Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Durva sztori! De kicsit demagóg ide linkelni, mivel 75 km/h-ra itt max. egyetlen
tag rollere képes, a bolti erős verziók megállnak 50 körül, az átlagosak meg kb.
25 km/h-t mennek csak, azért messze nem összehasonlítható a helyzet...Szerk: ja és nem is szokás rolleren harcolni a győzelemért, fellökni egymást.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6271 üzenetére
Mondjuk erre van sansz... Mentem szembe a forgalommal egyirányú
utcában, ahol nem igazán volt erre hely, jöttek is -> teljes joggal volt a
szembe jövő ideges, alig fértünk el. Máskor ugyanitt a járdán megyek,
de most siettem, gondoltam szabálytalan leszek, leszarom: majdnem
meg is szívtam... Ha nincs dupla fék, nem állok meg. Na de mint ugye
kb. mindenre amivel néha próbálkozom, igaz, hogy nem kell utánozni!ON: nem tört el semmi, a táska fogott egy nagyobb pofont, meg ugye
a kormány lazult le kicsit (gyanús is volt, hogy nem teljesen egyenes).
Megigazítottam, csavarokat meghúztam. Remélem kitart egy darabig.
Amúgy amikor tiszta a terep és nem fos az itt út, simán beleférne több
tempó, mint amit most tud. Dupla motor ide, tuning vezérlő oda, annyi
az eredmény, hogy tökön-paszulyon keresztül tartja a tempót - viszont
nem többet kb. 27 km/h-nál, amivel outisok akár vissza is előznek, lol!Pontosabban meg se előztem, mert hiába sokkal jobb a gyorsulásom,
ha utána a vége elfogy. Bezzeg a 36 km/h, már elég volt mindenkinek!
Csak akkor meg a vezérlő égett le túlterhelés miatt. Nehéz ügy, na...Lehet, az lesz, hogy újratekercselek két motort 40 km/h végre, slussz!
Patyesz: én is feküdtem motorral, egyszer csúsztam is, szerencsére a
teljes menetfelszerelés rajtam volt, így nem lett baj, anyagi káron kívül.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bobrooney #6281 üzenetére
Elektromosnál (hajtott) kereket nehezen zársz le, lévén egyik sem küllős...
MÁS: mentem ma egy rövidet. 35.4 km, amiből 400 méter tolás volt a végén.
Egy banális baki miatt! Történt ugyanis, hogy egy idő után annyira lecsökkent
a "Master" feszültsége (29.5V alá), hogy nem adott ki gázjelet a vezérlő, noha
előtte még simán felhozott hátsó kerék hajtással az emelkedőn. Fékez, világít,
dudál ilyenkor is, de nem hajt. Így feleslegesen maradt 35.6V a "slave"-ben...
Nagyjából 14Ah-t használtam fel belőle. De úgy, hogy reggel 13 km, aztán azt
nem töltöttem, ám a kis akkut igen. Belement 1.5 km, majd az említett menet,
egyben. Tehát most nem bírt ki 40 km-t a dupla motor, csak 34-et, valsz' azért,
mert már 13 km-nyi energia ki volt véve a nagy pakkból, kevesebbet segített.Erősen gondolkodom, hogy jobb lenne egyetlen nagy pakkal dolgozni, tehát a
"tuning" kis akksit elpasszolni, helyette egy gyári 6Ah negyediknek, s mindet
egyben. Igaz, nem lehetne túl gyorsan feltölteni, de hát valamit valamiért. Épp
töltőért mentem, de hiába értem oda időben, brahiból hamarabb zártak. Lehet,
hogy kétszer voltam ott: először és utoljára, megrendelem külföldről és kész...A nagy pakk tekert kerek 50 km-t, és még mindig van benne: egymást segítik.
Szerk: de ha marad a két akkus dolog, akkor legalább átkapcsolható legyen...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha valós 250W-os, az iszonyat szarul megy. Nem véletlen, hogy az
M365 is csak papíron annyi, valóságban meg 400-500-at is beránt!Kis hazánkban nincs ilyen, hogy legális! Németeknél igen, ahol van
típusengedély, meg ilyenek. Nálunk joghézag van, továbbra is.
Van egy vélemény*, hogy mind SMKP, függetlenül a teljesítménytől.*: ami nyilvánvaló baromság. Semmi köze a kettőnek egymáshoz...
Szerk: megnéztem a linket, mondom én, hogy 500W a csúcs. Ettől
ez még lehet egy névleg 250W motor, ha csak úgy lehet eladni...Kugoo motorra is rá van írva névleges a 350W, csúcsban viszont a
korai modellek 15A-t vettek ki az akkuból (bőven 500W fölött volt):
teljesen töltött akkuval ~600W. Ez volt a selling point. A gyorsulás.
Más kérdés, hogy aztán le lettek butítva 11A-re, ami már csak 400
környéke, de még mindig több, mint a névleges 350W: ez van.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #6381 üzenetére
SPAR-ban vmiért harapnak rá. Én az őrnél szoktam hagyni, ahogy kérik,
de nagyon szomorú, hogy ha nem figyel az őr vki eltolja, aztán IJB.ON: voltam motorokat összehasonlítani, tanulságos, majd beszámolok!
Elöljáróban csak annyi, hogy 25 km/h-ról a sima S1 20 méteren áll meg,
ugyanez dupla motorral pont a fele, azaz még mindig a legjobb tuning... -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6382 üzenetére
Ígértem, hogy jelentkezem a teszttel, de kicsit elhúzódott a videó feldolgozása...
Ahogy említettem, gyorsulás- ill. fékteszttel kezdtem, S1, Pro+, Dual módokban.
Utóbbinál futottam két kört, mivel azonos sebességről is érdekelt a fékút hossza.
De azért jellemző, hogy nagyobb tempóról is hamarabb áll meg a dupla fékerővel.
A számokról:
- a hátsó motor max. 30A-t vehet fel (tuningolt vezérlő), ilyenkor 12A-t ír a kijelző.
- az első motor max. 11A-t vehet fel (gyári vezérlő), elég harmatos magában...
- ketten együtt elméletileg max. 41A-t vehetnek fel. De nem jellemző, sőt! Ahogy
a tempó nő, úgy nő a BEMF - ezzel egyformán csökken a motorok áramfelvétele.Hiába tuning a vezérlő, "csak" gyorsulásnál számít - a kijelzőn ilyenkor láthatunk
vicces 2A értéket, aminek jelentése 2,5x2=5A a hátsó motoron. Ugyanennyi elől.
(Amúgy nem is csak gyorsulásnál számít, hegymenetben nagyon nem mindegy.)Hegymenet teszt: két motorral vidáman felszalad 23-24 km/h-val, GPS szerint is,
másfél percen belül, közel 600 méteren (26m szint). Ha elveszem az első motort,
a hátsó magában csak 20 km/h körül tud s érezhetően jobban erőlködik*, viszont
alig 20 mp-cel lassabb a felfutás, ellenberger 11A-re limitált első motorral, hááát...
Teknőc. Három percig tart az út, nagyon max. 15 km/h, de néha szinte megáll.
*: de hál'isten nem égett le a vezérlő, azért nem AKKORA emelkedő volt.A féktesztről a statisztika egy képen (a színezés talán érzékelteti az arányokat**):
**: nyilván az élményt nem adja vissza, de segít a dolgot kontextusba helyezni.
(Szerintem a Dual módban elért 5 mp 0-25 km/h eredmény elég baráti, főleg, ha a
sima S1-hez hasonlítjuk, aminek ehhez kb. 25 másodpercre van szüksége...)Szerk: arról most idő hiányában nem regélnék, hogy miért van egy totál felesleges
XLR töltőcsatlakozó a nyaktagon, meg hogyan lehet telefont tölteni, a táskában.
Továbbá, hogy a tempomat bugja miatt hogy lehetséges hosszabb szakaszokon a
kisebb akkut úgy kímélni, hogy azért a fékezésnél segítsen be (ill. gyorsításkor is).
De azért még egy kép erről a töltés dologról, itt a kiegészítő lámpát töltöm éppen...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6391 üzenetére
41A az elméleti max. mindkét esetben, viszont a második tesztnél nem
engedtem végsebességre gyorsulni, hanem megfogtam 25 km/h-nál.
Ezt amúgy a gyári gázkarral elég nehéz lett volna kivitelezni: tempomat
25-re beállni lehetetlen, mert nem tudod félúton fixen nyomva tartani.25-ről két motorral 10 méteren áll meg. Egy motorral még 20 méter volt:
Szerk: jobban megnézve van az 20.5m is, elfogyott a mérőszalag.Szerk: átraktam nyilvánosra a videókat, nincs bennük semmi extra...
Listában az összes itt található. Esetleg ha felrakom a hegymenetet, azt
is ide fogom besorolni, de annyira nem izgalmas, tudjuk, hogy 11A kevés.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6393 üzenetére
Igen, ilyen fél markolatosra. Nekem nagyon bejön. Kollégám
mondta, hogy neki jobban tetszett a hüvelykujjas, mert amikor
ráhúzza, kellemetlen szögben jön ki a csuklója. Naná, mert ha*
eleve nyelezni akarod, előre kell gondolkodni, és úgy megfogni.
De amúgy teljesen kulturáltan el lehet indulni kevesebb gázzal,
sőt, szerintem tök jól adagolható... Saját képet nem raktam be?
A piros fesz a kis akku feszültsége, a gyári kijelzőn meg a nagy.*: 400-as robogón szoktam 0-100 teszteket nyomni. Már régen
hozzá vagyok szokva, hogy nulláról nyél, az fogásváltással jó...
Ha kényelmesen meg lehetne csinálni csak egy fogással akkor
azt jelentené, hogy túl rövid a gázkar útja. Amúgy aggódtam,
hogy ez ilyen lesz, de kellemesen csalódtam: jó vele közlekedni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6395 üzenetére
Hát ezt még sosem számolgattam, de olyan 150-re taksáltam...
Jó volt a tipp, mert idén valóban ennyit költöttem rá, csak sajna
ebben nincs benne az alap roller (88K), a Pro motor (20K), meg
a hátsó villa (10K): elektronikai dolgokat végképp ne kérdezz.MOSFET mondjuk 200-300 Ft/db, és égett le már egy pár, hehe!Szóval összesen nagyjából egy G-Booster ára, viszont az építés
élménye az priceless. Nem mindig pozitív, néha káromkodós.Szerk: egy csomó cucc úgy került bele, hogy találtam a fiókban.
Abszolút házi barkács, kísérletezős projekt már ugye tavaly óta.
(Összességében sokat tanultam belőle, de legalább buktatókat
is el tudom előre mondani azoknak, akik utánam csinálnák. Sőt,
az alap felállás az, hogy ne csinálják utánam, mert nem éri meg:
a sótlan Xiaomi megbízhatóbb, olcsóbb, és kimegy a világból...)Szerk2: mondjuk a céges mélygarázsból nem megy ki, csak ha
lábbal hajtod, ellenben a Mad Max Kugoo vígan gyorsul ott is...
Amíg gyári volt, nekem is tolni kellett, kíméltem az akkut stb.Szerk3: az a kis kapcsoló legyen bár szokatlan helyen, abszolút
funkcionális. Anélkül nem tudtam volna teszteket csinálni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6398 üzenetére
annyiért tényleg vehettél volna egy gyárilag frankót ...
Lárifári, megveszi az ember 270-ért a G-Boostert, aztán megunja (sic!), elkezdi tuningolni, rak rá Dualtron lengővillát stb. Persze kinek mit jelent a frankó. De mint írtam volt, hogy magadnak építed, a pénz nem adja vissza. Ez is egy hobbi. El lehet vele lenni.Vagy ahogy még fogalmazni szoktam volt: kis pénz, kis foci = nem akartam egyben rákölteni ekkora összeget a rollerre, amikor azt sem tudtam, hogy bejön-e. Mondjuk egy G-Boostert se biztos, hogy megvettem volna. Pont ezért. (Meg anyagi okokból.) Az, hogy 1 év alatt, apránként ráköltöttem ennyit, nem nagy cucc. Amúgy ebből van tartalékban egy motor (ami ráadásul 50 km/h-t tud): dehogynem lehet gumit cserélni.
Most hazafelé 7.2-vel jöttem, így elég pontosnak néz ki: amíg van rajta minta, marad. Normál használatnál szerintem jó 1000 km simán belemehet még...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6407 üzenetére
Valójában ilyen egyszerű, hiszen ha úgyis viszed magaddal hosszabb túrához,
nincs semmi értelme a gyors cserének: fixen párhuzamosra kell kötni őket.
(Gyors cserének akkor lehet értelme, ha amúgy olyan nagy, és nehéz a pakk,
hogy azt nem viszed magaddal, talán villanyautóknál kísérleteznek ilyesmivel.)Ha épp ugyanolyan könnyed (pálcika) rollert akarnék, mint ami addig volt, csak
a hatótávolságot növelném meg, akkor a legkönnyebb egy gyári pakkot lőni, és
azt a kormányra rögzíteni (könnyű vízálló táskában, nem a dobozban, mint én),
bekötni szépen párhuzamosan a gyárival, és máris kétszeres a hatótávolságod.
Ugyanúgy tudod a gyári töltőjével tölteni, csak tovább tart ha teljesen lemeríted.Ui: szerviz nyitási ambícióm idő hiányában egyelőre nincs, de szívesen segítek,
ha tudok, akár ötletelésben, akár megvalósításban... Egy ilyen megoldás drága
része maga az akkupakk+a jó minőségű kábel. Meg valami egyedi táska kéne:
elég hülye hosszúkás aránya van az akkupakknak, kb. így nézne ki, mint ezen. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #6407 üzenetére
Ezt a videót nézd meg, érdekes! Csak megfelelő áramkör kell hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6413 üzenetére
Nem is az esztétika fog elvinni 27 kilométerre naponta, hanem a sok akku,
dupla motorral meg fele úton meg lehet állni azonos tempóról, szóval ennél
az sem áll, hogy ettől a tuningtól veszélyesebb lenne, sőt: biztonságosabb.
(Arról nem beszélve, amikor hazafelé az emelkedőn megyek az autóúton a
sáv szélén, mert a járda nagyon szar. Biztos nem állnék neki 8-10 km/h-val
vánszorogni ott, de 22-25-tel már bevállalom: ilyesmihez kellenek a wattok.)B-L-A-C-K masinájával meredek összemosni, mint írtam volt, próbáltam azt
a gépet, és egy beteg állat, enyhén félelmetes, ha szabad ilyet mondani.Azért szép gumicsíkot húztam kövér gázra a járdán, mert ki kellett próbálni.Amúgy ízlések és pofonok, de kinézetre pont nagyon rendben van az a gép.
Egyszerűen túl erős (nekem). De biztos meg lehetne szokni. Ha mást nem,
fognám a gázkart és cserélném hosszabb úton járóra: túl idegesnek tűnt.Ui: milyen garanciáról van szó? Épített rollernél egyedileg alkatrészre lesz a
gari, nem egyben a vasra. Nem arról van szó, hogy megveszed a frankót, és
aztán szétmoddolod, hanem arról, hogy külön veszel elég jó alkatrészeket...
(Megfigyelhető amúgy, hogy a félmillás rollereken is első a fékcsere, mert pl.
gyárilag hajlamosak alulméretezni. Pedig annyiért már lehetne "frankó" is...)Mad Max Kugoon meg már cserélve volt gariban, ami beszart, minden mást
meg már magam cseréltem és pótoltam, ha kell javítom is, nem a kínaiak...
Szerk: nem mindenki játszik ám arra, hogy kamu garizással nyerészkedjen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az nagyon fura, hogy fék van, gáz nincs: ha nem menne a
kommunikáció, folyamat befékezne, nem tudnád.hajtani...Írj privátban kicsit részletesebben, összerakjuk, mi a baj.
Szerk: megnézve a második képet, kicsit sok kábel megy
a második vezérlő felé, ezt én így nem dugnám össze két
akku használata esetén, tyúkbélen ne balanszolja őket.
A színeket nem igazán látni jól, de ott lesz vmi cserebere,
első körben vágd el a zöldet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kis statisztika. 41.6/41.8V-ról indulva 1142-1163 km között lement 37.8/36.6V-ra:
volt nyektetve rendesen, terepen is mentem (nem szándékosan, eltévedtem, lol),
Tímár utcai biciklis felüljáróra 20 km/h-val felvisz. Közteresek épp nem voltak kint.Lazán kapcsolódik, amikor egy autós beszól az előttem kerekezőnek, akit éppen
elengedett nagy kegyesen, hogy le kéne szállni a bicajról. Mert ugye odáig látott,
hogy zebra, de mellett meg ott a bicikliút: szemészorvosnál volt-e, vajon az ilyen?Ezután kollégák nyektették kicsit, de mivel reflexből leveszi az ember a gyújtást,
ha nem tudja, hogy "szakszerűen ki kell kapcsolni", a táv nem került mentésre...Lazán kapcsolódik, amikor megállapítást nyert, hogy nem megy sokkal jobban a
Xiaomi-nál... Igen, amikor a kolléga lekapcsolta a hátsó motor, úgy nézték össze.
Amúgy végsebességre az M365 jobb, mint a Mad Max Kugoo, félig feltöltve. De a
gyorsulást két motorral nem lehet összehasonlítani ilyenkor se. Más dimenzió.Ezért hazafelé kímélő* módban mentem, igyekeztem a kisebb kapacitású pakkot
is megőrizni az út végéig, csak gyorsításnál használtam, a tartott tempót a hátsó
kerék vitte egyedül. Ez persze 2-3 km/h vesztést jelent, de összességében jónak
tűnt a stratégia: féltávnál még teljesen vidám volt, rakparton fotóztam. 35.7/35.1V.
Ahol már a cél közelében kellett volna lenni még 33.8/33.7V, szóval jó lett volna...
Sajnos, a 1188. km-ben, tehát 46 mért km-rel a teljes töltés után elfogyott a nagy
pakk. Ez még nem lett volna baj, de amikor beesett a fesz terhelésre, gyorsan
leválasztotta a BMS, táv nem került mentésre. Hiába maradt a kicsiben még 33V,
a relés megoldásom miatt azt nem tudtam kivenni belőle. Egészen addig, amíg a
következő korszakalkotó ötletem támadt: fel kell gyorsulni ~18 km/h-ra, mert úgy
akkora lesz a BEMF, hogy behúz a relé, és feléleszthető a vezérlő. Tiszta jó volt!
Vissza a jövőbe... El kellett érni a kritikus sebességet, röffent, és goooo...Szóval még kb. +1 km-t vitt a bicikliúton. Csak amikor meg kellett állni, leesett a
hátsó motor által generált feszültség. Relé elengedett, másik motor kikapcsolt.
Emelkedőn meg már nem "akartam" úgy meghajtani, tehát benne maradt tartalék
a kis pakkban, de dokumentálva 46 km-re elég volt, úgy, hogy 31V-nál még simán
ment 20 km/h-val. Baromi jó vele közlekedni! Az eltévedésen kívül jó buli volt.
Az eltévedés mondjuk épp kapóra jött, hogy legyen elég táv** teljesen lemeríteni a
18Ah pakkot: eddig sosem mentem ennyit egyben. 5-6 km belement feleslegesen.*: már nem teljesítményben, az végig hármason volt és szinte végig nyélgáz.
Kivéve ott, ahol megint eltévedtem, és nagyon szűk járdán kellett centizni.**: valójában, ha nem játszom be a tempomat trükköt, már régen lemerült volna a
kicsi akku, így a végén ígyis-úgyis hátsó kerék hajtás maradt volna, de azért jobb
volt érzésre, hogy ha kell, ott van a másik kerék. Gyorsít-lassít. És ha úgy adódik
hogy épp a rakparton zúzok, mert lemaradtam a bicikliútról hát menjen a 25 is.Összefoglalásul: a közel 50 km megvan,
kéne még egy akku és akkor kész LOL.Szerk: valamiért nem tölt a 4A töltő 42V-ra, inkább 41.8-nál áll meg. Ez persze jó
az akkunak hosszú távon, de emellett azt is jelenti, hogy nem éri el a 100%-ot.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #6442 üzenetére
Köszi! Én is szaporítom a lámpákat... Azon a hosszú éjszakán nagyon
jól jött, hogy legalább egy extra* biciklis lámpa volt a gépen. Kettő lett:
A középső nagy lesz a reflektor. Elég jó fénye van 13.5W-ot megeszik.
Szerk: csak egyelőre nem tudom kapcsolni, de ha rádugom az akkura
a 12V-ra konvertáló elektronikát, bekapcsol. (Ugyaninnen jön most az
USB töltés is a kicsiknek, kelleni fog még egy kormánykapcsoló.)*: a gyári lámpa inkább csak helyzetjelző. Ha nincs közvilágítás azzal
max. (négyzet)gyök2-vel lehet haladni, annyira nem lehet vele látni.
(Mondjuk ha autók közé megyek, feltétlenül felkapcsolom, nappal is.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6448 üzenetére
Mivel sokáig bent kellett maradnom a cégnél, és ezzel nem számoltam előre,
ráadásul ránézve a radarképre, hogy mekkora zivatar érkezik, nem igazán volt
kérdés, hogy hazafelé összedugjam-e azt a reflektort: kb. végig nyélgázra volt
szükség = látni muszáj... Nagyon jól terít, belátom vele az egész féktávot...Úthibákat, mindent... Elképzelhető, hogy hangyányit vakítja a szembejövőket,
de mivel még biciklistától se láttam soha, hogy "levette" volna a mókuslövőjét,
nem zavart a dolog: senki nem szólt be, nyugodtan elhúztunk egymás mellett.Mivel nagyon villámlott, nem álltam meg fotózni. Így is kb. 5-6 percen múlt. De
nagyon elkapott a zivatar... Viszont kiválóan vizsgázott a cucc vízállóságból is!
Láttam, a legnagyobb esőben is, s csapattam felfelé 20 km/h-val a legnagyobb
emelkedőn, ami épp útba esett. Szóval megáztam, de jobb volt, mint egy nulla
világítással szerelt ~8 km/h-val vergődő pálcikán állni percekig ekkora zuhéban.Annyit tudok berakni illusztrációnak, hogy a garázsban szembefotóztam egyet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz sagesz93 #6449 üzenetére
Lime. Elég gyorsan kiderül, hogy van-e affinitásod hozzá? Az S1 jó "kezdő roller",
de vannak gyerekbetegségei, amiket nem igazán vetkőzött le: pár dolgot javítottak
időközben, de az alap koncepció elég csörgő-zörgő, illúzióromboló valami.Nem venném. Jelige: még egyszer nem... Az más kérdés, hogy most egy kicsit
pimpelt S1-gyel járok (félig Pro), és el lehet vele lenni. De azért gyárilag nem ilyen!
(Szerk: paramétereiben pláne... Nincs 5 mp-es 0-25 km/h, 10 m fékút, 22-24 km/h
hegymászás és 50 km hatótáv, ilyesmit inkább már nagyobb rollerek tudnak. Meg
persze fékezni azok még inkább, amelyekre szereltek valami mechanikus féket...)Amúgy, amióta az S1 is megkapta az "erősített" vázat, nem vagyok biztos benne,
hogy AKKORA a különbség, amiért megérné a Pro a felárat. Viszont az a zörgős
szar hátsó kerék az S1-en, az fájdalmas. (Pneumatikusat érdemes beleerőltetni.*)Ami viszont a legfontosabb, még a Lime-on is van egy hátsó dobfék... Az az egyik
leghasznosabb rajta, mert ha meg kell állni, valamit segít. Egy S1-gyel, ha nagy a
tempó, és hirtelen meg kéne állni, akkor kb. halott vagy. Ilyen szempontból mégse
jó kezdő roller, mert igencsak előre kell gondolkodni, hogy milyen féktávot veszel...*: ha fékkel együtt van, az az igazi, csak az végképp nem fér be egy gyári villába...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz GoodSpeed #6462 üzenetére
A Pro motor 18 méteren megállt, szóval erősebbet fog a sima S1-nél (20.5 m).
De azért olyan rohadt erősnek nem mondanám! Valószínűleg szerencsétlenül
kaptál el valamit, amikor ráfékeztél. Én is borultam majdnem megállásnál már
kitekert kormánnyal, olyankor az első* kereket fékezni hatalmas baromság.De most képzeld el, hogy mész 25 km/h-val, és meg kéne állni... 20 méter az
iszonyat SOK: azalatt hány embert kaszálsz le a zebrán? Oké, ott van még a
taposófék, amivel rá lehet segíteni vész esetén, de reakcióidő, mire átlépsz.
(És nincs az az isten, hogy folyamatos fékkészenlétbe menjek féloldalasan...)Volt olyan szitum, hogy a gyalogos elém lépett. A 10 méter elég volt megállni.
Ha egy motorral jövök ugyanott, akkor vasalom kifele. Merő életveszély, na.
Inkább az a baj, hogy szinte egyáltalán nem adagolható, és kis tempónál, sőt,
ugye pont ilyen lámpához manőverezésénél nagyon harap, így megbicsaklik...Nagy tempóról meg kb. szart sem ér... Azt meg se mertem próbálni, hogy mit
csinál valós 29 km/h-ről egy S1 motor, mert a dupla fék ugye 13 métert hozott.
(Vagy a másik példa: céges mélygarázsba nem tudsz leereszkedni, gyorsul...
Harmadik példa: Tordain lefelé gáz nélkül is 30+ megy, és 30 alá nem lassít...)Egy rendes mechanikus fékkel szerelt rollerrel valószínűleg meg tudsz állni kb.
fele távon, mint én most a dupla motorral, az elektromos fékkel. Nem mindegy:
kell a fékerő + az, hogy adagolható legyen... Az S1 mindkét szempontból sz.r.*szerk: ezért is gondolom sokkal biztonságosabbnak a hátsó kerék hajtást, ha
maradunk egy motornál. De valójában itt az összkerék az igazi (minden téren)!
Nyilván kell két akku, de akkor feleződik a fogyasztás, és duplázodik a hatótáv,
miközben sokkal jobban gyorsul (kollégát idézve letépi az arcod), és meg is áll.
De kacérkodok a gondolatal, hogy kevés ez a 27 km/h végseb. mentem én már
36-ot egy motorral, amíg le nem égett a vezérlő. Csak onnan mekkora a féktáv?Ui: nem vagyok oda a két ujjal blokkolható hidraulikus tárcsafékért sem. Szvsz
az nem cél, hogy ne kelljen semmi erő a blokkoláshoz - hiszen akkor elég egy
véletlen mozdulat, és már át is estél a kormányon (nem kicsit). Jártam már úgy
motorral, hogy vizes úton blokkolt az első féktávon, ám gyorsan felengedve épp
visszatapadt, és nem firkáltam el. (Ez is az adagolhatóság, hogy van esélyed a
blokkolás előtt is megfogni a fékerőt: a nulla vs. max. az nem egy jó megoldás.
Akkor sem, ha amúgy kevés az a max is. S1-nél kb. két állású a fék, és snitt.)Pofátlan szöveg amúgy, hogy ABS van benne (E-ABS), csak azért, mert ugye
az elektromos fék praktikusan nem tudja blokkolni a kereket, amint az megáll,
a fékerő is megszűnik. Azért vizes úton óvatosan fékezgetek, mást nem lehet.
(Ill. lehetne - csak nem akarok kockáztatni, hogy szoftverből vezérlem a féket.)Dupla motor esetén kis tempónál az első kerék fékezését el kéne felejteni, bár
az igazi az lenne, ha vhogyan tudná, hogy most épp derékszögben fordulsz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6465 üzenetére
Jav.: 1.75-ös menetemelkedésű a normál, akkor az 1.5-ös finommenet
még kevés, az 1.25 lesz a jó, az 1.0 már túl sűrű. Nem nagy beruházás
amúgy, ha veszel 2 db-ot esetleg rosszat. Vagy vidd* mintának a gyárit.
Szerk: mint írtam volt, a 3 közül a középső a jó, így, pont a 1.25 az.MÁS: reggel letört az egyik biciklis lámpa, és el is veszett... Fasza.
*: Vg-Trade mondjuk nincs messze az egyetemtől, akár rollerrel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6476 üzenetére
Elveszett a HSZ.... Na mindegy. Örülök, hogy alakul a masinád! Ma is estébe
hajlott a hazajövetelem, és 8 körül megálltam a bicikliút kivilágítatlan szakaszán,
hogy pár összehasonlító képet lőjek. Fixáltam a fényerő-beállításokat, hogy ne a
kamera éjjellátó képességét teszteljük, hanem legyen összehasonlítható a kép...
Sajnos a megmaradt 1 db biciklis lámpa nem az igazi, ám a gyárinál sokkal jobb.
Viszont a reflektor miatt én kérek elnézést, még a mókusok is felébredtek kb.
A fenti animált GIF-en kívül, ha valaki megnézné, akkor itt a négy kép. 1, 2, 3, 4MÁS: úgy néz ki, kicsit eszi a hátsó gumit, napi 30 km-en erős kigyorsításokkal.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6480 üzenetére
Eeeegen, csak mintha már páran mormogtak volna miatta, gondolom vakít picit:
mindenképpen ildomos lenne rá egy kapcsoló, meg némileg lejjebb kéne állítani
alapból, mivel viszonylag ritka dolog a fák koronájáról belógó "útakadály"...Szerk: a feszmérős gázkar a kapcsolt vezetékről veszi a feszt: nálam a kijelző
piros vezetékét szakítja meg. (Annyi a trükk, hogy nem direktben kapcsolja rá,
hanem relével a másik akkut köti rá, ezzel a 2 akkufeszt külön tudom mérni...)Szerk2: itthon vettem észre, hogy lelazultak a kormányt fixáló csavarok. Menet
közben nem igazán éreztem, de az érkezés után lassabb fordulónál úgy láttam,
hogy nem igazán úgy fordul a kerék, mint a kormány... Mondom ezt meg hogy?
Hát így. Menetrögzítőzni fog kelleni, mert ahol rossz az út, szétráz mindent...
Mondjuk ahol jó az út, ott élmény vele suhanni, hiába tömör kerekes... A kisebb
hibákat meg egész kellemesen kirugózza. De a nagyobbaknál koppan csúnyán.
Egy ilyen koppanás után veszhetett el a lámpa is, tőből letört a rögzítő csavarja.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6483 üzenetére
Hú, ezt most végig kell gondolnom. Fogós, ravasz kérdés... Az a zavaró
tényező a gondolkodásban, hogy a lemerülés miatt felcseréltem a master/slave
kiosztást az út szélén, aztán úgy is maradt. És lassan már nem tudom, mi mit
mér. Csak működjön! De azért menni fog. Ha végiggondolom... Mivel ugye a
kijelzőm meghibásodott (sose szabad rövidre zárni a kék vezetéket a pirossal!),
nem lehet teljesen kikapcsolni. Ezért kellett a gyújtáskapcsolót a piros vezeték
megszakítására használni. Ami tök egyszerű megoldás. Viszont pont ugyanazt
a feszt méri, mint a kijelző. Nem ad plusz infót, feltéve persze, hogy jó a kijelző
feszmérője... az 53 km-t futott rolleré +0.5V-ot mér, így a frászt hozta rám, hogy
42.6V-ra lett feltöltve az akkupakk, ami már necces ill. rossz töltőre utal. (Nem.)Na, a lényeg: úgy oldottam meg a két fesz mérését, hogy a gyújtáskapcsolóval
meginduló áram a relét húzza be, ami a MÁSIK akkupakkot köti a kijelzőre, így
a gyújtáskapcsoló feszmérője a relét működtető feszültséget mutatja. A másik
meg a relével kapcsolt feszültséget, így egyszerre látom mindkettőt*, így tudom
optimalizálni a fogyasztást, hogy az út végén lévő emelkedőre még maradjon az
összkerék hajtás, mert úgy jobban megy, és kímélem a 30A vezérlőt is.Ma is lemerülés határig "játszottam" a kis pakkal, de becsülettel feljött a végén,
még 18 km/h-val az emelkedőn. Mindezt ugye a linkelt reflektorral megspékelve.
(Meglepően keveset fogyaszt! A gyári lámpa is elvisz 5W-ot, ez meg 13.5W.)
Berakok még egy képsorozatot, más perspektívából, ugyanott. Döbbenetes, na!
-> -> ->
*: hogy ez most a kicsi, vagy a nagy, az azon múlik, melyik végét dugom az Y
kábelnek melyik vezérlőre. Értelemszerűen a hátsó motort hajtó nagyobb pakk
lesz mindig a tuning vezérlőn, mert nem akarom a kicsit legyilkolni 30A-rel...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6487 üzenetére
Én innen vettem... de ha gondolod, oda tudom adni, mert bár
teljesen racionális döntés 18-20A limit, egyelőre nem akarok
visszamenni 30A alá, megszoktam már a "brutál" indulást. -
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6485 üzenetére
Valahogy úgy, annyi különbséggel, hogy az áram alá helyezés nem jelent rendes
bekapcsolást, ilyenkor az OFF feliratot mutatja - ill. néha felvillan a háttérvilágítás.
Viszont ekkor a roller 1-es fokozatban használható, és a hátsó lámpa is villog.
Ha már így alakult, ezt a módot szoktam arra használni, amikor csak be akarom
dobni valahova, s egy kis rásegítéssel egyszerűbb a manőver... azonnal megy.Sajnos ugyanúgy be kell kapcsolni, a gomb nyomva tartásával, és ki kell szépen
kapcsolni érkezéskor, mert ha nem, akkor elfelejti a mért távot... Pont ugyanúgy,
mint amikor az akku túlmerülése miatt a BMS választja le az akkut, akár a gyári
rolleren. (Utóbbi azért ritkább, mert igyekszik figyelni erre, és 30V alatt már nem
igazán kezd fickósan hajtani. Inkább akkor jellemző, ha megsérült az akkupakk.)Ui: pont azzal rontottam el a kijelzőt, hogy kipróbáltam, mit reagál, ha a gyújtás
vezetékre a kulccsal kapcsolt feszt kötöm rá. Hát ezt. Motorok persze rögtön
működtek, de maga a kijelző akkor sem éled fel magától. Elég bosszantó, na...
De legalább ki lehet kapcsolni, mert B-L-A-C-K hibás kijelzője olyan szinten volt
rövidzáras, hogy azt ki se lehetett kapcsolni... Akkor meg viszlát távolságmérés. -
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6486 üzenetére
Annyit kell tudni, hogy a kék vezeték, ami a kijelzőből jön valami diódával kapcsolt, és NEM terhelhető. A kék vezetéken lévő feszültség felelős a vezérlő aktiválásáért, és nem fordítva - nem a vezérlő ad a kék vezetékre feszt, tehát normál esetben, ha Y kábelt csinálsz a két vezérlőnek, mindkettőnek ugyanaz a fesz jelenik meg, amit a kijelző nyújt, ami kb. megegyezik a kijelzőre a piros vezetéken érkező fesszel. Sosem mértem, még az is lehet, hogy kevesebb, ha tényleg dióda van a buliban... Szerk: mindenesetre a vezérlők 12V-tal is bekapcsolhatók, nem igénylik a 30-40V-ot egyáltalán.
A feszmérős gázkar magában érdekes, mert ha fixen rákötöd az akkut, akkor ugye folyamat világítani fog, így fogyaszt, és meríti az akkut. Ha a kék vezetéket kötöd a mérőre, az működhet, de az meg pont ugyanazt fogja mutatni, mint a kijelző.
Magyarán a gyújtás vezetékkel vezérelt relé lenne neked a jó megoldás... talán azt a pár mA terhelést még elviseli a gyújtásvezeték... Én 24V relét használok, aminek elég nagy ellenállása van, így nem folyik rajta sok áram (bírja a 42V-ot is simán). Szerk: vettem 48V relét is, de annak a behúzása esetleg már bizonytalanná válna alacsony akkufesznél, így még nem kísérleteztem vele, arról nem beszélve, hogy jóval nagyobb mérete van, el se férne a kijelző mellett, ahova a kicsit raktam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6494 üzenetére
Hátööö én már kezdem elveszteni a fonalat... A gyújtás vezeték ugyanis a kék,
és az az ECU szempontjából input. "Kapcsolj be!" jeligére... A piros vezetéken
pedig az adott ECU XT60-as csatijára kötött akkupakk feszültsége jelenik meg...
Direktben. Nem kapcsoltan. Tehát az egy output. Piros gyújtásról nem tudok...Ui: nem okoz semmi galibát a plusz vezérlő, és az akkupakk! A rollernek nem is
kell tudnia ezekről semmit. Galibát csak az okozott, hogy kipróbáltam egy olyan
kapcsolást, amit nem kellett volna. De erről szól a tanulás, és ha itt leírom, és te
ezután nem próbálod ki, jók vagyunk. Nem fogod kikapcsolhatatlanná tenni.A kijelző ki/be kapcsolása normál esetben a kék vezeték feszültségmentesítését,
ill. megtáplálását jelenti, ezt rá kell bízni a kijelzőre, és nincs gond. Viszont azt el
kell felejteni, hogy a kék vezetékről teljesítményt veszünk le - akár csak egy USB
töltőnyit, mert már az 5V-ra konvertáló elektronikától. üresben is lekapcsolt. Azaz
ahogy mondtam, nem terhelhető, praktikusan csak egy jelvezeték az ECU felé.Szerk: kérdés, hogy egy relét be tud-e húzni. Passz, ezt ki kell próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ilyenkor mindig elgondolkodok, hogy vajon mit jelent a minden gond nélkül feljön,
meg mennyi rásegítéssel oldja meg, amikor már merül le... Lehet, hogy csak én
fogtam ki ipari hulladékot, de egy sima Pro a maga 350W maximumával, nagyon
nagy emelkedőn, nem a 40 kg-os gyerek alatt... Hááát... Szkeptikus vagyok, na!Félre ne értsd, elhiszem, amit tapasztalsz, csak nincs mellette mértékegység.
Ha mondjuk ilyen lépésben vánszorgás az "minden gond nélküli" felmenetel, oké! -
DigitXT
félisten
nem piszkálom, töltöm, megyek vele, töltöm, megyek vele
Köszönöm a kifejtést, így érthetőbb... Nekem sajnos nem volt szerencsém
az S1-eimmel. Az első út után megdöglött a zsír új. Aztán használtat vettem.
Abban meg az akku tört el néhány hét után. Na akkor ment le a hatótávom
az amúgy sem túl acélos 14-15 km-ről a felére, ami épp elég volt arra, hogy a
céghez bevigyen onnan, ahol laktam, aztán töltés, és éppen hazavitt.Szerintem se rossz első rollernek, de azért messze nem az az "erőgép", na...
Mondjuk kb. egyik Kugoo se: talán a legújabb G2 Pro, amire azt mondom...
Igaz, annak meg megkérik az árát. Szóval valamit valamiért. A G-Booster is
csak addig jó, amíg el nem füstöl az egyik vezérlője = messze nem tökéletes.Ui: ugye azóta a dupla motor "szerelmese" lettem, az már jól fel tud kaptatni
olyan emelkedőn is, aminél egy sima motor lépésben küzd. Nyilván létezik a
lábhajtás is (az amúgy elég nagy extra teljesítmény), sok mindenen átsegít...Ne vedd kötekedésnek, de a lejtés százaléka+a lejtő fokban mért hajlásszöge
2 teljesen különböző dolog. Egy 45 fokos emelkedő ugye 100% meredekségű:
csak egy példa, ha már többször hivatkoztam rá, a Tordai az jó 80m ~1 km-en.
Azaz átlag 8%-os "csak", de egy sima S1-et simán két vállra fektet (van 10%-
os szakasza). Ha nem hajtod nagyon keményen, azon szinte megáll.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
sajnos bármivel meg tudsz halni ha ész nélkül használod
Ez így van. Az S1-nél pl. nagyon észnél kell lenni a bicikliút kereszteződéseinél,
mert ha nem lassítasz le, akkor egy szabálytalan autósba simán belerohansz, s
hiába tudod, hogy elsőbbséged volt: meg kellett volna állni, de képtelen rá...Nekem ez a fő bánatom, hogy életveszélyesen kevés a fék. Ha és amennyiben a
lábtartásod nem megfelelő. Nyilván, ha keresztben állsz, és taposod a hátsót, ha
baj van, akkor van esélyed megállni (true story). Én nem vagyok egy nagy S1 fan
emiatt. Meg a zörgős hátsó kereket se tudtam elviselni (ami ráadásul csúszik is).A Pro szerintem jobb választás. Csak ugye anno az S1-et azzal adták el, hogy a
pálcika rollerek közt kiugró a gyorsulása, de mióta lebutították, már ez sem igaz.
(A Pro meg eleve csak 11A vezérlővel volt szerelve.) Amúgy valóban ijesztő lehet,
ha vkinek váratlanul áll kerékre a roller, de valójában (ha ésszel használod ezt is),
akkor hasznos tudás: fel lehet vele lépni a járdára kisebb zökkenéssel. Sőt, még
a lelépést is megkönnyíti. Olyan meredek lehajtón, amin már fennakadna a hasa,
kövér gázra simán ellép. (Pont ma csináltam egy ilyet hazafelé, egy élmény volt.)
Más dolog, ha sokat nyekteted, a villa előbb-utóbb feladja a harcot, és az baj...minek a 2x800 W teljesítményű motor
Hogy felvigyen az emelkedőn. Meg a lámpa után ne anyázzanak a biciklisek...még a szabályozás sem egyértelmű...
Nem, de ha abból indulunk ki, amit P. S (I love you) mondott, akkor a 350W-is kis
Kugoo is ugyanolyan szabálytalan, mert SMKP (), mint az 1600W G-Booster...
Amúgy nekem csak 400W+1100W most a teljesítmény, de nem adnám lejjebb.
Annak ellenére, hogy firkáltam már el amiatt, mert kitört a hátulja. Ez ilyen bicikli.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
az első nagyot fog
Jaja, odaver a villának rendesen! Csak utána, amikor már megvolt a súlypont
átterhelődése, és nyugodtan lehetne növelni a fékerőt, már nem tud többet...
Konkrétan szar. (Kicsit akarsz fékezni, és akkor is nagyot ránt, de amúgy
meg nem elég erős, ha nagyon meg kéne állni.) Aztán lehet, hogy én vagyok
helikopter, mert nekem csak egy S1 Pro motorom van - nem gyári S1 Pro-m.Lehet, össze kéne futni egy féktáv tesztelésre, többen mondtátok, hogy jó...
(Nekem meg majdnem sikerült belecsattannom egy autóba tegnap, mert azt
hittem, gyorsít, erre megállt az út közepén: parkolni akart, de jelezni smafu.)Vagy túl nehéz vagyok, vagy túl gyorsan megyek, vagy ezek kombinációja.
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6539 üzenetére
Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi...
Ugyanaz, mint a másik gázkaron: +5V a piros, fekete a test, és a harmadik a jel.Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
Pontosan.Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson?
Hát az állandó tápfeszültséges... persze magában semmit nem ér, mert kell test
is, azt viszont a gázkar fekete vezetékéről veszi, közvetve tehát a gyári kijelzőről.nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom
Ha jól értem, neked nincs gyújtáskapcsolód a gázkaron, így ha raksz is oda egy
on/off kapcsolót, az csak a feszmérőt fogja kapcsolni, nem a (második) vezérlőd.A gázkar piros vezetéke megszakításának nincs értelme... Mivel sima kapcsoló,
lopásvédelmi szerepe nulla, s azon az a +5V úgyis csak akkor jön ki, ha a gyári
kijelző be van kapcsolva...Ha már így van, oda nem raknék kapcsolót, hanem pl.Az nem annyira jó, hogy fix
megpróbálnám a gyári kék vezetékről a feszmérést: ha elbírja, oké. Ha nem, úgy
más megoldás kell, de egy próbát szerintem megér.
mérésre kapcsolja az ember, mert akkor állandóan világít, így leszívja az akkut...
Ha a másik vezérlő pirosát hozod oda, arra jó a kapcsoló - ne világítson folyamat.Szerk: mondjuk hülye vagyok, mert ha a kék vezetékről lehet épp feszt mérni, az
pont ugyanaz lesz (vagy kevesebb), mint amit a kijelző is mér, te pedig ugye épp
a másik akku feszültségére vagy kíváncsi. Akkor az a rész törlendő.Ki is húzom.Ui: volt egy balesetem a héten, rohadt szarul érzem magam miatta. Nekem pont
semmi bajom nem lett, a roller is csak eldőlt, de akit elütöttem, beverte a fejét...
Borzasztó érzés, szóval egyelőre annyit, hogy ha üresnek is néz ki a járda, nos,
az nem garancia semmire, és egy 95 kg-os test 20 km/h körül jó nagyot tud ütni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Annak ellenére, hogy nekem is a Lime volt a "kapudrog", és amúgy* szeretem
az e-rollereket, ezt a Lime-ot minél előbb be kéne szántani. Vicc, amit minden
barom csinál vele, és az is vicc, hogy milyen állapotban vannak ezek a szarok.
(Anno vicc volt, hogy szinte vadászni kellett, most meg minden sarkon 5-10 db.
Ez is vicc, csak ugyanúgy a rosszabbik fajtából.) Nade milyen minőségűek?Egyszer, amikor kifogyott a benzin a motorból, pont egy Lime mellett álltam le:
na mondom, elgurulok vele a kútra. Az első egyszer csak hibát dobott, megállt
félúton, a másodikon konkrétan törött volt a fék (indulás után vettem észre), így
szinte azonnal leraktam, mert lábfék nincs rajta (de azért levonták a sok pénzt)
csak a harmadik vitt el a kútra meg vissza = baromira nem érte meg a dolog.
(Le is töröltem az appot. Megint. Simán villamosozni kellett volna egyet, hehe.)*: még mindig megvan a Dual Hybrid S1. Csak már régen nem mentem vele.
Ja, és az instant karma, avagy a kemény piros lámpa esete videóban, emitt.
Ui: letöltöttem, kikockázva teljesen egyértelmű: egy kézzel vezet ez a fax, így
esélye se lenne megállni a pirosnál (akkor se, ha jön a platós Zil), hiszen féke
a bal kezénél van. Bebicsaklik a kormány, és repül át rajta. A sör meg elgurul!
Párszor közlekedtem éjjel a városban kocsival, láttam hasonló cifrákat: amikor
megmented az életét a gyökérnek, még neki áll feljebb: lehet, be is van b.szva.
Félreértés ne essék, ezek egyáltalán nem rolleresek, ezek tényleg gyökerek...Visszavetné az éjszakai népszerűségét, ha csak alkoholszondával indulna el...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Patyesz #6916 üzenetére
Ha még a múltkori Lime-os eset, akkor szerintem tök egyértelmű,
hogy nem rolleres, csak egy ittas barom, aki azt hitte, hogy simán
felpattan egy Lime-ra, aztán mehet bármerre egy kézzel vezetve...Nos, technikailag igen, de a gyakorlatban meg csak ideig-óráig.
Ui: én erre "rolleresként"* mondom, hogy teljesen megérdemelte.
*: ma kocsival jöttem dolgozni. Szóval rohadjon meg minden két
keréken közlekedő csak azért, mert lusta voltam kitolni a motort.
(Ha viszont motorral jövök, a szemét autósok dugót csinálnak.
Javaslom levenni a "szemellenzőt". És nem mindenhová rollerrel
menni, csak azért, mert néha jó. Nem mindig, nem mindenhová.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csokaym #6946 üzenetére
Az szép. Én nem sokat mentem a baleset óta, inkább motor.
(Közrejátszott, hogy többször bent voltam éjfélig a cégnél, akkor
már nem mindegy, hogy 10-15p az út hazafelé, vagy 35-40 perc.)Szerk: milyen kalibrációt használsz? Ekkora távon már elég sokat
számít, hogy maradt-e a gyári 8.0, vagy átírtad 7.4-re (Pro motor).
Gondolkodom, hogy mehet ennyivel többet, és ez is számíthat.Szerk2: mostanában vezérlőket javítgattam, kollégának is ~20A-t
raktam be, szerintem én is megtolom az első motort ennyire.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az a kicsi egy hoverboard akku? 20A gondolom hátra került.
Gyorsulás mindig jó buli, féket hamar meg lehet szokni. Akkor
van para, ha vmi miatt lekapcsol egyik motor, szokatlan lesz a
gyári hosszú fékút, nem kicsit. Próbáltam, nem ajánlom...Szerk: figyelmesebben olvasva, persze hogy hátra. Vmi doboz
kellene neki, hogy vízálló legyen, bár így legalább van hűtése...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen