Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz zgospel #116343 üzenetére

    több esetben láttam már (anno a Pécs-Orfű közötti 3 gyerekes apuka halálát kifejezetten alaposan volt alkalmam megnézni, talán írtam is itt róla), hogy azért szenvednek balesetet, mert a biciklizésből maradt reflexek lépnek életbe baj esetén. Nem merik meghúzni az első féket (nem is tudják, hogy hogyan kell), és csak hátsóval próbálnak megállni, ami persze tök esélytelen. többször látni, hogy a fékút végén megszűnik a csík, mert egyszerűen leszállnak a fékről, és leteszik a lábuk, mert ez maradt meg a bringán is rossznak mondható reflexből.
    A jelen eset is (és most fotelhuszárkodom) szerintem nem lett volna halálos, ha első féket is használ. Lehet, hogy beesik akkor is az árokba, csak tized ekkora sebességgel. Persze ezt már sosem fogjuk megtudni...

    Alaptréningen a helyes útvonal keresése szemmel alap, fékezés alap. BMW alaptréningen ezek 40-50 körüli tempóval mennek, rendőrmotoroson amin voltam anno a kisebb hely miatt ez "csak" 40 körüli volt, de ott a tréner mondta az utolsó pillanatban, hogy merre kell kerülni, míg a BMW-n Te döntöd el.

    Az intenzív tréning (Kakucs) arra alapoz, hogy az alapot már tudod (követelmény), és úgy lehet jól haladni. Van még a haladó is, ami olyan, mint az alaptréning (szintén arra épül), csak épp 100+ tempóval. Oda pl. aki nem megfelelően csinálta az alapot, azt nem is engedik!

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák