-
Fototrend
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joe123
senior tag
válasz hackeeeee #92978 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy csak akkor kell visszaadni a teljes vételárat ha sérülésmentesen és hiánytalanul szolgáltatja vissza a vásárló a terméket. Én amikor 2-3x ilyenre kényszerültem, hogy el kellett állni, az utolsó kis bizbasz fóliát, kábelkötözőt is visszaadtam természetesen, úgy voltak a cuccok visszacsomagolva ahogy én megkaptam. Ha már van ilyen lehetőség szerintem ez az alap. Ezzel csak élni szabad, nem visszaélni.
-
koko52
veterán
válasz hackeeeee #92978 üzenetére
Beüzemeltem, 1db bordó subpixel hiba bal oldalon szélétől 1cm-re alulról 5cm. Abszolút észrevehetetlen, fél óra alatt találtam meg (most is keresnem kellett, hogy lemérjem hol van). Ennyit bőven megért, minden más gyönyörű!
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
Brekk
addikt
válasz hackeeeee #92978 üzenetére
AOC ISO szabványt használ pixelhibára, néhány hiba nem hiba. De ez igaz akár még egy EIZO monitorra is. Szóval teljesen felesleges lene utaztatni, nem fogják cserélni. Nekünk se cserélik, pedig mi vagyunk a legnagyobb partner az országban.
Az elállási jogban pedig csak a terméket kell sérülésmentesen visszajuttatni, a többire csak törekedni kell. Vagyis ha nincs csomi vagy szakadt akkor bocsi van... Meg ha azt mondja az ember hogy bocs de -10% akkor szokásosan megy minden létező forumra, hogy mi lehúzós átverős cég vagyunk...http://www.oaziscomputer.hu - Professzionális monitorok szakértőktől.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen