest tud (max. 600W), az 1S meg csak* 250W (max. 500W).Az akku kapacitása lényegesen kisebb az 1S-nél, ahogy a hossza is egy picivel.
A hegymászóképessége is sokkal gyengébb (szoros összefüggésben a vezérlő
áramkorlátjával). Csak hülyén adják meg (Pro 12 fok, 1S 14%, ami ugye 8 fok).*: normál használatnál nem hiszem, hogy eget rengető különbség, de azért van.
Összességében a Pro jobb ajánlatnak néz ki. De vásárlás előtt azért ki kellene
próbálni, hogy neked hogyan tetszik, mert nagyon más, mint a Lime. Nekem
személy szerint nem igazán jött be az M365 vezethetősége.** A későn reagáló
gáz szerintem igencsak megszokást igényelne, cserébe a fék ott van a szeren.**: valószínűleg velem van a baj, mert rengetegen használják, megelégedéssel.
Ha csak ezek közül lehet választani, akkor a használt Pro-t venném, olcsóbban.
Szerk: gyári hatótávoknak nem szabad felülni. Ha tényleg tud 30 km-t az 1S, az
nyilván bőven elég napi használatra, de ha csak a felét, ott kezd necces lenni.
(És nagyon nem mindegy, hogy milyen súlyú pilóta, hol, és hogyan használná...)Szerk: amivel mentem 2-3 alkalommal a sima M365 volt, már fejleszthettek rajta.
Próbáld ki a Pro-t, szerintem abban nem fogsz csalódni... Kell a 12Ah, meglátod.[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
válasz DigitXT #7229 üzenetére
Köszönöm!
Igazából azért erre a kettőre esett a választás, mert a Xiaomi-t sokan dicsérik, és max 130k-ért a használt M65 Pro és az új 1S van most terítéken. Nehéz nekem is belőnöm, mert nem tudom azt mondani, hogy munkába jarashoz kell X kilométerre x fokos emelkedővel... Egyelőre csak szeretnék egy sajátot, elgurulni erre arra, boltba, ilyenek. És ez még számomra annyira szürke zóna, hogy azt sem tudom később mire fogom használni. Én is az erősebb, használt m365 pro felé billegek amúgy, max ha nem jön be vagy ilyesmi akkor még mindig él lehet adni kevés bukoval.Írtad amúgy nagyon más mint a Lime -egyelőre csak azt ismerem. Annál jobb összességében vagy rosszabb?
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
petipetya
nagyúr
válasz Skynet258 #7230 üzenetére
Minden téren jobb. A Lime a lelkemet is kirázta, az M365 viszont nem. A Lime-on nem fért el kényelmesen a két lábam a klasszikus egyik elöl a másik mögötte ferdén felállásban, a Xiaomin-n simán elfér. Azt mondom, hogy az útvonalat felfedezni nagyon jó a Lime, mert nem kell vele finoman bánni. Aztán utána már tudod, hogy mennyire lehet elereszteni a Xiaomi-t ugyanazon a terepen.
"nincs rá lezsóidő"
-
DigitXT
félisten
válasz Skynet258 #7230 üzenetére
Jártam anno 14-15 km hatótávolságú rollerrel munkába 7 km-ről. Elvileg elég,
(oda-vissza, ha nem tudod a cégnél tölteni), gyakorlatilag meg nem túl jó ez a
centizés... pont azt a szabadságot bukod, hogy elgurulsz vele ide-oda, hiszen
elég hamar az van, hogy számolgatni kell, hogy oké, hogy eljutsz valameddig,
de vissza is hoz? (Meg aztán a végsebesség szinte mindig feszültség-limitált:
ahogy merül, annyival lassabb, egyre kevésbé fogod élvezni a suhanást.)Ha meg neadjisten emelkedő jön, pláne jön a szenvedés... Alacsony fesznél a
vezérlő próbálja életbentartani az akkut, és akkor tényleg vánszorgás marad...Én azt mondom, vedd a Pro-t. Minden téren jobbak a számai, mint az 1S-nek!
Lime-hoz képest a felfújhatós kerék miatt a menetkomfort ég és föld...
Meg aztán a Lime-okat nagyon lelakták már, csörög-zörög a legtöbb. Viszont,
ha elveszed a gázt, a Lime nem gyorsít tovább... a sima M365 meg még kb. 1
mp-ig nem veszi el. Remélem ezt azóta azért javították, mert nekem para volt:
megszokja az ember, hogy kiad egy parancsot, akkor azt a gép végre is hajtja.Ha nem az történik, amire számít, "meglepődik"... Annyit meg nem teszteltem,
hogy legyen időm megszokni. Mindenesetre kollégám az M365-jével "fertőzött"
meg, csak 1 évvel később kapott el a Lime... majd fél évre rá lett egy... S1-em.
(Aztán még egy, mert ment vissza gariba az első. Tiszta sikertörténet, LOL.)Szerk: aztán még egy, mert 30K-ért nem lehetett otthagyni, és aztán lett Dual...
Érdekes, amúgy, hogy mindenki azt kérdezi, hogy mennyivel tud menni, pedig
nem is az a lényeg: ugyanannyival, mint gyárilag, csak ezt emelkedőn is tartja.
A másik visszatérő kérdés, minek a sok akku: gyorsabb? Nem. Tovább bírja...
Gyorsabb majd a 48V akkutól lesz, ám egyelőre meg kell várni a tavaszt.[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
válasz Skynet258 #7230 üzenetére
Nemrég fertőzött meg engem is ez az e-roller láz, és kb. egy hete rendeltem is egy Xiaomi Pro 2-t az Ali-ról. Spanyol raktárból, 1 hét alatt itt volt, és 141 ezer forintban meg is áll.
Igaz a max. 130-nál picit több, de szerintem inkább ez, mint egy régebbi modell, ami még használt is. -
DigitXT
félisten
válasz t.zolka #7234 üzenetére
Városnéző tempóban van rá sansz: az ember azt hinné, hogy az már szinte
semmit nem jelent, hogy 20 km/h vagy 25 km/h a tempó, de sajnos mégis...Ha nincs sok gyorsítás, megállás, viszonylag sík a terep, akkor a leginkább
meghatározó tényező a maximálisan megtehető távhoz a sebesség, hiszen
sajnos az a fránya légellenállat a sebességgel négyzetesen növekszik.A pilóta tömege a gyorsításokat, meg az emelkedőket befolyásolja, nagyon,
ami persze nem a tó körüli egyenletes gurulásnál megintcsak jelentős lehet.
(Az átlagos városi használatnál azért csak gyorsít/lassít az ember sokat.)Szerk: én most 100 kg fölött vagyok, a roller meg 23 kg környéke, mégis jött
fel az emelkedőn 22-24 km/h-val, mint a kisangyal. Igaz nem is 300W-os.Ezt az ábrát kifejezetten hegymenet tesztelése közben készítettem.
Átlagosan 4-5%-os emelkedő. Dualban nagyon simán győzi, de 1 motorral...
Végülis úgyis felmegy... Csak kétszer annyi ideig tart, és erőlködik rendesen.
Persze, ha az ember ráereszt 30 ampert, jobban megy. Az erőlködés marad.Szerk2: nagyon kíváncsi leszek, 48V-on mit fog menni ugyanitt. Talán 30-at?
Tegnap, a havas úton szép lassan jöttem felfelé, nem engedtem rá kW-okat.[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
Köszi srácok, az 1S akkor kiesett. Használt Pro 100-ért vagy új Pro 2 Aliról 141-ért (t.zolka, priviben jöhetne egy link melyik eladótól vetted ), már csak ezt kell megszülnöm.
Köszi még egyszer!
https://geekpulse.hu
-
rumos14
nagyúr
sziasztok,
ezekről a Laotie, Janobike, Boyueda, stb. márkákáról mi a vélemény?
pl [link] -
DigitXT
félisten
válasz rumos14 #7239 üzenetére
A motor vezérlő pl. tuti nem szereti, ha túlterhelik. Amit 2 motorra
méreteztek, azon ugyan kedves kis fícsör, hogy elmegy eggyel, de
minél többet mész úgy (esetleg emelkedőn), annál inkább leéghet.Paradox módon jobban szeret két motorral gyorsabban menni az
emelkedőn, mint egy motorral, lassabban, mivel olyankor egy-egy
vezérlőre ill. motorra kevesebb áram jut (kevésbé fog melegedni).Nem kell amúgy nagyon kínai hozzá. Van aki szerint a Kugoo elég
jó minőség (más persze ezzel vitatkozna), ám a lényeg, hogy pl. a
G-Booster vezérlője is hajlamos leégni, egy motoros használatnál.
(Van aki szerint viszont csak így élvezhető, mert két motorral elég
nyers a gázreakciója. Én ezt nem tudom, nem próbáltam. Elméleti
tudásom szerint lehet baj, hogy nincs benne Hall szenzor, ezért az
indulásoknál nem tudja pontosan, hogyan áll a motor... lehet, hogy
ezt a rövidke "bizonytalanságot" érzékelik egyesek rántásnak.)Szerk: cserébe tempónál pontosabb, hatékonyabb szenzor nélkül:
mi ebből a tanulság? Aki 2x800W-os rollert vesz, ne akarjon vele a
városban, lépésben gurulni, használja ott, és úgy, ahová tervezték.[ Szerkesztve ]
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz DigitXT #7243 üzenetére
Ahol találtam, azt írták elektromos, a középső izét néztem akkumulátornak
Viszont esélyes, hogy benzines, mert múltkor postásokat mutogattak. De az érdekes, hogy 100 évvel ezelőtt közlekedtek vele az emberek, aztán volt 70-80 év amikor max gyerekjátékként, és lábbal hajtós rollereket láthattunk.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7243 üzenetére
Sziasztok, egy ideig olvasgattam vissza, de nem találtam hasonló problémát, egyrészt zsírúj Kugoo S1 pro tulajdonos lettem másfél hete, viszont a csöpp 110 kilómmal 3-as fokozatban is csak max 18al tudok menni, hátszéllel 20(illetve minden sebességnél folyamatos a 11A áramfelvétel), no meg kb 10-12km alatt lemerítem, na most ami feltűnt, hogy a hátsó gumi felmelegedett, (nem használtam a hátsó féket, kint épp 11 fok van, az aszfalt meg még annyi se), a felni nem, csak a gumi így gondolom nem a tengelyen surlódik, ráadásul akadásmentesen elég sokáig pörög a kerék, ha csak megforgatom. Rááltam és olyankor a hátsó kerék és a fék/sárhányó közé az ujjam, így fixen nem ér hozzá a gumihoz semmi, de még is csak arra gyanakszom, hogy valami a hátsó keréknél lehet a gubanc, ötlet valakinek hogy mit nézzek meg?
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7246 üzenetére
Terhelés nélkül, teljesen feltöltve, az elejét megemelve mennyit forog
a levegőben a motor? (Mit ír ki végsebességnek?) Fura hangja nincs?A folyamatos 11A a relatíve lassú haladás miatt érthető, csak kérdés,
mi fogja ennyire vissza. Pro hátsó kerékkel még nem volt dolgom, de
feltételezem, hogy ugyanolyan csapágyas, mint a sima S1 kereke...
Ha üresen könnyen/sokat pörög, nem valószínű, hogy a csapágy sz.r,
főleg, hogy alig mentél még vele, szóval sok ideje nem volt berágódni.Ha a gumi beleér valamibe haladás közben, az kopásnyomot hagy.
-
ultio
senior tag
válasz Eldenisa #7246 üzenetére
80 kg-ommal 27-28 km/h sebességet mutatott az S1 Pro 1-2 km-ig. Utána 25 volt nagyon sokáig, a végén természetesen folyamatosan csökkentette.
És a kb 20 km hatótáv megvolt nem 100%-os aksival is.Én elképzelhetőnek tartom, hogy a 110 kg már sok neki és azért nem megy.
És ha felemelve 30-at mutat, illetve a hátsó kerék szépen pörög (nem nagy szám kiszedni a hátsó kereket) és ráállva se ér hozzá, akkor a súlyt nem bírja.
A hátsó sárvédő egyben a hátsó fék is. Visszamegy magától? Volt, hogy az enyém már nem ment vissza, lazítani kellett a csavarokon, mert ha nagyon meg vannak húzva, akkor nem tud mozogni a sárvédő.
[ Szerkesztve ]
rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #7248 üzenetére
Hát ha motorhibát kizártuk, csapágy rendben, fékbe nem ér bele, akkor csak
az lehet, amit az előttem szóló mond, hogy túl van terhelve a masina... Ez a
lyukas kerék elvileg azért komfortosabb, mert jobban deformálódik, viszont a
deformáció azt is jelenti, hogy nagyobb a gördülési ellenállása, és ha "túl van
terhelve" (idézőjel, mert hivatalosan 120 kg a roller terhelhetősége!), akkor ott
hő fog keletkezni, és vissza fogja fogni... Mintha túl lapos kerékkel bicikliznél.Ki lehetne próbálni a sima S1 hátsó kerekével (komplett felfüggesztéscsere*),
mert ha azzal nincs ilyen gond, akkor meg van a magyarázat. Sajnos a sima
hátsó kereke egy kemény műanyag. Nem deformálódik, cserébe zörög, meg
nem is igazán tapad. Viszont nagyobb tempót, és hosszabb távot tudhat...*: valamivel keskenyebb a hátsó villa. Talán van is nálam a padláson egy...
Alternatíva egy pneumatikus hátsó kerék bepattintása, és azt keményre fújni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Linux - haladóknak
- NASCAR
- További aktív témák...