-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #254705 üzenetére
Foglalás, mert lefoglalod a helyet, zárolja az összeget.
Lemondás esetén lehet, egy része, vagy egésze visszajár.Gergőke88: gondolom, úgy működik, mint a szállásnál. Eltérő időpontokban foglalva eltérő az ár. Esetleg nem is jut már hely...
radi8tor: áruházi átvételnél szokott lehetőség lenni helyben fizetésre.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
válasz rasotamas #253983 üzenetére
Ott a link, beírod mikor mennél parkolni, meddig vagy és kidobja, melyik parkoló mennyibe kerül. Ha hamar foglalsz sokszor jó árat kifogni, pl 1 hét Február elején akár 12.000 Ft, zártnak annyira zárt, hogy körbe van kerítve, de pl kintről simán be tudsz sétálni emlékeim szerint.
Én rendszeresen hagyom ott, eddig nem volt gond.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz rasotamas #253971 üzenetére
Van rá egy szuper foglalási felület, vedd meg most a jegyet, mert minél korábban veszed annál olcsóbb.
[link]Smart a legolcsóbb (pár nap miatt nem éri meg a sok séta)
Holiday ajánlott (parkolóhely vadászatra szánj elég időt!)
Terminal drágább/közelebb van (előnye, hogy kevesebben használják)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
kisza25
félisten
válasz rasotamas #253753 üzenetére
Pont ma vettem, nem is néztem
Csak annyi van rajta, hogy somogyGumik fent, most megint 12eFt volt, ki érti ezt?
Amúgy a 2019- es barum 4 évszakos még tök puha volt, de elsőkről elkopott a minta, hátsók még jók, elrakom pótkeréknek
Az újak dot 2322[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
F_Zolee
veterán
válasz rasotamas #253546 üzenetére
Ma tankoltam én is. 98as ment bele megint. Most ugyan csak 20k ment bele de lehet csak pár deci hiányzott volna a telitankhoz, mert így is 6.49 lett a fogyi ha úgy számolom. 7.7hez képest sokkal jobb. Mondjuk most nem csak rövidtáv volt. Meg is látszik.
De lehet a puruttya mol nem fekszik már neki.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz rasotamas #253320 üzenetére
Kicsit később reagálva. De én írtam ez ügyben az OMV-nek még 3 éve, mikor bevezették ezeket a jelöléseket.
Ezt írtam:
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Az új B-s jelölésű gázolajokkal kapcsolatban keresem az OMV-t. Az új szabályozás értelmében már jelölni kell az üzemanyagok biokomponens arányát is.
Én eddig is a MaxxMotion Dieselt tankoltam a járművembe. A jelölés bevezetése után örömmel láttam, hogy a prémium gázolajnak B0 jelölése van több hazai OMV kúton is, ellentétben más kúttársaságoknál. Tehát ez alapján nem tartalmaz biokomponenst, FAME-et. Ami a gázolaj esetében gyakorlatilag "használt sütőolaj", igaz?
Legutoljára Ausztriában jártam egy rövid időre és ott is az OMV-nél tankoltam a MaxxMotion Dieselt, de ott megdöbbenve tapasztaltam, hogy B7-es jelölése van a prémium gázolajnak, tartalmaz FAME-et.
Ha jól tudom, a prémium gázolaj a schwechati OMV-olajfinomítóból jön egyenesen Magyarországra is.
Ezért gondolom, nem készül két különféle prémium gázolaj az osztrák piacra és a magyar piacra is. Furcsállom, hogy az Ausztriában kapható ugyanolyan prémium gázolaj miért B7-es jelölésű, az itthon kapható pedig miért B0?
Tévedés történt a jelöléseknél vagy valójában két külön termék készül?Kérem, tisztázzák részemre a dolgokat!
Előre is köszönöm a válaszukat!
És itt a válaszuk:
Kedves xyy,
Köszönjük megkeresését.
A prémium termékek (MaxxMotion), mivel egyedi finomításban és gyártásban készülnek, a teljes hálózat kizárólagos származási helye a schwechati finomító.
A jelölés megváltoztatásával részben alkalmazkodtunk a jogszabályi kötelezettségünkhöz, hogy a gázolajnál a (szabvány adta) lehető legmagasabb biotartalmat kell feltüntetnünk, másrészt követtük az autók többségében található jelölést, ezért cseréltük a termékbesorolást jelölő matricákat B7-re. A B7 jelentése, hogy a biotartalom NEM haladja meg a 7%-ot. A MaxxMotion Diesel biotartalma továbbra is 0% (így egyben 7% alatti), ami az autók motorjára semmilyen káros hatást nem jelent, ugyanakkor nem okoz bizonytalanságot azoknak, akik a tanksapka melletti jelölést veszik alapul.
Üdvözlettel,
OMV Marketing Osztály[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rasotamas #253466 üzenetére
Színváltós autó? Mi kerül a forgalmiba? Mi lesz egy ellenőrzés vagy körözés során?
Emóciót közvetítünk a többi autós felé? Sok lesz a bazmegelés azt hiszem
Meg a kamu jelzések, ez szerintem atom balesetveszélyes.
Avatarozás? Megint csak visszélésekre meg komolytalan, másokat zavaró megnyilvánulásokra tudok csak gondolni.
Igen, szerintem sok ember hülye és kretén stb. Sajnos ez az amit látok és tapasztalok a mai digitális világban, és nem tetszik. Ugyanúgy nincsenek fékek, ellensúlyok.
A belső megoldások tetszenek, eddig nem tudtam milyen lesz, de ez a szélvédőre vetítek mindent dolog és belül csak tapizok egész jónak tűnik.
Az ajtózárás még nem tetszik annyira, vagyis nem értem teljesen, vajon szűk parkolóban látja meddig nyithatja, nem bassza neki a másiknak? És mi van ha csak rányitással férsz ki az ajtón? Vagy ez már magától beparkol mindenhova? Akkor még akár rendben is lehet...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Puma K
nagyúr
válasz rasotamas #253466 üzenetére
Az e-ink se túl régi dolog. Az is csak pár éve terjedt el a e-könyvekben.
Ilyen e-ink-et használt már a BMW korábban, de ez a mostani 32 féle színt tud és mostanra jutott el -ha minden igaz- a gyártható állapotába: videó
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
lazac_
tag
válasz rasotamas #252795 üzenetére
Piroson átgyaloglás, 2x.
Az elsőt nem értem, erre tanítja a gyereket? A másodiknál fiatalság, bolondság, 31-e volt, meg minden, 10 másodperce még zöld volt Gizi, szaladjunk, elkezdenek futvalépni, de aztán mégse(?). -
veterán
válasz rasotamas #252629 üzenetére
Értelmes keretek közt igen, hiszen jobban kiterül a gumi, kevésbé buggyos az oldalfala.
A csereszabatos / váltóméret 18-ban több a merev rész (alumínium), míg a 17-ben több a gumi. Annyival jobban is ráz úthibán.
Most őszintén, emelt hasmagasságú Passat Alltrack, nem azzal szokták izomból lefűzni - a hazánkban elég ritka - hegyi szerpentineket, tökéletes lesz rá a gyári méret 17-ben. ET42 helyett simán mehet a 38.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rasotamas #252622 üzenetére
Az az ET50 is 17"-os volt, 8x17. A 8" okozott problémát, mert csak 8" mehet rá gyárilag, olyanból szépet értelmes áron nem találtam, így kénytelen voltam felújíttatni.
205 ET39 vs. 225 ET42
Nyilván az utóbbi a jobb.Várható utóbbi 2 közt jelentős különbség? Vagy a kis mérethez képest?
Természetesen a 8x18 et40 jobb lesz kanyarban mint a 7x17 et42, minden paraméterében "erősebb". -
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #251671 üzenetére
Én nem vettem észre semmi rendelleneset se a Jazz-zel, se a WagonR-rel (mind2 Otto), se az Ypsilonnal (Diesel).
Annyi csak, hogy a 100-as jobban begyere a Hondának, mint a puru 95-ös, de teljesen mindegy, melyik kútról.Egy időben az OMV volt nálunk változó minőségű, de már ez is 8-10 éves tapasztalat, mostanság nem érzékeltem semmi különöset.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz rasotamas #251416 üzenetére
Mindkettő 195/65 r15
Felváltva használom a két autót, direkt megnéztem, de lehet le is videózom, az úgy pontosabb.
Amúgy jó a váltó kiosztás, olyan értelemben hogy nem annyira erős motorral is elég jól megy mind a kettő, autópályán jó az hogy 4-5-6-ban alig ejt valamit , mert így mindig van erő,de az nem annyira, hogy nagyon pörögnek. 4000-5000rpm a fordulat az autópalya tempónál.
Más most a karaktere a két motornak. Az 1,4 szerintem egy jobban használható motor lett, mint korábban volt, 3500- tól megvan a max nyomaték és 5500- nál a 100 ló, de 6800- ig lehet pörgetni.
Az előző i30-ban még hasonló volt a karaktere, 109 lóerőt tudott ugyanez a motor, de akkor a max nyomaték 137 Nm / 5000 rpm-nél volt. Az 1,6 is ebbe az irányba van hangolva a 4500-4850rpm max nyomatékával és 6300- nál a 120 lóval.
Szerintem azért is változtattak az 1,4- en, mert az olyan furán nézett volna ki papíron, hogy 1,4 109 ló, 1,6 120ló, ki vette volna a 120 lovast?
Amúgy 4000-4500 felett jön ki a különbség a két motor között.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
-
cOxeR
Ármester
válasz rasotamas #250603 üzenetére
Tápot ne is hozzuk szóba, el akarok adni egy régebbi I7-es asztali gépet, persze a táp megmukkant, vagy a lap, de senkinek nincs már asztali gépe ismeretségi körben, hogy ránézzek egy másik táppal. Ráment vagy 2 órám tegnap… de nem jutottam előbbre.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz rasotamas #250326 üzenetére
szlovákiában élek itt tankoltam mindig, nálunk nem volt árstoppos de ugyebár az omv a mol-tól kapja a benzint meg ausztriábol
a szlovák slovnaft viszi a gázolajat MO-ra tegnapi kormányinfóban legalábbis ezt mondták hogy minden 4. liter gázolaj SK_ból jön, a slovnaft meg ugytudom brent-et finomit -
brumi1024
veterán
válasz rasotamas #250298 üzenetére
Nem szeretem, ha rajtam kívül bárkinek haszna van a munkámból, létezésemből
Errol volt szo. Meg arrol hogy inkabb csavarodjon fel a fara, minthogy bejusson eled. Ez legalabb annyira rossz (ha nem rosszabb), mint amit o csinal. Peldaddal elve verpistike elveszi az osszes vasutat, te pedig felgyujtod ot.
Ja amúgy ez nem kérdés, én tudom ám, hogy bizonyos szempontból gyökér vagyok, de pont olyan szempontból ami nekem megfelel, és számomra pragmatikus.
Neki pedig a gyorsabb haladas, bevagas a pragmatikus. Igy szerintem nincs min meglepodni, nyilvan mindig meg fognak talalni az ilyen helyzetek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz rasotamas #250293 üzenetére
Másrészt azon az áron, hogy engem lenyom, eltipor, feltart senki ne érjen oda hamarabb, annál az is jobb, ha felcsavarodik a fára.
Nem szeretem, ha rajtam kívül bárkinek haszna van a munkámból, létezésemből
Az ugye megvan, hogy a kozlekedes/elet egy tarsasjatek? Nem csak te vagy, nem kicsit eros azt jobbnak tartani, hogy valaki megserul/meghal, mint hogy teged "lenyomjon" - ami valojaban csak annyit jelent, hogy o szeretne a sajat tempojaban haladni. Egy kis onzetlenseg nem art az elethez, probald ki.
[ Szerkesztve ]
-
e.vid
senior tag
válasz rasotamas #250268 üzenetére
"tartottam az 5 centit az előttem lévő autó mögött
Ja a multkor volt az a cikk hogy valaki követési távolság miatt felkapcsolt hátul egy reflektort. Olyat én is szeretnék, utálom ha a seggembe jön valaki."
Azért itt érzek némi ellentmondást.'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz rasotamas #250257 üzenetére
De mikor ilyen lyukvadász barom aki cikázik a sávokban és csak azért akar megelőzni mert 20 métert tartok magam előtt, mert nehogymár, akkor annak betartok ameddig nem balesetveszélyes.
De ettől miért lesz jobb? Megváltozni nem fog, cserébe ideges lesz és még balesetveszélyesebb. Szvsz az elengedés az optimális megoldás erre.
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
őstag
válasz rasotamas #250110 üzenetére
Az orosz nyersolajra életbe lép a szankció. Kivételt kaptunk. Februártól a finomított termékekre is életbe lép. Orosz finom vagy orosz eredetű nyersből finomított termékekre import tilalom lesz. Hiába a MOL-é a Slovnaft, mivel Szlovákiában finomítják, az magyar szempontból importnak számít. Tehát tilos lesz behozni.
Schwechat főleg a trieszti csövön érkező nyersolajat finomítja. Vehetünk onnan. Nyilván marha drága lesz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rasotamas #249980 üzenetére
Ebből ez az egy szett volt.
De volt neki sok minden amit itthon gyártanak, pl. Tesla 22", VW ID-re 19" (asszem 19) lemez szett, mind új/újszerű. Amit vettem, a saját autóján futott egy szezont.
Este találtam a hirdetésre, lecsaptam rá gondolkodás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest