-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zgospel
őstag
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Szia,
A Kawáról nem sokat tudok, viszont ilyen korú motoroknál én nem feltétlen a km óra állását nézném. Mármint ha visszatekerik neked 25 ezerre akkor nyugodtabb vagy, mintha 60 ezret mutatna? Lassan már közhely, de fontosabb, hogy megfelelően karban volt-e tartva, mint az hogy mennyi km van benne. Legalábbis ennél a kategóriánál. Meg nagy általánosságban fogalmazva.Az árhoz nem tudok hozzászólni, te tudod hogy neked mennyit ér meg. A használt motorok ára a korosodás ellenére is eléggé megugrott az elmúlt években.
Motort mikor érdemes megvenni?
Mindegy, nem láttam érdemi árkülönbséget az elmúlt években. Amikor megtaláltad azt ami tetszik és számodra a tuti vétel, akkor szerintem évszaktól függetlenül menj és vedd meg.Ruha:
Miért csak ez a két márka került szóba?
Fontosabb kérdés, hogy mennyit szánsz rá. Meg azért vannak még más szempontok.
Általában a nagy márkák magasabb anyagminőséget, biztonságot és kidolgozottságot adnak, mint pl a Mugen, de nem feltétlen egyenesen arányos az elköltött plusz pénz a termékben kapott extrákkal. Menj el, próbáld fel őket, nézd meg hogy mik a különbségek. Van azért még pár másik márka is a piacon. Én személy szerint a Shoxos bőrruhákat elfelejteném, az olcsóbb ruháiknál sokkal jobban megéri a Mugen, a drága Macna ruháik pedig Dainese/Alpinestars árban mozognak, viszont a szintjüket nem érik el.Sisak:
Muszáj felpróbálni, mert a gyártók között, sőt még márkán belül típusok között is vannak/lehetnek eltérések a fejformában. Simán lehet hogy kinéztél egy sisakot ami valójában egyik méretben sem lesz jó a fejedre.Mikor érdemes venni?
Ősszel és kora-télen vannak a legnagyobb akciók általában a motoros felszerelésekre. Néha akadnak még február-március környékén, de inkább a szezon végefele szokták kiszórni a kifutó cuccokat. Pl ilyen Black Fridayek alkalmával Dainese vagy Alpinestars cuccokra 25-30%-os kedvezmények már elég számottevőek tudnak lenni, pláne egy komplett szett esetében. Viszont azzal érdemes számolni, hogy ilyenkor már nincs készleten minden típusból minden méret, a rendelős holmikra pedig nem vonatkoznak a kedvezmények.Mi ajánlott még?
Motoros füldugó. Pláne mivel csupasz motort tervezel venni. Hiába mondják hogy így csendes ez a sisak meg úgy csendes a másik sisak, egyik sem lesz jó füldugó nélkül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz Biqci #120599 üzenetére
Mi a közepes márka, ugye?
A top márka a Rukka. Ott nincs sem közepes, sem gagyi. Az Alpinestars-nak nincsenek olyan minőségű ruhái, mint amit a Rukka gyárt. Semmi. Viszont vannak gyenge és közepes minőségű dolgaik, árral arányosan Pont, mint a bukósisaknál a HJC. Ott is van kupak 60 Fontért meg 500-ért is, nem ugyanaz.
Az Arai meg nem gyárt gagyit, nincs is olcsó.
Általában igaz a motoros ruházatra, hogy (ha nem akciós) a minősége arányban áll az árával.
Ha már jó minőségű ruhát akarunk behozni még, akkor Spidi és Sidi. Abból a drágák tényleg jók, szinte Rukka minőségűek.De ez az én szubjektív listám, természetesen jogod van mást gondolni, mint én.
(Jelenleg is 5 Alpinestars és 2 Rukka cuccom van)
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #120601 üzenetére
Ez igaz, de egyrészt az egyik legismertebb márka, és szerintem az egyik piacvezető, másrészt pl. a Mercedesnek is vannak olyan termékei amik jóindulattal sem nevezhetők prémium terméknek, mégis magát a gyártót a prémiumkategóriába sorolják.
Ja, ezt nem azért mondom, mert fizetnek érte(csak a csukám Alpinestar)"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120601 üzenetére
Nem látom a Mugenek között az eltérő kategóriákat. Ha megnézem a 2020-as bőrruhákat, 1 részesnél és 2 részesnél is koppra ugyanazok a featureök vannak feltüntetve, csak a dizájn eltérő.
Az Alpine meg a Dainese cuccoknál jobban látszanak a különbségek a drágább cuccokon. Bár ami ennél a kettőnél alsó kategória márkán belül, az a teljes piacon nézve erős közép vagy közép-felső kategóriának számít.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
válasz etnies #120605 üzenetére
rukkát nem ismerem de alpinestar top cuccait közepesezni szerintem erős.
a drága dolgaik drágák (no shit sherlock ) de jók is.
a legjobb sisakom meg hjc volt. Shoei meg schubert meg mittomén mi mindent próbáltam.
Arai elhiszem minőség de a designjaik többsége már 15 éve is elavult volt. az az oldalsó műanyag kupak ami a plexi mechanikát takarja védi olyan zajforrás hogy rettenet. és csak a TOP hiperdrága versenysisakjukon nincs...
szintén csak vélemény.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #120605 üzenetére
Persze, nem azt mondom, hogy csúcskategóriás az Alpinestars meg a Dainese, de szerintem sarkítás, hogy középkategóriás (pl. az Held, IXS, Büse inkább középkategóriába sorolható, a Vanucci, FLM még inkább), inkább afölötti. És a legismertebbek. Ha megnézed pl. Ken Block, Stig, Carlin Dunne (nyugodjon békében, ma 14 hónapja) ezeket hordja/ta.
Hamár kategóriába lehet sorolni a gyártókat..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120607 üzenetére
Ugy erted nincs kulonbseg a kengurubor egyreszes es a 2 reszes marhabor termekuk kozott?
Ezt az osszes markara ertem amugy, dainese, alpinestars, rettenet sittes termekeik is vannak, kesztyu, cipo, kabat, hatprotektorban, epp ezert konkret termekeket lehet osszehasonlitani a palettajukrol, de magat a markat szerintem sosem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120610 üzenetére
Teljes kengurut ruhát nem látok, csak részben. 1-1 darab van az idei lineupban a kétrészes és egyrészesek között is, de a Superzone webshopján fent sincsenek, és a MugenRace webshopjában sem. Kaphatóak egyáltalán?
Kategóriánként jól össze lehet mérni a márkákat szerintem. Nem kell hozzá kifejezett terméket nézni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #120608 üzenetére
Na igen, es itt megint bejon a kepbe a termek maga.
A shoei csucstermeke az xspirit3. A hjc nek az rpha 11.
Viszonylag nagy a kulonbseg arban a ket buko kozott, kb 2-300€.
Az rpha inkabb a Shoei NXR el van ugy-ahogy egy arban, de annak a shoeinek felhaborito anyaghasznalata van, rettenet olcso parnaja es szovete a hjc hez kepest. Alapvetoen az rpha egy jobb termek szerintem. (Nalam volt egy kis plexi gond, de mostanra megoldodott, az 5. plexi stabil)
Azert a shoeiert kb 200€-t adnek, nem tobbet.
Epp ezert erdemes szerintem konkret termekeket osszenezni ar alapjan. De ez az en maganvelemenyem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120612 üzenetére
Nem találom az árát sem a katalógusban, sem a weblapjukon. Meg ezek mindig úgy vannak kiírva hogy 180 ezer helyett 140 ezer, de valójában sosem volt 180 Szóval akkor durván 280 ezer?
Egyedül a kenguruval tud többet. Mármint ne érts félre, ez nyilván jelentős különbség De ennyiben ki is merül. Pl ugyanúgy műanyag slider van a vállon, amit például egy 2020-as Dainese bőrruhán sosem fogsz látni, mert ott mindig fém lesz. Apróság, de mégis.
Plusz valódi kutatás-fejlesztéshez való erőforrásokkal csak a nagy gyártók rendelkeznek, és rengeteg adathoz jutnak a versenysorozatokból. A minőségbiztosítás is egészen más szinten mozog.
(#120613) persuader de hát te pont annyit is adtál érte
Össze lehet hasonlítani a két márkát kategóriánként, csak a kategóriát kell jól belőni. Az RPHA11 egyáltalán nem egy kategória az X-Spirit III-mal. Mármint attól hogy márkán belül csúcsnak számítanak, még nincsenek a sisakok piacán egy kategórián belül.
Az NXR-rel már inkább, de nem feltétlen az ára miatt. Nekem az NXR nem tűnt annyira borzalmasnak, mint írod, de nem voltam elájulva. Pl a Bell Star is ezen az áron mozog, és mintha egy kategóriával feljebb lenne az NXR-hez képest minőségben meg kialakításban.
A Shoei még mindig Japánban készül, meglepően nagyrészben kézzel, emiatt pedig alapból nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120569 üzenetére
Én a VÉDA által termelt pénzmennyiségen évek óta elképedek. Bazi nagy kapu, messziről jól látható, ki is van táblázva, a navi appokban többnyire jelölve vannak, többségük jól belátható egyenes szakaszon elhelyezve, ráadásul jelentős sebesség-ráhagyással számolnak. Pláne ha még az óra is csal valamennyit a járműben, akkor nagyon kell tolni neki, hogy jöjjön a bünti.
Ezzel szemben olyan triviális dolgokat nem néz, mint hogy lejárt a műszaki vagy hogy lopott-e az autó. Plusz még amiket anno beharangoztak, hogy ez majd nézi a buszsávokat, meg a piros lámpán áthajtásokat, stb. Aha, semmit nem néz, csak a sebességet.
"Balesetmegelőzés"https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120614 üzenetére
Igen, de arkategoriakat hasonlitsunk ossze. Ha mar a piacrol beszelunk.
Abban teljesen igazad van, hogy egy mugen nem tud annyit fejleszteni, mint egy nagyobb marka, de ha az a marka kisporol mindent egy bizonyos arkategoriaban levo termekebol, akkor lehet hogy jobban jarsz egy masik marka ugyanolyan arban levo termekevel.
En igy vettem az arlen ness borkombimat, mert csak abban volt csipoprotektor, ugyanannyi penzert akkor epp a piacon.Ne is mondd, megint gabeneztem egyet, 170€ ert, mert az elozo szine nem tetszett. Es ez mar megint annyira olcso volt, hogy nem tudtam otthagyni. Hat szart csakis olcson. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Polemius
aktív tag
válasz baboss #120563 üzenetére
Az osztrákoknál nem is a telepített trafik okozzák a legtöbb csekket. Rengeteg kézi trafi van a rendőröknél, és előszeretettel bújnak el vele. Fa mögé, buszmegállóba, stb. Főleg korlátozó tábla vagy település kezdete után, de láttam már autópálya leállósávból motoros rendőrt is trafizni! Ha kicsit léped túl, akkor helyben 25€-tól indul, ha kiküldik akkor 50-től, ami a magyar árazáshoz és fizetésekhez képest baráti. Hogy 180-ért mennyire mérnek meg, fogalmam nincs. Majd tőled megtudjuk...
Az autópályamatrica kevésbé necces, jelenleg tudtommal csak szúrópróbaszerűen ellenőriznek (menet közben, vagy félreállítva). Mivel még mindig van lyukasztós matrica, azt nehéz lenne kamerával ellenőrizni.
Egyébként elég rugalmas a szabályozás, hogy motoron hová lehet ragasztani. Lényeg, hogy ne (egyszerűen) eltávolítható részre, és jól látható legyen, de nem kell feltétlen előre tenni, akár oldalra is lehet. Nekem pl. ilyen tartóra van ragasztva. De van már elektronikus is, rendszám alapján, és akkor nem kell ragasztgatni. -
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #120616 üzenetére
Értem, én az "alsó" és "közép"-ből nem az árkategóriákra asszociálok.
A volt kesztyűm egy jó példa erre szerintem. Spyke Robotic, 33 ezer Ft volt. Papíron és felszereltség alapján is az akkori Dainese Druid szintje, ami akkor 62 ezer Ft volt. Szóval tudás szerint egy kategória volt, ár szerint nagyon nem.
A Daineset végül nem vettem meg, mert úgy gondolkoztam, hogy "ugyanazért" miért fizetnék duplát, és drágálltam is. Aztán a Spyke a harmadik szezon közepére kilyukadt a tenyerén, egyszerűen szétfeslett az anyag. De a varrások már a korábbi szezonokban is elkezdtek kiengedni. Ki tudja ha estem volna benne akkor mennyit bírt/védett volna.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120619 üzenetére
Az also es kozep kategorias termekek ugyanugy arban is megmutatkoznak egy alpinestars 15€ os krosszkesztyuje nem tud annyit, mint egy decathlonos bicikliskesztyu. (Ami olcsobb) Ugyanigy a 60-70€ os cipoje egy ev alatt szetmegy azzal a nagyon bena karbonutanzat muanyag betettel. Szoval ezek a markak gyartanak szart boven, hiaba jo markak.
Pontosan erre gondoltam, es szerintem igy kell venni dolgokat, ar/ertek alapjan, ahogy a kesztyud eseten.
Az, hogy a dainese, spidi stb fejlettebb tobb gyartonal, es dragabbak a termekei, az nem egyelo azzal, hogy az osszes termeke a legjobb, minden korulmenyek kozott. A csucstermekei biztosan, foleg, ha valami airbages csucsruhat osszehasonlitasz egy mugen csucsruhaval, tiszta sor.
Illetve azzal en nem tudok mit kezdeni, ha a shoei arara hatalmas gyartasi koltseg nehezedik, ha ugyanannyi penzert jobb sisakot kapsz. En csak ezert nem ertettem, hogy hogyan lehet csak markakra rakerdezni, hogy jobb-e, vagy hogy kijelenteni, hogy melyik marka jobb.A homaly ebben a dologban, hogy a tudast meg kilistazzak a termekekhez, de hogy ez hogyan teljesit az eletben, azt pontosan sosem tudod meg. Hogy melyik marka mennyit bir es hogyan.
Valoban nehez egy kesztyu vagy ruha, sisak eletutjat vegigmerni szamokkal, mivel nincs ket ugyanolyan eses, de meg sisakoknal sem nagyon lehet tudni, hogy akkor melyik a legjobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #120616 üzenetére
Csak kíváncsiságból, az Arlen Ness valódi bőr volt? Azaz pontosabban, olyan bőrből, amit tényleg az állatról szedtek le, kikészítették, majd egyből varrták, vagy olyanból amit a maradék bőr összedarálása, majd bőrszerű anyaggá préselése után készült? Mert én is akartam venni, de kicsit utánanéztem és az ilyen "bőr" volt. Azt hiszem "Genius leather" vagy valami ilyesmi volt s bőr típusa. Nem mertem végül megvenni. Lehet túlparáztam...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #120624 üzenetére
Sebaj, csak kíváncsiságból kérdeztem. Az a lényeg, hogy megvédett"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #120621 üzenetére
Itt nem ez a szomorú hanem, hogy a véda leszarna ha szembe mész alatta a forgalommal.
Eladó anno nem szólt, hogy kivonatta az autót, a 3 vagy 4 véda sem szólt, csak az okmányos csajszi... azóta is ezen röhögünk apummal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
2 hónap után megjött a Motocentric táskám, reggel fel is avattam. Rögzíteni nagyon egyszerű, csak berakja az ember a 2 pántot a hátsó ülés alá, felrakja az ülésre a táskát, csat be, pánt meghúz, kész. Egy bukósisak simán belefér. Van egy rakat kis zsebe, adtak hozzá plusz pántokat, hátizsákként is használható, de az oldalára és a tetejére is lehet pluszban cuccot rögzíteni. Egyetlen hátránya, hogy ha a hátsó ülésre rakja az ember, akkor kicsit nehezebb felszállni a motorra. Én ezt úgy oldom meg, hogy először bal lábbal a lábtartóra állok és onnan emelem át a lábam a motoron. Szóval első blikkre szuper, nem rondítja el a motort semmi konzol. 10.800Ft volt ali-ról, meglássuk mennyire lesz tartós.
[ Szerkesztve ]
-
Shin Chen
tag
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Másfél tipp a ruha és kiegészítő vásárlással kapcsolatban:
Ha van időd, kezdj el nézelődni internetes boltokban, de inkább szánj időt a személyes keresésre (főleg a próbára!) is, tapasztalatom szerint ritka az a felszerelés amit 'látatlanba' érdemes kinézni aztán hipp-hopp megvenni. Akciók is mindig lesznek, ha idén már nem szeretnél/tudsz motorra ülni érdemes lehet megvárni az újévi vagy tavaszi akciókat is.
Vannak akik szeretik az egyedi összeállításokat, színkombinációkat, ha ezek közül magadra ismersz, akkor a saját ízlésed szerint úgy is megtalálod azokat a darabokat amik passzolnak egymáshoz és a motorhoz. (A motor öltöztet és nem a ruhához veszel motort, vagy tévedek? )
A minőségről csak annyit, hogy az árcímke nem mindig megbízható.
(pl vettem clover savana 2 kabátot 80 ért, minőségben ok, csúszásnál is megvédett, de egy ugyan olyan Adrenaline kabát 'csak' 40k + nadrág 40k, így jobban kijöttem volna anyagilag és minőségben sem maradok el. Tanulópénz.)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #120622 üzenetére
Shoei tapasztalatom szerint az olcsóbb sisakokhoz képest határozottan lassabban amortizálódik, a kezelő szervek nagyon sok használatot bírnak. HJC-k nekem fele idő alatt széthullottak. Valamint bejáratáskor shoeinek nem nyúlik ki nagyon a bélése.
Pályázni bőven jó a HJC. Kicsit kényelmetlenebb, meg hamarabb széthullik, de egyhuzamban max 15-20 percre van rajtam, valamint hetente jutok ki pályára leggyakrabban. Erre jó a kevésbé kényelmes/halk sisak, de amit mindennap használok, esetleg hosszabb távokat is megyek benne, oda csak olyat veszek ami órákon át is kényelmes és jól bírja a strapát, jól szellőzik, nem ázik be, nem nagyon hangos stb.... (kényelem mindig fejforma kérdése is)
Bőrruhákat én is turkálni szoktam jófogáson/facebookon. Legutóbb a perforált Spidi JP3-at 40kért vettem (0esés volt benne). Franc se akar azon stresszelni hogy egy csúszáskor oda lesz a 400ezres szép új ruha
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #120633 üzenetére
Melyik hjc melyik shoeihez kepest? :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz yodamastah #120633 üzenetére
Hasznalt rucitol en mondjuk kicsit fázok, nem annyira szeretnem magamra huzni mas ember izzadtsagat Belul meg hogy tisztitasz ki egy borkabatot pl?
-
baboss
őstag
válasz zgospel #120615 üzenetére
Mindent külön kell megvenni hozzá, nem kis pénz. Amit megvettek hozzá csak azt tudja, hogy melyik VÉDA mit tud azt nem lehet tudni. Nem is mindig mérnek, illetve nézik kinek van matricája. Olyan esetről, hogy valakit a VÉDA alapján büntettek meg mondjuk azért, mert nem volt bekötve az öve én nem tudok., Volt olyan, hogy adott szakaszon elmentem matrica nélkül többször is és nem jött semmi. Máskor meg 1x elnéztem a lejárati dátumot és ki is postázták a büntit.
Annak idején beharangozták, hogy mi mindent tud, hogy mindenkit beijesszenek.
sebességmérés
rendszám felismerés
(körözött autók kiszűrése)
forgalomszámlálás torlódás észlelése
veszélyes árut szállító járművek (ADR) kiszűrése
biztonsági öv használatának ellenőrzése
a járműről készített felvételek továbbítása
behajtási tilalom megszegésének észlelése
egyirányú úton rossz irányba hajtók észlelése
záróvonalat átlépők észlelése
vasúti átjárón való áthaladás ellenőrzése
a közlekedési lámpák piros és sárga jelzésénél áthajtók kiszűrése
buszsávok, leállósávok ellenőrzése
Annak idején azt is mondták, hogy aki vezetés közben eszik még azt is lefotózza. -
nagyúr
válasz Topiccsendőr #120637 üzenetére
Legalább nem dainase vagy daines van rairva :'D
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
-
yodamastah
őstag
-
JDMKid
tag
válasz Topiccsendőr #120637 üzenetére
Amúgy egy Bagster Spider koppincsnak néz ki.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
nagyúr
válasz JDMKid #120641 üzenetére
Rákerestem, tényleg kb pont ugyan az. Harmad áron. Tartósság majd kiderül.
Más: Mágneses tanktáskák mennyire stabilak? Azt konkrétan csak mágnes fogja a tankhoz? Nem kell fosni, hogy elmászik/leesik? GPS tartó helyett gondolkodom olyna táskában, aminek felül van helye telefon számára.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #120640 üzenetére
Huh, az se ma volt :D
Epp most rangatta szet szuleim kutyaja a hq1 belsejet, orultem neki nagyon. ahelyett megint vehetek valamit.
A rpha10 plus rol van egy eleg jo tartos hasznalati tapasztalatom, most megnezem az nxr-t es 803 rs-t, mit tud, hat kivancsi vagyok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shin Chen
tag
Ideiglenes megoldásnak berendeltem egy Delight USB töltőt [link] .
Egyéb leírások és videók alapján úgy tűnik elég a pirosat az akku + (piros)-ra csavarozni, a feketét pedig valahova a vázra és megy a 'delej' a telóba. Ez így mennyire valós?
Nem akarok(tudok) kábeleket krimpelni, forrasztani stb. Röviden: Be tudom szerelni az út mellett?
Ezerpárszáz-km-t mennék kb 2 nap alatt sátorral, 5000mAh-s az Armor x5, de inkább nem kockáztatnék
(Azt már tudom, hogy a 12V-5V átalakítás miatt közép távon leszívja az aksit gyújtás nélkül, illetve ezt elkerülendő a többi - csak gyújtásnál - fogyasztó kábelére érdemes terhelni.)Szerk: Debrecenből mennék Pestre első körben és megfordult a fejemben az autópálya.
Nem feltétlen autópálya tempóval, olyan 80-110 között kényelmesen.
Ilyenkor a nagy köbcentis egy hengeresek(XT660Z) tényleg elkezdik enni az olajat?
Azt vágom hogy olyan érzés lesz mintha egy centrifugán ülve krúzolnék végig az országon, de az legyen a kisebbik gond[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #120643 üzenetére
NXR-ből még van új. Bár sztem lassan updatelni fogják, ez a legöregebb modellje a shoeinek.
Legutóbb felnyitható sisakot vettem robogóhoz, és ott a végére HJC vs Shoei csata volt (RPHA90 vs Neotec2), megint a shoei nyert. Pedig majd 2x volt az ára. Nagyon szerettem volna a HJC-t, de sokkal kényelmesebb shoei az én fejemre (meg volt pár apróság ami nem tetszett a HJC-n)
HJC zártból RPHA11 amit próbáltam és tetszik, majd veszek egyet jövő szezonra valami akcióban télen. Inkább ezt verem oda, mint mondjuk egy XSpirit 3-at
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #120642 üzenetére
Kis méretű motodetail tatyit használok ha csak gurulok, 2 zseb felül átlátszó telonak alul iratok, 4 mágnes fogja. Mikor elcsúsztam el sem mozdult a tankon annyira stabil volt.
A nagy Kappa túrásabb tanktáskám is stabil nem kell igazgatni stb nem mászik el de közel sem olyan beton biztos mint a kicsi. Vétel előtt próbáld rá a legtöbb bolt megengedi. Ha az összes mágnes kényelmesen felfekszik jók ezek. Nem a Dakaron kell tartsanak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #120645 üzenetére
Nxr bol "ujat" vettem. Mar amennyire uj lehet ennyire olcson. Valszeg vmi 2017-18 ben gyartott beragadt darab.
Aha, nalam meg a hjc illik jobban a fejemre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen