-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz fattyu #120301 üzenetére
Persze. Valami hőkezeléses cucc. Nem értek hozzá de már láttam hasonlót. Azért is nem egységes a szineződés mint ahogy a képeden is látszik, hanem kicsit foltos. Szerintem van itt úgy is valaki aki pontosan tudja az eljárást... engem is érdekel.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #120276 üzenetére
Ezeken meg se lepődök. De a váltó meg a papucs nem kompatibilis szerintem. Az udvar egyik végéről a másikba alig tudok elmenni úgy
Ma láttam még egy papa unoka párost. Rövid gatya póló nyitott sisak, 1 motoron, papin szintén zokni papucs.
Legalább ez robogó volt.
Amúgy mondják, hogy illene mindenkinek inteni... De azért az ilyeneket inkább kihagyom... Még a végén vissza intés közben elcsúszik -
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #120270 üzenetére
Köszi, alkatrészek 90+%-ának hamarabb mondom meg a nevét angolul de talán még németül is (pedig nem tudok németül rendesen) mint, hogy kinyögöm magyarul pontosan.
Ilyen az ha az embernek volt koreai motorja.
mod.: a tényen nem változtat tudtommal az ER5 blokkja ha kopik a lánc elkezdi rázni zörgetni és még így is vígan elmegy több ezret észrevétlenül a csere előtt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #120303 üzenetére
Nem értem, hogy mi ezzel a baj nyáron, 30 fokban. A protektoros bőrruha városban kizárólag esésnél jobb, mint a rövidnaci, póló. Minden más esetben meleg és kényelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #120282 üzenetére
hát, a KTM-nél ez nem igaz
STREET – homologated performance with balanced response; the traction control allows normal slip on the rear wheel (150HP)
SPORT – homologated performance with very direct response; the traction control allows greater slip on the rear wheel (150HP)
RAIN – reduced homologated performance for better ridability; the traction control allows normal slip on the rear wheel (100HP)
OFFROAD – reduced homologated performance for better ridability; the traction control allows high slip on the rear wheel (100HP)Ehhez társul még 3 futómű beállítás:
STREET – Normal tuning of the spring elements with direct feedback from the chassis
SPORT – Firm tuning of the spring elements with very direct feedback from the chassis
COMFORT – Soft tuning of the spring elements with good feedback from the chassisAzt az egyet sajnálom, hogy amikor drive modot választok, akkor nem menti el automatikusan hozzá az utoljára használt dampingot, mert pl. én offroad-ban nem sportot, hanem comfortot szeretek használni, mert nem keményen nyomom, hanem csak haladok
(#120283) Shin Chen
A Pegaso-ban (kb. ugyan az, mint az XT660) sem volt semmi elektronika, de én ezt egy idő után nem szerettem. Pl. a nagy esésem vele simán menthető lett volna egy jó off road ABS-el, vagy akár egy első kerék ABS-el (mert akkor egész más fékezést szoktam volna meg addigra), de amikor pl. a svájci alpokban elkap az eső, és visszaváltásnál a szerpentinen megcsúszott úgy a feneke, hogy kicsit keresztbeállt, az is megdobbantja az ember szívét a 100m+ szakadék szélén. (Jó, utóbbi duma inkább az asszonynak szólt anno, hogy ezért (is) kell komolyabb motorra válatni! )
Nedves úton egyébként még a Pegaso 48 lóereje is bőven elég volt ahhoz, hogy kanyarban gázra kitörjön a feneke. Ez lehet élményfaktor, és hűb@szdmeg is, attól függően, hogy előtte hányszor csináltad már...(#120287) fattyu
Üzemszerű használat(#120306) Somatom
Első számú szabály (az éllet minden területére igaz):
Addig nincs baj, amíg nincs baj![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz baboss #120251 üzenetére
Rakd feljebb a lábtartót, vagy vegyél olyan sportosabb motort aminek nem annyira sportos az ülés pozíciója.
Tegnap kakucson volt kint egy srác egy 1998as CBR 600 F4el (karbis) és olyan szépen ment, bevártam és mentem utána pár kört. [link] Már egy ilyennel is nagyon jókat lehet menni. Az ülés pozíciója ennek messze nem olyan kézenállós mint a mai sportmotoroknak.
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #120309 üzenetére
uhh, ez elég királyul nézett ki! Sosem szoktem versenypályás videókat nézni, de ez tényleg beavó!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
palfitom
félisten
válasz HoaryFox #120281 üzenetére
Mi lesz az utód?
(#120309) yodamastah
Fincsi![ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #120306 üzenetére
Hát nekem nincs bajom a hálós protis kabátban meg tépőzáras térd védőben (mondjuk a pesti dugóban lehet, 40 fokban). De az említett emberek nem épp dugós környezetben voltak.
Nyilván a bőr ruha az kegyetlen. De nekem a őszi tavaszi cuccom is textil.Geresiccsel értek egyet.
Egyszer mentem rövid gatyában pólóban, 300 méterre (csak nem tudtam róla). Szabályosan szarul éreztem magam -
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #120313 üzenetére
Persze, egyértelmű. Ha kimegyek a városból, akkor én sem szeretek meztelen lenni. Nem is annyira az eséstől tartok, mint inkább a lövedékektől. Egyszer olaszban mentünk egy frissen felmurvázott úton. Szerencsém volt, a plexi kapta a követ, de nagyon durva csattanás volt. Egy 100Km/h -val becsapódó bögöly is csúnya lila foltot hagy. Városban viszont nem tudom elviselni a hőséget. Idegesít, feszült leszek tőle. Bili sisak (mint az avataromon), póló, térdnadrág. De, olyankor csak pianoban prüncögök, semmi nyomulás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #120315 üzenetére
Te dolgod.
Az 50-es robogón én is csak egy zárt sisak, sportcipő farmer póló. Esetleg pulcsi.
50-es enduron úgyszintén. Amíg a Varaderohoz meg nem vettem a hacukát, utána az enduron is harci díszben jártam. Maximum motoros cipő helyett sportcipő, meg esetleg térdvédő nélkül, de a korábbi gépekkel amúgy sem túrázni jártam, hanem egyetemre, munkába.Estem amúgy a robogóval, kb 40-el, elértem a járda szélét és kivágta alólam a motort. Pulcsi, farmer, sportcipő volt az aznapi szerelés. A pulcsi sértetlen maradt, de a könyökömön nem sok bőr maradt. A farmer elszakadt, meg a telefonom tokján csúsztam, a sportcipőt is elvágta a... Na jó, fogalmam sincs mi, de mire nagyjából mozgásképessé váltam, addigra gyulladt be az a seb, és ha nem mozogtam, egy óra múlva az egész vádlim a hlálán volt, alig bírtam menni (pedig a lábfejemen volt a sérülés). Jó hülye voltam, azóta nem nagyon csinálok ilyet. ez 5 éve volt.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Somatom #120315 üzenetére
Görögbe trikóba mentem és bele állt a vállamba egy bogár. Egy kis ujjnyi lyuk lett a vállamon. Pillanatok alatt feldagadt a vállam alig bírtam megállni kb 70-80 ról .
Annyira fájt ,hogy üvölteni tudtam volna, miután megálltam nyomtam össze lyukat mint a pattanást aztán jöttek ki a bogár részei utána kezdett le lohadni vállam .. lehet valami darázs vagy méh volt mert láttam az út szélén a kaptárokat .szvl jah tudnak ilyen dolgok meglepetést okozni .
...de 14 évesen is volt , hogy darázs repült be a pólóm alá akkor még bukót se hordtunk ... hátamat megcsípte 5-6 szor . Majdnem ki elégültem mikor végre elkaptam pólón keresztül és szét morzsoltam
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #120303 üzenetére
A papucsot fogalmam sincs, hogyan birjak nekem a sima cipő is zavaro volt ~1 ora elteltevel. Amiota van motoros lépőm azóta mar cipoben sem vagyok hajlando menni
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #120319 üzenetére
Pontosan
Egyetemre azért még sportcipőben megyek
De csak mert nincs kedvem 8 órát motoros cipőben rohadni
Mondjuk elférne a dobozban... De oda be lenne zárva, büzölögniSteven:
Múltkor földúton kaptam el egy lepkét/lódarazsat/gólyát... Nem tudom mi volt, de majdnem beszakadt a mellkasom, pedig talán ha 65-el mentem. Pulcsi póló.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Somatom #120315 üzenetére
Tesóm városban robogóval esett, átfejelt egy ablakot meg kapott pár csavart a kezébe. Fater 10-el ment, telibekapta egy kocsi, gerinctörés. Nagybátyám testvére meg pannoniával halt meg, pedig éppen csak csordogált, én kátyúba mentem 20-al, az aszfalt húsig lekapta rólam a bőrt. Aztán én csak bringával a járdán: mind a kettő könyököm eltört egyszerre, 3 hónap múlva meg a csuklóm. Ezért nincs km a mocimba. Utálok beöltözni, ezért soha nem megyek rövideket, hosszú utak meg nem mindig adódnak, hogy legyen értelme fullra beöltözni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #120320 üzenetére
Motorozasra gondoltam valtocipot hordok magamnal.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
HoaryFox
őstag
Jó múltkor, kb. 1 hónapja jöttem vissza Dunaújvárosba a 6-oson, valahol Paks alatt jártam, amikor is valami megcsípett a nyakamon. Talán darázs lehetett, nem volt kellemes, de simán mentem tovább. Azóta vettem "betörőmaszkot" (=balaklavát)
(#120318) palfitom: Remélem is, jó ez a naked-ezés, de hosszú távra nem a legjobb
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
nagyúr
válasz HoaryFox #120314 üzenetére
Szép ugrás lesz. Kawat miota hajtod? Milyen volt?
Most neztem a speckojat az ezresnek, van par ismeros dolog, amit az CBF500 megkapott. Tank ugyan akkora, az első fék az konkrétan ennek az ezresnek a "fele" (multkor neztem, meg a felfogatasi pontok is ott vannak a masik oldalon)
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #120324 üzenetére
Természetesen velem is megtörténhet. De, ha nem esik jól a motorozás, mert rohadok a páncélban, akkor semmi értelme az egésznek. Az alternatívák (autó, BKV) viszont felejtősek. Mi marad? A bringa? Vendingo tapasztalata alapján azzal sem vagyok előrébb. Egyébként meg 50 elmúltam, fel tudom mérni a lehetséges kockázatot. Nem ítélkezek senki fölött, mindenki olyan ruhában motorozik, amilyenben akar. Fölöttem nyugodtan lehet ítélkezni, mert totál hidegen hagy. De, remélem,azért nem leszek troll, mert vállalom, hogy nem mindíg hordok páncélt!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vendingo
veterán
válasz Somatom #120323 üzenetére
Veled biztos, hogy nem fog történni baleset, ez kizárt.
Volt már baleseted? Nekem 2 volt 3 nap alatt, mind a kettőbe lazán belehalhattam volna, pedig én mindig óvatosan közlekedek. A lényeg, hogy egyiknél se én voltam a hibás. Egyszer 100-nál kikanyarodtak elém, árokba landoltam úgy, hogy a motor a lábamra szorult és így csúsztam. Én hülye továbbmentem, majd 3 nap múlva 130-140-nél egy leszakadt gumiabroncs lábontrafált az autópályán. És most ne egy 2grammos gumidarabra gondolj, hanem egy komplett autógumira. Egyik balesetre se volt semmi ráhatásom, kivédhetetlen dolgok voltak.
Ha a gumi csak pár centit más irányba megy és a kormányt, vagy a testem/fejem találja el, akkor most nem itt irogatnék. Azóta lecseréltem a ruhám pár kritikus pontját még erősebbre. Ha a mostani csizmámba történtek volna a dolgok, akkor nem 6 hónapig fájt volna a lábam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Madwe
nagyúr
válasz vendingo #120321 üzenetére
Városban is vannak gyors, s szütymörgős részek. Ha valaki olyan útvonalon jár, ahol max 50-el szütymörög (mert olyan az út, forgalom, s ő se siet sehova s tolja be a kocsik közé a motort) akkor szvsz. nincs az alulöltözéssel baj - egy biciklivel, robogóval ugyanannyival megy az ember s ott se öltözik be, ott is lehet ugyanakkora baj - ezt szem elött tartva s óvatosan közlekedve nálam ez rendben van bizonyos esetekben - ilyenkor egy normális bukó, motoros nyári kesztyű, motoros nyári cipő, nem rövidgatya hanem rendes de akár sima farmer is, póló + vmi gerincvédő a minimum amit én tolok. De azért a legtöbb útvonalon 50+os tempó is hozható, pláne ha sietős az ember, ott már szvsz érdemes minden esetben beöltözni. Városon kívül pedig egyenesen kötelezvé tenném
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz vendingo #120328 üzenetére
Egyszer térdel tompítottam egy idióta autóját. Akkor pár hónapig sántikáltam. Egyszer egy taxis szorított le, de az nem volt komoly. Egyszer meg Korfun fordult ki elém egy barom. Az szar volt, mert repedt bordával jöttem haza az Intruval. A "versenybaleseteket" nem tartom számon.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #120328 üzenetére
az elmult evekben olvasottak alapjan kepes vagy az esemenyeket nagyon borusan latni, es azonnal halalt emlitesz, vagy halalkozeli elmenykent eled meg ezeket. nem akarok beledallni, de tenyleg allandoan sirsz valami miatt a motorozassal kapcsolatban :D
Vagy mas az ingerkuszobunk, de mar nehanyan kezdtek teged errol lebeszelni evekkel ezelott is, ha igy eled meg ezeket a dolgokat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #120332 üzenetére
En az irodában egy ures szobaba szoktam lepakolni a komplett oltozekem, teljes váltoruhat viszek minden nap. Egyetemen mondjuk nyilvan mas a helyzet.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #120331 üzenetére
A 2 baleset nagyon mély nyomot hagyott bennem. Amíg az SV volt, mentem mint egy ökör, soha semmi nem történt. Amióta voltak ezek a necces szituk azóta teljesen másképpen közlekedek. Ha látok egy kereszteződésben autót, akkor hajlamos vagyok lassítani, meg meggyőződni, hogy biztosan lát-e engem. Csak a tutira megyek. Az előzéseket is tutira kimatekolom, nem vállalok már bizonytalan szitukat. A sebességből meg jelentősen visszavettem. 90-120 az utazóm, 120 fölött már előzni se szoktam. Néha egyenesben megeresztem 140-150-ig, aztán ennyi. Mondjuk a mostani gép se egy rakéta, 170 fölött már üvegel.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FeniX-
aktív tag
válasz vendingo #120334 üzenetére
De ezt negatívumnak érzed? Mármint, hogy azóta óvatosabban mész.
Szerintem ez pont, hogy segít neked, hogy méginkább elkerüld a baleseteket.
(Legalább a saját részed legyen O.K. Értem ezalatt a vezetési stílust, választott sebességet, forrófejűséget)
Akkor kell tényleg elgondolkodni, ha a motorra ülvén az jut az eszedbe, hogy "mi van, ha meghalok" .. stb., "mikor lesz balesetem". Mint itt írta pár hete valamelyik tag, aki gyermekáldás elé nézett. -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #120335 üzenetére
Az a probléma, hogy a normális közlekedésre - pl. városban - tényleg nincs jobb alternatíva, mint a motor / robogó. (feltéve, ha nem 2 km-t kell megtenni)
Az ember elhatározza, hogy 'oké, akkor átülök bringára, és majd úgy..' aztán az ismerősei elkezdik mondogatni, hogy "de nem hallottad azt a múltkori XY-t, akit az üllőin vertek telibe a bringasávon?" ..stb. Végül meg ott lennél, hogy marad a jóöreg (fos, undorító) BKV.
Nekem pl. napi 2x 1,5 órát kéne zötykölődni.. köszönöm, nem.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #120338 üzenetére
Pontosan. Hányszor mérlegeltem már én is, hogy autót meg motort is fenntartani - számomra - pont a megtakarításoktól veszi el a pénzt, viszont az autó az max A->B-be közlekedő edény, a motort meg élvezem is, mondjuk a bringát is. De csak azért nem fogok a BKV-nál maradni, mert mindenki más folyton mondogatja nekem, hogy baleset fog érni, és meghalok a 2 kerekű járműveken.
-
#14787072
törölt tag
válasz FeniX- #120339 üzenetére
Én 4 év kihagyás után most készülök visszaülni motorra. 10 éve bringázom Budapesten tavasztól őszig (ami ugye statisztikailag veszélyesebb a motorozásnál), csak télen BKV-zom, gyűlölöm. A kocsi hétközben a garázsban pihen, csak hétvégén veszem elő, ha nagyon szükséges.
-
HoaryFox
őstag
válasz tboy93 #120326 üzenetére
Ezt láttam értelmes alternatívának, mondjuk lehetne még egy lépcsőfok mondjuk egy CBF600, de nem vagyok az a sűrűn cserélgetős típus, a gázkar megfelelő használatát már megtanultam .
A Kawa 3 éve van meg, ~5,5ezer km-t tettem meg vele. Amúgy jó kis gépezet, egyszer nem hagyott az út szélén, élveztem vele menni, de egyre jobban szembesültem vele, hogy az 500 ccm/50 LE nem jó páros a ~120 kg-os súlyomhoz Amikor már nyélgázzal kell elindulnom 90-ről erős szembeszéllel egy előzéshez és úgy is potyognak az izzadtságcseppek, hogy lesz-e elég időm/távolságom az előzés befejezéséhez, na ott volt a pont, hogy nagyobb kell. Valamint autópálya felejtős vele, egyrészt sokat eszik már ott (10L környéke), másrészt nem is komfortos, így nagyobb túrák vagy csak egy kiruccanás a Mátrába fárasztó rajta.
Sajnálni fogom eladni, mert tényleg szeretem, de váltani kell, ennyi.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
nagyúr
válasz dellfanboy #120341 üzenetére
nem a motor a szűk keresztmetszet, hanem én
-
HoaryFox
őstag
válasz tboy93 #120343 üzenetére
220130 és afelett. Ne feledd, 120 kg vagyok, valamint van egy nem elhanyagolható légellenállásom, pluszba még akár egy kis szembe szél.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Somatom
veterán
válasz FeniX- #120337 üzenetére
Eleinte mindenhova a HD -val jártam. Aztán kiderült, hogy az nem éppen erre lett kitalálva. 20 rugóval volt drágább a Simson, mint a HD önindítójának a szabadonfutója. De, a Simsontól mindíg koszos lettem (kipuffogó, keverékgyártás, stb.), meg rosszalkodni sem lehet vele. Tavaly megvettem a bringát. Az rosszalkodásra született. Napi 20-50Km -t megyek vele és biztonság szempontjából egyáltalán nincsenek rossz tapasztalataim a budapesti bringázással. Igaz, nekem a motoros futárkodás sem okozott problémát. Naponta keveredek szitukba, de ezt én természetesnek tartom városi közlekedésben. Egyáltalán nem érzem úgy, hogy minden pillanatban az életemre akarnának törni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
FeniX-
aktív tag
válasz Somatom #120346 üzenetére
Milyen bringát használsz pesten?
Sokáig montiztam, aztán átalakítottam ilyen fél-trekkingnek, de az sem volt jó, úgyhogy vettem egy alap trekkinget. Most meg visszasírom a montit. (terepre.. mert aszfaltra príma a trekking)
Ezekszerint, a bringa is olyan, mint a motor.. nem elég belőle 1, mindenhova másfajta kell. -
FeniX-
aktív tag
válasz Somatom #120346 üzenetére
Amúgy lekopogom, egyelőre én is úgy megyek a mocival is, hogy "ez a pesti forgalom ilyen" és nincs bennem plusz félsz. Régen azért volt bőven. Motorral pláne. Zavart a sisak (hüvösebb reggeleken párásodik) meg folyton oldalra nézegettem, hogy biztos nem látom, és valaki nekemjön. Meg, hogy mikor robbanok le (mondjuk, ezek még a simsonos idők voltak)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen