-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116549 üzenetére
Köszi, ezt így értem. De akkor pontosan mitől paralleltwin a paralleltwin? Nem az lenne a lényeg, hogy eltérő ütemet végeznek de egyszerre mozognak a dugók? Na ez csak 360 fokosnál teljesül de a CB többek közt és több Enfieldnél is látok 180 fokos ékelést parallelnek nevezve. Most akkor mi van? Mikor sima sor2 és mikor parallel?
@tboy93: Nincs mit, azért vedd figyelembe, hogy a legfiatalabb CB is lassan 20 éves. (~16) Engedd el az évjáratot és állapotot keress. Vagy CBF, ugyan az a blokk csak eltérő karbival és körítéssel. Modell frissítés keretében anno kapott ABS-eszt is.
Alapvetően eléggé(nagyon) megbízható gépek amíg nem szarják le őket teljes mértékig, nem véletlenül szerepelnek az ajánlott A2-es motorok között újra meg újra folytott motorként.Face csoportban többen szeretnének lassan váltani, nagyon szép vasak is várják az új tulajt érdemes körül nézned. Főleg mivel a legtöbb eladni akarná, nem hirdetgetni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #116551 üzenetére
simán lehet, hogy rosszul tévedek, de az én kis buksimban a paralel (mint párhuzamos) arra utal, hogy a 2 dugattyú párhuzamosan megy (persu ábra 360), a sima sor2 a 180-as, amikor pedig próbálják a V2-t utánozni, akkor 270 fokos elékelést használnak
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #116552 üzenetére
Igen, nekem meg haveromnak is akivel feljött a téma ez él a fejünkben. Nem értjük miért hivatkoznak a CB-re mint paralleltwinre. Elékelés alapján nem az, mint ahogy a 270°-os Enfieldek sem. Mod.: Mégis ott is több típusnál látni a paralleltwin megnevezést holott nem egyformán érik el a dugók ugyanazon holtpontjaikat.
Ezért kérdeztem persut hátha tud még valamit ami szükséges feltétele a megnevezésnek. Szőrözés a témában igazából, csak érdekelne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #116543 üzenetére
FB-n egy tök általános túraendurós topikban admin vagyok, ahol kb. az egyetlen felvételi kritérium, hogy legyen rendszámos túraenduród, és állandóan jönnek a jelentkezők, hogy nincs nekik, de szeretnének, és gondolták itt majd jól kiokosodnak. Már annyiszor írtam meg, hogy már le van mentve, és csak bemásolom mindig ezt:
"akik infó-gyűjtés miatt csatlakoznának, nekik mindig azt szoktam mondani, hogy az a baj az ilyen "általános" csoportokban, hogy csak előítéleteket fogsz kapni, nem valós válaszokat. Ha megkérdezed bármely csoportban, hogy milyen az Aprilia, akkor jön a szarolasz, pénztemető, stb. Ha a KTM-et kérdezed, akkor KellTolniMegint válaszok jönnek úgy, hogy életükben nem volt ilyen motorjuk. Ez sajnos tapasztalat. (Aprilia Pegasom volt, most pedig KTM1190-em van). Épp ezért felesleges is feltenni akár ebben, akár más motoros csoportban ilyen kérdést.
Ha valós infókra vágysz, akkor irány egy márka-csoport! Ott kell kérdezni, mert ott valós tapasztalatok alapján fogsz véleményt olvasni! Igaz, ilyen helyeken egy kicsit mindenki szeret szépet mondani, de ha sokat visszaolvasol, akkor megtalálod mindig a típushibákat!"
Viszont újra és újra tök jó látni, hogy ez a fórum nem úgy működik, mint egy átlagos facebook csoport! És ez nem csak Micsurinnak, hanem a fórum legtöbb lakójának szól!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz Geresics #116552 üzenetére
Nem tudom, hogy utánzás akar e lenni a 270 fokos elékelés, vagy egy technikai előre lépés ami a kiegyenlítő rendszerek fejlődésével elérhetővé tette ezt a szög eltolást?
A 360-as még a mai napig is jelen van, myroad 700 blokkja.
A 180-as nem tudom alkalmazzák e a mai vasakban? -
Baboss94
újonc
válasz Micsurin #116535 üzenetére
En egy kicsiket tobbet vartam. Nem volt rossz, de nekem meg minden uj! Talan az emberben is csalodtam egy piciket. Mintha annyira mar nem is erdekelne..Menj palyaoktatasra, csak utcan ne csinald ugyan azt Ha gondolod ingyen elmondom es megmutatom, hogy mire gondolt Dodor. Aztan meg elkoltjuk benzinre es fagyira azt a penzt !
-
#31733248
törölt tag
válasz z123456789 #116557 üzenetére
Segítőkészségnek hívják jobb helyeken. Ugyanúgy pozitív tulajdonsága srácnak, mint az oltási képessége.
-
csongi
veterán
600 diversionrol van valakinek tapasztalata?
2000-2003 közötti évjárat. Tényleg annyira suta vagy tunya mint, ahogy azt sokszor hallani? -
zolee5016
őstag
válasz dellfanboy #116562 üzenetére
miért is????
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #116561 üzenetére
Az xj ről van szó gondolom ....N? S ?
600 N szélvédelem nehezen kategorizálható...szinte 0 de ha kisebb plexi van is a körlámpa felett akkor is inkább gyenge mint jó (ez az én 197 cm magasságomhoz mértem írom)
600S Ha kisplexis a helyzet ugyanaz,de a naggyal, ami nekem is van az S-en az már jó nem kap fejbe még engem sem.Az általad írt évjárat a széria vége..ezekbe beletettek minden addigi fejlesztést amit lehetett...dupla első tárcsafék,mod ,féknyergek kiforrottabb karbi,mod első spoli,kicsit felhasználóbarátabb hangolás,és a kb 20-pár éves blokkalap talán ezekbe biztosabb,tartósabb. Nem mondom mindegyik hibátlan,biztos nem az de én szerintem kifogtam a kánaánt vele.Nehéz testes motor,230kg nem könnyű,de már alacsony sebességnél is stabil irányítható.ehhez jön a58 paci.elég ,bár a párommal ketten cca. 150kg nál már érzi az emelkedőket....fogyasztás 4-6 l.Sokan tanulómotornak ajánlják ,szerintem meg levezető vagy nem rohanós motor inkább.Ha 120-140 elég akkor ez kell ,ha ez kevés akkor nem kell ebben a típusban gondolkozni,más kell.Azt mondanám alkatrészügyben motorban ez a típus olyan mint az autósvilág Opelje....tényleg minden van hozzá, ha kell
Már 2 van nálam hha van kérdésed még és tudok felelek.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
pakfong
tag
válasz zolee5016 #116563 üzenetére
Ízlés, és ki mihez van szokva. Ezen kár vitázni.
Egy 600-as sportmotor 120 lovához képest valóban gyengének tűnhet ez a 60 paci, de közútra bőven elég.
Nekem se tetszik, kissé bután néz ki, de vmit vmiért. Viszont az újabb diversion már egész jól néz ki.
Igazából nekem is vmi túragép kéne a naked helyett, de vhogy nem visz rá a lélek.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
zolee5016
őstag
válasz pakfong #116565 üzenetére
Én se vitázni akarok..dehogy....csak ez a válasz olyan beállítás volt mintha a legalja lenne a motorozásnak egy öregecske Xj birtoklása....
Viszont tényleg nem egy seggrakéta.Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz zolee5016 #116564 üzenetére
Ez számomra egy érdekes motor. Amolyan igás ló. Agyon variálva nincs, de valahogy mégis tetszik
Leginkább a nehezen kanyarodik, meg suta az eleje, és ehhez hasonló vélemények amiknek próbálok utána járni, hogy mire alapozzák, vagy melyik motorhoz képest nézik?
Én is a sorozat végét nézem.
Vannak vélemények, hogy puha az első teleszkóp, bólint az eleje.
A nagyobb villaszög az egyenesfutásba stabilabb, és a kormányszitálásra sem hajlamos kialakítás.
Egy 170cm embernek pont jók a méretei. Egy 500 robogó súlya sem kicsi. Igaz ott lejjebb van a súlypont. De egy robogóhoz képest gondolom csak jobb, kanyarodásban, úttartásban, kényelemben?
A 120-as tempó bőven elegendő. Itt már a B oldal forog . Ez az erő elegendő a tatás motorozáshoz, és a hosszútávú utakra szerintem.
Alkatrész szempontjából meg tényleg van hozzá minden. Egy kis szerencsével, és odafigyeléssel, hosszútávon is alacsony költségekkel el lehet lenni vele.
És ahogy nézem ezen a pontnál már nem esik lejjebb az áruk, csak ha ridegtartásba és mostohán voltak kezelve.
Gondolom, egy kezdő, újrakezdőnek túl a 40. életkoron megfelelhet egy robogó helyett, bejárni vele kelet Európa zegzugait? -
zolee5016
őstag
Az utolsó mondatod akár én magam is irhattam volna😁 Pont levezetőnek szántam magamnak...Milyen messze vagy Budaörstől? Gyere el próbáld ki.
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #116572 üzenetére
600 ert mar vfr750 rc36/2 is van, az is nehez, 98lo, felig-meddig esetlen, mai szemmel rossz fekekkel, puha futomuvel, utlegeleshez nem hatekony hutessel, de legalabb vizes. Es crossplane hangja van, ami a legfontosabb minden jellemzoje felett.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #116573 üzenetére
Ez így van. A 600k elég határszám.Kevesebbért nemigen van jobb,kicsit többért meg van modernebb,erősebb és van választék is jobban
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#49155328
törölt tag
Sziasztok!
Ez hány lóerős lehet, senki se tudja.
-
Xaels
félisten
Tankon horpadást kb. mennyiért tudnak kihúzni nem tudjátok? Esetleg Pesten szakembert nem tudtok?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
#49155328
törölt tag
válasz dellfanboy #116578 üzenetére
Ezt veszem a gyereknek, viszonyítás képen hány ló van benne azért nem árt tudni.
-
rayoliviero
veterán
Az olasz láncolaj, amit annyira ajánlottak ráverődött a motorom blokkjára, vázra, kerékre. Minden olajos... Gőzborotva le sem hozza. Mivel szoktátok az ilyet tisztítani?
A gagyi Repsol spray-vel ilyen nem volt.
-
zolee5016
őstag
válasz rayoliviero #116582 üzenetére
Brigeciol D3 ,.........a2000 nem jó
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
-Mosquito-
őstag
válasz rayoliviero #116582 üzenetére
Olasz láncolaj az melyik?
"A gagyi Repsol spray-vel ilyen nem volt."
A sárgával? Azt én elajándékoztam,vacak!
Amúgy petróleum.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
rayoliviero
veterán
válasz -Mosquito- #116585 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz Baboss94 #116556 üzenetére
Lehet róla szó nyáron! Pályán hosszabb ideje agyalok kakucsra mindenképpen többször de Euroringre is szeretnék kinézni majd nyáron, utóbbin nem tudom harapnak e ha nem D gyűrűs a bukó. Azt leszámítva minden adott. De előbb a vizsgaidőszakom teljen le addig a motor is leginkább állni fog. Főleg most, hogy bohóc félév után szóba kerültek a live vizsgák.
A végén még jön jövőre egy CB600F is ha passzív lesz és meló...rayoliviero MOL, arany flakonost próbáld ki, nagyon jó cucc és aránylag olcsó is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #116588 üzenetére
Reggel is láttam a kúton. Nem szüntették meg elvileg direkt kérdeztem. [link] még itt is listázzák.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #116591 üzenetére
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz rayoliviero #116586 üzenetére
Jah' ilyan xart nem kéne használni. Valvoline egy fokkal jobb. Nálam jó a net, MOL lánc spray: [link] , [link] , [link] ,
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
rayoliviero
veterán
válasz -Mosquito- #116594 üzenetére
Ezt az olaszt agyon dícsérte, akitől vettem. Gondoltam veszek egy flakonnal. Motorok és kiegeszítő behozatalával foglalkozik. De kár volt. A Valvoline-t szidta, de abból azért vettem, mert az ismertebb márka.
Micsurin: Kösz, akkor rendeltetek, ha nem lenne. Legalább nem nekem kell netes rendeléssel foglalkozni.
-
Geresics
addikt
válasz Baboss94 #116597 üzenetére
Mi holnap megyünk Kakucsra, igaz nem nyílt nap, hanem a Drivex intenzív tréningje, amit anno a Pegaso-val már megcsináltam, de a 1190-el is mindenképp meg akartam csinálni, mert annyira más. Ha akartok járni pályázni, akkor nagyon javaslom ezt az oktatást, mert bár nem a pályázásról szól, hanem a kanyarodás-technikákról, ívváltoztatásról, stb-stb, minden olyanról, ami a közúton is jól jön, mégis rengeteget lehet belőle tanulni! Konkrétan ennek köszönhetem azt, hogy a TB24-en kanyarokban tudtam előzni a nálam gyorsabb motorral induló versenyzőket!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz csongi #116599 üzenetére
Itt minden infót megtalálsz: drivex.hu
De hogy a kérdésedre is válaszoljak:
Alapszint: 34eFt
Gyakorló és utastréning: 21eFt, utassal 26eFt
Intenzívszint: 34eFt
Haladószint: 34eFt (nagy tempós kikerülések, csak az mehet, aki az alapszinten jól teljesített)
Túrák: helyszínfüggő asszmeMi még szezon előtt a meghirdetett akciós keretek között jelentkeztünk, amikor -10% volt mindenre.
Az alapról hétfőn jön ki egy videóm, az intenzívről meg kb. 2 hét, de én is fizettem érte minden egyes alkalommal, és (sajna) semmilyen anyagi érdekem nem fűződik hozzájuk, viszont azért ajánlom mindig őket, mert rohadt jól fel van építve az egész - ugye ez a BMW huszonX éve csiszolt oktatása (nem csak BMW-seknek)!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Netflix
- Formula-1
- Windows 11
- Windows 10
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...