-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz slett27 #237247 üzenetére
A titok nyitja, hogy ha felgyorsultál 140-re, akkor ne lassulj vissza 90-100- ra Lendületből kell autózni (a fogyasztásnak is jót tesz )
Figyelni kell, hogy ne ragadj be.
Én belsőben szoktam menni, ha látom, hogy jön valami gyorsabb, akkor elengedem (de nem 2 kamion közé befékezve magamat 140- ről 90- re), ha értelmezhető távolságban nincs a külsőben nálam lassabb, akkor kimegyek külsőbe. Az M7- en ez folyamatos odafigyeléssel megy, mert mindig nagy a forgalom. Nekem a tipo sedan/seat/kia/hyundai 1,4 közül egyik sem evett 8 felett így használva (kivéve az 5 ajtós tipot) csak pálya 7-7,5 forgalomtól függően.
Az i30 1,4 crdi tudott így 5-5,5 litert pályán, de az egy kényes motor, ha betartják a 30ekm/2évet akkor 250-300ekm után biztos, hogy kuka
Amúgy az 1,4 (g4fa) is kényes, mert tiszta alumínium az egész, valami 80 kg az egész motor és ott is 30 ekm/2év az előírás, pedig 10-15ekm lenne neki az ideális
Kisebb fogyit akarsz, akkor azt kisebb autóval is elérhető, i10-i20 1,25 75-84 lovas megy is, meg keveset is fogyasztanak. Suzuki 1,25 is jó motor[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #237247 üzenetére
Hat igen, meg az 1.6 gdi-vel se rakettta… inkabb zug, mint megy
az 1.5t-gdi viszont mar nagyon kellemes palyan, 3 felnott+1 gyerek, viszonylag teledurrantott csomagtarto mellett is eleg kellemesen ugrik 130-rol, 180 korul kezd konyulni, 190-tol tovabb meg ecoban annyira nem akart menni. Majd ha lesz alkalom, kiprobalom normalban meg sportban is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest