Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
Baromság. Miből termel? Attól hogy előrébb gurulsz 5 métert? Persze lehet hogy épp lejtőn gurlusz lefelé.
Araszolás közben szart se tölt hacsak nem húzod a kábelt magad után. Mint mondtam is araszolás közben az elektronika eszi a legtöbbet nem az autó mozgatása. És biztos hogy többet eszik az autó elektronika, mint amit te ott a fékezéssel töltesz. -
K82
őstag
Araszolás közben úgy tölti magát, hogy sehogy. Nincs mit/honnan visszatölteni ha tényleg araszolásról vagy gyalogtempóról van szó, hacsak nem talált ki erre a Peugeot valami korszakalkotót (a fogyasztási adatokat nézve kétlem). Nem ültem még olyan automata hibrid vagy elektromos autóban ami a fékről lelépve vagy a "gázpedált" megpöccintve ne kezdett volna el kúszni (de ugyanez igaz a sima belső égésűvel szerelt automata váltós autókra is). Ha ilyenkor lépek a fékre, az üzemi fék dolgozik és nem a villanymotor termel vissza. A céges eGolfoknál csak ekkor hallom a fékbetét/féktárcsa hangját ahogy a saját Toyotámnál is. És akkor még nem beszéltünk az autó saját fogyasztásáról, mert az akkor is a hibrid/hajtó akkut fogyasztja és nem az indítót. Az eGolf üresjáratban eszik 300W-ot (szól a rádió, megy a nappali menetfény és még nem megy se venti se klíma), ugyanez az Aurisnál jóval magasabb. És ezt kellene araszoláskor visszatáplálással kompenzálnia? Nem véletlenül írtam h araszolás nagyon hamar megeszi a töltöttséget.
-
7Heads Drago
veterán
Értem. Mesélj még. Hogy valósul meg a környezetvédelem, ha a fogyasztási adatokon nem észrevehető. Ehhez már bűvős matematika kell. Nálam egy 8.6 literes átlag fogyi városban valahogy nem zöld. A papíron létező gyári adatokat meg hagyjuk. Majd az összes gyártó kamuzik. Tisztelet a kivételnek ami kevés.
81#
Ezzel most ellentmondasz magadnak. Araszolás közben hogy tölti magát az autó? Már maga az autó elektronikája is eszi az akkut. Szó nincs nagy lassulásokról.
Maradjunk abban hogy ez az autó egy vicc. -
.Szaki.
addikt
Az öntöltő hybridre gondolok, mint Full hybrid technológia. Persze, szigorúan nézve valóban így van. Akkor konkretizálom: Nem konnektoros, öntöltő hybrid.
Emlékeim szerint az Opel Ampera range extenderes megoldása úgy működött, hogy a belsőégésű motor kizárólag az akkumulátort töltötte, önállóan meghajtani az autót nem tudta. Ezen felül az is egy konnektoros megoldás volt. Az öntöltő esetében mind a belsőégésű, mind pedig az elektromos motor képes önállóan mozgatni a gk-t, de egy kisebb akkumulátor van benne, konnektorról nem lehet tölteni. Erre gondolok.
-
7Heads Drago
veterán
Idézem neked a tesztből, mert nmem olvastad végig:
de ezt igen szkeptikusan kezelem, mert a megadott 5,8 literes átlaghoz képest városban nálam 8,6 liter jött ki a korán jött tavaszban is.....
mondjuk a Suzuki által használt, pusztán az önindító 2-3000 wattosra hízlalásával dolgozó opciót is idesorolva), a rollerakksihoz kötött elektromotor önálló helyváltoztatási képességei leginkább a nullához kovergálnak, extra dinamizmust nem érezni, a placebo jellegű kijelzés (hány kilométert tettünk meg a benzinmotor nélkül) elhiteti az ügyféllel, hogy irtó sokat spórolt, pedig nem lenne sokkal alacsonyabb ez a szám akkor, ha egy akku nélküli autóban számolná valami rendszer, hogy mennyit tettünk meg anélkül, hogy nyomkodtuk volna a gázpedált. A megnövekedett tömeg miatt fogyasztási előnye gyakorlatilag nincs, dinamikai előnye nem érzékelhető (szintén a tömegnövekedés miatt), egyedül arra jó, hogy alacsonyabban lehet tartani a károsanyag-kibocsátási szintet, ami egy ekkora testű autónál még így is messze van az EU-s céloktól, de kicsivel közelebb van, mintha egyáltalán nem lenne lágyhibrid. Vagyis: ha a hibrid hajtás tényleges előnyeit ki szeretnénk és ki is tudjuk használni, akkor a “mild” megoldásokkal egy bittel sem vagyunk előrébb.A gyártó szerint megéri, a pénztárca meg mást mutat.....
-
7Heads Drago
veterán
Nekem pl leáll az autó motorja ha megállok.
Cserébe nyírja az akkut meg az öninditót.
Csak az a baj hogy nem tol a zsebembe senki se +5-6 millát hogy vegyek egy hybridet vagy EV-t. Régit meg hiába veszel, mert csak a zsét viszi. Egy ismerősnek most halt le a Leaf-je. Gazdasági totálkár lett az autó és lecserélte benzinesre.
-
.Szaki.
addikt
Szerinted - mint ezek szerint szakember - miért nincs az európai gyártók palettáján FHEV modell?
Én valahogy a PHEV-k létjogosultságát nem látom.
Viszont az általad leírtak alapján a Stellantis-féle MHEV technológia pont az FHEV irányába tart. Mi szól az MHEV mellett és az FHEV ellen? Attól eltekintve, hogy nyilván minél nagyobb az akksi, annyival drágább lesz az autó. Egy FHEV például nem csak harmadikig tud tisztán elektromosan menni, hanem akár 70-100km/h esetén is.
Én most a második FHEV-met nyúzom (előző japán volt, a mostani koreai) több okból is és nem értem, hogy miért csak a Toyota/Lexus és Hyundai/KIA/Genesis brandek nyújtanak alternatívát ezzel a technológiával. Amit egyébként nem bánok, mert rengeteg japán és koreai autó volt és van is a családban és egytől egyig remekül mennek, a mostanival is maradéktalanul meg vagyok elégedve, csak a szélesebb választék hiányát sajnálom. Na meg európaiként nyilván szívesen támogatnám az európai brandeket. Én csodálkoznék, ha egy Octavia/Golf, vagy egy Tiguan/Kodiaq FHEV hajtással ne lenne jó alternatíva pl. családiautóként egy TDI helyett. Vagy hogy Neked kedvezzek 308/Astra, vagy pont a tesztben szereplő 5008-as.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Csak egy ország kap Exynos 2600-as Galaxy S26 telefonokat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bestbuy játékok
- Battlefield 6
- Bittorrent topik
- Projektor topic
- TGA2025 - Lara Croft felbukkanása már szinte borítékolt
- BestBuy topik
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- HyperX Cloud II Wireless vezeték nélküli Gamer fejhallgató dobozában!
- Razer Kraken V4 Wireless Gamer fejhallgató - dobozában!
- Dell Latitude 7320 -Érintőképernyős - I7 1185G7 - 16Gb ram - Több db
- CoolerMaster MM710 53gr pehelykönnyű gamer egér eladó
- Asus TUF A15 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7735HS RTX 4060 16GB 512GB NVMe gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 128GB,Átlagos,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- iPhone 13 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3963, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Araszolás közben szart se tölt hacsak nem húzod a kábelt magad után. Mint mondtam is araszolás közben az elektronika eszi a legtöbbet nem az autó mozgatása. És biztos hogy többet eszik az autó elektronika, mint amit te ott a fékezéssel töltesz.


