-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #196700 üzenetére
Nézz be a renault topikba. Ott van rob, aki szervizeli is ezeket meg olyan tulajtól is vannak tapasztalatok, aki 600e km körül rakott bele és bontatlan motorja volt, gyári kettőstömegűvel meg turboval (pályás használat mellett).
Ami nekem lejött róla, hogy tartós, erős motor és emellett jól is fogyaszt. -
nandow
aktív tag
válasz runner 125 #196693 üzenetére
Esetleg 3gen CRV 2.0 benzinmotorral?
-
-
Veron
addikt
válasz yodamester10 #196694 üzenetére
Én nem gondolkodom Passatban, az Gabesz lehetett.
Bár egy Golf GTEt elfogadnék, de mind sokat futott az én ízlésesemhez. De a nagyobb baj, hogy otthon csak 220ról tudnám tölteni, ez nem tűnik hatékonynak számomra.@bandus: pont a viszonylag kevés km a vonzó.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
yodamester10
őstag
válasz Veron #196705 üzenetére
Bocs,hogy kevertelek.Viszont az otthoni töltéstől nincs jobb Ez nem egy 77kwh aksi ami gyors töltést igényel.Az enyémben 228 van és hibátlan és tartom magam a mondáshoz,hogy nem km veszünk hanem állapotot Én 10A-al töltöm itthon este 10 körül rádugom aztán reggel lehúzom pár száz forintért több száz km nekem megéri,persze senkit nem szeretnék rábeszélni.
-
Veron
addikt
válasz yodamester10 #196707 üzenetére
Tényleg jól hangzik. Én a kertben tudnám tölteni egy sima fali konnektorról. Viszont a Golf GTE csomagtartója nagyon kicsi, kisebb, mint a Fiestámé. A Passat meg drága.
C-maxokból van pár plug-in elérhető áron, nagy csomagtartóval.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
MC Pite
veterán
válasz Richard! #196695 üzenetére
Ezt anyám Agilájában lévő motorral is közölnéd? Hálás lennék érte Mondjuk a motor G Astra korabeli, de a sehol nem húzó 6x lovas 1.2es sem friss cucc.
Bull Boss: Swift amúgy is nagyon sivár/fapad, két kesztyűtartóval.
Rio, 208, C3/DS3 (e kettő főleg rövidtávozáshoz puretech mocival), Clio, Yaris ill Fiesta ha tetszik, Jazz, de akár Punto/Mito is megnézésre érdemes.
Vannak egyéb paraméterek? Sportosság, ülésmagasság, vagányság, menés, bővíthetőség; vagy a felhasználás módja szerint?[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Doki16
addikt
válasz Veron #196708 üzenetére
Sima aljaztról gond nélkül tölthető amin megvan minden. (fázis nulla föld)
5-16 amper között állítható a töltés áramerőssége. Azért lett kisebb a csomagtartó, mert oda került a benzintartály ahol kis tárolórekeszek voltak a padlóban. Amúgy semmivel nem kisebb egy sima Golfnál. A Golf GTE egyfajta hothatch lett. Lényegesen élvezetesebb vezetni mint a Passatatot. Mennyi az a km ami már sok? Mindegyikben lesz bőven km. Nem a szomszéd faluba furikázni vették ezeket, hanem pályán került bele 150-200 simán. Ugyanennyi lesz az Aurisokban is amiket használtak a hollandok. Én amúgy ajánlom a HSD-t nagyon baromi jó kis gép. Igazi egyszerű AB autó. Ha viszont egy kis élvezetre is vágysz vezetés közben és nagyobb elektromos hatótávra akkor jó választás egy GTE. Szerintem a km-től meg nincs semmi okod félni. Nagyon szívesen megmutatam az én Golf GTE-met, hogy milyen tökéletes állapotban van 171-nél.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ati888
senior tag
Sziasztok!
Valaki nem tudja, hogy Franciaországból származó autó alvázszámát le lehet-e kérni kimondottan francia oldalról? 2016.-os az autó, jó lenne a francia előéletét tudni.
Köszi
-
Gabesz87
veterán
válasz Doki16 #196715 üzenetére
HM, nem emlékszem már egész pontosan mit írtam korábban. Tény hogy nézegettem új autó milyen árban volna. Ami hasonló ár lenne jó felszereltséggel, az a proceed. Arra kaptam is egy egész jó ajánlatot egy helyről, tesztautora, (7.5M, 1.4 T-GDI GT Line Pro, automata, ADA csomaggal), de rájöttem, hogy ez kisebb mint a megane (kombi), szóval emiatt el is vetettem. A GTE-vel meg számításaim alapján évi 20.000 km-re úgy számoltam hogy ha benzinnel megy csak, 460000 körül van a benya, ha nyilvános fizetős oszlopon töltöm, akkor 20-30000-el kevesebb, nem számottevő a különbség. Ha meg otthon tölti az ember, olyan 160000 Ft az áram. Én meg melóban ingyen tudom tölteni ha majd visszamegyunk. Meg aztán találtam jó áron egy igen jó példányt, szóval nem gondolkoztam tovább. Egyesek azt írták, a 60-70% autópályára tök hülyeség, mások azt írták, pont jó lesz így, hogy ingyen töltöm melóban. De tényleg olyan jó áron, és baromi jó felszereltséggel találtam, hogy ezt muszáj volt!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #196693 üzenetére
Annyiert van mar Subaru XV is, 22 cm-es hasmagassag es jo 4wd rendszer. [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
-
Veron
addikt
válasz Doki16 #196711 üzenetére
Olvastam a GTEről, mert yodamester felkeltette az érdeklődésem. De nekem elsősorban családi autó kell. Nem nagy a család, de babakocsi, meg nyuszimotor férjen be a csomagtartóba. Ehhez 400 l körül térfogat kell, a Golfhoz 290 körüli számot írnak. Da javíts ki, ha tévedek!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
MC Pite
veterán
-
Doki16
addikt
válasz Veron #196721 üzenetére
Nem tévedsz, de nem a liter számít hidd el. Hiába írják a sima 5 ajtós Golfot 400 liternek, akkor sem nagyobb semmivel sem a csomagtartója, csak annyi, hogy az alsó rekeszeket is beleszámolják. De az effektív semmi nem tesz hozzá, mert ott úgy is a pótkerék vagy a szerszámok vannak. Amúgy ugyanebben a cipőben vagyok, pont ezért cserélem le a GTE Golfot, mert kicsi már a bakakocsinak és a többi petyerkának. Ellenben a Passat GTE lazán elnyelt mindent csak a csomagtartóban, míg a Golfban még az első ülésre is pakoltam
Golfot ne is nézd tovább az két embernek tökéletes. Az Auris HSD egy szuper családi autó. A Passat GTE meg egy szuper családi autó amit apu is ki tud élvezni[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz Veron #196705 üzenetére
"@bandus: pont a viszonylag kevés km a vonzó."
Akkor inkább ne külföldről behozottat nézz. Magyarországon forgalomba helyezettet minimum (könnyebben ellenőrizhető), a legjobb magánszemélytől. Csak mivel lassan a cégeken kívül nálunk senki nem vesz új autót (pláne jól felszereltet), utóbbi nehéz lesz...
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
Ha már SUV féleség, akkor az XV tényleg nagyon pofás, csak sajnos picike, és sokat zabál. Viszont nagyon sok jó tulajdonsága van.
Btw. Subaru, már két napja járja itt a várost egy Impreza, amiből áll ki egy kis torony kamera, és nem google-t ír rajta, hanem Apple maps-et.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
-
yodamester10
őstag
válasz Veron #196708 üzenetére
A csomitartó kicsi ha mondjuk a civic kombi -hoz hasonlítom Mi ketten vagyunk gyereket nem akarunk és a bringákat kiváltottuk 2 elektromos rollerrel így simán elférünk.Sajna ez hátrány ennél a járgánynál de több az előnye egy normál autónál nekem találták ki Örülök,hogy Doki rábeszélt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #196735 üzenetére
Engem tegnap a parkolóban fotózott le, ahogy állítottam be spotify-on a lejátszási listát, ma meg 2km-t jött mögöttem, és többször villogott a lámpájával, amitől kezdtem parázni, hogy valami gebasz van a kocsimval.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #196729 üzenetére
Funfact:
Ha valakinek van rá módja, érdemes kérni egy iPhonet, és jól szórakozni a Garmin XT-t alulmúló (a nyomógombos okostelefonok korából, tizenx éves navi, van a fiókban egy N78, össze tudom még nézni ) apple navival. A hibás bemondott szövegek, a fura magyar rövidítések, hogy nem tudja megjegyezni a telefon tájolásat, a régi tomtomokat hozó fura útvonaltervezés, a nehezen használható esti mód, és hogy belevezet mindig a több km-es dugóba is, akkor is ha hónapok óta tart. Most a finomságokat (többpontos keresés, mit talál meg bemondásra, sávok jelzése, utak és utcák bemondása, stb) nem is firtatnám.Lesz min csiszolniuk...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#37910784
törölt tag
Sziasztok!
Tervezgetek új autót venni 5M ft alatt (max 4 éves, 60.000 km alatti kocsit szeretnék, használat 70% autópálya, évi ~10.000km, gyerek nincs, nem kell sok hely). 2 autóra szűkítettem le a kört, amik tetszenek is. Seat Leon 1.4 TSI 125LE, Mazda 3 2.0 Skyactive-g 120 LE.
Mi a véleményetek ezekről a kocsikról? Melyik érné meg jobban? 5 évre tervezek autót venni. A Seat mellett szól részemről a nyomatékosabb motor, a Mazda mellett meg hogy elvileg a turbómentesség miatt kevesebb gond lehet a motorral, viszont nem tudom mennyire bírná szívó motor lévén az autópályázást, illetve hogy mennyire gond velük ez a rozsdásodás mizéria.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #37910784 #196742 üzenetére
Tennék egy üléspróbát, aztán amelyik jobban tetszik, azt kell venni utána meg kicsit ismerkedve az adott típussal rámenni a lehetséges nyűgök megelőzésére/javítás betervezésére (pl üregvédő, dióhéj szórás). Összességében egyik sem rossz, 5 év alatt nem hinném, hogy bármi gond lenne.
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #196743 üzenetére
+1, max annyi hogy a mazda 9 éves koráig ha marad, akkor kell azaz alváz+üregvédelem, mert úgy néz ki még mindig nem érték be az újak (skyactive) sem a többieket ezen a téren.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
KoVee84
senior tag
válasz #37910784 #196742 üzenetére
Hugoméknak 2016-os Leon van, feleségemnek 2017-es CX3 G120. Mindkettő tök jó autó, azt vedd amelyik jobban tetszik. Azt mondjuk nem árt tudni, hogy a mazda csak papíron 120 Le, mert rendre mindenki 140 körüli értéket méret. Én speciel a mazdát venném, mert mégiscsak szívó. A rozsdásodásról meg annyit, hogy a miénk Dániából jött, ahol sóznak rendesen, de egy gombostűnyí rozsda sincs az alján
-
DS5 mennyire macerás autó mindennapokra
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #196747 üzenetére
Dízel hibrid egész takarékos elvileg, nyűgök passz maga a motor jó konstrukció benne, szerkezetileg is már az újabb, jobb dolgokra alapul talán.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #196743 üzenetére
70% pálya mellett kb 250k km után kell diózni, ha kell egyáltalán.
-
válasz molnarpeter #196748 üzenetére
Tudtam én hogy jó kérdést fogok ide feltenni .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mini PC
- Milyen processzort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs