-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #117099 üzenetére
Az a baj, hogy talán ezekből az egymilliós keretben gondolkodókból van a legtöbb - jó vételt jelentő motor meg alig.
-
MCs88
aktív tag
válasz tboy93 #117083 üzenetére
Mert mint tudjuk az összes ember fejformajának megfelelő az a 4-5 fajta sisak forma Elolvastad egyáltalán vagy csak reflexből írtál valamit?
Csak, hogy értsd a problémát 40 perc után kezdett el nyomni a homlokomnál a sisak, erre nem hiszem, hogy van módszer ami előhozza a bolti próbánál.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117100 üzenetére
Barmihez kaphatsz sztm fofekhenger felujito keszletet, utangyartott biztos van brembohoz, ha mar tul regi a tipus, es a brembo nem gyartana hozza.
Amugy lecserelheted nissinre, csak a dugattyuatmero ugyanaz legyen. Maga a brembo marka amugy sem jelent semmit, annak is vannak alsopolcos uszonyergei, kb a legolcsobb megoldas. Attol, hogy az van rairva, hogy brembo...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117103 üzenetére
Csak hülyén nézne ki, hogy nem azonos márka lent meg fent de ez csak az én hülyeségem.
Van de rendelős nem polcról leadós cucc, plusz a fékkar tengelye teljesen át lett ütve a meneten mint egy csap vagy ék meg sem lehet mozdítani még hűtés/melegítéssel se. Mire kiszabadítom szerintem eltöröm a felfogatását lent vagy fent.
Köszi akkor veszek egy bontott Nissint(CBF500) meg egy felújítót hozzá biztos ami biztos. Radiális lenne a legjobb legtetszetősebb de most nem akarok arra annyit kiadni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117104 üzenetére
Tobb motoron gyarilag nem azonos a fofekhenger es a munkahenger gyartoja.
Egy sima fekkart is vehetsz, kulon, ha oem borsos aru, akkor utangyartott ehhez van, gyakori tipus.Radialis fofekhenger ilyen munkahenger eseteben penzkidobas velemenyem szerint. Elobb vennek ra 320as tarcsat es egy nem uszo munkahengert, mint radialis fofekhengert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117105 üzenetére
Ha a kard kivágom, akkor még mindig ki kell berheljem a csavart. Ha félbe is vágom a felső része kijön szerintem aránylag könnyen ellenben az alsó része az ahol a menet van amin egyszerűen átütötték a csavart mint egy szöget, félek mire kijön elreped az anyag. Ezért agyalok a cserén, eleve a VICMA gyárt állíthat karokat amik nem Aliexpressesnek néznek ki erősen agyalok azokon is + akkor felújító készlet mert erősen ropog és mintha enyhén szorulna. Egyszerűbb lenne az egészet lecserélni. (A régebbi Nissin <97 és 2005< meg ugyanaz könnyebb hozzá karokat is venni és felújítót)
Van tipp esetleg milyen típusnak a tárcsáit és nyergeit kéne célba venni? Valamit amihez aránylag könnyű lenne adaptert gyártani gondolom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117106 üzenetére
Legjobb embert kerdezed a hasznalt alkatreszek gondos osszevalogatasarol :D
nem pontosan tudom, milyen a felnid, 97 tol volt felnivaltas? Ranezesre rc36 1 gen tarcsa megy ra, ami baj, mert ilyen felfogatassal 320 as nem hiszem hogy van. Ha meg vmi 2. generacios rc36 hoz hasonlo lenne, azzal tobbre mennenk, mert az mar cbr felni.
Lehet felnit is kell cserelni, ha tarcsaatmerot akarsz valtoztatni, es a masik munkahengerhez fofekhenger atmerot megint valtoztatnod kell.
Vmi ilyesmi megoldas tetszene nekem egy oldali tarcsa eseten:
Ez kb cagiva mito felni, es mito nyereg. Kisebb osszeget rakok ra, hogy grimeca a felni, ugyanazzal a merettel.
Vagy tzr 125 4DL nyereg es tarcsa, talan felni ugyanugy egyezik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #117094 üzenetére
A tiéd? Miért válsz meg tőle?
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #117097 üzenetére
Most beszéltem egy R1 tulajjal, 40000 km-es, szervizkönyves, tényleg nagyon szép állapotú motor. Gondoltam elmegyek megnézni, de azt mondja, hogy alatta 178 a végsebessége a motornak. Azzal indokolja, hogy 130 kg a testsúlya. Ott valami nem frankó akkor sem, attól még 178-tól többet kellene mennie. A 2010-es R1 ment alatta 300-at, azt mondta.
Te mit gondolsz erről? -
etnies
senior tag
válasz rayoliviero #117109 üzenetére
Az én hetven lovas DL650-em oldaldobozokkal és utassal tudott 170-et.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117109 üzenetére
Hahaha, ez nagyon jo. :D
Az olyan 60-70 loeros r1.
Azert ott nem kicsi baj van valamivel.Mondjuk megkerdeztem volna a tulajtol, hogy ha felulsz moge, akkor mar csak 120 lesz a vege?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #117109 üzenetére
Nem mérföldben mér az az óra?
@persu: Felni váltásról nem tudok 97-ben lett lecserélve az első fék a PC26 még Nissin nyereggel is volt szerelve de a tárcsa és a felniben nem látok eltérést reggel nézek cikk számokat. Nem feltétlenül bontottra gondoltam tárcsából kapásból akkor új.
1. gen RC36 felnire emlékeztet teljes mértékig. Azt kéne tudni a felni belemenne e, az RC36 2. gen-é mivel télen úgy is menne színterezésre a felni akkor már mehetne egy bontott felni. Viszont akkor saccra kell egy gumi is, mert 120/70-et írnak a VFR-nek nekem meg 110/70 van fent eleve a gyári 110/80 helyett is.
Egyébként mókás, fékkarért büntetnek itthon de egészen biztos vagyok benne marhára nem tűnne fel a gyalog galoppoknak az útszélén, hogy mi is van elől odalent.
Vége a félévnek azt hiszem megyek bontózni... meszelem az SM projektet és még jobban neki állok a CB-nek. A féket jó lenne kicsit upgradelni mert nyúlós, a nagyon hard megoldás az a CBR villa azt viszont tudom, hogy valamelyik 199x-es évjárat villái jók a CB-be a felni változtatása nélkül is gondolom akkor ott adva lenne a fék is. Mindjárt átnyálazom az angol csoportot erről mit is írtak a rutinos pályázós tagok.Ez a 660-as ismerős, ilyent ajánlottál anno csak pont nem volt érkezésem és zsetonom megnézni. Nem gondoltam volna, hogy radiális első nyerge van.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #117111 üzenetére
De legalább mondta magától, így megspóroltam egy utat.
-
runner 125
nagyúr
válasz rayoliviero #117109 üzenetére
Hívd fel a figyelmét, h a váltó nem 3 fokozatú... Ezek szerint ha bárki viszi a csaját egy "jó" gépen, akkor a 180-200 lovas superbike-ok 180-at mennek végre?
Nyilvánvalóan más a baj. Egy 180 lovas motor alig érzi meg a 2 személyt (a 130kg-t kb semennyire..). Nem mondom h nem érezni, de max milliszekundumkról beszélhetünk.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117112 üzenetére
A 2. gen rc36 viffer kereke ugyanaz, mint a cbr.
Azert nem fogsz ra talalni 320 ast, ujat, mert a felfogatasa teljesen mas az 1 gennek. Viszont cbr felnihez joval nagyobb az esely ilyet talalni.Cbr felni duplatarcsas, azt nem raknam bele, mert elegge megnoveli a rugozatlan tomeget, az elso villaval egyutt, mar nem csekely sulygyarapodas lenne.
akkor mar vmi 2T 125 felnit raknek oda, az egytarcsas. Ez a 110/70 es meret pl rs125, mito125, tzr125 felni meret. Azokon is jobb oldalt van a tarcsa, 320 as gyarilag. Raadasul ugyanaz a tarcsa, mint a nagymotorokon.Az szr nek semmilye nem radialis, 90es evek tipusa, akkor meg utcan azt se tudtak, mi az. De jo a feke, es forditott villaja van. Azert linkeltem, mert ezt a feknyerget ezzel a tarcsaval meg lehet valositani kis penzbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rayoliviero
veterán
válasz runner 125 #117114 üzenetére
Na igen, elég vicces.
A szervizkönyvet nem találja, kíváncsi leszek, hogy meglesz-e. Pont most tűnt el. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117116 üzenetére
Nezd meg mit szopnak az angolok fiatalabb motorokkal. Az r1 itt is harmatgyenge.
Persze meglett a hiba, a mapszenzor csove volt elrepedve, de a tul nagy szelephezag 2 felekepp tud keletkezni. Vagy korom rakodik a szelepre olajzabalas miatt, vagy a veztengely ment feljebb az alu csapagyban. Es inkabb az utobbi jellemzo.
A gsxr rel is van baj. Az a mondat, ami az olasz motorokrol szol, pedig erdekes :D
Erdemes vegignezni az osszes bbb-t.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #117117 üzenetére
Fasza...
Az miért lehet, hogy az összes GSX-R 1000 k4-hez más teljesítmény van írva? 158, 160, 163,175 LE stb. Ennek nem egyformának kellene lennie? -
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #117118 üzenetére
A hirdetésekben?
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117118 üzenetére
Nem kell egyformanak lennie, nincs ket ugyanolyan motor. a szoras teljesitmenyben, emlekeim szerint +5 -5% lehet. Azaz a ket vege kozott 10% kulonbseg is lehet.
Forgalmiban van ugyanannyi, amivel homologizaltak a tipust, de ritkan szokott annyi lenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117122 üzenetére
Ha hirdetesekben nem egyforma, akkor nem tudjak elolvasni mi van a forgalmiban.
De fekpadon eleg nagy kulonbsegek vannak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #117122 üzenetére
Szerintem sokan nem tudják pontosan csak kb saccra írják be. Ezzel ne nagyon törődj.
Mennyi ideig motoroztál a gixxerrel, hogy most egy ezresre vágysz?[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
etnies
senior tag
válasz z123456789 #117124 üzenetére
Meg ne vedd! Megkeresem az enyémet és elküldöm. Holnap után megnézem, most 2X14 órát dolgozom.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117115 üzenetére
Köszi
Átnyálazom a témát ha lesz konkrét ötlet visszatérek rá.más:
Mai Dodor videót érdemes megnézni most nagyon igaza volt szerintem..., a végén még fel is röhögtem a "b*sztatod mert 100-as táblánál 130-cal megy te meg b+ megfordulsz a dupla záróvonalon." ez annyira életszerű hazai példa volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117133 üzenetére
Kovetkezo 1.3 as legyen, mert ez is vekonka lesz 2 honap utan :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #117134 üzenetére
Csak nem.
Annyi hibát észleltem, hogy a hátsó fék kicsit nyikorog, ha fékezek. A betét pedig nem kopott.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
no, tisztelt publikum
lerohadtam, és egyelőre nem tudom miért. ami történt: piros után elindultam, megállóba beálló buszt kikerültem, majd azt látom villog az olajnyomás, FI világít, erő megy el, majd nyekk, kuplunggal szélre ki. időközben még egyszer a fordulatszámmérő felfutott, majd vissza, mint amikor hosszabb idő után kap feszültséget először. gyújtás nincs, semmi sem működik. mivel 2km volt csak hátra, így hazatoltam
most megnéztem minden biztosítékot, nem ment ki egy se. megnéztem a feszszabot, látszólag nincs hibája. rámértem az aksira, na az érdekes, mert 150 voltot mutat azért ennyi, mert 1000-re állítva mért ennyit a multiméter, előtte mindnél 1-et írt csak.
mázlim van, és megúszom vajon egy aksi cserével? -
Geresics
addikt
Azért a 150V elég érdekes!
Kivetted az akkut, és úgy mértél rá, vagy a motorban hagytad bekötve? Mivel mérted? Rendes multiméterrel, vagy valami kütyüvel? Egyenáramra, vagy váltóáramra volt rakva a mérő? (Bocsi a fura kérdésekért, de nem igazán látok magam előtt olyan élethelyzetet, hogy a 12V-nak 150-nek kellene lennie, pláne nem azt, hogy ezt egy akku okozhatná!)A menet közbeni jelenséget 2 esetben tapasztaltam már. Egyiknél a gyújtáskapcsoló alján a forrasztás repedt meg, de a kontakt eleinte csak időnként szűnt meg, másiknál a kijelző elektronikája végleg felmondta a szolgálatot (de azért én még elmentem Svájcba meg vissza, csak nem volt kijelzőm meg indexem )
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xaels
félisten
Amerikai motor vizsgáztatásával, átíratásával van valakinek tapasztalata?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
veterán
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #117141 üzenetére
At lehet, De!
Xaels:
Borzalmasan korulmenyes. Illetve nagyon magasak a koltsegek.
Union belulrol erkezo jarmuvek eseten egyszerusitett eljaras van. Persze ez a behozatali osrszagtol is fugg milyen dokumentumokkal kell rendelkezni.
Mas az Olaszoktol, a Nemetektol, Az Osztakoktol.
Par alkalommal vegig csinaltam, es az egyszerusitett is igen sok utanajarassal jar elsore.
Egy Uninon kivuli behozatalnal mindent elore informalj le, ha egy papir vagy adat nem stimmel irdatlan szivas, es megreked a bohozatali folyamat. Ott fogsz allni es nem tehetsz semmit. -
Xaels
félisten
válasz csongi #117142 üzenetére
A motoron októberig van érvényes műszaki. Ebben az esetben az eredetvizsgán meg a gyári "E" betűk hiányán nem lesz fennakadás? A mostani tulaj Lengyelo.-ban vette.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz Xaels #117143 üzenetére
..csak halkan jegyezném meg, h az amerikai vízkáros, hurrikán által arrébb rakott, jégvert import gépek nagyon nagy arányban észak európai országokba szoktak "érkezni". Előszeretettel businesselnek a lengyelek, lettek, litvánok, észtek ilyen gépekkel - mert liciten ezeket éri meg megvenni.
Pár éve én majdnem megvettem egy usa import IS350-et egy lengyel tagtól, már az utat szerveztem amikor nagy nehezen küldött alvázszámot és a google kihozta a licitoldalt, a totálisan jégvert képekkel együtt... Tehát, légy óvatos az amerikai motorral. A legnehezebben bizonyítható az előélete, a legnagyobb kockázat olyanba beleugrani."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #117144 üzenetére
Ezt is jó tudni, köszönöm. Megpróbálom az eladótól elkérni akkor az adatokat. Messze kéne menni a motort megnézni, holnap meg a másik megy állapotfelmérésre de akartam B tervet is ha az túl bajosnak bizonyulna. Ez lenne a B terv.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz HarleyCustom #117141 üzenetére
Nem éppen. Van olyan kocsi/motor, ami ott forgalomba helyezett és jobb a környezetvédelmi besorolású. E miatt lehet az Euban nix a rendszerben. Vagy nincs CE papírja. Tavaly ősszel vett ismerős egy melltartó Trophy 1200 motort. Amerikában került forgalomba, majd Lengyelországba került át, majd ide. Februárban ment volna átíratni/műszakira, az első kört elbukta. Nem volt CE papírja, miközben ugye Lengyelbe forgalomba volt már. Második menetre, egy Kaposvári ember, aki mindenhez IS ért, elintezte a papírokat.
Szóval a lényeg,legyen egy olyan ember aki keni vágja ezeket a dolgokat. Lehet simán megy minden,de előfordulhat, hogy valami hiányzik és rohangálni kell, ami idő/pénz.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
Ha ennyire hirtelen ment el a fesz, es neha-neha visszajott, akkor az jo esellyel az akkunak a saruja tort el, bent az akkuban. Sztm sima akkucsere.
Mosquito34
Marmint CoC papir?
Az nem lesz olyan motornak, ami nem felel meg az eu normaknak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #117147 üzenetére
Ismerős CE papírt írt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
Mióta az eladó kötelessége megcsináltatni az eredetiség vizsgálatot és úgy árulni? Csávó lealkudott, mondjuk faterral sebaj vigye... nincs nála lé. Másnap jött megírtuk az adásvételit, motor itt áll... majd pénteken jönnek érte addigra szerez sisakot. Gyerekének venné de még jogsija sincs a vevő meg vagy 20 éve nem ült motoron.
Még az új Oxford ponyvát is vitte volna mondván úgy is használt.
Aztán reggel benyögi telefonon nem tudja átíratni, nem csináltatunk neki eredetiség vizsgálatot. Azé a kávé majdnem kiesett a kezemből...mod.: 5 érdeklődő volt, szerintem a legproblémásabb volt a leggyorsabb.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #117149 üzenetére
Hát. Ez ha jól tudom törvényileg pedig így van megfogalmazva. Neked kell biztosítani, hogy "eredeti". Persze ezt szokták lealkudni a vételárból. De volt erről itt téma. Jól ki is lett vesézve. Vannak itt olyanok, akik anélkül meg sem veszik a gépet.
Elég sok érv/ellenérv született.
Kezdjük![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen