Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #116776 üzenetére

    Ebben a kontextusban ez teljesen igazé. Szerintem engedjük el mert tök felesleges téma én nem fogom érteni még te miről beszélsz te meg már azt, hogy én miről beszélek mikor azt mondom ha ez van akkor ezt kell életben tartani. Ez most semmi másról nem szól mint arról a 25 évről ami itt van a két vélemény között és az ebből fakadó tapasztalatok/emlékek. :) :D

    A másik fele meg, ha már szét voltak itt fikázva a régi Pega650-nek, XJ600-asok, GS500 az elmúlt hetekben mi az amire azt lehet mondani 600-ért, hogy az igenis egy jó típus egy teljesen átlag Józsi számára kisebb túrákra és hétvégi örömmotorozásokra. Ez tök komoly kérdés így visszaolvasva az elmúlt pár hét anyagát. (Kicsit már a topi agyára ment szerintem a bezártság. :DDD )

    ------
    Ma rájöttem miért éreztem magam bizonytalannak a hét elején héregen. Sokkal hamarabb ott vagyok a kanyarokban, ezt nem szoktam meg eddig azon a szakaszon. Biztosan hülyén hangzik de szokni kell még azt is, hogy nem digitális a gázkar. A Hyon vagy csutkára húztam vagy nem ment. 2-3-as dísznek meg elindulni volt, az 5-ös meg benzint spórolni. :D
    Pedig ez csak egy szar gyenge kis postás motor. :DDD

    @zgospel: +1 a kereket nézdre, plusz én még szoktam akkora paraszt lenni, hogy először a jobb oldalt mérem fel lenne-e elég hely előre araszolni jobbról, ha van és látom nincs mögöttem másik motoros aki meg támadna majd balról a sorra akkor ott megyek fel. De ezt általában max Váci, Szentendrein szoktam tudni előadni szimpla nem párhuzamoson nem. (váci az árpád hídi lehajtó előtt pl tipikus esete, hogy van elég hely a szélső jobbján)

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák