Új hozzászólás Aktív témák
-
zsiga_667
tag
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. A tele végen szeretném bővíteni a szettem valami olcsó zoommal.
Ritkán használnám, de néha sajnos kell. Fontos hogy minél kisebb és könnyebb legyen, elfogadható képminőség mellett, nyilván nem várok pro / prime szintet.
Oly M10-II vázon használnám, sima "turista" fotókra. Semmi madár meg oroszlán meg beltéri sport.Használt, szürke, külföld; minden játszik.
Valami bestbuy tipp valakinek?Előre is köszönöm.
-
zsiga_667
tag
válasz panoly #90172 üzenetére
1. Hosszabb nyaralásra indulok nemsokára, nálam ez lett a végső szett (ha lebeszélem magam addig az akciós 45 PRO-ról):
M10 II + 12-40, Capture Pro-val a táska vállpántján.
Táskában (Peak Design 5L) 17PRO estére, beltérbe, street "művészkedéshez". Portréhoz a kis 45, telének az olcsó 40-150. Emellett a kis tölthető akkus Godox vaku, USB duplatöltő a géphez és a vakuhoz, pótakksik, SD-k, és még jön majd egy ND8 meg egy ND64.3. "Állványnak" Joby Micro 800, simán elbírja a gripes M10-et bármelyik üveggel, és összehajtva akkora mint egy öngyújtó.
2. Vedd meg a 12-40-et, és elfelejtheted az AF- MF állítgatását menüből. Jól bekonfigolt auto iso turistáskodni szerintem bőven elég. Ha meg állványozol, ott úgyis lesz időd szépen mindent beállítani kedved szerint.
-
zsiga_667
tag
válasz csurgoi #90366 üzenetére
1. Felrakod a gépet állványra.
2. Csinálsz egy képet, a számodra megfelelő expozícióval és mélységélességgel.
3. Felrakod a szűrőt, letekered a záridőt 6x hosszabbra, (minden más érték marad; tehát érdemes manuálban, de legalább az auto ISO-t mindenképp kikapcsolva) majd csinálsz mégegy képet.
4. Elszívsz egy cigit, iszol egy kávét, elolvasol egy cikket; és figyelsz hogy közben ne lopják el vagy borítsák fel a géped.Expozíció ugyanaz lesz, mélységélesség szintén, de szép elmosott lesz minden ami mozog, pl. víz, felhők, emberek, autók, stb.
[ Szerkesztve ]
-
zsiga_667
tag
válasz pitagi #90379 üzenetére
Én valami portré-objektívvel próbálkoznék első körben, a te szettedből ez a fix 50-es lenne. Ha ki akarod emelni a témát a háttérből, oda jól jön a minél tágabb rekesz. Mivel a m43 rendszernek nem az erőssége a háttérelmosás, ezért érdemes lehet inkább a kompozícióval játszani, pl. minél homogénebb legyen a háttér, vagy színben legyen más. Pl. fehér virág mögött sötét erdő vagy szürke szikla, piros virág mögött tiszta kék ég, stb.
Esetleg megpróbálhatod a hátteret alul-exponálni, a témát meg egy vakuval megvilágítani.De majd a szakértők biztos mondanak valami okosabbat, én 15 éve fotóztam utoljára virágot, és akkor se ment.
-
-
zsiga_667
tag
válasz Lassú Víz #91215 üzenetére
"de egy natív objektívvel szerintem jobban jársz, mert pl. van arc és szemfelismerés. Vannak új tervezésű manuális objektívek is natív bajonettel és croppos vázhoz igazított gyújtótávolsággal, az ígéretesebb irány, de sokszor nem vagy alig olcsóbbak mint az AF-es társaik. Nem a fókusz motor a drága."
Sok AF objektív (minél olcsóbb annál inkább) szinte használhatatlan, ha manuálisan akarsz fókuszálni. Én pl. szeretek kézzel fókuszt állítani (gyakran gyorsabb mint átállítani hogy melyik AF-pont legyen aktív), és ahányszor felkerül a gépre a kis Oly 45 f1.8, annyiszor akarom a falhoz csapni, olyan botrányosan szar vele a MF. De még egy drága zoom se éri el egy jó fix kényelmét ilyen szempontból. Sokan szidják az Olympus 1.2 fixeket, de ebben (is) kiválóak.
És egy régi, manuálfókuszra tervezett fix bizony sokkal közelebb áll ehhez a szinthez, mint a hasonló árkategóriájú natív üvegek.A szem- meg arc-AF meg valóban nagyon jó dolog, ha (mozgó) embert fotózol. De ugye nem csak portréból áll a világ, még "portréobjektívvel" sem.
Szerk.: Írom ezt úgy, hogy nulla darab nem natív objektívem van.
[ Szerkesztve ]
-
zsiga_667
tag
válasz trlala #92225 üzenetére
Nekem van.
A képminőségéről gondolom olvastál már eleget. Talán a legjobb üvege az egész rendszernek. Én ki se tudom használni, kicsit néha szégyellem is magam hogy milyen középszar képeket csinálok vele.
Ami talán fontosabb (számomra legalábbis, mert egy sznob majom vagyok) hogy mennyire jól össze van rakva. Egy élmény megfogni, tekergetni. Úgy aránylik a PRO zoomokhoz, mint azok a kommerszekhez, pedig a 12-40 se szar... Épp tegnap fogdostam meg egy nagy japán fotósboltban kb. minden gyártótól mindent amit jelenleg lehet kapni, és szerintem nem nagyon van párja minőségérzetben. (Mondjuk a Fuji középformátum se gyenge. )
Viszont hatalmas és főleg nehéz, aki nem mostanában váltott DSLR-ről, hanem már mikrózik egy ideje, annak zavaróan nagy lehet.
Szerintem hozd ki egy napra a mintaboltból, ha nem szeretsz bele 5 perc alatt akkor nincs értelme megvenned. -
zsiga_667
tag
válasz trlala #92244 üzenetére
Igen, én is azért vettem mert szeretem a 35mm-t, a 17/1.8 fos, a Sigma meg nagy is, meg hát na, Sigma is.
Bár állítólag ők bérgyártják a fél Oly PRO vonalat, többek közt ezt a 17/1.2-t is, tehát tudnak szépet is ha akarnak. Csak kiskoromban, a korai DSLR-időkben nagyon berögzült hogy szar gyártó, azóta meg rugalmatlan vénember lettem, és nem tudom átrakni őket fejben a felsőbb polcra.A 15 szerintem nem konkurencia, az már érezhetően szélesebb, a 20 tán közelebb áll hozzá a számok ellenére, de az meg egy bár szép képű de igénytelenül összetákolt játéktraktor. Arról nem is beszélve, hogy hogy néz már ki egy Lumix felirat egy OM-D orrán.
-
zsiga_667
tag
válasz Speeedfire #92246 üzenetére
Igen, sok Sigmát próbáltam az utóbbi 15 évben, szerencsére ezeket az újabb fixeiket is. Azért is a , mert vicc volt.
Azt viszont viccen kívül tartom, hogy más ligában játszik a 17 PRO meg a 16-os Sigma. Ár/érték versenyt persze a Sigma nyeri, de semmi mást. Az Oly teljesen nyitva is jobbat karcol mint a Sigma egyet rekeszelve. Az a 17/1.8 ellenfele, hasonló árban sokkal jobb a képe de cserébe sokkal nagyobb.Szerk.: A többieknek most nincs erőm válaszolni, mert itt már este fél tíz van, és olyan jetlagom van még hogy a fal adja a másikat. Sorry.
[ Szerkesztve ]
-
zsiga_667
tag
Szigetelt üveggel (12-40) ugyan, de lazán sétálgattam vele egy hónapja az évszázad tájfunjában Japánban, szóval korrektül bírja az esőt. Persze amennyire tudtam vigyáztam rá, de azért kapott rendesen, és semmi baja. Egy héttel később vittem szenzort tisztíttatni hivatalos szervízbe Tokióban, és mondtam hogy azért nézzenek már rá hogy van-e esetleg valami kis vízkár, de azt mondták minden rendben.
-
zsiga_667
tag
válasz lugosi #92828 üzenetére
Nem, egy totál jellegtelen kisvárosban voltam aznap, és csak addig voltam a szabadban amíg elsétáltam a szállodából ebédelni meg vacsorázni. Shift-del lett az a pár kép is amit csináltam.
De nagyjából ugyanaz mint egy nagyon durva vihar otthon, csak a szél sokkal erősebb, meg szó szerint vízszintesen esik az eső.
-
zsiga_667
tag
válasz Sly189 #93214 üzenetére
A géppel kapcsolatban nem tudok tanácsot adni; viszont ha sokallod a 160ezret egy új garis pótakkus kitért, akkor nem biztos hogy neked való egy cserélhető objektíves gép. 160k "aprópénz" ahhoz képest amennyit el lehet tapsolni akár egy olcsó rendszerben is mint a m43. És ha egyszer elkap a gépszíj, nagyon nehezen fogod megállni hogy ne költs egy rakás pénzt objektívekre, vakukra, állványokra, akármire.
-
zsiga_667
tag
Első digitális gépem egy használt Canon 300D kit volt 125-ért. Az első objektív meg egy 702004L 150-ért...
De az M10II-t is azért vettem tavaly mert óccó, aztán most ott tartok hogy van 5 üveg, amiből 2 pro.
A munkám miatt sok kisgyerekes szülővel találkozom, mindegyiknek azt szoktam tanácsolni hogy általános iskolai ballagásra cserélhető objektíves gépet vegyenek a gyereknek, és soha többé nem kell aggódniuk, nem lesz pénze drogra meg bulikra.
-
zsiga_667
tag
válasz csurgoi #93407 üzenetére
Jól értetted, nem használja, csak esőben. Az egyik érve hogy túl nagy ezért nehezebb vele észrevétlenül fotózni az utcán. Ebben nagyobb üvegeknél (Oly pro vonal) van valami, a kis 1.8-as fixeknél kevésbé reális.
A másik hogy túl nagy helyet foglal a táskában. Ez abszolút hülyeség szerintem.
Meg szerinte a lens flare-t (ezt hogy mondják magyarul?) meg a lapos szögben érkező erős fény miatti fátyolos-homályos képet nagyon jól kivédik az Oly objektívek, ezért ennek sem látja értelmét. Ezzel én saját tapasztalataim alapján szintén vitatkoznék.
Meg szóba kerül emlékeim szerint hogy sokan fizikai védelemre használják, de itt nem foglal állást egyértelműen. Szerintem egyébként erre is kiválóan alkalmas a napellenző. Persze nem véd a leejtés ellen, de ha egy hirtelen mozdulat közben odavered a végét valamihez, ott jól jöhet. -
zsiga_667
tag
"Nem érzem erősnek a létjogosultságát"
Évtizedek óta csinálja ezt minden gyártó, hogy a pro zoom-szentháromságból kiad f2,8 és f4 verziókat is. Biztos minden gyártó hülye.Az Olympus végre pótolja az egyik legnagyobb hiányosságát ezzel. Nem mindenkinek van szüksége fényerőre, viszont a kommersz üvegeknél jobb kép és felépítés sokaknak fontos.
Én simán ezt hoztam volna magammal az ázsiai körutamra a 2,8 helyett. Sötétben az is kevés, háttérmosásban szintén. Mindenhova cipelni meg nagy és nehéz. Amikor hegyet mászol, minden gramm számít. De még akkor is ha 6-8 órát sétálsz egy városban. Én meg kicsi vagyok és lusta. -
zsiga_667
tag
válasz Mercutio_ #93614 üzenetére
Pl. a Canon f4L objektívjei mind jók FF-re. Más gyártót meg nem ismerek alaposabban (mondjuk a Canont se, tizensok éve volt tőlük gépem), de meglepne ha mondjuk a Nikonnak ne lenne ezzel megegyező sorozata. De ott a Lajka is, ugyanabból a fókusztávú objektívből simán gyártanak két-három különböző fényerejűt, azonos minőséggel.
Én csak annyit szeretnék, hogy ne a drága/nagy/nehéz/jó és az olcsó/kicsi/könnyű/szar közül lehessen csak választani.Az szerintem teljesen nyilvánvaló hogy kicsi lesz és könnyű, az ára meg kérdéses, de valószínűleg valóban nem lesz olcsó. (Persze kinek mi az olcsó, sokan gombokért akarnak új és jó üvegeket venni, ami egyszerűen nem reális, így se drága a m43.) Nem is az a jó benne. Ha ugyanannyiba kerül mint a 2,8 az szerintem már teljesen rendben van. Én gondolkodom a cserén.
vond: Pont azért nem idéztem be azt a részt, mert a zárójeles résszel kb. jelezted hogy az a része a mondatodnak tulajdonképpen felesleges.
Igazából mindegy is, nem kell meggyőznünk egymást, mert teljesen mások az igényeink a felszerelésünk felé, mivel teljesen más témákat fotózunk. Csak arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy ami neked felesleges a pálya szélén, az nekem megváltás egy hosszabb gyalogtúrán.
-
zsiga_667
tag
[link]
12-45 f4:
Filter Size:58mm
Dimensions: 63.4x70mm
Weight: 254 g12-40 f2.8:
62mm
69.9 x 84mm
382g -
zsiga_667
tag
Szerintem meg nagyon is kicsi.
Ez a Pana 12-60 3.5-5.6:
Weight 210 g (0.46 lb)
Diameter 66 mm (2.6″)
Length 71 mm (2.8″)
Filter thread 58 mm -
zsiga_667
tag
válasz csaabz #93858 üzenetére
Ennél kicsit több információ kellene, hogy igazán jó tanácsot tudjunk adni.
Milyen gépról váltasz, telefonról vagy valami hasonló méretű kompaktról?
Volt-e korábban valamilyen cserélhető objektíves géped? Ha igen, mekkora, és milyen objektívvel? Volt-e a korábbi gépeiddel kapcsolatban valami komoly hiányérzeted objektív téren?
Tervezel-e fotózni sötétben? (Nem feltétlenül kell éjszakára gondolni, egy sima átlagosan megvilágított szoba már sötétnek számíthat.)
Mit értesz család alatt, pár embert egyszerre, akik meg tudnak állni pár másodpercre; vagy sok embert akikhez kéne minél nagyobb látószög; esetleg kisgyerek aki csak akkor mozdulatlan ha alszik?
Konkrétan milyen összeget szánnál maximum az objektívre?
Tervezed-e később megvenni a géphez a kiegésztő markolatot, (ami nélkül gyakorlatilag használhatatlan nagyobb objektívekkel)?Pár előzetes javaslat:
Olympus 12-40 pro : szép a képe, korrekt a fényereje, időjárásálló, nagy, nehéz, drága.
Olympus 12-100 pro: szép kép, nagy zoomtartomány, elfogadható fényerő, jobb stabilizátor mint ami a vázban van, időjárásálló, hatalmas, dögnehéz, nagyon drága.
Olympus 12-50: nem túl acélos képminőség, sötét mint az éjszaka, műanyaghoz képest korrekten össze van rakva, motoros zoom ami telefonról távirányítható, "makró" mód, időjárásálló, közepes méret, egész olcsó.
Panasonic 12-32: apró, árához képest kiváló képminőség, gyenge fényerő, nagyon olcsó.
Panasonic 20: apró, gyönyörű kép, beltérben is elég a nagy fényerő miatt, elfogadható árú, univerzális felhasználásra kiváló látószög, de nem zoom, és az autofókusza gyengécske.Szerintem az ideális kezdő szett a két kis Panasonic. Ha ez a kettő (használtan) nem fér bele az árba, nem biztos hogy érdemes cserélhető objektíves gépben gondolkodni, mert nem fog semmi pluszt nyújtani egy jobb kompakthoz képest, pl. Panasonic LX-100 sorozat.
[ Szerkesztve ]
-
zsiga_667
tag
Létezik olyan mft váz, aminek használható az arc-autofókusza? Nem kell Sony-féle csoda-szemfókusz, csak kicsit kezdem már unni hogy az E-M10-II egész pontosan nulla százalékos eséllyel találja meg az egy darab embert a képen. Két nap street a marrakeshi bazárban, nulla darab helyesen fókuszált kép.
-
zsiga_667
tag
Itt arabéknál kb. mindenki utálja ha fotózzák (akár megkérdezed, akár nem), viszont mivel legális, ezért pont lesza...
Viszont nincs kedvem percenként két hülyének is elmagyarázni hogy legális amit csinálok (meg etikus is próbálok lenni, nem fotózok gyereket, csövest, stb), így marad az hogy észrevétletnül kell fotózni. De itt kb. mindenki egy kilométerről kiszúr bármilyen objektívet, így csak az játszik hogy vakon, magam mellett lógatva fényképezek. Mivel a klasszikus módszer amit a 17pro-val csináltam (viszonylag szűk rekesz, egy-két méterre állított MF, így "minden" "éles") a kis Pana palacsintával nem nagyon játszik, maradna az hogy a gép találja meg az embert. És hát nem igazán megy neki.Elvileg ennek is van szemfókusza, gyakorlatilag meg nem talál arcot se nemhogy szemet. Még azt is tudja papíron hogy bal vagy jobb szem, de ez kb. olyan feature mint a Mercedes Sprinterekben a 240-ig skálázott kilométeróra.
Legközelebb kipróbálom a nyakba akasztott gép mobilappos távirányítása című trükköt, jobb ötletem nincs. Vagy marad a 12-40, de azt még hamarabb kiszúrják.
szerk.: C-AF is vótmá', az ugyanúgy semmit nem talál el. Nem azzal van a fő gond hogy maga az AF pontatlan lenne, a szoftver nem találja ki hogy mire szeretném hogy fókuszáljon.
[ Szerkesztve ]
-
zsiga_667
tag
válasz aginor #93980 üzenetére
Nem vagyok sértődős fajta szerencsére.
Sajnos az egész ország ilyen. Elsősorban a fotózás élményéért csinálom, így annyira nem zavar hogy körülményes (annyira egyébként nem vészes mint amilyennek hangzik), de nem lenne hátrány ha esetleg valami kép is lenne a dologból. De ha nem hát nem, lényeg hogy jól éreztem magam közben.Köszi a G9 tippet a többieknek, meglátom akarok-e annyit költeni vázra.
-
zsiga_667
tag
+1 a Peak Design cuccaira. Nekem egy Capture Pro van, minőségi cucc, simán rá mertem bízni a gépet. Mondjuk nem használom mert számomra nagyon macerás a grip miatt, minden akkucserénél le kell csavarozni a talpat a gép aljáról. Ha ráér márciusig, óccón eladó.
-
zsiga_667
tag
A 12-40 nagy és nehéz, a 12-32 meg egy dzsunkán fröccsöntött játékszer, átlagos képpel.
Az új f4 meg pont ennek a kettőnek a jó tulajdonságait egyesíti, elfogadható méret, jó minőség.
Szó sincs itt rajongásról, sőt, pont az van hetek óta minden esetben ha szóba kerül ez az üveg, hogy mindenki fullba tolja a fikát, pedig még nem is láttuk mit tud.El kéne fogadni hogy mindenkinek mások az igényei, és inkább örülni hogy mft-n van miből választani, nem úgy mint néhány más rendszeren.
-
zsiga_667
tag
Panát majd akkor veszek ha lesz normális szervíz. Olyan rémtörténeteket olvastam róluk, hogy nem szívesen választom őket nagyobb értékű cucc esetén.
Szürke meg használt árakat hasonlítani egy frissen bejelentett objektív hivatalos bolti árához meg, hát na. Egy év múlva kitből bontva meg szürkén ez is lesz vagy 140, vagy még inkább annyi se.A 12-32 képe pedig teljesen átlagos, jobbfajta kitobjektív az igaz, de nagyon más liga mint a pro üvegek, márkától függetlenül. Nyilván fényévekkel jobb mint egy Canon 18-55 (gondolom még mindig hulladék mint tizenéve), de ennyi. Viszont a felépítése kritikán aluli. Van akit ez zavar, van akit nem. Engem nagyon.
-
zsiga_667
tag
válasz lugosi #94089 üzenetére
Nekem ez a véleményem a 12-32-ről. Ha te elégedett vagy vele, örülök, mert van olcsón egy korrekt pici utazós sétálós zoomod.
Nem azért fogdostam meg próbálgattam háromszor is az utazásom elején mert fikázni akartam, hanem mert akartam venni egyet hogy ezt cipeljem magammal fél évig Ázsiában, és ne a féltégla 12-40-et. De mindhárom alkalommal arra jutottam hogy az én minőségi elvárásaimnak nem felel meg. Nyilván nem jön ki egy rövid próbából hogy széthullik-e majd két év múlva, de a szubjektív minőségérzetet meg lehet ítélni. És abban sajnos ez az obi elbukik.Helyette vettem egy 20/1,7-et a zoom mellé Japánban, tehát még csak nem is arról van szó hogy Panasonic-fóbiás lennék. Megpróbáltam, nem nyert, ez van. Ezért nem is értem a reakciótokat, úgy áll belém mindenki mintha az elsőszülött gyermeketekre mondtam volna hogy csúnya.
-
zsiga_667
tag
Én azért is gondolnám hogy mindkettő finn, mert a svédek meg a finnek óriási trollok és folyamatosan baszogatják egymást (kb. mint mi meg a szlovákok meg a románok, csak a gyűlölködő rasszista felhangok nélkül, szimplán poénból), tele lennének jobbnál jobb beszólásokkal a közös videóik.
-
zsiga_667
tag
Az objektív ugye eléggé analóg jelet küld a szenzor felé. A szenzoreltolásos hi-res módoknál pedig minden egyes expozíció közben ugyanazt az egy darab, mozdulatlan, jelen esetben 20 megapixeles érzékelőt kell megtölteni infóval, függetlenül attól hogy épp milyen pozícióban van a gép belsejében. Miért kellene ehhez nagyobb részletességgel leképeznie az üvegnek mint normál módban?
Józan paraszti bukott mérnök aggyal nekem nem jön át. Az meg nem érv, hogy mindenféle félművelt fotós netszerte azt mondja. Mondanak sok más tudománytalan hülyeséget is. Az hogy valaki ért a fényképezéshez, semmiféle korrelációban nem áll azzal hogy az elméleti hátterével is tisztában van.
Jajj micsoda vita lesz itt ebből, előre is elnézést mindenkitől.
-
zsiga_667
tag
válasz totálkezdő #94309 üzenetére
Többek között a focus stacking különbözteti meg az igazi makrofotózást a laikus bohóckodástól. Egy expóból pont ugyanúgy nem lehet ebben a műfajban értékelhetőt alkotni, mint asztróban.
-
zsiga_667
tag
válasz totálkezdő #94321 üzenetére
Írtam egy egész hosszú választ, de inkább mégse, öreg vagyok én már ahhoz hogy vitatkozzak.
Maradjunk annyiban hogy nektek az a véleményetek, nekem meg ez. -
zsiga_667
tag
válasz totálkezdő #94678 üzenetére
Abba kb. bármi jó, nem gondolom hogy érdemes túlzásba esni, nem fogod kihasználni a nagyon gyors és drága kártyákat vele. Én ezt a Sandisket használom: [link]
Kártyaolvasóban nem tudok tanácsot adni, a notebookom beépítettjét használom. -
zsiga_667
tag
válasz philoxenia #94930 üzenetére
Mert a G9 nem kapható itthon garanciával.
-
zsiga_667
tag
válasz philoxenia #94932 üzenetére
Nekem elég lenne, ha lenne hozzá itthon normális szervíz ahol ér is valamit a garipapírom, nem csak a seggem tudom vele kitörölni.
-
zsiga_667
tag
válasz Warton #95599 üzenetére
A fókuszpont azért mászik el, mert hozzáérsz az lcd-hez, és azzal arrébb állítod. Az lcd bal alsó sarkában van egy gomb, zöld keret meg kéz, azzal tudod kikapcsolni, akkor csak a négyirányú gombbal tudod állítani az aktív fókuszpontot.
A kereső jobb oldalán van egy gomb, az kapcsolja át az lcd-t 'Canon-módból'.
-
zsiga_667
tag
Utazáshoz, túrázáshoz nagyon gyakran jól jön egy tele, a kicióccó Oly 40-150 kiváló erre a célra.
Portréobinak ff Sony mellé szerintem kevés értelme van. Fényerős fix is ritkán kell a természetbe. Vagy legalábbis ritkábban mint a telezoom.
Én általában azt viszem magammal ha nem csak az alapzoom jön. -
zsiga_667
tag
válasz totálkezdő #95760 üzenetére
Pont azt szeretné hogy ne kelljen gombot nyomni előtte, hanem az legyen az egyik tárcsa alapfunkciója.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Samsung Galaxy Camera szim, 21 x zoom, 17 mpx, 4.8 col új állapotú
- AKCIÓKAMERA tartozékok - GoPro Hero 12/ 11/ 10, Inta360, DJI Osmo Action kiegészítők
- Gopro hero 9 black
- Fotós Táskák, Kamera Válltáskák & Hátizsákok - Kamera DSLR, MILC, Akciókamera védőtokok és tokok