-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz molnarpeter #84150 üzenetére
Egy valaki van.De csak 80-at megy a kisbusz és nem annyira takarêkos.Keresek még,hátha van valakinek jobb.Kellemesebb lenne valami,ami bírja az autopalya tempot.
-
addikt
válasz szőröscica #84152 üzenetére
Ha bérlek 100k-ba kerül a 10 nap.Annyit nem ér.Inkább megyünk két kocsival.
-
DeFranco
nagyúr
válasz grabber #84153 üzenetére
annál olcsóbban viszont nem úszod meg... két kocsi szerintem jobb is amúgy, bármi van, az egyik jármű még mobilis, jobban elfértek, etc.
nem ismerem amúgy a kisbuszok fogyasztását, de élek a gyanúperrel, hogy nem is annyit fogyasztana 7 fővel, mint egy személyautó 4-5 fővel, tehát nem is kell a második kocsi teljes fogyasztását szembeállítani a bérleti díjjal
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz !Overdose! #84156 üzenetére
Az tenyleg bszott nagy, tul nagy mar. CX-7-be csak a 4 hengeres van amit mindenhol lehuztak, hogy lassu es zabal a 2.5 turbo negyhengerre irjak egyedul, hogy normalisan viszi a bodet, viszont abba sincs sok hely hatul nekem meg kell hely 5 felnottnek+ csomagok hosszu utra.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Dany007 #84128 üzenetére
Pár éve egy mami akart jelzőlámpánál belénk tolatni. Kocka dévóó kisautó nem jut most eszembe mi a neve. Már messziről láttuk, hogy a lámpánál álló kocsinak ég a tolatólámpa ezért nem is mentünk közel hozzá. Lámpa bezöldült mami rálépett a gázra és elindult, hátrafelé. Gondolom úgy meglepődött, hogy hátrafelé indult meg az autó, hogy elengedett mindent és azonnal lefulladt. Na, index ki kikerültük és tűz onnan jó messzire biztonságos távolba. Nyugodj meg vén f@x korunkban mi sem leszünk ám jobbak.
-
8th
addikt
válasz runner 125 #84159 üzenetére
Az az.
-
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #84138 üzenetére
Ilyen célra bármelyik egyterű alkalmas lett volna.
Abszolút konzervatívan gondolkodom e téren, ha egyszer az a kategóriája, akkor nyújtsa már azt a minimumot, amitől abba a kategóriába tartozik.
HR-V-ből is van FWD verzió, aminek szintúgy nem látom értelmét és épp csak le kell menni a műútról, már se előre, se hátra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
Egyszer belém tolattak így még anno a Sierrával. Nőci - ki más - kikanyarodik a főútra. Én meg mögötte, normál távolságban. Este volt már, tompított bekapcsolva stb... Szóval kikanyarodunk a főútra, majd a nőci hirtelen belefékez és megállt, amint egyenesbe ért. Én is megálltam mögötte és már kezdtem volna anyázni, hogy mégis milyen alapon áll meg az út közepén csak így, index minden nélkül... de már késő volt, mert a következő pillanatban tolatólámpa felvillant és puff már belém is tolatott! Reagálni nem volt idő...
Na de most, azért lett volna rá időm. Igaz nem sok, mert előre figyeltem a parkolóban várva a soromat... Majd egyszercsak szép lassan begurult balról az a rusnya piros Skoda.
De még lett volna időm rükibe kapcsolni és hátra gurulni gyorsan. Mondjuk valószínű mögöttem is álltak és ha a hirtelen kapkodásban én tolatok neki másnak az még rosszabb lett volna. Nem tudom.
Kezdem azt érezni, hogy nem tudok megfelelően reagálni "pánikhelyzetben" vagy épp túlzottan átakarom gondolni előre minden lépésem. Nem tudom mit lehetne tenni ellene.Amúgy gyűlölöm az ilyen redvás szűk és rogyásig teli parkolókat. Ez a piac parkoló is egy ilyen. Egyik oldalon van csak parkoló, de a szembeni oldalt is állnak az út szélén. Így eleve csak egy autó tud bemenni vagy kijönni. Ez az út vezet egy nagyobb parkolóövezetbe, ahol szintén - nem tudom miért - úgy vannak kialakítva a parkolósorok, hogy körbe-körbe csak egy autó fér el. Egymás mellett kettő már nem. És ez a veszprémi piac és egyben a központi buszmegálló parkolója. ( az már mellékes, hogy tele ci...nyal meg kéregetővel akik szintén ott kolbászolnak az autók közt...)
A másik, hogy a Mondeo kézikönyvében olvastam, hogy ezek a lökhárítók - szerintük - elviselnek még 8km/h-s koccanást is törés és deformálódás nélkül. Ez vajon igaz?
A másik félelmem egy keresztutca. Bár ezt asszem inkább elkerülöm majd a jövőben. Itt is nekem van elsőbbségem, a jobbról jövőnek meg "elsőbbségadás kötelező" táblája. Mégis hetente legalább egyszer valaki belém akar rongyolni jobbról. Direkt bementem abba az utcába és igen, jól látható a tábla, könnyen belátni jobbra-balra... Mégis a gyökerek nagyrésze azt hiszi, hogy jobbkezes utcáról van szó. De mégis milyen alapon?
Ma is ugyanez volt, én már előre lassítok ott... Kocsi persze megint kijön és láttam, hogy a vezető ipse csak jobbra nézett el, balra nem és már hajtott is át! Hát a k...va anyját az ilyeneknek. -
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #84164 üzenetére
Értem, tehát ha nekem tolatott volna a fószer igen lassan jött szerencsére, akkor talán nem törik el a lökös csak horzsolódik? Ill. ha be is horpad akkor azt vissza lehetett volna nyomigálni szépen festés törés nélkül?
Azon gondolkozom hozatok a kavcsifelverődés elleni fóliából és szépen körbefóliáztatom az autót.
Komolyabbra fordítva, azt néztem, hogy a jobb első ajtónál a küszöbön a fényezés egy 5-10cm-es csíkban az élén megkopott. Gondolom a ki-be szállásnál ahogy az ember cipőtalpa hozzáér... Szóval arra gondoltam, hogy ezt szépen kijavítom és lefóliázom padlólaminálóval... ez egy spéci átlátszó fólia... arra van kitalálva, hogy akár évekig egy komplett kézicsapat ezen ugraburgáljon és akkor sem kopik ki!@joamilestoné:
He? ezt most nem vágom.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
Hoppá, még egy vizes cooler, méghozzá az új TDI-n [link]
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
remek megoldas a hengerfejhez szerelni, alig melegiti majd fel, áááá
nem hiszem el hogy egy f@szom Passat elejeben nincs eleg hely egy rendes levegos front intercoolernek
ez a modularis felepites meg max arra lesz szopo, hogy barmi megkokad, akkor a modul csak egyben lesz cserelheto nagyjabol heroinaron, met egy ujan 10-11M-s autonal 4-5 evesen hasznalatan sem lesznek majd olcsoak a alaktreszek, hanem premium aron megy az is, mint maga az auto is ujan
de a autogyarnak ugyis xcsak az elso vevo szamit, mert o tole kapja a lovet az autoert, az hogy 5 ev mulva GTK lesz az auto a tervezes miatt kiafaszterdekel, addigra az eledegett vevo mar vett ujatmegint mas kerdes, hogy igy az elegedett vevo eleve betegagyra tervezett meg GTK-bol javithato autoja hasznalatan sem fog erni vmi sokat
több drón kell ;P
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #84172 üzenetére
"remek megoldas a hengerfejhez szerelni"
Biztos megvan az oka hogy ezt választották, bár nem tudom hogy mi az.
"de a autogyarnak ugyis xcsak az elso vevo szamit, mert o tole kapja a lovet az autoert"
Ez pontosan így van. A használtautó eladásokból és a jól működő használt autókból nincs túl sok profitja a gyártónak.
8th: DIY vagy after cucc?
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
nemtom, de amig a BMW is csak 60fokra huti le a levegot -azaz, akar annyi is elerheto ...-, egy rendes meretu levegos front intercooler sokkal jobban hut es nincs kiteve hosokknak, nem puffereli a hot sem
vizes IC-vel az a baj is, ami az elonye is, lassan melegszik el, de ha elmelegszik, akkor lassan hul le is, mert a viz megtartja a hot benne
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
RS Focus-ban is gyarilag vizes IC van/volt, de akkora az egesz, mint egy 55-60Ah-s akku kb
eloszor neztem is miert van ott ket teglatest akarmi kb egymas mellett, aztan az egyik a vizes IC volt abbolde amugy annak a vizet is vhol vissza kell huteni, amihez kell elore mindefelekeppen egy masik hutofelulet is, plusz vizcsovek
több drón kell ;P
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #84176 üzenetére
Szerintem a 60fok nem a legkisebb hőmérséklet, valszeg jól néz ki leírva a 160fokos levegő és a 100fok deltaT. Bár ez csak tipp.
Lehet írni kéne Shadowbull-nak ebben a témában a belsőségbe.
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #84162 üzenetére
Ezt ma reggel lattam:
[link]Eredetileg $13K max $15K akartam raszanni, ha lehetne belole legalabb egy ezrest faragni akkor lehet elhozom. V6 3L awd, navin kivul full extra, egy gazdas-meg garos( motor+valto 7ev/160.000 km) 78K, ennel jobb nagyon nem lesz.
Ahogy nezem majd 4 honapja aruljak 19K rol indult valahol szerintem 15K korul lenne a realis ara vagy meg az alatt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #84180 üzenetére
Jól néz ki nagyon, csak kár h fekete. Nepper nem? Különösen sok és jó képek vannak róla.
..egyébként nagyon komoly h mekkora motorral szerelik, itthon 2.2 DI-D és 2.4i, aztán kifújt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #84181 üzenetére
A fekete szin fontos feltetel!!! (Feleseg nem akar mas szint az Outlanderbe,az elozo is azert volt fekete, se az ezust se kek nem tetszik neki)
A kocsi meg helyi Subaru markakepviseletnel van mint beszamitott auto. Itt igy szoktak hirdetni a kocsikat, 24-36 kep es szinte mindenrol.
Ahogy olvasgatom akar meyik SUV tesztet a 3 liter alatti motorokra nem irnak jokat, azt mondjak nem mozgatja megfeleloen a bodet. A 2.4i-re is azt irtak, hogy nagyon sovany normal hasznalatra is es, hogy semennyivel nem eszik kevesebbet mint a V6 3.0L ami 50 loval erossebb.
Ami nekem itt nagyon furcsa volt az az autopalyakon a felhajto sav rovidsege. Talan fele vagy harmad olyan hosszu mint MO-on. Es hiaba van itt 110km/h-s limit, ha egyszeruen nem tudsz annyira felgyrositani, hogy be tudj ugrani a leglassabb savba.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #84181 üzenetére
Európa sóher, inkább megfullad a dízelfüstben.
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #84183 üzenetére
Maradjunk annyiban ha kint is annyiba kerülne az üzemanyag mint itt, az amcsik lehet még nagyobb sóherek lennének
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
Maradjunk annyiban, hogy így se olcsóbb igazából dízellel járni, vagy benzinessel, csak ha rohadt sokat mész, és nem városban. Különben a különbözet zömét a szervízben hagyod. Persze, ha valami szívódízellel jársz, azzal nem lesz ilyen para, csak várd ki, hogy felgyorsuljon 100-ra...
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #84185 üzenetére
"Különben a különbözet zömét a szervízben hagyod."
Egy újabb urban legend, családi és haveri körben csak nekem van szívó benzinesem és valahogy egyik autó sem látogatja sűrűn a szervizt.
Igaz haver melós dízel kettese így túl az óra szerinti 600e km-en már igényelne egy kisebb motorfelújítást
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
Nyilván nem kettesgolf szintű autókról beszélek - abban még nem is nagyon van minek elromlania -, hanem a 2000 utáni, euro3+ dízelekről.
Az 1.6tdi 2-es golfra pedig igaz, amit lentebb írtam: várd ki, hogy felgyorsuljon 100-ra azzal a 60 lóval...Egy 1.3 benzin Yaris se eszik sokkal többet, és ugyanúgy nem megy.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84183 üzenetére
Én pl azért vettem dízelt mert jobban bejön a karakterisztikája.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
EQMontoya
veterán
Kéne, kéne.
Vegyetek csak az 1.5 dci-t, meg a pdtdi-t használtan 300.000-rel, jó lesz.
Meg persze a fincsi adblues cuccokat, minél több és komplikáltabb részecskeszűrővel, jó lesz. Lehetőleg minimum kétszer visszatekerve nepper által, anélkül nincs meg a magyar használtautó érzés!
Városban is használjátok sokat, az tesz neki a legjobbat!Maradok az IS-nél, kösz. Esetleg veszek egy S2000-et a közeljövőben mellé.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Kezd unalmas lenni az a dízel-benyó hitvita...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...