- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117345 üzenetére
Hasznalhatod barmelyik gyarto termeket, de legyen aluminium barat. Illetve a keverek aranya a fontos.
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117350 üzenetére
Nem hiszek ebben a perforációs ficsőrben. Ha állsz nyáron és a blokkból dől fölfelé a meleg, akkor így is, úgy is megrohadsz. A Beringemből nyáron kiveszem a thermobélést. A külsején zippzárral nyítható szellőzők vannak. Ez sztem jobb megoldás, mint a perforáció. Ne érts félre, ez nem Bering reklám, biztos, hogy más márkánál is használnak ilyen nyitható szellőzőket. Én elég rosszul viselem a szkafanderben rohadást, ideges leszek tőle. Bukóból is ezért használok felnyitóst. Plusz, túrára viszek egy "beach-sisakot" is. Semmi köze az E-szabványhoz, olyan, mint ami az avataromon van. Tulképp csak "dísz", de pl. 40 fokban, egy barcelonai városnézéshez tökéletes.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz Somatom #117352 üzenetére
Egyetértek veled, nekem is nagy cipzáros Alpinestars motyóim vannak, nyáron teljesen jó, ha tudok haladni. Ha nem tudok haladni, akkor meg mindegy, megfőnek a tojások rövidnadrágban is.
A bukósisakból viszont nem engedek, az mindig zárt nálam.
Tavaly jöttem haza a hóhullámban, Belgiumban pl 43. fok volt az autópályán, ott már semmi nem segített. Annál a hőmérsékletnél hiába mész, nem hűl a test, olyan mint ha hajszárítóznál....Egyébként a bőrruhának megvan a kultusza ebben a csoportban, jobban a csúszást és jobban felveszi az adott egyén testformáját.
A baj is pont ez vele, ha hízol néhány kilót már nem jön fel, nem tudsz aláöltözni, mert akkor melegben fog lötyögni, foglalkozni kell az anyagával, stb.
Nekem bőr a kesztyűm és ennyi.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Xaels
félisten
válasz Somatom #117352 üzenetére
Nincs bajom a Bering cuccokkal sem. Cipőm van tőlük, az nem ázott át még egyszer sem, csak rohadtul belerohad a lábam de kényelmes meg tartós. Majd körbenézek úgy is itt-ott mi a kínálat. Sisakból nálam a zárt az alap, az Airflite állítólag jól szellőzik.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117353 üzenetére
Sztem egy felnyitható is kellő védelmet tud adni (nekem egy régi Airoh van, az RMC -től). A speedesek nem szeretik a felnyithatóst, mert nagy tempónál zajos. De, a HD -s tempónál sztem rendben van.
Xaels:
Ahogy a kabáttól, úgy a cipőtől sem várom el, hogy vízhatlan legyen. Teljes esőpakkot használok, külön összeválogatott elemekből. Eddig a legrosszabb egy Nürnberg - Bp volt, végig szakadó esőben, de alul por száraz maradtam.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117355 üzenetére
Szerintem beteheted!
De meg kell nezni a gyarto oldalan a teljes adatlapot. -
rayoliviero
veterán
válasz csongi #117359 üzenetére
[link] Megnéztem, de nekem semmit nem mond. Ebből nekem nem derül ki, hogy alumínium barát-e.
A motorolajat is jó lenne eldöntenem , hogy melyiket használjam. Fuchs Sikolene Pro 4 XP (ezt alig lehet valahol kapni), Motul 7100 (ezt már próbáltam, kicsit hangos tőle a váltó), Xado (ezt hamisítják rendesen).
-
dellfanboy
senior tag
válasz rayoliviero #117361 üzenetére
azt h hamisitjak, ki mondta/hol olvastad?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
etnies
senior tag
válasz tboy93 #117363 üzenetére
Nyitva volt. Ha pedig nincs nyitva, akkor minek kell a nyitott, ugye.
Econ, a Rukka laminált cuccai vízállóak, ezt már több motoros futár is megerősítette. Ők azok, akik hitelre vette 1200 Fontos ruhákban dolgoznak, de nem kell felöltözniük naponta 20x, ami Angliában sajnos tényleg gond. Azt mondják, hogy futár melóban is 4-5 évig működnek, úgyhogy az Alpinestars után akármennyire is drága, olyat fogok venni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz #31733248 #117364 üzenetére
és etnies:
Igen, a Gore tex elvileg vízálló, mint ahogy a Beringem is az. De, előbb-utóbb minden anyag fárad, a varrások meg pláne és akkor még nem említettük az UV negatív hatását. Minél jobban kíméljük a göncöt, annál tovább tart. Profi felhasználásnál erre nincs mindíg mód. Voltam motoros futár, én is hordtam spéci ruhát. De, azok sem örökéletűek. Nem profi felhasználásra sztem fölösleges beruházás és vannak hátrányai is. Pl. egy futároknak szánt ruha arra van tervezve, hogy reggel felveszik, aztán egész nap rajtuk van. Nem olyan egyszerű kipattanni belőle. De, még a futárok is inkább kormányzsákkal, meg lábvédővel védekeznek. Egy pár eurós esőgönc jobb védelmet ad, mint egy Gore tex és így a Gore tex is tovább bírja. Jó esőruhát nem olyan nagy művészet felhúzni. Persze, profi felhasználásnál ez nem opció.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117367 üzenetére
Háááát... Fél milláért az a minimum. Gyanítom, hogy aszfaltdörzsölésre nem vonatkozik a gari. Fél milla husss. Egyébként ennél jóval öregebb a 40 Eurós, "bukókapucnis" esőkabátom és még mindíg vízálló. A gumikesztyű filléres tétel. A csizmából nem jött be a gumi, mert szenvedős volt felhúzni és közben gyakran elszakadt. 30 Erzsi volt egy oldalt tépőzáras, rendes talpas. Örök élet, meg egy nap (legalább 10 éves). A nadrág az necces, de abból hiába vettem drágát, zacsinál az is beáázott. Egy szezont viszont a gagyi is kibírt. Úgyhogy az esőnacit évente cserélem. Aztán, ha szakad valamelyik, hát szakad. Nem dönt anyagi romlásba, ha cserélni kell. Alá a Bering cucc már húzósabb, de nem fél milla és ilyen használattal minimum 10 évet tud. A régi dzsekimet sajnos ellopták, de a nadrág több, mint tíz éves.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
Megszületett a Shox Motoros Magazin első száma
Benne:
- egy legendás, de elfeledett verseny
- az első cafe racerek
- eldugott helyeken a Pireneusokban
- megfordulás szűk úton
- BMW R 1250 GS Adventure teszt*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #117365 üzenetére
Ha túráznék motorral, én is ilyesmit vennék, az biztos. Nekem is van Gore-texes (sport)ruházatom, az is bevált. Idén még csak keveset motoroztam (összesen 3000 km-t), többször el is kapott az eső, olyankor tényleg jobb lehet behúzni a cipzárokat, mint félreállni és felvenni az esőruhát. A Mugenrace kabátomban ugyan van "esőmembrán", de a rövid fazonú dzsekinél még rövidebb derékban, már csak ezért sem jó. Arról nem is beszélve, hogy az átázott cordurát nem valami kellemes hordani. Szintén hátrány ilyenkor, hogy az Alpinestars profi ruháival ellentétben a külső zipzárral nem nyílik meg a szellőző nyílás a belső rétegen, következésképp az eleve nem lélegző rétegbe szellőzés híján könnyen belerohadhat az ember. Nekem ez a kisebb távolságok miatt nem gond, de akik komolyabb túrákra mennek, jobban járnak egy profi ruhával.
-
rayoliviero
veterán
válasz dellfanboy #117362 üzenetére
[link] Itt írták.
-
nagyúr
Tegnap volt egy rutin ora. Ma is lett volna, de mivel "lehet" hogy esni fog, így elmarad.
Nem tudom, hogy sirjak vagy nevessek
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #117372 üzenetére
Jaaaj ezt tagot marhára bírom anno a kisrobis topikból ki is vágták akkorákat gyorsult anno 50-essel. Azok a sztorik...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #117375 üzenetére
Nincs több kérdésem!
@tboy93: Szakadó esőben toltam végig az A1-et, ott tanultam meg milyen is az ha csúszik valami. CG125 kopott alul fújt gumik és álló víz a busznyomban, olyat csúsztam majdnem... sikerült megfognom és bal lábbal kitámasztanom mielőtt elfeküdne utána egy hónapig ha nem tovább éreztem a forgóm pedig nem voltam reumás 6 éve sem. Apum meg az oktató végignézte meg is szólalt az öreg Ludman a gyerek jó érzékkel fogta meg még ha a saját nyomorúsága miatt is csúszott meg.
Vizsgán utána cserében majd 20-25 percet álltunk az újpesti (autóklub) felőli vasúti átkelőnél, éppen nem volt még érvénytelen a vizsga az időt tekintve, elsőre pipa.
Másodjára A2 megint esett... péntek délutáni csúcs és hiányzó stop tábla (jah szemből kellett volna lássam, hogy van...) én meg kitettem a GS-t végig én mentem szinte elől utolsó 1km-re ment előre a partnerem miután megbuktam, oktató közli azért ment át a srác mert én mentem végig elől francért mentem ki.(~3-5 perce álltunk beragadva...)A legviccesebb a B kat volt vácon, oktató srác alig volt idősebb tőlem. Jó hangulatban teltek az órák a VB meg igazi motorbuzi volt. Gondolhatod.
Extrapoén: mondtam faternak (ott várt, hogy ne kelljen vonatozzak haza) ha én vezetek a suliig akkor nincs para, ha az oktató akkor megbuktam. (tanpálya messzebb van 4-5km a sulitól) srác közölte visszavisz és csak kitesz mert dolga van. Apum arca mikor látja nem én vezetek... kiszállok és mégis meglett csont nélkül...
... kétévente jogsizok, francnak lesz kedve de kell menni lassan az A-ért is. Pénz lehúzás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117361 üzenetére
SAE J1034 Ez a minositese, es szerintem megfelelo.
Ez Marka igen olcso, nem ismert itthon. Csavar rogzitojet hasznalom, eddig teljes megelegedessel.
Ezt a hutofolyadekot kovetkezore kiprobalom.
De Persu pontosabban tudja. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #117379 üzenetére
Ha a Mannolra gondolsz autóban és a robiban is olyan van. Nem volt még gond vele, Golfba is azt töltöttem.
FES-be konkrétan AF13++ van, alumíniumhoz használható, pont a Golfhoz vett maradék.
A lánc sprayük is jó de az aránylag drága.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rayoliviero
veterán
válasz csongi #117379 üzenetére
Rendben, akkor megveszem.
Motorolajak közül még mindig nem tudtam dönteni, mindenki szidja valamelyiket és mindenki másra esküszik.
Még annyi problémát észleltem, hogy az első teleszkóp minimálisan könnyezik. Ha a kezemmel megtörlöm, akkor nem is látszik a kezemen az olaj, olyan kis mennyiségben ereszti. De letörlés után ha motorozok megint ott lesz a száron az a minimális olajréteg. Pedig nemrég volt szimmering cserélve. Haverom R6-osánál is ez van, szimmering csere után az is minimálisan könnyezik. Kell az ilyennel foglalkozni?
-
zolee5016
őstag
válasz rayoliviero #117383 üzenetére
Egy jó tanácsot idéznék,ha cserélni kell majd a tied.Meg lehet épp így cserélték nemrég azért kezd finoman könnyezni......"Ha ereszt, akkor a csere előtt alaposan nézd át közelről a krómszár felületét, mert ha karcos vagy pittinges, akkor szokta ezt csinálni, hogy hónapok alatt megöli az új szimeringet, vagy még az alsó szárban a fészket szokták még összebaszni mikor csavarhúzóval feszegetik ki idióták a szimeringet hogy ne kelljen szétszedni az egész telót. Aztán a sorjás teló felsérti a szimering felületét berakásnál és szinte azonnal ereszteni kezd. Meg persze a körbebekalapálós módszer sem segít a beütőszerszám helyett."
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
Valakinek van ötlete krómozás javítására? Bontani a gyári kipuffomat lehetetlen.....ugye csúsztak vele régen,kb 15x3 cm es csíkot kellene visszaszépíteni....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117383 üzenetére
Igen kell!
Vagy a szimering gyenge minőségű, vagy a szár túl karos, vagy szerelési hiba, vagy a telószár vezetője nem tart rendesen és emiatt elnyomja terhelésen a szimeringet, akkor megint csak ereszteni fog.Motorolajnál vannak a márka betegségek. A minősítése legyen megfelelő. Aztán, hogy nálad melyik válik be az majd idővel kiderül.
Ismert gyártók termékeivel, nem lősz mellé, de fontos, hogy jó helyről vedd meg. nehogy valamilyen koppincs legyen. Még nem találkoztam ilyennel, de csak nem véletlen van róla infó a neten.zolee5016 :
Itt már valaki javasolt egy céget ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #117389 üzenetére
Halogatom én is rendesen... De meg szeretném csináltatni...az előző tulaj( iskola) szolgálatában csúszott 3 métert..más nem kapott csak a kipu,meg a kormányvégsúly,de azt cseréltem....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Micsurin
nagyúr
válasz zolee5016 #117390 üzenetére
Egy bontottal vagy egy gyárival megegyező Marving rendszerrel lehet olcsóbban jönnél ki.
mod.: Utóbbi radikális de ha azt veszem az XJ900-nak egyben van a leömlő + dob akkor az a 154k egy homologizált gyárival egyező rendszerért nem drága.Ha rosszul rémlik és XJ600 akkor meg: [link]
Part Description
Yamaha XJ 600 S Diversion 95 Marving Original Style Silencers - ChromeEEC Homologated
Marving Exhaust Systems - Original Style Cylindrical
The Cylindrical original type exhausts are designed to satisfy the needs of the
'vintage' bikes enthusiasts. They are entirely built in chromium plated or black steel,
sometimes with aluminium cover, following the look of the original exhaust systemsÉn is agyalok egy Marvingon biztos ami biztos alapon nem ártana egy jó állapotú gyári a szekrényben. Azt hiszem ez a supermotot második motornak dolog itt fog megbukni... lehet inkább azt a pénzt beletolom a CB-be aztán lesz később is egy igásló amit nem sajnál az ember átráncigálni a városon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz csongi #117389 üzenetére
Sőt, az egész nem így működik. Először tükörre kell polírozni. A króm a nikkelre kerül, csakhogy a nikkel nem tapad jól a vason. Ezért rezet használnak köztes rétegnek. Azaz, csak használnának, mert környezetvédelmi okokból egy ideje nem engedélyezik. A folyamat kádban, elektrolízissel megy végbe. Ebből következik, hogy krómot nem lehet "bejavítani". Ráadásul kipuffogót nem szeretnek bevállalni, mert a belseje dzsuvás és hazavágja a kádat. Alaposan le kell zárni a végeit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
zolee5016
őstag
válasz Micsurin #117391 üzenetére
Hm meggondolandó...
volt egy másik elképzelésem is E jel még van is csak tanusítvány nincsMeg nem is ehhez a motorhoz valók ezek a dobok
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
nagyúr
Masnal is ugy volt a rutin oktatas, hogy hatan vagytok egyszerre egy rutin pályára? Az ido nagy resze azzal megy el, hogy a többiekre varok
-
Somatom
veterán
válasz zolee5016 #117394 üzenetére
Ha le tudod szerelni, akkor vidd el polírozóhoz! Az a max., amit abból a karcosból ki tudsz hozni. Ha nem tudod/akarod leszerelni, akkor polírgép, rongykorong, paszta. De, nem az a TV shopos autó polírozó, hanem nagy fordulatú, erős gép. Én utóljára 230 -as flexbe fogtam be a rongykorongot. Kesztyű kötelező, plexis arcvédő ajánlott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
JDMKid
tag
válasz rayoliviero #117383 üzenetére
A fuchs szerintem egy jó olaj. A 7100-ról váltottam rá, meleg motornál érezhetőbben könnyebb egyesből üresbe tenni a váltót álló helyzetben, még a csereperiódus vége felé is. A 7100-nál volt egy pont, amikortól nem volt már oylan jó, a fuchs végig tartja magát.
[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
zolee5016
őstag
Köszönöm mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest