Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6005 üzenetére
Két motor, 2 kW max. teljesítmény: elforgó (első) kerekű indulás, és
18-19 km/h-ra gyorsul ugyanitt, pedig nem kicsit emelkedik. Brutál...Nyilván nem adják ingyen: van sansz a vezérlő megsülésére, meg az
akku idő előtti elhalálozására is (ha nem lesz 3-4). Ez ilyen bicikli. -
Dr.Zoo
senior tag
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #6017 üzenetére
Én is most kinéztem egy másik vezérlőt, csak várok a válaszukra hogy 2 ilyen vezérlő összeköthető 1 kijelzőre...
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6055 üzenetére
Na kérem szépen, nagyon gyors élménybeszámoló: gyorsulás gyengusz,
hegymászó képesség harmatos (Lágymányosira 12-13 km/h-ra lassulás),
önerőből elért végsebesség síkon csak 26-27 km/h (valós), pici lejtő 30.
Nagy lejtőn 50+, de fokozottan igaz a mutatványra, hogy nem jó utánozni!De ja vu: ugyanúgy elmelegedett a vezérlő a kaptatón, mentségére legyen
szólva, hogy egy vízhatlan műanyag dobozban van, semmi szellőzéssel...
Jelenség: km óra villog, gázt elveszi. Lejöttem a hídról (egy fotó után!) így,
majd gondoltam egyet, kikapcs, bekapcs, s megy is tovább rendben...Ami tetszik. az akkuk kiröhögik ezt a 11A terhelést. Ugye eloszlik három
felé, azaz egyesével kevesebb, mint 4A-t adnak le. Mivel egész úton nem
esett be a fesz. 38V alá, simán benne van az a 30-40 km hatótáv.Ja és még valami: az 1-es fokozat áramkorlátos is, max. 7-8A-t vesz fel,
és 19 km/h a vége. Ez azért volt jó, mert egy biciklist nem tudtam előzni
a szűk úton, de tolni sem akartam, meg a gázzal játszani se, levettem a
gépházat takarékra, és inkább lemaradtam. Csak később, a kiszélesedő
szakaszon előztem meg, mert nem volt nagy sebességkülönbség. (Majd
2 motorral erősebb lesz megint. Sajna a vezérlő a szűk keresztmetszet.)Szerk: kerek 8 km-nél még 40V-on volt az akku, 12 km-nél meg 39V.
(Az első egy piros lámpánál készült fotó, a másik meg a Lágymányosin.)
Jah az éjjeli szerelés során a hilti szalag rejtő színű gumiborítását sajnos
sikerült leszakítani, de nem baj, egyesek szerint így "Mad Max"-esebb.[ Szerkesztve ]
-
krakki88
csendes tag
válasz DigitXT #6110 üzenetére
Nem lenne rossz de a nemzetközi fb-s mantis csoport fele arról szól, h éppen kinek mi tört ketté, vagy milyen hibaüzit dob ki, vagy a motor hal be, vagy a kijelző, vagy a vezérlő. És nyilván minden járműnél, gépnél stb előfordul a hiba, de a kaaboknál ez fokozott dolog. Nem véletlenül nagyon olcsó a teljesitményéhez képest. Am röhej de szerintem ha 30-40 ezerrel kerülne többe akkor egy tisztességes minőséget képviselne, de igy....hát max barkácsoló kedvűeknek ajánlom full protektorban, de minimum bukó, térd és könyökvédő.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #6136 üzenetére
Új kábel védő, ajánlom mindenkinek:
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #6165 üzenetére
Az LCD alatti vezérlő viszi a két motorvezérlőt párhuzamosan?
Végülis van itthon hozzá minden, két akku, két motorvezérlő, tartalék motor.
A hátsó villát utólag rendelted? Ahhoz nincs egy linked?
A 10" kereket azért említettem, mert nem csak átmérője nagyobb, szélesebb is, stabilabb mint a 8"."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6165 üzenetére
Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.
Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
elég gyorsan. Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.
Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...(Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.)Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.
És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy...[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz DigitXT #6188 üzenetére
+le is daráltam belőle kicsit két oldalról úgyis túl nagy vastag a kerék xD így már biztos könnyebb valamivel
S1 és a pro között régen beszéltük hogy van 4-5 km kb mert kevesebbet tudtam menni vele az S1-hez mérten
+
Mind2 rollert feltöltöttük és kirándultunk velük egy nagyot Dabason az enyém lemerült persze előbb de csak 2-3km volt köztük kb már így talán nyertem 1km-ert vele.
(az az utolsó 1-2km elég brutális volt mert próbáltam utolérni lábhajtással kb 15km/h de majdnem belehaltam. Onnan tudom hogy annyival próbáltam tartani mert lemerülni lemerült rendesen már nem hajtotta de a kijelzője üzemelt rendesen )Meg abban vettem észre még hogy a melóhelyre is többet bír odavissza aztán elfelejtettem feltölteni és még simán bevitt ami bőven több mint 20km kb 22km volt. A legelső tesztnél meglepődtem hogy épphogy 20km volt csak ahogy mondtad.
Na meg ezen az útvonalon teszteltem is őket első útjukon mert van bicikli út is benne és elég hosszú is.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
krakki88
csendes tag
válasz DigitXT #6162 üzenetére
Ez a roller egyre inkább kezd úgy kinézni mint valami orosz hordozható atomreaktor.
Amúgy grat, nem kis munkád van benne!
Fődudu: Annyi igaz, hogy bicajjal is tud olyat esni, hogy ott marad. Viszont a bicajosokra, főleg a gyerekekre jobban odafigyelnek az autósok! Akármekkora a roller, még ha csak 10el is megy, átmennek rajta. Vagy pl az én esetem, amikor max 30al mentem és elém hajtott takarásból egy autó, miután felfogtam kb 5 méterem volt megállni, ami végül úgy sikerült, hogy amikor már csak az első kerék volt a földön(a hátsó meg minimum 70-80 centin)akkor leugrottam és hátradőlve magamra rántottam a rollert. Na hát egy xiaomival biztos nem ez történt volna, hanem egy az egybe beleszáll mert csak a hátsó keréknél van tárcsafék. Igaz, bicajjal is ha nincs rajta tárcsafék, de ott legalább tompit valamit az ütközésen az elsőkerék. Rollerel meg egy az egybe lefejeled mert abszolút semmi távolság nincs az elsőkerék és közted.
Ha veszel is neki végül, akkor minimum bukósisak, térd és könyökvédő legyen rajta mindig. Bár ezek bicajra se ártanak.
[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
addikt
válasz DigitXT #6264 üzenetére
Elsokerekes max elporog, de tlan nem vag foldhoz.
Ezert nem vettem gyereknek se Robbo se egyeb komolyabb cuccot.Elsore jo a Mi Pro, majd lehet 1-2 ev mulva komolyabbra valtani.
2 nap alatt belenyomott 60 kilometert a kornyeken, ugy, hogy kis sem ment a falubol.
Szoval hasznalja rendesen.FőDudu
-
BerserkGuts
őstag
-
Patyesz
csendes újonc
válasz DigitXT #6269 üzenetére
Jó hát motorral én is estem, csak ott épp egy alattomos jégborda volt az ok, ez nem rollerspecifikus, pl a motor, még a segédmotor is, szerintem sokkal balesetveszélyesebb, ami a rollert problémássá teszi, talán a relative kisebb kerékméret, átlagban. Viszont motornál a nagyobb sebesség ugye..
[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #6348 üzenetére
Az tuti menő, csak túl is kell élni a becsapódást
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6382 üzenetére
Ígértem, hogy jelentkezem a teszttel, de kicsit elhúzódott a videó feldolgozása...
Ahogy említettem, gyorsulás- ill. fékteszttel kezdtem, S1, Pro+, Dual módokban.
Utóbbinál futottam két kört, mivel azonos sebességről is érdekelt a fékút hossza.
De azért jellemző, hogy nagyobb tempóról is hamarabb áll meg a dupla fékerővel.
A számokról:
- a hátsó motor max. 30A-t vehet fel (tuningolt vezérlő), ilyenkor 12A-t ír a kijelző.
- az első motor max. 11A-t vehet fel (gyári vezérlő), elég harmatos magában...
- ketten együtt elméletileg max. 41A-t vehetnek fel. De nem jellemző, sőt! Ahogy
a tempó nő, úgy nő a BEMF - ezzel egyformán csökken a motorok áramfelvétele.Hiába tuning a vezérlő, "csak" gyorsulásnál számít - a kijelzőn ilyenkor láthatunk
vicces 2A értéket, aminek jelentése 2,5x2=5A a hátsó motoron. Ugyanennyi elől.
(Amúgy nem is csak gyorsulásnál számít, hegymenetben nagyon nem mindegy.)Hegymenet teszt: két motorral vidáman felszalad 23-24 km/h-val, GPS szerint is,
másfél percen belül, közel 600 méteren (26m szint). Ha elveszem az első motort,
a hátsó magában csak 20 km/h körül tud s érezhetően jobban erőlködik*, viszont
alig 20 mp-cel lassabb a felfutás, ellenberger 11A-re limitált első motorral, hááát...
Teknőc. Három percig tart az út, nagyon max. 15 km/h, de néha szinte megáll.
*: de hál'isten nem égett le a vezérlő, azért nem AKKORA emelkedő volt.A féktesztről a statisztika egy képen (a színezés talán érzékelteti az arányokat**):
**: nyilván az élményt nem adja vissza, de segít a dolgot kontextusba helyezni.
(Szerintem a Dual módban elért 5 mp 0-25 km/h eredmény elég baráti, főleg, ha a
sima S1-hez hasonlítjuk, aminek ehhez kb. 25 másodpercre van szüksége...)Szerk: arról most idő hiányában nem regélnék, hogy miért van egy totál felesleges
XLR töltőcsatlakozó a nyaktagon, meg hogyan lehet telefont tölteni, a táskában.
Továbbá, hogy a tempomat bugja miatt hogy lehetséges hosszabb szakaszokon a
kisebb akkut úgy kímélni, hogy azért a fékezésnél segítsen be (ill. gyorsításkor is).
De azért még egy kép erről a töltés dologról, itt a kiegészítő lámpát töltöm éppen...[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #6392 üzenetére
Mennyiben van eddig ez a Mad Max Kugoo?
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz DigitXT #6397 üzenetére
Viszont akkor most motor csere? Mert lehet rosszul tudom, de a gumit mintha nem lehetne cserélni.
Egyébként érdekes koncepciónak a Kugoo-d, de annyiért tényleg vehettél volna egy gyárilag frankót ...
Most itt vannak az új Xiaomik, amikkel kapcsolatban pár gondolat felmerült bennem:
- A lényegi változás, hogy már a simában is van kijelző, és három mód, oké így indokolt más típusjelzést adni
- szerencsére az egyéb dolgok nem változtak, így az akkumulátor utánpótlás továbbra biztosított lesz.
- Bár szakadó esőben teszteltem, és nem ázott be (oké a matricát nem néztem meg nem szedtem szét, még májusban volt, így kipipálható szerintem... de a töltő portot lehetne középre is tenni gyárilag vagy hátra.
- Van esővédőm... ezt gyárilag miért nem adják az új modellekhez? Nem egy nagy összeg.
- Merevítő sincs gyárilag ugyanúgy hátulra
- Miért nem adtak ki egy harmadik verziót is Monorim V2-vel? Itt mondjuk van egy kis probléma. Ha a monorim teljesen felhúzódik terhelés hiányában, akkor a sárvédő, és a kerék között akkora rés van, hogy a víz simán beterít mindent, és azt is aki rajta áll Erre egyébként nem egyszerű megoldást találni.be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6401 üzenetére
Egyébként ha csak egy-két plusz akkupakkot tart rajta az ember a tuning s1-en, még mindig ezerszer hurcibálósabb, mint egy g-booster. Az alaphangon 30 kiló, ez meg csak 1 plusz mototos kerék (~3kg) + akkupakk (max pár kg) ami hozzá jön az alap ~12 kilós rollerhez, ami így legalább 10-12 kilóval könnyebb.
Persze nem is megy 50-60 km/h-t, de nem is föltétlen ez a cél. Az, hogy mi jó roller, használati praktikum kérdése.[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #6406 üzenetére
De mi értelme van ennek egyébként...?! Egyrészt sokkal balesetveszélyesebb mint egy robogó, másrészt az első napos rendőr is leszedi róla, ha megpróbálja kihajtani az úton. Kerékpárúton meg felesleges megint, mert ott nem repeszthet vele 50-nel... pénz van, ész nincs kategória...
Akinek sebesség kell, vegyen egy normális motort, és 130-cal lehet döngetni az autópályán.
Azzal semmi baj, amit itt többen felvetettek, hogy szeretnének cserélhető akkumulátort... pl ha olyan helyen lakik, hogy kerékpárúton tudna menni 50+ kilométer, vagy körbe szeretné a Balatont járni rollerrel, a Tisza-tavat stb... de ez a 10kW fétish... bakker SMKP joginál is 4 a határ.
[ Szerkesztve ]
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz DigitXT #6438 üzenetére
Egyébként a https://szifon.com/2019/07/20/kezunkben-a-ninebot-by-segway-es1-es4-roller/
az ES4-nél megoldották a könnyű cserélést. Csak ugye kellene még 2 cserélhető akkumulátor, akkor már meg is lehetne a majdnem 100 km hatótávolság.
Mondjuk akkor nem kellene az újfalui lakásomban tölteni. Csak ugye ami kriminális az a Hajdúszoboszló-Derecske közötti szakasz, nemhogy kerékpárút nincs, de az országút is olyan állapotban van, hogy arra nem mennék fel csak tereprollerrel maximum
Egyébként ha lenne kerékpárút lényegében egy olyan rollerrel ami tudja a majdnem 100 kilométert (mondjuk 90 is elég), már ingyen repeszthetnék
[ Szerkesztve ]
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz DigitXT #6440 üzenetére
Igazából nem egyszerre gondoltam Kimegyek Újfaluba, az olyan 36.3 kilométer, ami azt jelenti, hogy 1.5 óra körül van nyélgázon
Ott elvégzem a dolgom - mondjuk negyedévente 1x ha megyek, most meg COVID idején annyiszor sem - leülök a parkban, szétnézek a városban olyan 10-15 kilométert teszek meg maximum a városban - utána meg kipihenve visszajövök
Nincs találkozás COVID gyanússal, sisakban stb... nincs útiköltség, nincs buszra várás ...
de ugye ehhez két dolog hiányzik az egyik a kerékpárút. Mondjuk Derecskéről Újfaluba már rollerrel megyek, az 15.5 km Aztán a városban cirkálok, majd a lakásban töltöm 5.5 órát (na ez az ami húzós) és rollerrel megyek Derecskéig, majd ott busz, Hajdúszoboszlón, meg 1 km rollerrel hazáig a buszvégállomástól.
De egyébként ehhez a PRO is kevés...
amúgy télire azon filóztam, hogy venni kellene egy PRO 2-őt, tartaléknak. Ha véletlen az M365 valamiért javításra szorul.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6448 üzenetére
Mivel sokáig bent kellett maradnom a cégnél, és ezzel nem számoltam előre,
ráadásul ránézve a radarképre, hogy mekkora zivatar érkezik, nem igazán volt
kérdés, hogy hazafelé összedugjam-e azt a reflektort: kb. végig nyélgázra volt
szükség = látni muszáj... Nagyon jól terít, belátom vele az egész féktávot...Úthibákat, mindent... Elképzelhető, hogy hangyányit vakítja a szembejövőket,
de mivel még biciklistától se láttam soha, hogy "levette" volna a mókuslövőjét,
nem zavart a dolog: senki nem szólt be, nyugodtan elhúztunk egymás mellett.Mivel nagyon villámlott, nem álltam meg fotózni. Így is kb. 5-6 percen múlt. De
nagyon elkapott a zivatar... Viszont kiválóan vizsgázott a cucc vízállóságból is!
Láttam, a legnagyobb esőben is, s csapattam felfelé 20 km/h-val a legnagyobb
emelkedőn, ami épp útba esett. Szóval megáztam, de jobb volt, mint egy nulla
világítással szerelt ~8 km/h-val vergődő pálcikán állni percekig ekkora zuhéban.Annyit tudok berakni illusztrációnak, hogy a garázsban szembefotóztam egyet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #6461 üzenetére
Nos ez a fékes dolog érdekes nálad, mert nekem is volt S1 PRO-m és az esetemben pont az erős fék volt a gond, akkor taknyáltam be az újfalui Rendőrkapitányságra
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz DigitXT #6463 üzenetére
Egyébként az tényleg így volt, hogy kétszer buktam a Kugoo-val és mind a két alkalommal alacsony sebesség mellett... szóval így már érhető, ha ugyanakkora erővel harapott...
A Xiaominál én eddig mindig kicsit meghúztam a fékkart a fékezés megkezdésekor. Újabban a tempomat esetén, a gázkart használom, hogy motorfékkel álljak meg, ezt olyankor szoktam alkalmazni, amikor látom előre a STOP vagy az elsőbbségadás kötelező táblákat. Olyan kellemes távolságból picit megnyomom, tempomat kikapcsol, motorfék megállít, közepes visszatáplálás mellett, és a tárcsafék sem kopik.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6484 üzenetére
Talán kezdem érteni.. :D
Szóval igazából ahhoz, hogy egyáltalán a kijelződ feszültség alá kerüljön, és bekapcsolható legyen - vagy esetedben, mivel nem lehet már ki-be kapcsolni, ezért praktikusan a feszültség alá helyezés be is kapcsolja - a kulcsos kapcsolót "on" állásba kell helyezned, innentől válik maga a kijelző bekapcsolhatóvá (illetve nálad egyből bekapcsolttá) ? -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6493 üzenetére
Köszi!
Még azon gondolkodtam, hogy ha a galibát a plusz vezérlő és akkupakk okozza, hogy mi történne, ha direktbe kötöm a második vezérlő piros gyújtására (slave-re) a festmérős gázkart, a slave-et tápláló akkupakk vezérlőhöz tartó csatlakozását pedig kapcsolóval lekapcsolhatóvá teszem (az XT60-asat). Ebben az esetben kikapcsolás előtt leválasztanám a slave akkupakkot, majd a kijelzőt kikapcsolom, akkor mindkét vezérlő inaktívvá válna... ?
Talánígy is kikapcsolna, bár az még egy ember által szükségelt kapcsolást jelentene. -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6495 üzenetére
Ahh értem, bocs, akkor elírtam pár dolgot.
Akkor a kékbe nem piszkálok bele, de ha a slave vezérlő 5eres vezetékéből rákötöm a feszmérős gázkart a pirosra (amit persze nem továbbítok a kijelző felé, hiszen azt és a zöldet sem küldjük vissza a slave-en), és leválaszthatóvá teszem a slave akkupakkját, akkor a feszmérős gázkar se lesz áram alatt, ha kikapcsolom a slave pakkot.Szerk: a relé nálad valójában ilyesmi feladatot lát el, ha jól értem. Csak az automatikusan kapcsolna, míg ez a megoldás manuális
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #6507 üzenetére
Persze, nem láthatod, de értsd úgy, hogy el merek vele indulni a 2. 9km-es körre úgy, hogy tudom, hogy hazaérek vele tolás nélkül. Persze nem úgy megy fel, mint egy rakéta, de a hosszú - egyenletesen emelkedő - úton vígan felszalad (nem tudom az hány %-os, valahol 5-10 között, de 1,5 km hosszú) és bírja kb. 15-20 km/h sebességgel, még a 2. körben is (a vége emelkedik).
Vannak itt meredekebbek is, ott természetesen rá kell segíteni, de nem köpöm ki a tüdőm, hanem hajtom és húzom a kart. Nem egy G-Booster természetesen, a helyén kezelve a dolgokat írtam amit írtam. Van most nálam egy 250W-os roller, azzal olyan emelkedőre meg sem kísérlek felmenni hajtva sem ahova a Pro felmegy pici segítséggel. Így értettem, de persze leírva teljesen más, mint átélve. És valóban nem mértem még meg a lejtő emelkedését
A kontextus pedig az első roller lehet-e Kugoo S1 Pro volt, összefüggésében így gondoltam. Jó roller, ezért az árért meg szerintem különösen. Mondom ezt úgy, hogy nem piszkálom, töltöm, megyek vele, töltöm, megyek vele, néha áttörölgetem - tehát semmi upgrade.
A lépésben vánszorgásnál - rásegítéssel - gyorsabban megy fel
Szerk.: és ezért vagyok inkább csak csendes olvasó, mert elképzelhető, hogy valami nekem alma, Neked meg körte és nincs mögötte semmiféle rossz szándék, csak mindkettőnknek mást jelent egy alma, vagy egy körte[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest