-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Tegla80 #66331 üzenetére
A conti twist gumi mukodik, de lefinkabb 250ccm alatt, de meg ott is felhasznalo fuggo. Nagyon megoszlanak a velemenyek, de nekem nem javasolta a gumis 250es felett. Jelen esetbe a tied kisebb, mukodhet jol, Aki panaszkodik ra azoknal sajnos nem tudjuk milyen a motor valos allapota, silentek, teleszkopok fekek. Valoszinuleg meg van a miertje az olcsosagnak, de ettol siman mukodhet nalad jol.
Csak egy pelda, az enyemen Michelin gumik vannak, kanyarba meglepoen meg mozdult a motor, instabil volt. Pici bemozdulasok voltak, de pont eleg hogy zavarjon.Hat ilyet, Michelin uj gumi... Hmmm az elodjen is ez volt... azon miert mukodott jol?
A szilentjeimet kellett cserelni az lett a vege. Nah most ha valaki felteszi a Contit, es azzal mar erezhetobben bemozdul, hajlamis egybol a gumira fogni mindent. -
siti
senior tag
válasz Tegla80 #66348 üzenetére
a kopott csere érettnél bármelyik új jobb lesz.
amikor gumi tesztek vannak, hogy vizes úton az egyik 48-nál csúszik meg, a másik meg 53-nál és az 10% jobb, miközben senki nem dönti 40-el esőben kanyarban, mert háztól munkahelyig motorozik. Vészhelyzetben persze számít az a 10%, de az is lehet hogy a +30% is kevés akkor. Akkor meg megint mindegy.
Ha túrázol, csapatod neki, akkor érezni is fogod, hogy kevés a conti.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
csongi
veterán
válasz Tegla80 #66351 üzenetére
Akkor inkabb K61. A k58 inkabb murvasabb terepes gumi, aszfalton nem az igazi. Amennyit km menni fogsz vele leoregedni fog, nem pedig lekopni. Az oreg butykos gumi meg igen trefas dolog. Valoszimuleg a K61 hamarabb lesz meleg, de 5km alatt nem sok esely lesz egy uzem meleg gumira, foleg varosi kozegbe. Iletve csendesebb es kanyar stabilitasa is kellemesebb lehet, aszfalton biztosan.
[ Szerkesztve ]
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Tegla80 #66787 üzenetére
Lehetséges, a gyárilag előírt szíj, nekem pl túl hosszú laza (ilyenkor sokkal magasabb fordulatról indul, rángat), lehet azért mert cserélve lett a varriátor sok egyéb mellett, de lehet túl feszes is, ilyenkor nem fut ki a varrió tetejére nem éri el a max teljesítmény/fordulat számát.
Bár nem hiszem, de ha nagyon húztad neki és menet közben szakadt el a szíj, az megüthette a főtengelyt, ami deformálódik ilyenkor azt érdemes lenne megnézni, (pakolj le a főtengelyről és egy ceruzát vagy tollat hosszanti irányban, a barázdákkal párhozamosan rögzíts szigetelő szalaggal rá, csak ne kerek legyen hanem 6 szög alakú. gyertyát vedd ki majd önindítóval egy kemény alapra helyezett papírlapot tarts a ceruza hegyéhez majd indítóz. ha egyenletese köröket rajzol le akkor jó ha nem akkor van probléma). Érdemes a kémény falapot rögzíteni az öntvényhez,és arra helyezni a papírt mivel az is mozoghat ilyenkor. Fogsz 4 hossz csavart, jó dekni rögzítője is, felé helyezed akár kemény kartont vagy plexit és megjelölöd a csavarok helyét majd kifúrod, addig kell becsavarni míg el éri a ceruza hegyét, nem kell erősen rá húzni csak éppen, hogy elérje, anyákból lehet távtartot csinálni az öntvény és a lap közé)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
válasz Tegla80 #66787 üzenetére
Biztos, hogy teljesen ugyanaz a szíj? Csökkenhet a végsebesség ha keskenyebb, vagy akkor is ha rövidebb a szíj. Múltkor pont erről regéltem, hogy milliméterek is számítanak a szíjhosszúságban. Viszont ugyanazon a típusú szíjon belül nem szokott lenni semmi eltérés, legalább is én még nem tapasztaltam ilyet, ezért is kérdezem, hogy biztos, hogy ugyanaz a szíj került bele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tegla80 #67229 üzenetére
A kenjük be sárral dolog annyira nem jön be. Láttam a szegedi műanyaghegesztőt dolgozni, odaolvasztotta a műanyagot, az adta a kötést és erősebb, mint a ragasztó.
A motoron a nyereg alatti egyik oldalidom egyik rögzítőfüle letört, meg lett ragasztva epoxival, ugyanott tört el az első út alatt. Azt tartja még másik 4 csavar, így annyira nem érdekel.
Viszont a lámpa egy nyegle szar, rázkódik össze-vissza és ez a sok kátyú, csatornafedél, macskakő (még lépésben is) kínozza szegényt és nem hiszem, hogy azokat a pici füleket úgy vissza lehet ragasztani, hogy az tartós legyen.A lámpatest 38k, az idom 21k. Mindkét képen az 1-el jelölt elem.
Lehet, szétszedem és nem is lesz törés, csak a kis csapok rázkódtak ki. Majd csinálok fotót.De igazad van, ha nem pici éleket kell ragasztanom, akkor megveszem, kipróbálom. A Kőházy ráadásul a szomszédban van.
A motorral nem estem, az idom ép, csak a lámpa rázkódása a saját súlyánál fogva letörhette a 20 éves körmöket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tegla80 #67229 üzenetére
Szétkaptam. Itt van az idom a lámpával, mindennel.
A lámpát felül két tüske tartja (a kis barna valami), amiből az egyik elveszett a kitört műanyagdarabbal együtt. A másik darab szépen illeszkedik a helyére, de kis felületen. Ahogy látom, mindkét fül volt korábban ragasztva, ránézésre pillanatragasztóval, ami most elengedett. Mivel az idom belül tiszta kosz, így tippem szerint a ragasztandó felületek nem voltak megfelelően tisztítva sem.A kitört elem kb 15×20 mm nagyságú, rajta van egy kb 8 mm átmérőjű, 2 mm magas domborulat, ami a lámpán lévő lyukba passzol bele. Tud ilyet pótolni a műanyaghegesztő, vagy keressek 3D nyomtatóst, aki komplett rögzítőkonzolt készít és ezt a meglévők helyére beragasztok?
Vagy harmadik megoldásként rendeljek új idomot az elveszett rögzítőtüske mellé?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552