Új hozzászólás Aktív témák

  • So5ika

    tag

    Sziasztok!

    Láss csodát, a fenyegető e-mail hatására felhívtak a Samsung ügyfélszolgálattól, hogy akkor kiküldenék hozzám a szervizt, akik megpróbálják a helyszínen orvosolni a problémát. Persze nem siették el a dolgot, mert egy hetet erre is várni kellett. Ha a hiba elhárítása nem oldható meg helyszínen, akkor elviszik bevizsgálásra.
    Megkérdeztem, hogy ezt miért nem lehetett első körben is megtenni, erre ment a terelés meg a hülye duma az ügyfélszolgálatos hölgy részéről.
    Jeleztem neki előre, hogy ha bármilyen elutasítást kapok, abban az esetben megyek tovább és meg sem állok a bíróságig, továbbá megjegyeztem azt is, hogy ha ennek a dolognak egyszer vége lesz, soha többet nem veszek semmilyen Samsung terméket és senkinek sem fogom ajánlani, mert ilyen cigány módon viselkedtek velem.

    Ez volt a válasz: "Nézze Uram! Ez az Ön döntése!

    :C

    Szóval várom a szerviz hívását és a további fejleményeket..

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák