-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #116746 üzenetére
Meg a Nemet import csak valahogy.
Az Olasz cuccok, nah azok aztan. Nagy varazslok az Olaszok. :D -
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
[link] ezt a pockot ezért a szándékos hergelésért még senki nem akarta rövidebbre szabni? Belenéztem több videóba de jézus, hamar szaladt a pumpa...
Még arról sincs fingja, hogy nem a korlát rész a gond hanem a lábazata a szalagkorlátnak.
@persu: én értem mit írsz csak nem tudom átment e amire gondoltam. Lassan kezd az a körkép kialakulni a fejekben, hogy ami öreg / tettek már bele rendesen az csak szar lehet. Azt, hogy a fém mindenhol fogy a motorban az évek alatt nem volt kérdés nem erre akartam elkanyarodni hanem sokkal inkább a hsz-ed végére, hogy a legtöbb behozott motort sem otthon (gondolok első sorban a német / svájci importokra, az olasz és az osztrák vasak pont olyan kalányos mód vannak tartva mint a hazaiak...) gányolják szét. És igen kint is az olcsó a szar csak nem mindegy mit nevezünk alsó harmadból származó (árszabás) szarnak kint és nálunk. Tegnap is mit látok, kuplingzni kell a srácnak a CB-t elsőre véres szemmel morog, hogy 80 ezernél cserés hát cserés, majd megy a sz*rrágás a rugókon... Mennyi is az az 5-6 darab rugó? 4 ezer Ft? Termosztátra rá kérdeztem, első reakció nem tudom milyen autóba valót belehet reszelni meg vágni, hogy beférjen csak 2-3 fület kell leszedni róla. Itt itthon van a fejekben nagy gond... a német meg az angol sokkal kisebb eséllyel fog neki állni kendácsolni. Jah, szűk az infó köröm jobban látod a dolgokat én csak azt mondom, hogy érdekes még a behozott isten tudja mennyit futott CB-m is jobb állapotú mint az itthoni koreaim vagy faterom nagyrobija amit ráadásul márkakertől vettünk... Nem kéne szerintem rettegni egy idősebb motortól előbb utóbb mindenre kell költeni a kedvenc dumám a szerelőtől a nem éri meg megjavítani. Miért nem? Ha veszek egy másik lomszart azt nem kell majd bütykölni? Cserében nem fogom tudni mi volt addig javítva cserélve, el kéne végre fogadni ha valamit hajtok akkor az kopik és szét fog hullani a kérdés a mikor. És akkor nem kéne bilibe rakott kézzel menni megnézni egy 30 ezret futott 15-20 éves motort és talán nem a facsavarral rögzített idom lenne a divik...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ath
senior tag
válasz Micsurin #116758 üzenetére
nulla fröcsögés volt. elmondta, hogy ésszel és felelősségteljesebben kéne menni. egyébként pedig tényleg unalmas 5 perc, ez még 2-ben is sok.
nem tudom én vagyok e nyúl, de én ilyen helyen nem merem úgy csapatni. engem marhára visszatartanak azok a póznák.. valahogy mindig a rakpartos kettészakadt muki képe ugrik be (még ha az villanyoszlop is volt).
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #116759 üzenetére
Nekem abban a kontextusban nagyon nem az jött le, hogy mint normális elforduló motorosok lennének ott mint prezentáció de jó.
@ath: engem speciel még autóval is feszélyez az a híd. A szalagtól meg rendesen parázok...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116756 üzenetére
A nem eri meg akkor szokott lenni, ha mondok egy extrem, de valos peldat, megcsinal valamit, es latja, hogy meg 600e ert kell hengerfejontvenyt venni, ami bontottban sincs, mert mindegyiknek ez a baja. Vagy az alkatreszek allapota egyontetuen szar mindenhol, es ki lehet dobni a motort a kukaba, annak elenere, hogy beindul, jon-megy. Egy masik lomszar kijon belole atirassal, ami nem ennyire van rossz allapotban. Ez nekem nem tunik annyira tulzonak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
A tulaj pont úgy néz ki mint egy visszaeső renitens huligán, én is megbüntettem volna, felelőtlen fiatalság!
@persuader: értem mi lenne a nem éri meg de tudod per pill mi megy itthon? GS500 repedt hengerfejre közölték nem éri meg megjavítani a motort. Tudod mennyi volt egy bontott? 45 rugó... 60-ban volt gépműhellyel. Itthon ha valami több mint egy olaj csere, fék pucolás, gyertya csere akkor arra lassan közlik a műhelyek áááá ez drága meg melós nem éri meg megcsináltatni.
Elektronikai problémára is úgy megakartak anno mérni a Hyoval hátha közlöm nem kell vele foglalkozniuk mondván amúgy sem éri meg ennyit költeni erre a motorra. (Fogtam feszszab és kábelkorbács csere.. 25k, 1 délután.... )
Amúgy meg, "Egy masik lomszar kijon belole atirassal, ami nem ennyire van rossz allapotban." nem pont te szoktad mondani semmit nem lehet megállapítani széthúzás nélkül? Már pedig akkor jó eséllyel a másik lomszarnak is lóghat a bele.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116764 üzenetére
Nezd, semmit nem tudsz megallapitani, a belsejerol anelkul, hogy nincs szetszedve, de nem ertem ezt miert hoztad fel. szerinted egy ilyen gtk- hengerfejcseres motort jobb megcsinaltatni 600e ert, mert 600 e bol nem kapsz annal jobbat, mint amit betolsz a sarokba rohadni? 600bol nem tudsz venni egy normalis motort? Most ez komoly?
Egyebkent sok motorba nem vagtam bele mert szamoltam, es nem jott ki. Szerintem van ilyen. Nem a te altalad felhozott peldakra gondolok, mert az is fura.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
Az volt a gond, hogy a forgalmiban K&N légszűrő volt beírva, nem ez. Kapott a pali 14 napot, hogy vagy bejegyezteti a mostani légszűrőt, vagy felrakja a K&N-t és bemutatja a rendőrségen. De szerencséje volt az öregnek, mert elengedték, hogy a legrövidebb úton menjen haza
Volt már másik részben, hogy kevesebbért is csak utánfutón mehetett tovább..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116767 üzenetére
Gyere Nem mindenhol van ilyen vacakolás. Én az elmúlt években nem is találkoztam velük. Megállítani is csak egyszer, kocsival állitottak meg, de csak azért, hogy láttam-e egy koccanást. De ha minden rendben, nem kell félni, a táj, az út, az élmény mindenért kárpótol
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116769 üzenetére
Csak alaposan, ne hagyj támadási felületet
De komolyan, nem annyira vészes a helyzet, csak rendben legyen minden, vagy beírva, vagy ott legyenek nálad a dokumentumok a változtatásokról. Szerintem eléggé objektívek...persu: hát ez q.va jó
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
jacis
nagyúr
válasz Micsurin #116764 üzenetére
Az a durva hogy a hozzászólásaid nagy része arról szól hogy éppen mi a baja a motorodnak és mit kell rajta megcsinálni. Ha nem a Tiéd a rossz akkor faterodé. Minden kötekedés vagy okoskodás nélkül őszintén kérdezem hogy nem gondoltál még arra hogy mind a két motort eladjátok a francba és gyűjtötök hozzájuk egy kis plusz pénzt és vesztek valami olyat amiket nem kell örökké faragni?
Múltkor ha jól emlékszem faterod motorjáról derült ki hogy a komplett blokk felfogatás problémás. Ezek pedig nem kis gondok és már annyi energiát beleöltök ezekbe a régi gépekbe hogy irreális az egész sztori így "kívülről" nézve.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #116773 üzenetére
6500Ft volt orvosolni a felfogatást és 2 óra. Erősebb lett mint a gyári.
4 évig használta előtte úgy, hogy csak olajat és kopó fogyó dolgokat cserélt. Most még van egy bujkáló CDI probléma emiatt nem fog venni egy másik lomot amit kezdhet ismét felújítani. Márpedig a robogó piac java része lelakott zombi.Mi a szar a Hondamon amit írtam? Az, hogy átakarom alakítani? De komolyan, mi rossz a CB-n?
Mit írtam eddig, hogy konkrétan szar rajta hmm nézzük csak: Az ezeréves gumikat leszámítva meg a megtépett csavart a fékmunkahengeren nem igen emlékszem semmire.De ja van egy A4-es ToDo listem, hogy mit akarok még átalakítani rajta de attól az még nem rossz...
mod.: ezenfelül lecseréltem minden folyadékot benne még a villát is széthúztuk mert ha kicseréltük akkor az ki lett cserélve. Semmi olyan ami probléma lett volna és nem prevenció, a termosztátra rákérdeztem igen mert furcsán hűvös nekem ez a blokk de arra mindenhol megkaptam ez ilyen amíg nem forgatom széjjel nem megy fel. A gyári dob rozsdás kapott egy Delket, ha nem lett volna rozsdás akkor is kap egy Delket.
Ja kapott új digitrelét így később is bármilyen indexeket feltehetek, kapott egy szett kis indexet mert a gyári nem tetszett. Lefestettem fehérre a rugókat de ha már szét volt szedve akkor kicseréltem a szilenteket mert határesetek volta. Ha nem veszem le az idomot és szedem ki a gátlókat a franc tudja meddig mentem volna még velük el, lehet évekig.A koreait állandóan kellett javítani de egy 250-est 0-24 közel nyélgázon hajtottam ~30 ezren és 3 éven á,t meg sem kell lepődni ezen. Elment a kábelkorbács? Bármelyik motorban letestelhet valahol a vázra a kábelezés, hogy nekem nem volt kedvem keresgélni mert 7-8k volt egy fűzött köteg? Jah, lusta vagyok. A vezérlés átugrásában pedig anyagfáradástól függetlenül két könyékig benne vagyok.
@persuader: Ha nem postás motort veszel mint én mi lesz még 600-ból? És ne a kinti árakat nézd. Max régi VFR? Van egy 1 millás géped, ráköltesz 600-at vagy veszel egy régi légolajos banditot? Teszem azt egy 2002-4-es R1 helyett mert nem éri meg megjavítani? Szerintem nagyon félre ment, hogy mire akarok kilyukadni sajnálom. Ha valamit megcsinálsz arról tudod, hogy az megvolt javítva.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #116756 üzenetére
Több érdekes videó került már fel az oldalára, de az előadásmódja miatt a kommentárjait általában áttekerem. Nem túl értelmes ember, fárasztó és még valahogy rossz ránézni is.
A saját felvételénél pedig nem tudom, mit kellene nézni... Ekkorát még a robogómmal is döntök mint ami a felvételen látható, pedig ez nem kanyarvadászatra való gép és én sem arra használom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116774 üzenetére
Igen, ez a 2 motor kaphato ennyi penzbol :D
Nekem nem jon at az uzleti modell, de ezen nem veszunk ossze.
Pontosan. A 2002 es R1 a mintapeldaja ennek. Bele sem vagnek egy olyanba. idozitett bomba.
Biztosan nem koltenek 20 eves sportmotorra az ertekenek 60 szazalekat.
Az kb 4 henger felujitasanak ara szakszeruen, nikaszilozassal, gyuru, dugattyucserevel.Lesz egy 1.6M motorod, de ugy, hogy minden mas alkatreszben sok a km. a fotengelyed milyen allapotu egy 20 eves sportmotorban? Az megint 400e ha nem akarod, hogy meglepjen. Es az aztan nem az orokkevalosagnak van teremtve egy sportmotornal. Hengerfej? Barmi?
Es mennyiert tudod eladni ezutan a muvelet utan? 1M ert. Van ennek ertelme? Vagy ezt hany km futasteljesitmenyre kell vetitenunk? Ezzel akarod, hogy eltemessenek?
Ha szakszeruen, csupan azt visszahozod azon a motoron, ami elkopott es gepkonyv szerint cseres, abbol veszel egy fiatalabb, kevesebb km- es modernebb motort. A sportmotoroknal jon ki a legjobban a gtk, foleg a yamahanal, ahol a legdragabbak az alkatreszek majdnem minden gyarto kozul.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Baboss94
újonc
Sziasztok! Ma Bajnan leszek ha van kedve valakinek csatlakozni! 11-16ig.
-
citkar
addikt
Sziasztok!
Motorra kb 40 literes/10kg teherbírású hátsó dobozt tudtok javasolni?
Lehetőség szerint ne legyen túl drága (lehetőség szerint 40 ezer alatt). -
etnies
senior tag
válasz citkar #116781 üzenetére
A 10 kg drága lesz. Azt csak a felső kategóriás dobozok tudják, az meg negyvenért szűkösen lesz meg.
Ez a legolcsóbb, amit találtam
Ha jó a 6-8 kg, akkor én ajánlom a Shad márkát, nekem volt SH45, 5 évet bírt napi használatban és jó pár túrát kibírt, ahol rendesen túlpakoltam...
Most SH49 van, ebben tényleg elfér két bukósisak, téli akcióban vettem 30.000-ért, most már dupla annyi.
Ha olcsó doboz kell, akkor nyugodtan vehetsz használtat, csak előbb ellenőrizd, hogy van-e hozzá cserealkatrész. Givihez lesz. Én Ebayről vettem két oldaldobozt (Givi E39 és E45, mert így adja ki a DL-en a kipufogó miatt) összesen 70 Fontért, vettem hozzájuk zárt, így egy kulccsal nyílik mind a kettő, összesen 82 Font volt. Kicsit fakó már az egyik, de funkcionálisan 100%.
A márkák közül szerintem a Givi egyértelműen a legjobb. Szintén a Givi gyártja a Kappát, valamiért olcsóbb, azt is nézhetsz. A Shad nem rossz, de egy fél szinttel a Givi alatt van minőségben, de teljesen vállalható.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
citkar
addikt
válasz vlevi #116785 üzenetére
Köszi!
(#116786) Polemius:
Most, hogy mondod lemértem, kb 28 cm a korábbi dobozom belső nagysága, a sisakom abba simán belefér oldalra döntve. Ellenben a megjelölt 28 cm magasság feltételezem a külső méret, így valóban felmerülhet a probléma.
Valamelyikőtök nem Budapest közeli és nyitott egy sisakos dobozpróbára? -
citkar
addikt
Lehet mégis 460-as lesz, mert időnként csak benne hagyom a sisakot.
-
etnies
senior tag
Volt egy kis felesleges pénzem, ráköltöttem a motorra, vettem egy kiegészítő sárvédőt.
3 csavar az egész + 2, mert le kell venni a baloldali lábtartót. Nekem +1 az oldaldoboz tartó.
Ez összesen 6 csavar, de olyan lehetetlen helyeken, hogy másfél óráig tartott felszerelni, azt hittem megőrülök a végére.
Olyan pózokban feküdtem a motor mellett, alatt, keresztül, hogy biztos az egész utca rajtam röhögött. Tudod, amikor bal kézzel alulról tartod a csavart, miközben a motor másik oldaláról felülről hajtod a csavart...."önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
Na ma kurva nagy mázlim volt, mert majdnem belém jöttek. Gyöngyösön gurultam át, egész odaúton rohadt nyugisan mentem, lámpáknál is beálltam a sorba. Aztán a Mátra irányába az utolsó lámpánál rohadt hosszú sor állt, gondoltam azt már nem állom végig, elkezdtem előrecsorogni 20-30-cal. Egyszercsak egy zöld VW Beetle a semmiből úgy gondolta hogy ő most megfordul, alászedte, indexelt és már fordult is elém keresztbe. Én nagyjából ekkor voltam az ő kocsijának a hátuljánál, vagy talán a mögötte lévő kocsi felénél.
Semmit nem tudtam reagálni, a fékhez hozzányúlni nem tudtam, még egy anyázást sem tudtam. Annyi jött reflexből hogy csináltam egy nagyon gyors kikerülést balra éles döntéssel, aztán rögtön vissza jobbra.. Végülis bejött. Ha 5 centire mentem el az első lámpájától akkor lehet sokat mondtam.
Tudom, majd most kapom hogy előre kell látni az ilyet, meg defenzíven vezetni, megatöbbi, de ez nagyon nem az a szituáció volt. Lassan is mentem, a sor már régóta be volt állva, és semmi nem indokolta ott a hirtelen balra keresztbefordulást. De ha fordul is, fszért nem néz a tükörbe előtte...Odaúton az országúton volt még szemből egy SUV ami úgy előzte az előtte haladót, hogy engem leszorított az út szélére, de ehhez már szinte kezdek hozzászokni. Plusz amíg van időm mutogatni neki addig olyan húdenagy baj nincs.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #116793 üzenetére
Az ilyen védhetetlen. Amikor parkoló autók vagy álló kocsisor mellett mész el, ne az indexet nézd, hanem a kerekeket. Ha mozdul, azonnal fékez, kifog jönni.
Nekem ez a személyes tapasztalatom. Meg az, hogy álló kocsisor mellett nem megyek el lendületből, inkább csorgok, mert sok hasonló eset fordul elő sajnos"önmagam hite vagyok magamban"
-
citkar
addikt
válasz Debilon #116794 üzenetére
Hasonlónak tűnik, árban sem áll távol tőle, nézegetem ezt is. Annyi, hogy más platnija van, ha jól látom. Jó ár esetén nem lenne gond, de GIVI dobozoknak való van most a gépen (sőt ebből több is van), így egyszerűbb lenne, de ha belefutok egy jó vételbe, lehet ezt választom.
-
csongi
veterán
válasz zgospel #116793 üzenetére
Torok orszag jo kikepzo tabor erre :).
Attol mert balra indexel ,siman elfordul jobbra.
Es nincs kivetel. Tettem en is ilyet. Hiaba ulok szinte napi szinten autoba. Eleg egy figyelem zavar es pakk, mar kesz is a baj.
Sajnos ez ilyen. Ugyes voltal, elkerulted a balesetet.Kell ennel tobb? :)
-
vlevi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116776 üzenetére
Ebben a kontextusban ez teljesen igazé. Szerintem engedjük el mert tök felesleges téma én nem fogom érteni még te miről beszélsz te meg már azt, hogy én miről beszélek mikor azt mondom ha ez van akkor ezt kell életben tartani. Ez most semmi másról nem szól mint arról a 25 évről ami itt van a két vélemény között és az ebből fakadó tapasztalatok/emlékek.
A másik fele meg, ha már szét voltak itt fikázva a régi Pega650-nek, XJ600-asok, GS500 az elmúlt hetekben mi az amire azt lehet mondani 600-ért, hogy az igenis egy jó típus egy teljesen átlag Józsi számára kisebb túrákra és hétvégi örömmotorozásokra. Ez tök komoly kérdés így visszaolvasva az elmúlt pár hét anyagát. (Kicsit már a topi agyára ment szerintem a bezártság. )
------
Ma rájöttem miért éreztem magam bizonytalannak a hét elején héregen. Sokkal hamarabb ott vagyok a kanyarokban, ezt nem szoktam meg eddig azon a szakaszon. Biztosan hülyén hangzik de szokni kell még azt is, hogy nem digitális a gázkar. A Hyon vagy csutkára húztam vagy nem ment. 2-3-as dísznek meg elindulni volt, az 5-ös meg benzint spórolni.
Pedig ez csak egy szar gyenge kis postás motor.@zgospel: +1 a kereket nézdre, plusz én még szoktam akkora paraszt lenni, hogy először a jobb oldalt mérem fel lenne-e elég hely előre araszolni jobbról, ha van és látom nincs mögöttem másik motoros aki meg támadna majd balról a sorra akkor ott megyek fel. De ezt általában max Váci, Szentendrein szoktam tudni előadni szimpla nem párhuzamoson nem. (váci az árpád hídi lehajtó előtt pl tipikus esete, hogy van elég hely a szélső jobbján)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...