Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • And

    veterán

    válasz GS_Laja #8978 üzenetére

    Még annyit megtehetsz, hogy megpróbálod elérni a kábelmodemed webfelületét (ez mondjuk korábban is eszembe juthatott volna), ha olyan típus, és tudod az IP-jét. A szimpla ping is árulkodó lehet. Mivel a modem a routered WAN-portjához közvetlenül kapcsolódik, ha eléred, hivatkozhatsz arra, hogy a routerrel nem lehet gond. A LAN-oldalon gondolom nincs probléma, és a többi gép / eszköz a helyi hálózatban akkor is elérhető, amikor nincs neted.
    #8980: Ebből épp az következne, hogy korántsem biztos, hogy a router a ludas. Nálam is széttárta a karját az ISP, hogy náluk 'minden rendben', csakhogy a netszakadás routertől és firmware-től függetlenül jelentkezett.

  • outsiheder

    tag

    válasz GS_Laja #8978 üzenetére

    Ebből nem következik, hogy bármi gond lenne a WRT54G-nek. A szolgáltatónál is lehet gond, ha viszonteladók vagy továbbértékesítők, akkor lehet, hogy már ők is úgy kapják.
    Ma de 10 óra körül elment a netem, bejelentettem a 1412-n, délben már újra lett, később felhívott egy "szerelő", és a köszönés után az első kérdése az volt, hogy ugye 11 óra után javult meg a net kapcsolat. (Tehát) Náluk volt valami hiba/kiesés/kütyü csere.
    Baromira nem uralják a Docsics 3.0 technológiát, ezt már nem lehet folyamatos taknyolgatással, gányolással üzemeltetni hibák nélkül, egyszerűen képtelenek egy (1) hetes hibátlan elérést biztosítani.
    Próbáld meg végignézni, a router és a géped beállításait.
    azt írtad: A router webes felületéről pingeltem meg a szolgáltató gateway-ét.
    5 csomag ment el és egysem jött vissza.
    - ebből hogyan következik az, hogy baja van a routernek? Közben még van több berendezés, kábelezés, mindegyik egy-egy hibalehetőség, hibaforrás.

Új hozzászólás Aktív témák