-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz Geresics #117949 üzenetére
"Mondom ezt úgy, hogy egy irracionálisan erős motort vettem, de én nem is járok vele dolgozni..."
És a videó a karantén alatt? Most lebuktálRégi jó barátom azaz lehet kicsit mentoromnak is nevezni 2 éve vett 650es V-stormot. Azt kell róla tudni, hogy 60 éves, Szabadkán ahol született neki volt az első japán motorja 82-ben, majd Dominátorok.... minden. Egyszóval motoron született és éli az életét. Anyával legurulnak tengerre gond nélkül. Évi 10e keny és élvezi.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Geresics
addikt
válasz djeperto #117951 üzenetére
Ezek szerint van, aki nézi a videóimat?
Amúgy én nem munkába járok vele, hanem el kellett menni vidékre, és úgy döntöttem autó helyett motorral megyek
A munkába járás nekem 4km, arra pedig be sem indítomA DL pedig egy piszok jó motor, nekem nem is az erejével volt bajom, hanem a japán sterilségével. Bármely olasz, vagy épp KTM motor több élményt ad. A GS-ből egyébként szintén hiányzik az ilyen jellegű élet, az csak simán zseniális motor. Tuti nekem is lesz egyszer, majd kb. 10 év múlva, mikor már bölcs középkorú, és megfontolt ember leszek
(#117950) Francesco77
Done!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #117828 üzenetére
Igen, én is hallottam a másik motorosról hasonlókat hallottam.
Szerintem piszok jó motoros, és term meg van a maga stílusa, de biztos vagyok benne hogy tudna újat mondani. Szerintem nem lehet egy közúti motorozást leoktatni pályán, hiába bérelné ki. Nincsenek meg azok a zavaró, változó körülmények mint közúton, szvsz ez ponthogy előny hogy végre egy oktatás ami közúton zajlik. Azzal egyetértek hogy drága.
Főleg így hogy már szétszedte. Csak kíváncsi voltam mi az oka annak hogy ennyire ellene vagy."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #117953 üzenetére
"Szerintem piszok jó motoros, és term meg van a maga stílusa, de biztos vagyok benne hogy tudna újat mondani."
Ezt sosem vitattam.
A stílusa nyíltan beismerten Howard Stern ihlette stílus, ami egyébként is nagyon közel áll a valós stílusához. Nekem ezzel nincs is bajom, ez egy tudatos üzleti döntés, ami nagyon be is jött neki. A bajom inkább a kommentszekcióban folytatott tevékenységével van (tudom, az internet 1. szabálya, hogy sose olvass kommentet!).
Csak, hogy egy saját példát emlegessek fel: amikor azt mondta(nem emlékszem pontosan), hogy már tök régen offroadozott, de a Tenere 700 olyan jó terepen, mint egy EXC450, és én azt mertem mondani, hogy "akkor tényleg jó régen lehetett már, mert a két motor tök más kategória", akkor elkezdett mindenféle képeket küldeni, ahol ugratgat mindenféle krosszmotorral pályán, és hogy a kezét a seggébe dugva, hátrafelé ülve a motoron is jobb motoros nálam, mert megnézte a szar videóimat, és kihív versenyre bármikor bárhol bármivel, és ő hoz még motort is hozzá (de majd jól besz@rok, amikor meglátom milyen papírt kell aláírni - megjegyzem írtam már alá nem egyszer). Mondtam neki OKÉ, de ne menjünk túl kemény pályára, hanem pl. a Ligeti krosszpályára, mert azt még én is túlélem a magam szerény tudásával, akkor meg leoltott, hogy mit képzelek én, hogy majd ő úgy ugrik, ahogy én fütyülök. Mondom, oké, menjünk ahova ő akarja. Nyilván azóta is megyünk... Még párszor kijelentette, hogy ő mennyivel jobb motoros (amit én is végig mondtam, mert ehhez nem férhet kétség).
Szóval számomra az ilyen pitiáner megnyilvánulásai miatt visszataszító maga az ember. Nem a videói, nem a motoros tudása, nem az üzleti sikere, mert azokat aki nem ismeri el, az valamit rosszul néz szerintem. De emberként a legócskább politikus is többet ér az én szememben.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#33187072
törölt tag
válasz V.Stryker #117944 üzenetére
Szia!
Nekem volt – igaz az 1. szériás – DL650-esem 6 évig és nagyon szerettem. Szerintem a V-Strom a mai napig az egyik legjobb ár/érték arányú motor a kategóriájában akár újonnan, akár használtan. Nyilván vannak nála erősebb, jobb gépek, de nekem soha nem volt gondom az erejével. Nem volt olyan közlekedési szituáció, amire ne lett volna elég a 67 LE. Használtam egyedül és két személlyel, bejártam vele Magyarországot és fél Európát hiba nélkül. Biztos kompromisszum egy ezreshez képest, de ki lehet bírni. Nincsenek különösebb típushibái, tudok olyan gépről, ami túlvan a 250 ezer km-en és köszöni, jól érzi magát.
A GS más ligában játszik: kategóriájában az egyik legjobb futóművel (a másik a KTM), 40 éve reszelgetik a németek. Sokan utálják, sokan istenítik, szerintem egy piszok jó motor, de ha más logó lenne rajta, akkor is ezt mondanám. Most én is GSA-t keresek, de ahogy Geresics írta, inkább a 2010-2012-es évjáratokból szeretnék választani. Sajnos itthon nagyítóval kell keresni, ami megfelelő állapotú és tény, hogy használtan is baromi drágák.
Volt amúgy Varaderom is, de az olyan nehéz volt, mint a sár, igaz, csak lassú menetben éreztem a súlyát, ha megindult, ment, mint a mozdony. Két személyre jobb választásnak tartom a V-Strom-nál (mivel elég magas vagyok, a Varangyon fértem el a legjobban), de elég magasan is van a súlypontja. Szerettem, de ha ma kellene hasonló japánt választani, inkább egy Super Tenere-t vennék. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #117954 üzenetére
Mondjuk én nagyon ritkán olvasok kommentet, (motoros témában meg főleg nem mert nagyon nagy az erdő az emberek feljében) de ez amit leírtál ez valóban gáz.
dellfanboy: Bővebben?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #117949 üzenetére
"és van, aki a helyekbe, ahova eljut a motorral. "
Én nagyjából a harmadik kategóriába tartozok, és szerintem ennek a célcsoportnak a V-Strom 650 tökéletes választás.
De, ha a GS-el hasonlítjuk össze, akkor két dolgot módosítanék az összehasonlításon.
Vagy a 650 V-Strom helyett az ezredeset hasonlítsuk a GS-hez, legalább teljesítményben hasonlóak lesznek, vagy pedig a GS ne az a GS legyen, hanem, ahogy te is írtad, F800. Ha Mackó elfér rajta, akkor olyan nagy baj nem lehet a méreteivel. Az is igaz, hogy abból meg 2 dolog hiányzik, amivel a BMW-t azonosítja az ember. A boxer és a kardán (és a telibever futómű)
De azt már a BMW is belátta, hogy az 1200GS az már inkább csak S(trasse), a G(elande)-t meghagyják az F800, 850-nek.De, aki az 1200GS-t nézte ki magának, ha meggyőzzük őt arról, és magában is elfogadja, hogy a V-Strom jobb neki, akkor is, évek múlva is ott fog motoszkálni a fejében, hogy mi lett volna, ha GS-t vesz.
Ez ellen nem lehet mit tenni, én a Tracer mellett döntöttem, ugyanígy vagyok vele, néha motoszkál a fejemben a mi lett volna, ha érzés. Hiába próbáltam ki a Tracert, a nagy V-Stromot, Africa Twin-t, 1290ADv-t. Szigorúan mindegyiket csak pár km-es nyíltnapon, szóval nem mérvadó egyik próba sem.
A Tracer kicsit kisebb, mint a másik 3, könnyebb, van benne kraft bőségesen, a 3 henger izgalmas kuriózum, szóval az lett a választott. -
#31733248
törölt tag
válasz V.Stryker #117944 üzenetére
Ha ez számít, nemrég teszteltem az új 1250 GS-t, egy szélsőséges ugrással, Honda SH300-ról. Én 191 centi vagyok, jelenleg kereken 100 kiló. A BMW a Honda után városban hihetetlenül túlméretesnek tűnt, egy rakás helyen nem fértem el vele. Nem estek vele jól a szűk fordulók, a tologatásnál érzett súly, a lábamat érő meleg vagy akár az, hogy esőben a robogónál elég a láb védelmére a kötény, a BMW-n viszont esőnadrágot kellett húznom - az út szélén megállva. Szóval munkába járásra nekem (II/A kerületből a Belvárosba) lényegesen jobban bejött a robogó, teljesen más világ. A BMW-t ugyanakkor 2 nap alatt teljesen megszoktam, de amikor visszaültem a robesz nyergébe, ismét új lehetőségek nyíltak.
Bár tényleg igaz, hogy amint a BMW gurul, már nem érezni a tömegét, egészében véve mégiscsak nehézkes volt vele az autók közti furakodás. Lehet, hogy fura, vagy érthetetlen lesz, amit mondok, de a nagyobb tömeg dacára kis tempónál emlékezetem szerint a nagy GS jobb volt, mint az új 650-es DL (igaz, messze nem egy időben próbáltam őket). Pedig a DL a lépésben haladáshoz nagyon finoman, kis gázt adagol, így hasonló használatra jobb a motorok jelentős részénél. Viszont a GS ergonómiája nekem (magasított üléssel) tényleg osztályon felüli, de amúgy a DL-é is jó.
Átlagos városi körümények között, ahol a GS méretei nem jelentenek problémát, a motorok között tényleg példaértékű a tudása, a futóműve pedig maga az álom, városon kívül pedig maga az álom. Ezzel együtt annyi rosszul karbantartott motor van és a DL 650 is van annyira jó, hogy a helyedben ekkora kerettel inkább a Suzukit venném, azt hiszem. Igaz, nekem arra is felállna.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #117953 üzenetére
"Szerintem nem lehet egy közúti motorozást leoktatni pályán, hiába bérelné ki. Nincsenek meg azok a zavaró, változó körülmények mint közúton"
Ez igaz, de amikor a legtöbben teljesen fogalmatlanul vagy már meglévő hibás beidegződésekkel mennek erre a tréningre, akkor az olyan, mintha a jogsiszerzésnél nem lenne először tanpálya, hanem rögtön forgalomba küldenének ki.Közúton szerintem nehezebb megtanulni az "oda megyek ahova nézek" dolgot, mert egyszerűen nem nagyon engedheted meg magadnak hogy folyamatosan a távolba nézz. Folyton nézni kell hogy van-e kavicsfelhordás, gázolaj, úthiba, akármi. Pályán nem kell nézni hogy mi van közvetlenül a kerék előtt 3-5 méterre, nem jön szembe senki, csak előre kell figyelni és a motorozásodra koncentrálni. Nincsenek zavaró tényezők, nincsenek változó körülmények.
Erre lehet építeni, és erre ráépítve van értelme annak amit mondasz. Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #117898 üzenetére
Bocs, hogy megint felhozom a multkor nem volt idom linkelni.
Csak erdekessegkepp, ami kimaradt a szaksajtobol, mind az olajzas, mind a keverekkepzes oldalarol.The SR50 DITECH uses the Synerject gasoline direct injection (GDI) system developed jointly by the Orbital Corporation and Siemens AG. The system uses a crank-driven air compressor to deliver air to the cylinder head at a pressure of 5 bars (500 kPa; 73 psi), thereby avoiding the use of carburation; the cylinder walls are not wet with gasoline, only with lubricating oil. After the port is closed and the air is compressed by the piston, gasoline is injected by an atomizer like a spray nozzle mixed with and propelled by the highly compressed air, into the main combustion chamber where, after the injection port closes, and the piston is still rising, it is ignited in the compressed main charge of air.
Meet the Euro2 emission standards without catalytic converter.
Lowers oil consumption by 60%, and fuel consumption by 40% over similar reed-valve two-stroke motors.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jacis
nagyúr
Srácok, tudtok abban segíteni hogy milyen USB töltőt érdemes a motorral felszerelni telefontöltéshez?
Válaszokat előre is köszi.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Geresics
addikt
válasz jacis #117967 üzenetére
Mindenképp olyat célszerű (természetesen azon túl, hogy IP védett), amit áramtalanítani tudsz, ugyanis a DC-DC (12->5V) átalakítás is fogyaszt (veszteséggel jár), akkor is, ha nem dugsz be fogyasztót. Nem vészes, de pl. egy teljes lemerülés akár 1-2 héttel korábban megtörténhet. És ez most nem fotelfizika, megtörtént. Utána rögtön levettem az USB-s töltőt, és sima 12V kivezetésest raktam fel (hajókhoz árult, IP védett, stb), amibe olyan "szivargyújtós" átalakítót rakok be, amilyet csak akarok.
Épp a héten rendeltem viszont egy új vezeték nélküli töltőt az S9+-hoz, kíváncsi leszek arra is
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #117971 üzenetére
Én is emiatt raktam korábban a V-Stromra sima 12V-s aljzatot.
Illetve, ha lett volna kedvem bontani egy kicsit a fejidomot, akkor lehetett volna sima töltő is.
Kell keresni egy olyan helyet, ahol csak akkor van áram, ha rajta van a gyújtás.
pl. helyzetjelző izzó kábele, vagy hasonló. -
zgospel
őstag
válasz Geresics #117971 üzenetére
Haverom 1100-as Monsterének is (valószínűleg) az szívta le az akksit 3 hét állás alatt. Be kellett bikázni. Értelemszerűen kapta is a "szarolasz" savat Utána lehúzta róla azt az usb töltőt, azóta nem volt problémája az akksival. Szóval két lehetséges magyarázat van, az egyik hogy az usb töltő szívta le, a másik hogy szarolasz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #117972 üzenetére
Oké, nyilván nem volt akkora meglepetés, inkább csak mértékében.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz Geresics #117971 üzenetére
ha megérkezik, akkor engem érdekelne, hogy a kormányra felfogató része mennyire olcsó műanyag + fel lehet-e rakni egy 1" golyót az aljára ram mount-hoz. 2000 forintot magamtól is megreckíroztam volna már érte, de a 6000 már a kritikus határ ebben a kihívásokkal teli időkben ... szóval ha megérkezik, akkor nyugodtan megemlékezhetsz róla akár kommentben, akár videóban (azt a részt eskü végignézem majd)
#metszéspontok
-
imrufo
tag
válasz jacis #117967 üzenetére
Hali!
Nekem évek óta egy [ilyen] van fent a motoron. Annyi tuning van benne, hogy felrakás előtt hőpisztolyos ragasztóval kinyomtam a belsejét, így nem tud rezonálni. Amúgy szétrázkódott pár hónap alatt. Egy relére van rákötve, így nem szívja az akksit, viszont csak gyújtáson működik. S9+ Waze használat közben feltölt 100%-ra, szóval jó.
-
julius75
aktív tag
válasz pakfong #117980 üzenetére
Galaxy S3 óta mindent telefont csurig töltök (az én hibám, egyszerűen lusta vagyok elalvás után 3-4 óra múlva felkelni kihúzni... ), és soha semmi bajuk sincs.
2-4 évenként cserélem őket, valaki mindig "örökli" a családban, és még további évekig használják.
Vajon mikor fog ez a bődületes butaság kikopni végre...? -
pakfong
tag
válasz julius75 #117981 üzenetére
Androidra AccuBattery app, 80%-nál jelez, így kíméled legjobban az akksit. Nem én találtam ki, nálam sokkal okosabbak mondják, hogy 'sérül' az akksi, ha állandóan púpra van töltve. :) Pl pár éve, amikor Sony z3c-m volt, 90%-nál magától lassította a töltést, azt a +10%-t vagy 1 óra volt, amíg rá tudtad tölteni.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Somatom
veterán
válasz pakfong #117980 üzenetére
Telefont lehet tölteni 100% -ra. Az akkuját nem lenne szabad, de ezt csak akkor tudnád megtenni, ha kiszerelnéd az akkut és úgy töltenéd. Ha a telón keresztül töltöd az akkut, akkor a teló töltésvezérlője leszabályoz. A teló által kiírt 100%, az nem az akku kapacitásának a 100% -a, hanem az üzemi állapot 100% -a. Ugyanígy, ha 0% -ot mutat, az nem az akku mélykisütött állapotát jelenti.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117938 üzenetére
Ez most tök véletlenül volt tipp. Viszont azt nem tudtam h nincs Varadero-n üzemeanyagszint jelzés. Ez durva. így már nem is olyan faxa.
Egyébként meg csomószor leírtam már, h túraenduro kategóriában valszeg GS-t vennék. De nyilván újszerűt, 1-2 éveset.
Az a baj, h a Motorrad tesztjeit néha szoktam olvasni, de olyan szintű a német elfogultság, h érdemi konklúziót nehéz leszűrni sokszor.. Pl. a legutóbbi maxi Adventure tesztben is lepontozták az új Africa 1100-as Adventure-t, az 1250 GS-sel szemben. Pedig a Honda-ból is a full villanyvezérelt futóműves verziót tesztelték. Nah mind1, a lényeg, h talán az az új Africa még érdekes lehet, de gyengének tartom. Azért a boxer 2 hengeres nagyobbat tol.(#117966)
Oké, ez a része világos, befecskendezéssel valszeg tartósabb, mint karbival. Egyébként én egy totál átlagos 4T és 2T blokkot vetettem össze. Tehát nem a kihegyezett motorokat. Akár vetíthetjük az összehasonlítást robogókra is. Egy 2 ütemű karbis soha nem megy el annyit, mint egy 4 ütemű. Itt általában (125-200ccm) azonos a ccm - teljesítmény arány, a 2T-k mégis hamarabb hullanak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #117986 üzenetére
Akkor csinálj úgy, mint geresics, vegyél KTM-t, de alakkor már abból is az 1290 Súper Duke-t. Na, az tol :)
-
imrufo
tag
válasz Horvi #117982 üzenetére
Bocs, nem foglalkoztam a tartóval, mert kb minden motorra máshogy lehet felrakni. Van kormánybilincses változat, meg csavaros rögzítős is. Mondjuk amit linkeltem, ahhoz épp tényleg nincs rögzítő.
Nekem most egy [ilyen] cucc tartó része van kétoldalú ragasztóval felragasztva a villahídra, abban van a töltő. -
prannk
őstag
van egy 2016 ktm sxf 450 es motor. Megnyomom az önindítót és egy 1-2 masodpercre felvillan az FI lámpa
Ez mit jelez?Mwmet közbe nem ég
[ Szerkesztve ]
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
norbert1998
veterán
No, holnap megyek nézelődni, de csak a szív nyert, Varát fogok nézni csak
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #117987 üzenetére
Biztos durva gép, de naked bike-on 130-140-ig élvezhető a tempó. Noh meg ha a VFR-ről váltok egyszer, akkor az valamilyen túra-enduró lesz. Aztán ki tudja, addigra lehet elmúlik ez a nagy nyomaték igényem és beérem egy 100 lovas géppel is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #117991 üzenetére
1290-ből van Adventure is, az azért talán elég lenne
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #117994 üzenetére
Vajon annak a tankjában vannak hullámtörők? Egyszer eltöltöttem egy napot a haverom 1150 -ével. Országúton olyan érzés volt, mint ha a három ajtós kombinált szekrényt lovagolnám meg. Persze, ez szubjektív, van, akinek ez jön be. Terepen viszont félig tankolva az tűnt fel, hogy érzem, ahogy a benzin lötybölődik a tankban. Fura volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #117993 üzenetére
A mi motoros társaságunkban kb mindenki a lámpa kábeleire köti az USB-s töltőket és akkor nem kell a 20 fontos cucc . Pontosan ezért. Közvetlenül akksira kötve akkor is fogyaszt, ha nincs bedugva semmi. Viszont a világítás értelemszerűen csak akkor működik, ha gyújtáson van a motor.
geresics
Oké. köszi. ..kivárok, h akarok-e KMT-et, kíváncsi leszek te hányszor rohadsz le vele.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #117995 üzenetére
Nyilván csak elírtad, de 1190, vagy 1050. 1150 nincs
De nyugi, van itt olyan is, aki 3 betűt nem tud jó sorrendben leírni, ha az nem japán, ugye (#117996) runner 125?!
A szekrényes példa azt jelenti, hogy küzdeni kellett a döntéssel? Mert olyat én csak 1290-en tapasztaltam, de annak utána mikor leszálltam megnéztem: kockásra volt már kopva a gumija (elég durván)!
Terepen ilyen nagy KTM-et még nem próbáltam (az enyémen még aszfalt gumi van, ősszel tervezem csak a TKC70-et feltenni), de eddig ilyen panaszt még nem hallottam rá, pedig láttam már tévében 1050-1090-1190 tulajt is, aki szerint jó terepen. Szerintem az EXC-k jók terepen, de ez megint csak magánvélemény(#117996) runner 125
Ez viszonylag új, ez nem olyan lerohadós fajta!
Bár egyszer már folyt belőle az olaj egy tartós 180-as autópályázás után, de már meghúztam a laza csavart*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #117994 üzenetére
Ahogy korábban említettem, mentem tavaly Kecskeméten egy rövid kört az 1290Adv-vel.
Én hirtelen azt mondanám, hogy nem érzed benne a 160 lovat, annyira nyugisan adja le. Vagy csak a tesztmotorba fixen be volt állítva a lúzer mód? Nem tudom
De tény, hogy a 790Duke sokkal bakkecskébbnek, izgágábbnak tűnt.
pl. az 1290Adv-n, ha visszaengedtem a gázt, akkor szép nyugodtan visszaesett a fordulat, a 790Duke-nál viszont mondhatni azonnali volt a gázreakció.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen