Új hozzászólás Aktív témák

  • Emu

    őstag

    válasz atirag #78556 üzenetére

    ITT vagy ITT előbb fogsz választ kapni mint az LG topikban.

    @vond böngészőt néztem, épp a greyscale volt bent, mert állítgattam a fényerőt.

    Elküldtem az alábbi levelet az ED-nek, remélem nem tartják be a 30 napos válaszadási határidőt:
    "Tisztelt Extreme Digital!

    Nem rég vásároltam Önöktől egy LG 49LH630V tv készüléket. Garancia kiterjesztést is szerettem volna vásárolni hozzá, otthon az "Extra garancia prémium +3év" nevű terméket szemeltem ki. A boltban azonban azt a tájékoztatást kaptam, hogy ez nem +3év garancia, hanem összesen 3 év, tehát +1év műszaki tartalomra, illetve vásárlástól számított 3 év törésre és sérülésekre. Nekem a műszaki tartalomra vonatkozó biztosítás a fontosabb, ezért a boltban végül a Standard garancia +2év mellett döntöttem. A honlapjukon az alábbi leírás olvasható:
    „EXTRA GARANCIA PREMIUM: A STANDARD Garancia bővített változata, azaz a gyári garanciát követően fellépő műszaki hibák mellett, baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt.”
    Ez alapján úgy gondolnám, hogy a prémium garancia is úgy működik mint a standard vagyis a gyári garancia lejárta után nyújt még +3év biztosított időszakot.
    Amennyiben a prémium garancia az általam gondoltak szerint működik, vagyis a gyári garanciaidő lejárta után nyújt még +3év biztosítást, akkor szeretném kezdeményezni a jelenlegi kötvényem módosítását.
    Amennyiben az eladó tájékoztatása a helyes, vagyis a prémium garancia nem +3év, hanem összesen 3 év biztosítást nyújt, abban az esetben kérem módosítsák a honlapon a kiírást, mert a vásárló részére erősen megtévesztő.

    Várom mielőbbi válaszukat."

Új hozzászólás Aktív témák