-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Kìvàncsisàgból kérdezem,hogy szerpentinezésnél pl Màtràban,ti hogyan döntitek a motorotokat? Nekem egy Gsx-S motorom van, először térd kitétellel maid testsúlyàthelyezéssel próbálkoztam,de igazából nem tudom melyiket lenne jobb gyakorolni..
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Viiktor1989 #118551 üzenetére
Közúton nem kell kitenni a térded. Sok fajta kanyarodasi technika van. Én pl fáradtság szinten döntőm el melyiket csinalom. Youtuben vagy magyar videó is ami osszefoglala... Talán a legvelosebb egy szemüveges hapi, talan onroad...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
duni84
aktív tag
válasz Viiktor1989 #118551 üzenetére
az ellenkormányzást aztán csípő, a térd jön majd magától (ahogy a lábtartón változtatod az állást + csípő miatt), azzal nem is kell foglalkoznod.
#metszéspontok
-
zgospel
őstag
válasz Viiktor1989 #118551 üzenetére
Mi a cél? Nyugiban végigmenni vagy sportosan akarod?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz Viiktor1989 #118551 üzenetére
Motort bedönteni rendesen csak ellen kormányzással tudod.
Akkor is ez történik, amikor testsúly áthelyezéssel próbálsz bedönteni, csak jóval kisebb hatásfokkal.
Ja, és kis sebességnél inkább kifele kell ülni, nem a kanyar belső ívéhez, mert lassu menetben nincs elég centrifugális erő, ami megtartana a motort egyensúlyban.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Viiktor1989 #118556 üzenetére
Hu, ez az egész story Dodor féle kanyarodásképzésért kiált, igaz geresics?!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz Viiktor1989 #118556 üzenetére
Jó, de akkor NE ÍGY csinald:
[link]
:) -
Viiktor1989
tag
-
fattyu
veterán
válasz Viiktor1989 #118559 üzenetére
ebből így perec lesz.
nem egy fórumon fogsz megtanulni kanyarodni, és főleg ne a mátrában próbálgasd a bátor leszek bízok a gumiban hogy is kell ezt az ellenkormányzást....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz Viiktor1989 #118556 üzenetére
Na ezt azért volt érdemes tisztázni, mert így kvázi
hülyeségfelesleges számodra amit előttem írtakEgyrészt szerintem sem az utcán kéne ezt betanulni meg gyakorolni, a legtöbbet a cél érdekében több Kakucsringes és/vagy Euroringes képzés, majd ottani gyakorlás jelentené.
Másrészt a Mátrában ha szar technikával is mész, többet számít a helyismeret, meg a bevállalósság. De leginkább a helyismeret. Akik körbemotoroztak azoknak nagy része nem először és nem is másodszor járt ott gyanítom. Mi is ha kimegyünk akkor azt az egy szakaszt toljuk egész nap fel-le, és még mindig nem tudom fejből az összes kanyart
A helyismeret hiányát lehet pótolni bátorsággal, csak egy idő után nincs értelme, és az az idő hamar eljön.A technika egyébként az lenne, hogy ülj ki fél seggel (a seggvájatod az ülés peremén legyen), és vidd a felsőtestedet a kanyarba befelé és lefelé amennyire csak tudod. Ezáltal megy a kanyarív felé a súlypont, és minél bentebb van a súlypont annál nagyobb lesz a kanyarsebesség azonos dőlésszög mellett ahhoz képest mintha meg se mozdulnál a motoron. Tehát alap esetben biztonságosabb, mert nem kell akkorát döntened, és több tartalék marad a gumidban.
Az ellenkormányzásra nem kell rájátszani külön, mert ha a kiülést és a felső test mozgását jól csinálod az ellenkormányzás ösztönösen megy majd a kellő mennyiségben, és önmagában nem az ellenkormányzás a kulcsa a jó kanyartechnikának, sőt, sokadlagos. Legalábbis a Mátrában biztosan.Viszont ezzel az lesz a baj, hogy minél inkább kiülsz és viszed befelé a fejedet az ívbelső felé, annál kevésbé fogod belátni az amúgysem belátható kanyart. Szóval a helyismeret megint kelleni fog, plusz ha lesz előtted valami bibi, akkor később fogod tudni lereagálni.
TLDR: helyismeret, felső test befelé (és lefelé) mozdítása, fél seggel kiülés, pálya képzések és pálya gyakorlások.
Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #118561 üzenetére
az (#118559) Viiktor1989 engem is kissé elbizonytalanított.
ahogy (#118561) zgospel írta, első sorban helyismeret, hogy ne az ismeretlen kanyaroktól rettegj, miközben próbálnál a testtartásra is koncentrálni.
nekem amúgy picit máshogy jött, de szintén természetesen a testtartás. pár egyéb tipp:
- tedd otthon állványra a motort (közép sztender is elég, de egyáltalán nem baj, ha első-hátsó emelőre teszed, akkor elég stabil lesz. ha nincs, akkor marad a közép sztender vagy az oldalsó. az is el fog bírni)
- ülj fel rá, próbáld ki a testtartást: fél segged az ülés mellett, a gerinced párhuzamos a motor hossztengelyével --> az arcod kb a tükör vonalában lesz, a fejed ne "lógjon", hanem nézz a képzeletbeli kanyar irányába
- közben a súlyodat ne a kezeddel tartsd (oké, álló állapotban picit tarthatod), hanem a belső lábtartón legyen a tappancsod, szinte orángután módjára markold a lábujjaiddal a lábtartót, a sarkad befele fordul a motor felé, a külső lábadat nekitámasztod a tank oldalának, a külső lábtartón nagyjából a lábfejed közepe van (tappancs mögött). keresd azt a kényelmes pozíciót, ahogy a kezeddel szinte nulla súlyt tartasz, a lábad pedig nem feszül végponton
- ha ezt csinálod, akkor önkéntelenül is ki fogod tenni a térdedet. a lényeg, hogy álló helyzetben meg tudod keresni azt a pozíciót, amit majd a kanyarban felveszel.
- a kanyar belépési pontja előtt már vedd fel ezt a pozíciót, hogy ne az íven kelljen majd fészkelődnöd. észre fogod venni, hogy a korábbi (homokzsák módjára utazik az ember a motoron) döntésedhez képest ugyanabban a kanyarban ugyanazzal a sebességgel szinte függőlegesnek érzed majd a motort
- érdemes nem odapréselni a golyóidat a tankhoz, mert ha túl közel ülsz hozzá, akkor segg oldalra tolásnál felcsavarodsz a tankra és a térded előre fog mutatni, nem oldalra (lefele)
- ne nézd közben a tükröt akkor sem, ha hallod, hogy valaki mögötted már nagyon menne. majd elmegy, miután végignézte, hogy te milyen ívet használsz. utcán csak nem szúr be eléd féktávon
- szerintem ez így leírva katyvasznak is tűnhet, de őszintén szólva fogalmam sincs, hogy pl én mit csinálok becsukott szemmel nagyjából ezt látom. kelleni fog hozzá hasizom, hátizom és nem túl nyeszlett láb az ellenkormányzással meg csak elindítod a mozdulatot (nem árt, ha krumpliszsák üzemmódban előtte gyakorolod ismerős helyen. ahogy akár a kiülést is egyenes szakaszon, ellenkormányzás nélkül, hogy ismerős legyen a pozíció, amikor éles helyzetben kell majd na meg bízz a gumiban: az előző kommented alapján az 100%, hogy nem lesz szűk keresztmetszet. esetleg még egy jó tanács: ne a térdletétel legyen a cél, hanem az effortless motorozás, meg smooth ívre kerülés, meg még pár ehhez hasonló buzzword a könyökeidet bármikor tudd mozgatni (mint amikor sportban bemelegítésnél/levezetésnél lerázod). ha ezek megvannak, akkor nagy meglepi nem lesz és egyszer csak megérkezik a térded az aszfaltra és reméljük, hogy csak azatyaég, ezek itt abszolútte tldr kommentek ne halj meg! irány a kakucs vagy kövesd egy ismerősödet, akiben megbízol, hogy nem megy olyan tempót, amibe te tuti belehalsz, hanem picit visszavesz, hogy lásd és elhidd: simán bevezető az X kanyar Y sebességgel. aztán meg kövessen ő és mondja el, hogy szerinte mit csinálj picit másképp (én ezutóbbi módszerrel tanultam meg snowboardozni meg valamennyire motorozni is )
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
runner 125
nagyúr
Egyébként csak bennem van félsz utcai nagyot döntögetős motorozáskor az esetleges olajfoltoktól, kavicsoktól?!
Nyilván nem derékszögű motorral fordulok, viszont annyira lapon soha nem döntöttem még közúton, nem azért mert fosok, vagy extra béna vagyok, hanem inkább elővigyázatos. Tehát, lehet szajkózni, h bízz meg a gumiban, de a közút közút. Ki tudja melyik kanyarban mikor került pont arra az ívre egy olajfolt, vagy kavicsfelhordás. A hazai utakon 99%-ban nem motorbarát szalagkorlát meg ugye csúnya dolgokra képes.Tehát ha valakinek hasonló fétise van, akkor az efféle techikát én 100%, h kizárólag pályán gyakorolnám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #118563 üzenetére
Nem, mióta megnyaltam egy folt miatt(mai napig nem tudjuk olaj, gázolaj mi a franc) a földet én is fosok.
A fém ahogy karistolta az aszfaltot valahogy beleégett az emlékezetembe meg haverom szentségelése, hogy a fától 20 centire se csúsztam be az árokba.
Nem tudjuk a mai napig mi volt pedig sokat agyaltunk már a videón vizes volt az út szar volt az ív de nem volt indokolt a csúszás annál ba tempónál. Csúsztam meg vizen, ez nem az volt egyszerűen a a gumi csúszásának tényét nem volt időm felfogni mert már ment ki mintha a terítő kihúznád a pohár alól. Szép 20*50-es sötét folt volt héregen az egyik jobbosban. Először mentünk fullos 4 fős létszámmal az egyetemi haverokkal, azóta is meme vagyok...
Ma valami baleset emléknap volt? Eltehettük volna ezt Inti napjára.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz runner 125 #118563 üzenetére
nem csak te. én dettó. nagyon max ismerős helyen közlekedek mondjuk a saját tudásom 80%-a környékén, máshol inkább még lejjebb. amúgy még a pár évvel ezelőtti énemhez képest is nyuggernek érzem magam, a tini évekhez meg már hasonlítani sem lehet . még az ismerős szakaszoknál is óvatosabb vagyok, mert holt sicher, hogy ha mondjuk előtte bejártam normál tempóban azt a részt, akko végigment rajta egy 30 éves bontószökevény, amiből ömlik minden lónyál, amíg én visszafele jöttem. esetleg pont feljött az útra egy nyakig sáros traktor vagy csak őzikék ömlenek az erdőből az útra. én épp ezért írtam, hogy próbálja ki a pózt állványon, aztán ha térdletétellel nem is fog vagizni az utcán, de legalább kap egy csomó tartalékot minden kanyarhoz, ha esetleg szűkíteni kéne.
#metszéspontok
-
Geresics
addikt
válasz Viiktor1989 #118556 üzenetére
Én is azt javaslom, hogy irány egy tréning
Ha kifejezetten a Mátrára akarsz rágerjedni, és tényleg jól szeretnéd a dolgokat csinálni, akkor
1. BMW Drivex alap (felsorolás 1.B - videó)
2. BMW Drivex intenzív (felsorolás 2.A - videó)
3. BMW Drivex Mátrai közúti (leírás)a helyes sorrend. Az alapon megtanulod a motorkezelést, és a kanyarodástechnikák alapjait. Az intenzíven Kakucson megtanulod helyesen használni a kanyarodástechnikákat, és az ívmódosításokat. A közúti tréninget pedig "villámtúrának" hívják, ezért a sokan nem is ismerik. Abból van Gerecse (én ezen voltam) és Mátra is, Neked utóbbi kell. Ott megtanulod a korábban tanultakat átültetni a valós életbe, a valós kanyarokba. Hidd el, így tudsz a leggyorsabban a legnagyobbat fejlődni! Én most a Gerecsei túrán meglepődtem, hogy ennyi km-el a seggemben is mekkorát léptem előre az utolsó tréningen.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #118557 üzenetére
hát, valakit, aki fórumon kérdez, hogy hogy kell kanyarodni (ezt nem negatív felhanggal mondom) én biztos nem küldenék Dodor tréningre!
Egyébként azon kívül, hogy az ott résztvevők elmondása szerint ott sok a pofázás, kevés az oktatás (pl. saját hibák kijavítása), és sok az eszetlen száguldás, azon kívül egy-két dolgot megmutat ám Ő is. Pl. az egyik videójában láttam, hogy kanyar közben olaj/kavics/stb folt kikerülését Ő hogyan gyakoroltatja, és az sepc. tetszett.
Még pár év, és én is elég nagyfiú leszek, és elmegyek hozzá is!(#118563) runner 125
azt, ha valaki nem dönt akkorát közúton, mint pályán, azt véletlenül sem mondanám negatív tulajdonságnak! Azzal, hogy hagysz tartalékot a motorban, csak esélyt adsz az őrangyalodnak, hogy adott esetben utolérjen*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Viiktor1989
tag
Nagyon sokat segìtettetek,nagyon szépen köszönöm Gyakorolni fogom az elmondottak alapján a motor kanyarodàst. Az időm nagyon ki van hasznàlva,sajnos néha néha tudok csak motorra ülni, így a tréningek is nehezen megoldhatoak,de megprobalok maid elmenni arra is. Viszont szívesen olvasnàm,ha épp a Matràba igyekszik valaki,ha szabad becsatlakoznék hozzà(juk) 1-2 kör erejéig.
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #118547 üzenetére
Sajnos abban a fázisban voltam hogy hihetetlenkedek és mérgelődök mások direkt figyelmetlenségén. Itt már csak ~90%os volt a figyelmem a szokásos 110% helyett, napok óta alig aludtam, plusz siettem is haza.
(#118548) fattyu Nem Mátra. Debrecen, az auchan körforgalom és a vasúti átjáró között.
Kb ahogy kigyorsítottam a körforgalomból megelőzött balról, aztán bevágott elém."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Laby
senior tag
Sziasztok!
Pályamotor vásárlási tanácsokra lenne szükségem.
Van egy új utcai nagy motorom ami számomra elég drága dolog, ezért bármikor amikor pályára megyek vele bennem van picit, hogy nem lennék a világ legboldogabb embere hogyha pofára esnék és rámenne a gatyám.Viszont szeretnék rendesen megtanulni pályán motorozni, és ezt egy 900-as motorral amit még féltek is lényegében lehetetlen.
Supermoto irány tetszik, látom a pályán a motorok képességeit, de sajnos 1 milliótól indulnak, így túl drága nekem.
Aprilia RS 125 vonal tűnik elsőre megfizethetőnek, és alkalmasnak Euroring / Kakucsring szintű pályákon való tanulásra.
Tudnátok tanácsot adni motor vásárlás témában?
Jó irány az RS 125?
(Hobbi szinten elkerülhető, hogy állandóan szerelni kelljen a motort? Csak mert nem értek a motorszereléshez, és nincs is kapcsolatom motorszerelőkkel, úgyhogy problémás lehet ez a része.)Ha csak pályára szeretnék venni motort, akkor ott mi az előírás? Részemről nem kell rá rendszám sem.
Ha veszek egy rendszámosat, akkor hogy lehet kivonatni a forgalomból? Mindenhol csak azt olvasom, hogy ideiglenesen lehet csak.
Ha papírok nélkülit veszek, abban gondolom ott a kockázat hogy lopott?!Szóval ilyen általános tanácsokra, és képbe hozásra lenne szükségem.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #118563 üzenetére
bennem is ott van. összehasonlíthatatlan az a fajta magabiztos, majdnem hogy nyugalomnak nevezhető érzés ami pályán van egy mátrázós vagy bárhol máshol csapatós érzéssel. mindkettő kell és jó, de észben kell tartani, hogy haza is kell érjek..
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #118563 üzenetére
Dehogyis! Igazából az egészet nem értem. Miért megy vki a Mátrába döntögetni, ha ugyanezt pályán "biztonságosan" megteheti? Ott nincs fa a bukótérben.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #118575 üzenetére
De, az még mindíg jobb, mintha a Mátrában derül ki, hogy nem tud motorozni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #118574 üzenetére
Mert pályán nem fogsz megtanulni biztonságosan közúton motorozni és közúton sem fogod tudni megtanulni hogyan kell pályán motorozni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
-
Somatom
veterán
válasz Ferdzsoo #118578 üzenetére
Ennek semmi köze ehhez. A biztonságos közúti motorozás nem a határok feszegetéséről szól. Ami pl. az útakadályok kikerülésének a technikáját illeti, azt sem a Mátrában praktikus tanulgatni. Azok szép utak, végig kell rajtuk gurulni, élvezni a tájat és ennyi. De, ha az ember a határait feszegeti, akkor nincs ideje a táj szépségét figyelni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #118575 üzenetére
plusz a hringre már csak db mérés után engednek fel, mátrában még mehet mindenféle herélt cső
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #118580 üzenetére
Vágom, hogy mire gondolsz és maximálisan egyetértek. Sosem kanyarodtam még térden, de egyszer kipróbálnám, bár valószínűleg erre már nem fog sor kerülni. De, biztos, hogy pályán és nem a Mátrában tenném.
ath:
Hangos motorral nagyobbat lehet dönteni?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Geresics
addikt
válasz HarleyCustom #118576 üzenetére
Meg a Mátrában van árnyék
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JoinR
senior tag
Ekkora kerettel erősen kompromisszumos ez a hobbi. Azért itt könnyen pörögnek a százezrek: ruha, pályadíj, jó sok gumi, motor szállítása, és a menetrendszerűen érkező javítás, ami ismerős szerelő nélkül egy szenvedés lesz.
Szerintem elsőre jó az RS125 (ha elférsz rajta), de az állapotuk kétséges, tipikusan az a motor, amit jó eséllyel mindig nyélen használtak.
Az előírás annyi, hogy legyen jó állapotban (ami a te érdeked is), plusz sok helyen van zajszint maximum, szóval valami kipufogó azért kell rá
Ha papírost veszel, csak ideiglenesen tudod kivonatni, amit félévente megújíthatsz.Miután voltam pályán, nekem is nagyon megjött a kedvem hozzá, én szívem szerint egy Duke 390-et hoznék el szalonból üzembehelyezés nélkül.
-
jacis
nagyúr
válasz yodamastah #118575 üzenetére
Van olcsóbb pálya is. Kakucs vagy kecskeméti gokart pálya. Mind a kettő jó pálya és töredéke árban a hringnek.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #118574 üzenetére
épp ez a lényege: kicsit több vagy inkább "másféle" adrenalin tölti el az embert, mert azért valljuk be, hogy aki gazdasági megfontolásból pattan 2 kerékre, az robogózik, aki viszont élvezi is a folyamatos veszélyhelyzetet, az nagymotorra ül (pl épp a kanyargós részekre, hogy ne csak bámészkodni kelljen). a pályán tényleg szinte a hygge érzés fogja el az embert, míg közúton legalább rákényszeríti az összes idegszálát, hogy ügyeljen a túlélésre (főleg, ha döngetni megy). kicsit olyan ez, mint amikor a tökéletes életét élő ember elmegy kurvázni, mert élvezi, hogy biztonságos az élete és nem a túlélésért kell küzdenie, de azért szüksége van egy kis veszélyre, amit ő maga kontrollál, azaz garantáltan nem fog bekopogtatni az ajtón, amíg vacsorázik otthon a családdal. na meg ahogy írták: korlátozott a pályanapok száma, drága, messze van, nem lehet csak úgy eldönteni egyik percről a másikra, hogy akkor most elmegyek egyet körözni + kiábrándító, amikor labor körülmények között, ahol nincs mire fogni simán körbemotoroz egy 20 éves nyikhaj a gs500-assal, miközben te már a határaidat feszegeted a panigale 1299-eseden
#metszéspontok
-
Somatom
veterán
válasz duni84 #118588 üzenetére
"közúton legalább rákényszeríti az összes idegszálát, hogy ügyeljen a túlélésre"
Akkor ügyeljen is rá, mert én biztosan nem fogok hozzá asszisztálni! Nem kapom a nyakamba a rakományt egy ilyen miatt. Átmegyek rajta, aztán a kempingszékemben megvárom a helyszínelőket és közben végignézem, ahogy kiskanállal felkaparják a maradványait az aszfaltról. Csak azt nem tudom, akkor mi a szitu, ha motorral vagyok, amikor elém csúszik. Az biztos, hogy az egyikünk örökre nyomorék lesz. A kérdés csak az, hogy melyikünk.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Alapvetően az a véleményem, hogy loud pipe, save life. De, az exemnél mélygarázs-szerű helyen tudtam csak tárolni a motort, ezért átalakíttattam a dobot egy mozdulattal "nyithatóra". Szóval, van megoldás. Sőt! Nemrég mutatta a haverom az új HD -ját, amin gyári ez a funkció.
Viszont, azt nem értem, hogy pályán ez miért probléma. Aki egy sportmotort csak nyitott rendszerrel tud kimotorozni, annak nem nagyon kell gyakorolnia a Mátrához.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
yodamastah
őstag
válasz dellfanboy #118592 üzenetére
Hringen mentem kb 9-10e km-t 2004 és 2011 között. Mégis nagyon élvezem pl kakucsot. Kecskemét az mondjuk tényleg határeset nagy motorral, főleg a legutóbbi átalakítás után ahol is az egyetlen gyorsnak mondható kanyart is kivették.
Az persze tény hogy egy nagyobb motort sokkal nehezebb terelgetni a kis pályákon, de mindenhol meg lehet találni azt a kihívást ami élvezeted ad.
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #118563 üzenetére
nem. csak én nem félelemnek hívom hanem józan észnek. sose megyek határon. ott ha történik bármi váratlan és korrigálni kell akkor kalap kabát.
mindig hagyok kanyarsebességben NEM keveset hogy ha jön őzike kisnyúl autó traktor bármi akkor legyen esélyem megoldani.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
A Mátrában csinálják azt, amit a Hringen csinálnának? Még a mentőben is ütném az ilyet. Nem értem, hogy a rendőrök miért nem mozdulnak rá erre. Totál kasza lenne. Környezetkárosítás, közúti veszélyeztetés, stb. Motor lefoglal, plusz százcsilliárdos bünti.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jacis
nagyúr
válasz dellfanboy #118592 üzenetére
Igen töredék áron. Ez volt a szempont annak akinek írtam.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #118593 üzenetére
Nekem a Kakuccsal az a bajom, hogy egyhangú. Nem nagyon vannak féktávok és szinte egyformák a kanyarok. Ja meg hogy a 8 éves gyerekek úgy mennek el a hónom alatt, hogy össze-vissza szarom magam minden alkalommal
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen