-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakfong
tag
válasz Geresics #119198 üzenetére
Nos igen. Van még néhány márka, amit nyugodtan lehet ajánlani, de mindet próbálni kell. Ez nem olyan mint a rohambili, hogy a fejembe húzom, aztán jó lesz az.
AGV, Arai, Caberg, Hjc, Nolan, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei. Ezek azok, amiket én gyakran látok, és a következő bukóm valszeg ezek közül lesz. Meg van még 1 Nitro-m, de azt se tudom ők gyártanak-e még. De sok esetben az árcédula lesz a döntéshozó.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Micsurin
nagyúr
A rev matching-es visszaváltásnak van bármi hátránya
utcán?
Szórakoztam vele a napokban és érezhetően sokkal finomabbak úgy a visszaváltások kezd benne is maradni a kezemben a mozdulat.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
Az ülést szoktátok ápolni valamivel? Kell egyáltalán? Mert a Banditom ülése amúgy rendben van, semmi repedés, szakadás, de a színe kezdi felvenni a szürke 50 árnyalatát. Jó lenne visszahozni a gyári állapotát...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #119205 üzenetére
Igazából ott kezdődnek az averzióim, hogy még a tényét is utálom az üresben való beregtetésnek. Itt meg konkrétan pont ezt teszed, hogy a fordulatot felvegye még a hajtás ráengedése előtt a motor még ha csak egy töredék mésodperce és éppen csak ráröfentesz olyan furán adja ki magát. Na meg egyik haverom is nagyon hülyén nézett rám emiatt tegnap.
Egy biztos héregen a kanyarba való bemenetelkor sokkal sokkal kényelmesebb volt mint csak szimplán pakolva. Sokat ültem ma autóban túl sok időm volt az M0-án aszalódva gondolkozni.
Somatom szerintem angolul mindig is ez volt a neve. Hazai motoros sajtót meg lassan nincs értelme követni (szerintem) így ne kérdezd magyarul mi lenne a megnevezés pontosan. Van Dodor és a Dodor stílus meg a Mackó féle katalógus olvasás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #119207 üzenetére
Ááá abban én is sőt néha még dupla kuplung is pipa mert a rühes rükit valamiért nem szeresse. De ismerős 1.4-ese sem szívleli.
Olvastátok, hogy vissza kell állítani a szimpla 2 fakeresztes állapotra a Mátrában az emlékhelyet?
WtF, hány év után is kezdett valakit zavarni, hogy "szemét" lerakat? Többször sétáltunk arra még a nem motorosok is meg meg álltak elnézegetni és egy percre elgondolkodni.Azt nem tudom tényleg ki a francot zavart mert, hogy emiatt még irénke néni sem tett bejelentést az is fix. Marad majd egy szem mészkő tömb félig leásva...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Imilenni
addikt
Vásárolt mostanában valaki a Red Barontól részletre motort?
Kíváncsi lennék mennyi a felára a részletnek, láttam '15 Ben 300k volt egy másfél milliós motornál.
Leginkább azért is érdekelhetne a Red Baron, mert sokkal egyszerűbbnek tűnik, meg biztosabbank is, minthogy felcsapjam hahut aztán személyesen vizsgálgassam a motorokat.Már ha igazak a reklám szövegeik.
Press "F" to pay respects.
-
veterán
válasz Imilenni #119209 üzenetére
Esetleg olvasgass kommenteket, értékeléseket róluk, ha van valahol. Én anno...régen...talán két cimborám negatívan nyilatkozott, de ennek már 15 éve kb. És csak kettő vélemény. És hogy mit mondtak, már t.köm tudja, de valami bajuk volt velük. És ezt azért mondom, mert akkortájt voltam én is náluk, hogy ott veszek mocit, végül nem. De nem a cimboráim negatív véleményük miatt, hanem mert rohadt drágák voltak.
De az tény, hogy duma aaaaaz van...
(mármint a reklámjukra értem )
És mint tudjuk, a reklámok igazak.
Ha esetleg úgy döntesz, hogy ott veszel, ha van “apróbetűs” rész, jól olvasd át[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
-
Viiktor1989
aktív tag
Köszönöm a hozzàszólàsokat,igazàból a térd protektoros zseb összevarràs tetszett a legjobban. A bőr nadrágom mellé szeretnék egy farmert is,de lehet ,hogy egy kényelmesebb bőr megoldanà a komfort problémàmat.
-
válasz Imilenni #119209 üzenetére
Na most van pihim és kicsit kifejtem, elmesélem a saját sztorimat.
Kawasaki Eliminator-t hoztam el tőlük anno részletre mert úgy alakultak a dolgaim, hogy más lehetőségem akkor nem volt. A lényeg, hogy abban a konstrukcióban az akkor náluk kb. 600k-ra tartott motor kicsit volt több végére mint 900k.
Szép szavak, hogy rendben tartott műszakilag kifogástalan állapotú motorokat árulnak, de jól át kell nézni mindent. Saját hibám is, hogy megbíztam bennük és pl. nem néztem meg a gumik gyártási idejét mert bár szőrösek voltak még, de 13! évesek ami miatt egy taknyos nyári reggel fejre is álltam. Felhívtam őket amiből annyi lett, hogy "elengedték" volna a gumi szerelés díját, a Kékeknél még azzal együtt is olcsóbban rakták fel az új papucsokat...
Munkahelyemen állt a motor és indultam volna haza, kolléga szólt, hogy van valami a motor alatt. Benzin volt. Kihívtam a road szervizt, hogy ez van. Csere motor perpill nincs, de a motort bevitték. Visszakaptam, hogy semmi baja, ne tekergessem a benzincsapot. 2 nap múlva vittem vissza benzincső cserére...
Írtam, hogy a náluk hitelre vásárolt motort kötelező hozzájuk vinni olajcserére, az EL-nél akkor ezt 3k km-ben szabták meg. Kb 1,5 hónap után vittem is pont egy túra előtti napon. Megszakították a leeresztő menetét és majd 1 hónap volt mire visszakaptam a motort. Ilyen 1,5-2 havonta mentem hozzájuk olajcsere miatt, volt, hogy ott ültem egész délután.
A motor korából adódóan azt nem az ő számlájukra írom, hogy elöregedett a gumi az indexek szárán ezért azok cserések lettek vagy, hogy az ülést újra kellett húzni mert szétrepedt a bőr.
1 évig használtam, mínusz ugye amikor szarakodtak vele a szervizükben, majd hengerfejes lett a motor. Alkatrészre sokat kellett várni, az utolsó szervizkor közölték, hogy a tárcsák is cserések lettek. Tárcsákat rendeltem ebayen, de a motor akkor is ott állt. Aztán mikor kifizettem teljesen hetekig hívogattam őket, hogy ugyanmár mi lesz a motorral és a kellemetlenségekért cserébe megbeszéltük, hogy kihozzák házhoz.
Kihozták, de a km órát letörték és 1db ragasztószalaggal próbálták a helyén rögzíteni... epoxival végül majdnem nyomtalanul visszaragasztottam. Beszámítani, visszavenni nem akarták persze. A legszívesebben árokba borítottam és felgyújtottam volna. Végül motorhibásként alkatrésznek értékesítettem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #119206 üzenetére
Vissza valtasnal behuzott kuplungnal gazfroccs?
Vagyis a fokozat valtas idejere emeled ra a fordulatot, es a kuplung kiengedes mar alapjarati fordulaton tortenik?Gazfroccs nallam az mikor megrantom gazkart es elengedem.
Vagy a fordulatot megtartod?
En ezt probalgattam, hogy ne legyen akkora motorfekem.
Erdekes erzes. Most ugy csinalom, hogy a kuplung ra egedesel szinte szinkronba emelek egy egy kicsit a fordulaton. Mint felfele valtaskor, de 2-3 fordulatnal magasabbra nem engedem. A hirtelen ebredo motorfek joval kisebb, de rendelkezesemre all tulajdonkepen, csak eltolom az idopontjat.
Erdekes erzes, majdnem olyan mint a CVT.Korabban beszultuk itt Persuval, a kuplung nelkuli valtas, gyorsvalto nelkul felesleges valto koptatas.
Amig a kuplung hasznalva addig az kapja a terheles, es nem a valto rendszere. -
palfitom
félisten
válasz Xaels #119214 üzenetére
Szomorú történet!
Viszont a "Kawasaki Eliminator"- jó volt olvasni, valamikor a 90-es években volt nekem is egy, szerettem!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Imilenni #119209 üzenetére
Az első kérdésem a szombaton hajnalban, fél 5-kor, fél 6-kor, 6kor postolókhoz, h nem bírtok aludni?
A kérdésedre válaszolva, amilyen extrán túlárazottak már alapból is a Red baron-os motorok, kb 0% THM-nak lazán bele kellene férni azokba az árakba. Simán 3-4-500.000ft-tal adnak piaci ár fölött mondjuk 1,2-1,3M-s motort..
Szerintem arra még minimum 10-15%-ot számolj rá.
Xaels
Újabb story, ami megerősítés h náluk egy csavart sem vennék. Sorry, de számomra egyértelműen az jön le, h a madarakra portyáznak. Az olyan user-ekre, akik félnek a használt piactól, netán totál analfabéták műszakilag. Na az ilyenekre tud hatni az ő marketingjük. Aztán mint a példád is mutatja, a gyakorlatban a 30%-os felárért lófaxt se kapsz.
Meg ez a 3.000km-es olajcsereperiódus is egy akkor is már huszonéves motornál... Mi a francnak? Ennyinél a 99%-ban sárban, porban használt enduron cserélem. Ez megintcsak haszonhúzás szagú..[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz csongi #119215 üzenetére
"Vagyis a fokozat valtas idejere emeled ra a fordulatot, es a kuplung kiengedes mar alapjarati fordulaton tortenik?"
Annak úgy semmi értelme. Azonos sebességnél az alacsonyabb fokozathoz magasabb fordulatszám tartozik. Ha visszaváltásnál behúzott kuplunggal gázt adva megemeljük a fordulatot, akkor kiegyenlítjük ezt a különbséget, hogy a kuplung kiengedésekor a motor az alacsonyabb fokozathoz tartozó, magasabb fordulatszámon forogjon. Ez egyrészt azért hasznos, mert csökkentjük a kuplungtárcsa és az egész erőátvitel terhelését, másrészt lassításhoz használva, csúszós úton csökkentjük a kerék blokkolásból adódó megcsúszását. Ez utóbbi leginkább a nagy köbcentis 1-2 hengereseknél jelentkezik. Pl.HD -nál "kötelező" vizes úton. Főleg kanyargóson.
Technikailag, ha vki tartja a gázt, az már régen rossz. Egyetlen gázfröccs kell, ami akkora, hogy a csúcsa az alacsonyabb fokozathoz tartozó fordulatszám legyen. Ott gyors visszaváltás, majd kuplung ki.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #119215 üzenetére
Most mar azt is hozzarakom, hogy a gyorsvalto jobban nyirja a valtot. Leengedtem jopar olajat gyorsvaltos es gyorsvalto nelkuli motorbol. A gyorsvaltosok magnesen mindig tobb a vas.
A gazfroccsos visszavaltassal nincs gond, de azt kuplung nelkul biztos nem csinalnam, csak kuplunggal. Regen ha megnezel egy 80 as evek ama superbike-jat, lehet ltni, ahogy visszavaltasnal tekergetik a gazt[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #119215 üzenetére
Olyan 14 50 tol nezd. Igazi vhs eleterzes muanyag zenevel
Explosión de dos tiempos
-
válasz runner 125 #119217 üzenetére
1. kérdésre a válasz. 3:52-kor kezdtem meg a melót.
Nincs harag, igazad van én is fasz voltam, beleszaladtam a pofonerdőbe.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119219 üzenetére
Hülye kérdés és nem is értek hozzá, de pl a gyújtásidő megszakításának növelésével nem lehet növelni a váltó élettartamot? Az nyilvánvaló, h itt tized másodpercekről beszélünk, noh de csak van különbség a terhelésváltást tekintve 1 tized és 6 tized között pl. Vagy bizonyos időtartamnál már érezhetően "hosszú" lenne a váltás és értelmétvesztené a gyorsváltó?
Megmondom őszintén, h én is agyaltam rajta, de a VFR váltója állítólag egyébként is kényes, a 4. fokozott elszállásáról már beszámolt 2 magyar user, és jó néhány külföldit is olvastam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #119222 üzenetére
Sztm nem. Itt nem beallitasi hibarol van szo, ezek gyari gyorsvaltok.
Ha megszakitod a gyujtast olyan hosszu idore, sztm csak rosszabb lenne, mert lenne mar egy motorfeked, amikor az ablak masik vegebe csapodna a korom, majd megint a hajtott oldalra, es meg hulye erzes is lenne. Pont lebegnie kellene az ablak ket vege kozott a koromnek (ami persze elkepzelhetetlen, csak ha epp ugy jon ki, hogy legidealisabb minden, es az ablak pont a korom elott van valtasnal).Egy szokvanyos gyorsvalto kb 60ms ra szakit meg, ami nem tized, hanem 6 szazad. Itt is valami kozeputat kell keresni, mert nagy fordulaton kis megszakitasi ido eleg, alacsonyon nem. Tehat megint fugg attol, ki hogyan hasznalna. Nehez ugy.
Igen azt olvastam en is, meg vmi 2 peldat a csoportbol hogy hajtorudas lett az egykettes. Valamelyik szeria nem sikerult jol.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Micsurin #119202 üzenetére
Én autóval mindig úgy váltok vissza. Mikor engedem vissza a kuplungot, mindig megpöccintem a gázt. Persze, még van mit finomítani rajta, de amikor összejön, közel érezhetetlen simaságú. Motoron is igyekszem így csinálni. Ott még több fejlődés szükséges. Szerintem is hasznos dolog. Ha kuplungot huzod a pöccéntéskor és a csúcsán kiengeded a már alacsonyabb fokozatban, akkor semmi kárt nem teszel vele.
-
Imilenni
addikt
válasz runner 125 #119217 üzenetére
Asszonyhoz mentem pont
Xaels
Ez azért elég gáz, nem elég hogy alapból drágább de még a minősége és a szolgáltatások se a legjobbakSzép magyar mondat lett a vége
Köszönöm, inkább hagyom őket
Press "F" to pay respects.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #119223 üzenetére
Milyen típusok voltak amiből leengedted az olajat? Gyári gyorsváltó volt, vagy utólagos? Az se mindegy hogy a gyár milyet használ, és az hogy van kalibrálva.
Sok motorba ilyen rugós kapcsolót használnak (nem tudom mi a szakszó) a váltás érzékeléséhez, ami pontatlan, viszont rugó nélkül egy nyúlásérzékelővel szerelt változat sokkal megbízhatóbb és pontosabb is lesz.
A KTM Duke 790 bemutatásakor azt is elmondták, hogy átalakították a váltót a gyorsváltóhoz, hogy tartósabb legyen. Hogy pontosan mit, azt nem írják sehol
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hugi0
őstag
Lehet lesz aki megkovez erte.
Gyorsvalto - sznob faktor. Utcara, utcai felhasznalas mellet felesleges.
Ugyis ott kell hagyni 10-15%-ot ha valami gebasz van, tudj korrigalni.
AKi meg nem hagy benne ennyit az szamithat, hogy az elesettek kategoriaba kerul (onhibabol).
Mint mechanikai muszeresz en is ugy velem, hogy nem lesz jobb, a motorkerekpar elettartalma."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Micsurin
nagyúr
Csak ne induljunk el vita irányba.
Marhára nem ez volt a kérdésem lényege.
Köszönöm a válaszokat alapvetően hasznos a rev matching akkor megmarad a palettán mint a két ujjas kuplungolás és fékezés.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #119227 üzenetére
Tobb, ugyanolyan tipus, az egyik gyari gyorsvaltoval szerelve a masik nem. Ugyanazok a motorok. Viszonylag friss, 1-2 evesek. A gyorsvaltoson mindig tobb a kopadek.
Neztem azt a yt videot, amit linkeltel a multkor, hogy a gyorsvalto kimeli az egesz valtot, jobban, mintha kuplungolnal, hat a kuplung nelkuli valtashoz kepest biztosan, de az szamomra egyertelmu, hogy a kuplungos a legkimelobb hasznalat.Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz hugi0 #119229 üzenetére
Ez a mi felesleges meg mi nem egy elég meddő vita. 90 lóerő is felesleges ennyi erővel meg még lehetne sorolni hogy mi minden felesleg van motorokon.
Egyszer kipróbálsz egy jó gyorsváltót, utána soha többé nem akarsz anélkül motorozni Nem sznobság, hanem bazi jó móka. Főleg ha még lefelé blippel.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #119236 üzenetére
Szerintem egy tök felesleges dolog, ami nélkül boldogan lehet élni.
Viszont kipróbáltam pár éve egy R1200GS-en, és piszok jó móka, és menet közben a hangja is irtó jó, nagyon tetszik! Tudod, motor nélkül is lehet élni, de ha valaki egyszer rákapott...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, meg szeretném kérdezni, hogy tudja-e valamelyikőtök, hogy 250-es YBR, 2007-es évjáratú mocinál, ha az akksi kivétel után kell-e bűvészkedni valamit a komputerrel?
(Nem indításgátlóra gondolok, hanem olyasmire, hogy mondjuk "tanítani" kell az injektort, vagy akármi)
Van egy bukócsövem a gépre, de picit át akarjuk szabni és in situ kell majd hegeszteni.Köszi szépen, hali!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #119237 üzenetére
Igen, ezt akartam írni én is. Amíg nem próbálod ki, addig sznobfaktor. Aztán ha mész egy jól belőtt gyorsváltós géppel, vigyort csal az ember arcára és már szívesen használád. Persze ehhez olyan kategóriájú (sport, sport-túra, túra-enduro..) motor kell. Egy cruiserre nyilván értelmetlen, kategóriaidegen, de egy jó motoron van fan faktora. Illetve, amit írsz is, a gyorsváltót lazán kihallani, az azonnali fordulatváltásnak megvan a hang feelingje is. Sőt, van amikor szolíd durranással is párosul.. én mint techboozy, simán élvezném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #119240 üzenetére
Én eddig egy olyan utcai motort vezettem, aminél hiányzott. Az 1700 -as VMax. De, az a véleményem, hogy a Yamaha -nál teljesen elmentek otthonról, amikor azt a motort közútra engedték.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #119233 üzenetére
De a régiek tok jól bírták felfelé a kuplung nélküli váltást. Én legalábbis nem hallottam anno tönkrement váltok rol. Már akkor is 15eves frz eknel hallottam szinkron hibáról. Aztán ennyi. Ennyivel gyengébbek lennének a mai váltok?
eladó topping dac
-
baboss
őstag
Holnap tervez valaki valamerre túrát, ha igen szívesen csatlakoznék ha megoldható, vagy megint egyedül kell mennem.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #119219 üzenetére
Megneztem, erre a szintre en mar nem jutok el.
A gazfroccseim hosszabak, boven lehet meg gyakorlonom. Azert fejlodes lesz bennem. Azt es meg kell tanulnom, hogy a valto a felenel mar leoldott, es nem kell markolatig rangatni. Sok ido megy el vele.
Ebbol az aspektusbol, vissza rakom a kuplung attetelzot. Puhabb a kuplumg kar, es a felenel az is szettolja a kuplungot.Akkor a sorrend.
Kuplungbe - gazfroccs, valto lebillent egy idoben, es kuplung ki?Somatom: Koszonom.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #119244 üzenetére
Igen de a billentés és a fröccs gyakorlatilag egyidőben megy. Nagyon parán halk, terhelés váltási hang nélküli a váltás ha jól csinálod.
Schaaf vidiket néz, nagyon smooth lett a srác az utóbbi időben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Viiktor1989 #119174 üzenetére
A németek egyszerre teszteltek le 20 motoros farmert, 80-as tempóról csúsztak velük (ez kb 30 méteres aszfalton csúszást jelent), mindegyik jól vizsgázott.
"Szóval fogja a Street Triple 765 gyári fejidomát, fúr bele 4 lyukat a paraszt, és rácsavarozza a 675-ös (a korábbi széria) Puig utángyártott förmedvény plexijét, mert zavarja őt a menetszél. Egy nakedbikeon "
A bemutatott példa tényleg igénytelen, de a szélvédelem javítását még a nakedeken is meg tudom érteni. Én is keresnék rá valami megoldást, még akkor is, ha a motor megjelenésének rovására megy.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #119247 üzenetére
Most a földes mutatványra gondolsz?
Vagy valami nekem kimaradt. Este pótolom a vidiket ha volt valami, követem mindenhol pedig a srácot jó arc kérdésekre is mindig válaszol.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest