-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
Utunk utolsó napján a strand előtt még beugrunk a Keeway szalonba, kíváncsiságból. Termete miatt barátnőmnek leginkább egy Superlight jönne be. De legalább látok így majd TX125-ot is. Ha már nem volt azóta se eladó, hogy a Varát vettem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #119847 üzenetére
2 dolgot nem értek. Attól h valami villanyhajtású, miért kibszott ocsmány? Komolyan mondom az eddigi forgalomban lévő villanymotorból nem láttam még szépet. Az összes próbál futurisztikus, előremutató, hyperteret ugró formával előrukkolni, de számomra csak egy nyögvenyelős erőlködés lesz az egész. Ami inkább ronda, mint innovatív.
Ez is pusztulat. Tuti nem ülnék rá.
6 gurigáért azért fogadhatnának valamilyen korrekt refernciával bíró formatervező brigádot.A másik, attól h valami villanyhajtású és halk, miért gondolja Vattás és még sokan mások is, h arra nem vonatkozik a KRESZ és egy gyalogosok számára kijelölt patakparton közlekedhet vele? Főleg úgy, h szemmel láthatóan zavarja a gyalogosokat.
Ez egy nettó fasság. Attól az még ugyanúgy motorkerékpár. A benzines sem azért nem mehet járdán, mert hangja van, hanem mert az nem gyalogosok közé való és veszélyhelyzetet teremt.
Ez kb olyan, h ha Tesla-m van, bemehetek bármelyik város autós behajtási tilalommal ellátott főterére, csak azért mert villany és halk. Nyilván nem.Tehát, egy villanymotor ilyen jellegű bemutatása abszolút hibás elmélet, téves és mindenkit félrevezető reklám út...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #119852 üzenetére
Ám blokk miért lett divat ez a retek futurisztikus stílus?
Az új motorok döntő többsége egyszerűen ocsmány; R6R ---> új R6; R1 ---> új R1; R3 ---> R3; CBR600F ---> CBR650F(ez még so so) régebbi S1000RR ---> új.Egyszerűen lassan a direkt retro vasakat kell keresni (CBR650R, Z900, XSR700), hogy motornak kinéző motort tudj venni; vagy marad a régi vonal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #119852 üzenetére
A megjelenés szerintem tökre egyén-specifikus. Megjelenéskor visszataszítónak találtam az R1150GS asszimetrikus lámpáját, ma már simán vállalnám (pláne az újabb változatokét). De a KTM giganagy pajzs, vagy osztott penge, vagy nemtom milyen alakú lámpája sem tetszik, de már azzal is kezdek megbarátkozni.
Pár év, néhány üveg pia, és már szép is lesz!
Formatervben azt próbálják szerintem, mint az autóknál a Prius anno, ami elsőre ronda volt, de mára a forma egybeforrt a felismeréssel, és sokáig az alapján azonosították a hibrideket. A Tesla ugyan úgy sajátos formát kezdett el, és sokan őket majmolják. Ez is egy tudatos marketing.
Aztán, ahogy az autóknál, idővel a motoroknál is meg fog jelenni a konzervatívabb formavilág is, ami vagy bejövős lesz, vagy nem. Nyilván, egy olyan univerzálisan, mindenki által szépnek mondható forma, mint egy VFR csak kis eséllyel fog megvalósulni, de valljuk meg, az még benzines motoroknak sem megy, és nagyon kevés az olyan, amit csopperes, endurós, sportmotoros egyaránt elismer.
Nekem nincs bajom a Zero motorjaival, simán tudok azonosulni vele, de mint szoktam mondani volt: szerencsére nem vagyunk egyformák! (Mondjuk az a bukókeret tényleg hányinger... )A KRESZ kérdésben pedig full igazad van! Pont ezen gondolkodtam, hogy milyen jó lenne egy videót készíteni vele a Mecsekben, de azonnal rájöttem, hogy attól, hogy halk, még ezzel sem mehetek a tájvédelmi övezetben, csak azokon az utakon, ahol a KLX-el, vagy bármi mással is! Mondjuk lehet elcsábulnék, és a túristák is inkább csak csodálkoznának, mintsem anyáznának, mert valljuk meg, nem ugyan az ezzel elmenni a kiránduló kiscsalád mellett, meg egy herélt kipufogós EXC-vel. Igen, értem, hogy jogilag de (már ha az EXC-nek van forgalmija, rendszáma, műszakija, biztosítása), de akkor sem... Ettől függetlenül 90%, hogy nem raknám be a videómba
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #119851 üzenetére
Piros TX125-m van, ha gondoljatok szivesen megmutatom valamikor
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
duni84
aktív tag
válasz Geresics #119854 üzenetére
az a bukókeret nekem egy elég masszív kérdőjel a fejemben. egyáltalán hogy ment át műszakin? ha van egy frontális ütközés akár csak 50+50 km/h sebességgel, az valószínűleg leszakít egy végtag darabot, de minimum egy életre rokkanttá tesz és a 0,2 C fokos hőmérséklet változásokat is előre fogod jelezni, meg a 3 szem esőcseppet
#metszéspontok
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #119847 üzenetére
Ettől sem változott meg a véleményem az elektronyos gépjárművekről: a jelenlegi formában ez csak egy érdekes kísérlet, ami lehet valaminek a kezdete/alapja, de a robbanómotort nem tudja leváltani. Amíg nem jelenik meg valamelyik mérnök feje felett a villanykörte addig ez marad (ahogy a videóban is hallható) úri hobbi.
Ha pedig a formát említettétek: nekem azzal semmi bajom; pont úgy néz ki mint a többi túraendúró.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
norbert1998
nagyúr
válasz Pfiucska #119855 üzenetére
Sajnos még most is messze vagy tőlünk
De a szalonban megnéztem. A hátsó futómű nem tetszett, a többi szimpatikus volt. Bár nem mentem vele.
Az RKF-el mentem. Az egy rakéta a Varaderohoz képest. De olyan érzés volt, mintha egy stokedlin ülnék.
Érdekes módon nem a Super/K-Light volt a legbiztosabb barátnőmnek, hanem egy Benelli BN125. Azzal is mentem. Sokkal kényelmesebb volt, mint az RKF, nem akartam az első kanyarban orra esni vele, de közel sincs annyi ereje.
Az RKF gyorsulásra és (állítólag) végsebességre is otthagyja a Varát, de hozzáteszem, jó eséllyel Eco módban van a karbim elallitva Üvegelve utassal 100 körül 3,7-es fogyasztás egy ilyen helyzetben ekkora géptől nagyon arról árulkodik.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #119858 üzenetére
Passzolom, hogy a karbis 125-osok mennyit ehetnek normal esetben de ez injtektorral nyelgazon is 2,5-t eszik
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #119847 üzenetére
Túra végén:
[... reggeli kávé mellet idegesen tárcsáz...)
-Háló
-Reggelt Főnök, szükségem lenne még egy nap szabira, éjjel áramszünet volt a motor meg nem töltött fel itt állok kint motor és szabi nélkül.1 héttel később:
[... alig néhányszor feltöltött Zero eladó idő hiányában.]The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #119846 üzenetére
Azt hittem 696, vagy 796, hogy 10 eves.
ez egy kicsit oregebb :D a 695 sajnos az uszo brembokkal van szerelve, de elol igy is usd villaja van az svhez kepest.
Szerintem ez a fajta szijas kepessegektol fuggoen otthon is szerelheto, ez az a blokk, ahol meg nem volt feltalalva a Hz mero a szijhoz, bar ezek olyan szijjakkal is elmennek, hogy csak pislog az ember. Ilyen szempontbol a koltsegek kozott olyan hatalmas kulonbsegeket nem latok, de ahhoz hogy kihagyd a szerelot, egy kicsit hozzaertobbnek kell lenned a ducatinal. Ha pedig vinned, nem bonyololult levenni ket deklit, jelre rakni a fotengelyt es veztengelyt, aztan szijat cserelni, kb 30 perc alatt megvan, igy nem gondolnam hatalmas koltsegnek. Olajcsere is egyszeru.Kuplungmunkahengerrel lehet szivni, ha sosem volt takaritva, amugy sok baja nem szokott lenni. Mivel ducatit abban az idoben nem nagyon adtak el az orszagban, tuti import, es nem annyi a km benne. Hacsak nem bizonyithato papirokkal az ellenkezoje.
en vagy regebbi 600-ast vennek normalis bremboval, 600e kornyeken, es aldoznek egy par lovat az ar oltaran, vagy 900 ast szarazkuplunggal, ugyancsak normalis bremboval, allithato elso villaval, de meg leghutesest, az st2 st4 eseket kerulnem, ha mindennapi hasznalat, es a koltsegek a fontosak. Szoval maradj a leghuteses vonalon, abbol baj nem lehet.Persze 10 evesek kozott a 2009 es 1100 evo a nagy kedvencem, de az mas arkategoria.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #119861 üzenetére
S2r s4r-t akartam irni, csak mar keverem :D
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #119862 üzenetére
Olyan ország motorját megvenni, ahol van szieszta?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Predator2
addikt
Helló
1, Használt motor vásárlásánál mennyi kp-t vigyen magával az ember? Vagy ezt mindig megbeszéltétek előtte a motor tulajdonosával?
Van erre valami ökölszabály? Azért kérdezem, mert motor teszt esetén benne van az a rizikó, hogy eldobja az ember.2, Van értelme márkaszervizbe vinni a motort, vásárlás előtt?
Mindenki azzal riogat, hogy mire odaviszem a motort a tulajdonos már lezsírozta a szervizzel, hogy mindent rendben találjanak.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
senior tag
válasz Predator2 #119864 üzenetére
Sokan azt írják hogy motor próba a vételár letétele mellett lehetséges, de több millió Ft-nál ez valóban érdekes kérdés, mindenesetre nem egyedül mennék lehetőség szerint ilyen ügyletre.
Az is igaz hogy nem mindenkinél áll ez fenn, azaz nem mindenki igényli a készpénz letételét elég lehet pl az igazolványok bemutatása - ezt előre le kell egyeztetni - ugyanakkor működik a személyes jelenléttel járó szimpatikus / nem szimpatikus faktor is, mert látatlanban a telefon végén akárki beszélhet..A második részhez meg annyit hogy ha saját szerelődhöz viszed akit nem ismer az eladó akkor hogyan tudná előre lezsírozni vele ? (fordított esetben bizony fennállhat ez..) Amúgy az a gond hogy egy igazán alapos átnézés nem hogy nem 5 perc de még csak nem is 1 nap általában... A kívülről csillivilli gépben belülről lehet pár haldokló alkatrész...
Még jobb ha eleve olyan embert viszel magaddal aki ért is a motorokhoz és vállalja hogy megy egy karikát vele..[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Amiket én nézegetek hirdetéseket egyiknél sem láttam, hogy ez előfeltétele lenne a próbakörnek, sőt semmilyen feltételt nem írnak. Pont ezért kérdezem, hogy mi a szokás ezzel kapcsolatban, de inkább rákérdezek akkor.
Nincs saját szerelőm, autóhoz "van", de motorhoz nincs.
Sajnos nem igazán tudok segítséget kérni a motorvásárláshoz, a családban nekem van egyedül hozzá jogosítványom.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #119854 üzenetére
Persze, szubjektív, és a Prius is qrva ronda, az összes generáció. Valahogy mindig is a
Félre értés ne essék, nem vagyok az új dolgok ellen, viszont én tényleg nem látom egy villanymotorban sem a szépet. Miért nem lehet ezt az egész villanyosítást valamilyen "átmenet" formában lenyomni az emberek torkán? Miért akarnak ennyire más formát tervezni ezeknek?!
Eleve a villanyhajtás mint technológia is okoz a legtöbb ember fejében kérdéseket, de még akkor a formát is emészteni kellene...Az egész aránya h néz már ki, mint egy gombóc, össze van nyomva elől hátul. Az az első futómű sárvédő páros mint valami biciklié.
Ezekkel a dobozokkal meg olyan, mint valami kínai postásmotor.
_Más. Cimborám eladta az SV-jét. Naked bike-ra ülne, kényelem, csőrkomány miatt.
Valamilyen "kuriózum" típusban gondolkodik, mint pl MT-01, B-King, CB1300..
Nem ismerem ezt a kategóriát, milyen gépek vannak még itt? Árat tekintve 2,2-ig keres."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#14787072
törölt tag
válasz runner 125 #119867 üzenetére
Ritka ronda valóban. Mint egy Buell Ulysses.
E-motorokból szerintem az olasz Energica készít motornak kinéző modelleket.
Ha CB1300, akkor meglesném még a GSX1400-et, illetve a ZRX1200-t is.
-
A Zéé
addikt
válasz Predator2 #119866 üzenetére
Én úgy vittem el a motort próbakörre, hogy a vételár ott volt páromnál, aki értelem szerűen ott maradt, a kocsim forgalmija meg az eladónál. Nyilván, ha nem lett volna szimpatikus az eladó, akkor azért ezt nem teljesen így csináljuk, de szerintem így korrekt. Én megkaptam a motor forgalmiját, és mehettem amerre gondoltam, nem volt az, hogy "csak a sarkig gurulj, meg vissza".
Just a simple Lineman...
-
Geresics
addikt
válasz A Zéé #119870 üzenetére
Ezt sosem értettem.
Tegyük fel, van egy eladó motorod. Odajön vevőjelölt, elkéri egy próbakörre, de nem adod, mert mi van, ha... Ok, nem esik kétségbe, azt mondja, hogy:
a.) itt a csajom biztosítékként, hogy nem lépek le;
b.) itt a kocsim biztosítékként, hogy nem lépek le;
c.) leteszem a kezedbe a vételárat biztosítékként, hogy nem lépek le/töröm össze;
d.) itt a vételár a zsebembe ha esetleg összetörném;
e.) megírunk előre egy adásvételit biztosítékként;
és mindenki boldog, mindenki innentől nyugodt, kezdődhet a próbakör!
Mi baj lehet? Vevő Viktor elmegy egy próbakörre, és
1.) Nem jön többé vissza!
1.a.) a csajt nem tartóztathatod fel, nem rabolhatod el, és még csak pénzé sem teheted!
1.b.) a kocsiját nem teheted magadévá, nem adhatod el, nem csinálhatsz belőle pénzt!
1.c.) elteszed a pénzt, és nincs gond? De mi lesz az átírással? A lopással? Lopás az úgy, hogy kifizette? Megtarthatod egyáltalán a pénzt?
1.d.) elment a motorral, és a vételárral együtt
1.e.) van egy megírt adásvételid, de nincs pénzed cserébe. Akkor ki nyert?
2.) Elesik, összetöri kicsit/nagyon a motort!
2.a.) ugyan az a szitu, mint az 1.) esetben
2.b.) ugyan az a szitu, mint az 1.) esetben
2.c.) Na, itt indul az alkudozás (dulakodás?), hogy akkor most mennyit, hogyan, kinek a hibájából, és volt-e a motornak baja, ami ide vezetett? De ez egy alkupozíció. Viszont ha nem tudtok megegyetzni, ki dönti el, hogy mi lesz? Te jogtalanul, vagy vélt jogossággal elteszed a pénzét? Simán feljelent, és nyer...
2.d.) u.a. mint a 2.c.) esetben, csak a pénz nincs is a kezedben
2.e.) 2.a.) ugyan az a szitu, mint az 1.) esetben
3.) Csavarjunk rajta! Te vagy a vevő, visszamész, minden frankó, de nem akarod megvenni a motort!
3.a.) hazamentek
3.b.) hazamentek
3.c.) mi van, ha letagadja, hogy a kezébe adtad a pénzt? Hogy bizonyítod be?
3.d.) hazamentek
3.e.) mi van, ha azt mondja, hogy itt az aláírt adásvételi, és most akkor szépen fizesd ki, mert Te bizony aláírtál egy szerződést ezzel?Ezt még lehetne folytatni sok-sok szituval, de gondolatébresztőnek szerintem ennyi is megteszi
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
palfitom
félisten
válasz Geresics #119871 üzenetére
Igen ez elég nehéz helyzet.
Az biztos, hogy kell hozzá nagy bizalom mindkét fél részéről.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
duni84
aktív tag
válasz Predator2 #119864 üzenetére
természetesen a teljes összeget viszed, hisz ha eleve látod, hogy egy roncs, akkor el sem mész vele próbakörre. nem azelőtt alkudsz a feléből, mielőtt kipróbálnád, hanem max utána
viszel 2 A4-es nyomtatványt, amire felírjátok, hogy előleget adtál át, aláírjátok, hogy ő átvette, ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor még 2 tanúval is aláiratjátok (érdemes előre tisztázni, hogy lesz-e vele valaki, hogy adott esetben az adásvételit is tudjátok tanuztatni)
visszatérsz a próbakörről, elkudoztok, sztornózzátok az előleg számlát, visszakapod az összeget a kezedbe, majd ha nem lesz üzlet, akkor te balra, ő jobbra. ha lesz üzlet, akkor adásvételit írtok, abba a végleges összeg kerül, ezt odaadod, a motor és a törzskönyve, minden aprósága jön veled, a pénz meg az eladóval megy haza
egy ideje amúgy az átutalások azonnal jóváíródnak, így pl ha nem rabló számlacsomagod van, akkor büntetlenül át tudsz utalni X összeget előlegnek (és az előleg átadásos aláírt papírotokra nem készpénzt, hanem számlaszámokat írtok), így nem kell kp-zni, aztán ha mégsem lesz üzlet, akkor visszautalja az eladó. ha lesz, akkor meg ott marad a pénz (vagy visszautal belőle, ha alkudtál)
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #119871 üzenetére
Ha meg kilépek az ajtón és van emelet egy öngyilkos is rám eshet bármelyik nap, szar ez a világ na!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
julius75
aktív tag
válasz Geresics #119871 üzenetére
Egy hónapja adtam el a Tracert......A motor szalon állapotban volt, tehát a próba után is így szerettem volna látni.
Természetesen lehet próbálni, igaz megkértem a vevőt, ne azt akarja kideríteni, milyen egy Tracert vezetni, arra ott vannak a tesztmotorok, hanem ez a Tracer milyen állapotban van, megfelel-e neki vagy sem.
Elmondtam: a motor árát bizony ehhez le kell tenni.
Nos nem teljesen így lett azért....
Mivel kp.-ban csak a 40%-át hozta, így ez az összeg, az autójuk, ill. a barátnő volt a biztosíték.De ettől függetlenül továbbra is azt mondom, mindennél fontosabb az első benyomás, szimpátia megléte.
Aki tőlem elvitte srác annyira normális és korrekt volt, hogy 5 perc után teljesen megbíztam benne, de ő is csak azért próbálta, hogy "mégse veszünk motort próba nélkül....."
Ha viszont megjelent volna a csőcselék, mindez teljesen másként alakul.
Nálam ilyenkor az alapfelállás a következő: én vagyok az eladó, az én tulajdonomat kívánja egy számomra vadidegen próbálgatni.
A feltételeket én diktálom.
Ha nem tetszik, örülök, hogy eljött, és már nyitom is a kiskaput......mert persze azt mikor megjött, becsuktam mögötte.....
Természetesen neki pont ugyan ennyi beleszólása van: vagy elfogadja ezeket, és van esélyünk üzletet kötni, vagy nem, és távozik.
Egy viszont biztos: a magam részéről az elsőtől az utolsó percig korrekt és egyenes vagyok. -
pakfong
tag
válasz julius75 #119876 üzenetére
Így van, és pont.
Plusz amit még sokan nem akarnak felfogni/elhinni, hogy vannak eladók, akik nem azért akarnak vmit eladni, mert az ára kenyérre kell. Magyarán, ha nekiáll eszetlenül alkudozni a "leendő" vevő, valszeg üres kézzel fog távozni. Ha meg nem szimpatikus, az csak még 1 lapát rá, hogy ne legyen üzlet.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Madwe
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119861 üzenetére
Köszi újfent az infókat!
696, 796 egyébként jobban ajánlott mint a 695? 600as már olyan korban van, amit nem tudnék nyugodt szívvel megvenni... bár kehet ez csak a saját hülyeségem
Nem mindennapi használatra kell egyébként (bár ha végleges lesz nálunk a home office lehet kiköltözöm a fenébe s akkor hétköznapibb lehet) inkább csak gurulgatni Vételáron se feltétlen akarok sokat fogni, de első saját motornak nagyjából ez az az összeg amit rászánok ameddig nagyobb rutint szerzek... aztán pár év elteltével talán jobban látom majd saját igényeimet is, s akkor valami frissebb, hosszabb távú vétel a cél (bár ilyen szempontból mikor majd eladnám lehet megint a ducati hátránya, h kisebb rá a kereslet).
csak féltem, hogy a fenntartása sokkal drágább lehet, de eddigi írásaid alapján kezdek megnyugodni -
tag
válasz baboss #119879 üzenetére
Jobb-jobb.... össze sem hasonlítható mert teljesen más kategória. Majd ahogy az évek múlnak egy túraenduró lesz a "jobb"!
Haverom pont a 40ik szülinapjára cserélte le a sorozatban 5ik 1000 gixerjét egy 2015 ös GS-re... esküdözik... "ez sokkal jobb"[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
A Zéé
addikt
válasz Geresics #119871 üzenetére
jogilag valószínű tényleg sokminden buktatója van ennek a verziónak is.
De szerintem ez inkább egy jelzés részemről az eladó felé, hogy komolyan érdekel az, amit megnézek, nem csak turista, vagy valami ügyeskedő vagyok.Igazából nem sokkal másabb a helyzet akkor sem, ha autót veszel, csak annyi, hogy ott ül melletted a tulaj. De ott valahogy mégsem jön elő ennyire élesen ez a kérdéskör, pedig ugyanúgy össze lehet törni azt is, ugyanúgy el tudom lopni azt is, vagy akár ugyanúgy meg tudnak lopni engem is a próbakör alatt.
(#119879) baboss
szép! Régen nagy szerelmem volt a K1-es 600-as GSX-R, sárga színben, még 2-3 poszterem is volt a szobám falán! . Aztán egykerékre megy-e másodikban?[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
-
Geresics
addikt
Az megvan, hogy nyílt egy új pálya?
https://www.facebook.com/gokartseregelyes/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
Na most majdnem benyeltem ezt a hirdetést.
Jawa 350-ként árulja, és újonnan. Rendesen azt hittem h valami über precíz, brutál restaurálás. Mondom rákeresek azért, és látom, h már 2016 óta gyárt egy az indiai Mahindra ilyen replikákat. [link]
Azért tetszik így is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #119886 üzenetére
Jobb mint a restaurált, hiszen ez új! Ott a garázsodban a helye!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #119886 üzenetére
Hát ez valami bűn ronda!
Az a fehér izé az elején olyan, mint egy lendületben lévő herezacskó!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #119888 üzenetére
Mármint mi fehér itt?
Nekem simán adja. Igazi retro, fürdőkád elejű sportmotor.
canniball
Áh, annyira azért nem tetszik. Meg 2-ért már vannak számomra értékesebb veterán jelöltek is. Meg az igazi veterán mágusok azt mondják, h a veteránozásnak úgy van értelme, "értéke", ha a te építed újjá 0-ról és nem megveszel egy készet. Erre most viszont nincs kapacitásom. Majd később egyszer."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
norbert1998
nagyúr
válasz Geresics #119888 üzenetére
Miért érzem magam kellemetlenül eme hasonlat után?
No hazaértünk a túráról. Holnap jönnek a csomagok is
A kisebb kitérőket már nem engedte hozzáadni...
Gyorbol már pályán jöttünk hazáig, mert fél tízkor indultunk. 100-105 között tudott cső gázon jönni. Majd meg lesz nézve mi kínja.
Becezzuk azért nyugodtan 1000 km-nek. Itthon rá néztem, szinte pontosan 1500-at mentem ezzel a motorral eddig. Nem biztos, hogy a jó irányba, de valamerre egyértelműen érzem, hogy fejlődés történt. Magabiztosságban stb.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #119888 üzenetére
Azta micsoda asszociáció! Kíváncsi lennék egy Rorschach teszten mit hoznál össze!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Madwe #119878 üzenetére
A 696 egy modernebb, jobban atgondolt motor, a tank benyulik az ules ala, itt mar 320 as az elso tarcsa, radialis bremboval, szoval fejreallsz. Hatul meg ketkaru lengovilla van, a 796 oson mar 1 karu.
Olyan szempontbol dragabb a fenntartasa, hogy ezzel szervizbe kell jarnod, mert a muszerfal jelezni fogja az intervallumokat, ami 12000km/eves szerviz emlekeim szerint, es megneznem mennyi lenne a desmo service is, ha sok benne a km, vagy kozelit afele. A kulonbseg az, hogy a japanon barmelyik sufni muhely megcsinalja a szelepallitast, ugye itt nem.Teljesen igazad van, ez nem a te hulyeseged, jol latod a dolgot, ilyen idos magyar motort en sem vennek, meg fiatalabbat sem. De pl nemreg lattam ezt. Teljesen szimpatikus hirdetes. Annyira egyszeru szerkezet, hogy a helyszinen lehuznam a fekvo henger pipajat, hogy mennyire van az alloban meg kompot, es mennyire akar leallni :D kb ennyibol mar latszik, hogy van ki a bele :D
tenyleg egy szogegyszeru megbizhato blokk, nem egy annyira elsporolt szar fekkel futomuvel, mint a japanokon.
Valoban a ducati hatranya az lesz, hogy egy szuk csoportban tudod eladni.
Veletlenul sem beszelnelek le a japanrol, szamolgatni kellene, hogy km re lebontva melyik mennyire jonne ki.
Jah es akkor azzal szamoltunk, hogy nem egy visszatekert motort vettel, amire nagyon nagy az eselyed, mivel nem volt es mai napig nincs erzekelheto eladas a ducatinal ebben az orszagban.Explosión de dos tiempos
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #119893 üzenetére
Vaaaarjal. Ezt a 125-os varaderoval nyomtad le?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
#14787072
törölt tag
A Karma megint közbeszólt....
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Milyen házat vegyek?
- GTA V
- Weblap készítés
- PlayStation 5
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest