-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Az egész szituba az a legnehezebb, hogy ésszel kellene menni.
A jelentősen csökkent forgalomban élvezet motorozni. Valahol ez a forgalom szám ami a lelkünk mélyén kívánunk
Most optimális lenne, de ugye közben nem tanácsos kimenni. A zárt pályázás meg tilos.
Elég nehéz.
De ugye, ha már kiment a lovas, baromi csábító a kis forgalomban való adjad neki csukló
Ettől lesz adrenalin.
Csak hát, ha meg baleset van, akkor meg felelőtlenség.
A kisördög és az angyal a két vállon és tolja az ember fejébe a szöveget.
Most lenne időm gyakorolni a kis sebességű feladatokat, egy ívben megfordulástól kezdve sok mindent. Ehhez elég lenne az utcába kimenni.
Próbáltam kuplung nélkül felfele váltani. De nem sikerült.
Olyan gerely módon áll a váltókar, hogy ügy érzem csak elrontani tudnám.
Ami re gondolok.
Vagy nem jól időzítem a gáz visszaengedés és váltó mozdításának idejét.
Vagy erős a V2 motorfékje és hirtelen esik át a terhelés.
Vagy nem is igazán alkalmas erre ez a váltó.
Vagy haláli bénán csinálom és jobban járok ha használom a kuplungot és kész -
Geresics
addikt
válasz csongi #115203 üzenetére
Még Pegaso-val próbálkoztam én is, és azt vettem észre, hogy 3-tól felfelé váltásnál nem volt vele gondom, alatta nem mindig volt 100%. Én úgy csináltam (és majd kijavít, aki ért is hozzá, mert én csak tapasztalati úton gyakoroltam), hogy a váltót alátámasztottam már váltás előtt, és csak hangyafasznyi nyomást gyakoroltam rá, így már mikor visszaengedtem a gázt, azt a nyomást csak minimálisan kellett fokoznom, és a váltó gyakorlatilag "beszippantotta" a következő gangot.
Lefelé kb. meg sem próbáltam soha, én ahhoz tuti béna lennék
Elég hülyén írtam le, de remélem valamennyi legalább érthető belőle!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
Pár napja betiltottátok a témát és hsz-eket törölgettetek, hogy ne beszéljünk róla, erre ilyen-olyan gazdák meg moderátorok rendszeresen visszahozzátok? Hol a következetesség? Kijelenthetnétek végre egy egységes és végleges álláspontot, mert így fárasztó követni hogy mi a péló van.
(#115203) csongi nem ugrik be hirtelen hogy milyen motorod van, de ha nem jól csinálod, akkor hosszú távon nem biztos hogy jót teszel vele. Mármint ennyit még az én hozzá nem értésemmel is tudok, hogy a körmök lekophatnak ha folyamatosan egymásba erőlteted a fokozatokat, aztán amikor már nagyon megkoptak elkezdi kidobálni a fokozatokat.
Nekem az FZ6-omon relatíve kintre volt állítva a kuplungkar, így nem kellett tökig behúzni, elég volt egy kisebbet "rápattintani" a kuplungra váltáskor, így a felfelé váltás elég gyorsan ment.
Vagy nézd meg van-e hozzá HM gyorsváltó. Ez az egyik legjobb ami kapható a piacon, Moto 2, Moto 3, Britt superbike meg hasonló méretű sorozatokba szállítanak gyorsváltókat az utcaiak mellett. Az alapító fickó pár évtizede még levegő-levegő rakétákat számolt, programozott és fejlesztett, ahhoz képest egy gyorsváltó azt gondolnám hogy rutinfeladat
szerk: most jut eszembe, kihuzatod tiltásig, ott megszakítja a gyújtást, tehát kuplung nélkül áttolhatod a következő fokozatot
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #115206 üzenetére
Meglett már gyak. beszélve, ami köthető a motorozáshoz az maradhat.
Ne akarjunk már gyorsváltót tenni eg Deauville-re.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HÁZIGAZDA
válasz zgospel #115206 üzenetére
nem olvastam vissza, ez abszolút az én hibám (nem követem a topikot). tényleg csak annyi történt, hogy:
- eddig is hallgattam/láttam itt a motorozókat, hiszen kedvelt túraútvonal. nincs ezzel gond.
- most feltűnt, hogy sokkal, sokkal többen mennek, mint eddig. bandában, kihúzva, ömlöttek.
- ezen akadtam ki és mérgemben posztoltam ide egyet.
nem kell túlgondolni, tényleg csak ennyi történt, és mint látható, még azzal sem voltam képben, hogy mik a téma előzményei.ezzel együtt főházigazdaként annyit eleresztek, hogy a #maradjotthon nem játék, nem egy kint felejtett 40-es sebességkorlátozás, ezt tényleg be kell tartani mindannyiunknak, vagy szó szerint háborús állapotok jönnek a járványkórházainkban. és szerintem senki sem szeretné eltemetni az öregjeit vagy lenyelni a nagy csövet hetekre. és igen, az is tartsa be, aki szerint az egész csak egy túlfújt médiahiszti stb. de egyébként hallgatva a napi tájékoztatót, szerintem szerdán amúgy is szigorítás jön, mert már elkezdték adagolni, hogy pest megyében robbanni fog a vírus...
case closed és bocsánat, hogy a kellő gondosság nélkül írtam be ide.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #115207 üzenetére
Mondtam hogy nem tudom milyen motor, de egyébként meg miért ne? 1250-es BMW-n fel-le működik és mindenki kéri bele. Ha egyszer kipróbálsz egy gyorsváltót onnantól csak azt akarod. Nem azért mert racionális, hanem azért mert kurva jó dolog
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csoki46
aktív tag
Szerintem mindenkinek a személyes döntése, hogy elmegy-e motorozni vagy sem. Aki megy vállalja, hogy az eü alapjáraton megy ez miatt, nem garantált a megfelelő orvosi ellátás.
Engem legalább ennyire zavar a képmutató éjszakai tapsikolás, vagy hogy topichű maradjak motoros felvonulás...Tényleg nem tudom megérti, hogy ezek az emberek ennyire nem tudják félretenni az egójukat, még ilyenkor is fennhangon kell verni a mellkasuakt és ordítani, hogy motorosok vagyunk?! Az én szememben régóta szitokszó a motoros, pont az ilyen rendezvények és résztvevők miatt.
Bocsánat, de kicsit kiverte a biztosítékot.... -
zgospel
őstag
válasz Parci #115208 üzenetére
Nem kifejezetten neked szólt. Itt van ez a hozzászólás, ami előtt topikgazda és/vagy moderátor kitörölt tököm tudja hány hozzászólást, mert a vírushelyzettel kapcsolatban a motorozásról beszéltünk.
Szeretnék egy végleges kijelentést arról, hogy mit lehet és mit nem. Mert így egyik nap egy moderátor törölgeti a kommenteket, másik nap meg a topikgazdák beszélnek ugyanarról. Ez nem következetes.szerk: egyébként a véleményed kapcsán egyetértünk, de ezek eddig törölve voltak
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #115206 üzenetére
Eredetileg az volt az álláspont (és ezt Canniball-al is megbeszéltük), hogy csak motoros témát legalább részben érintő koronavírusos kommentek maradhassanak, minden másra ott a megfelelő KV topik.
Aztán jött a lázadás, hogy én kettős mércét alkalmazok, és akkor legyen tiltva kompletten, ami szerintem f@szság, de úgy tűnt ez az igény.
Aztán úgy tűnt, nem csak 2 embernek van véleménye, akik tiltakoztak az én kettős mércém ellen, és amúgy sem kikerülhető még egy darabig ez a téma, így felvetettem, hogy mi lenne, ha mégis csak a motoros dolgok maradhatnának, minden másra irány a KV topik.Viszont egy ideje kezd (nem csak ebben a topikban) fejetlenség kialakulni, és meguntam, hogy betartassam azokat a szabályokat, amik hol megkötések, hol nem. Innentől kezdve, én tuti nem fogok törölni semmit, ami koronavírusos téma, akkor sem, ha épp egy káromkodással teli Mogács előadás, akkor sem ha Szandi éneke gyerekeknek, stb. Max. Off-ba rakom. Van másik TG is, vannak Moderátorok is, majd ők törölnek, ha úgy gondolják. Egy ideje amúgy sem törlök nem egyértelmű eseteket, csak jelzem, mert már többször megkaptam, hogy én önhatalmúlag magamat kiskirálynak képzelve intézkedek...
Összefoglalva: én csak kérek mindenkit, hogy a motoros topikba koronavírusos kommentet csak akkor tegyen, ha az érinti a motoros témát is.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
válasz Geresics #115214 üzenetére
köszönöm. rettentő boldog vagyok vele. kb gondolattal irányítható, és tudom hogy verseny SMekhez képest sárnehéz de basszus 150 kiló tele oltári élmény dobálni jobbra balra. Tapadás elképesztő, az egy hengert iszonyatosan élvezem és nagyon várom a csütörtököt amikor meglátszik mit is tud valójában
Szerk: más: A fenéért szüntetnek meg a gyártók tök jó sisakokat. kicsit dagadtabb lett a fejem az elmult pár évben és az eddig istenített hjc rpha10 elkezdett kényelmetlen lenni.
Előtúrtam a shoei qwestem és kánaán. Viszont abban pereceltem már és van nyoma is. gondoltam adjunk a biztonságnak veszek újat hogy védjen is ha netán ugyanoda ütném be egyszer. nem kapható már. jipiii[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
HÁZIGAZDA
válasz zgospel #115211 üzenetére
mondom, én nem néztem utána eléggé a téma múltjának itt a topikban, és mivel nem is vagyok/leszek rendszeres látogatója, most sem akarnék felülírni semmit. magyarán, nem változott semmi sem, tekintsétek úgy, mintha nem is írtam volna.
(amúgy meg azért van "fejetlenség" egy-egy ilyen borderline dologban, mert nincs triviálisan jó megoldás. érinti a koronavírus a motoros témát is, de közben alapvetően off, nincs tökéletes megoldás arra, hogy meddig hagyja az emberfia egy-egy ilyen topikban, ugyanis hajlamos aztán túlburjánzani -- ennek megelőzésére megoldás, ha komplett tiltva van. lehet máshogy is eljárni, nyilván más végeredménnyel)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
zsolti_20
senior tag
Szép napot Emberek! Érdeklődni szeretnék, hogy mi a különbség az alábbi karburátorok között?
-Dellorto PHBH 28 BD
-DELLORTO PHBH 28 VS
-Dellorto PHBH 28 BS
-
HÁZIGAZDA
-
Micsurin
nagyúr
GearingCommander mennyire pontos mennyire lehet rá támaszkodni? Lehet módosítanék az áttételen, tudom megint okosabb akarok lenni mint a japán mérnök...
De a motor hiába megy nyögvenyelősen 200-205-öt óra szerint ha tök fölösleges 170 fölött kínozni és nincs is hol miért. Ezt szívesen elcserélném kicsit több lendületre az alsó tartományban, a Gearing oldal szerint ha hátra 3 foggal nagyobbat teszek 192km/h-ról 178-ra esik a vége de sokkal közelebb lesz 2., 3., 4.-ben az optimális rpm tartományhoz a megszokott tempómnál. Lehet ennek bármilyen negatív következménye? Autópálya tempót így is tudna kényelmesen. (Nem szokásom Európa túrát tervezni vagyis ha 140-150 tud autópályán már bőven jó vagyok és elvileg ezt tudja nagyobb hátsó lánckerékkel is.)
Szóval várható a menet teljesítmény változáson kívül bármi?
Elvileg hosszabb lánc se kell ehhez még.Úgyis cserés a lánc szóval ideje akkor kijátszani mi a kényelmes nekem.Igen tudom, hogy még mindig egy 57 lovas postás motor ezt reggel már facen is megkaptam a kérdésre válaszul...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #115223 üzenetére
Azért csak elegánsabb a vég, mint a régi állapot.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115221 üzenetére
En imadom ezeket fb csoportokat. pl jon egy kerdes, hogy valaki tudna egy bizonyos marka/tipushoz egy regebbi, mas generacios felnit szerezni. Az elso komment segitsegkent: "minek az neked?"
:DDDNem lesz karos, csak a szelephezagot normalisan ellenoriznem, ha ennyire forgatod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz csongi #115205 üzenetére
pont úgy kell felfele, ahogy geresics is írta ez egy bazi régi videó, ahol szinkronban egymás mellé teszi a csóka a gázkar + váltó videóját, hogy lásd mennyire "egyszerre" történik a gázelvétel (fontos, hogy nem miliméteres a gáz elvétel, hanem merd picit jobban zárni és max 0.2-0.3mp-re, tehát tényleg azonnali legyen a mozdulat. "ne tökölj", mert annak összetéveszthetetlenül reccsenős hangja lesz és még picit meg is nyomja a tank a mogyorókat ) és a váltó feljebb kattintása.
a lábaddal finoman felhúzod a kart addig, amíg ellenállást nem érzel. ekkor egy határozott mozdulattal zársz a gázon, majd nyitod is egyből. a csizma orrával közben megtartod a felfele húzást és át is csusszan a következő sebességbe. az elején érdemes közben a kuplung fölött tartanod az ujjaidat csak magad megnyugtatására na meg érdemes az elején 3.-4.-5. fokozatokoból felfele gyakorolni az 1.-2. helyett ha megvan a kéz-láb szinkron, akkor utána nevetni fogsz azon, hogy mennyit paráztál a dolgon korábban.lefele ugyanilyen egyszerű, csak épp "taposni" kell finoman a váltókart ütemre + pici gázt húzni és lecsúszik egy fokozatot. azt is érdemes 6.-6.-4. fokozatból indítva gyakorolni. mondjuk ahhoz egy fokkal több érzés kell, mint a felváltáshoz, de nem egy rocketscience az sem.
szerk: feljebb írtam, hogy "ne tökölj" ... igaz ez arra is, hogy amikor elkezded "felfele simogatni" a váltót, akkor ne kilómétereken át tartsd addig felhúzva, hogy érezt a minimális ellenállást, hanem ha megvan, akkor mehet a gáz elvétel és a felváltás. ha ezt csinálod, akkor azzal nagyjából ugyanazt éred el, mint amikor az autóban a sebességváltón pihenteti a kétajtós szekrén a kacsóját, aztán a következő tulaj meg rákölti a gatyákát is a bajor csodára
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #115230 üzenetére
Biztos lesz vagy 7 millió. Amúgy annyira gyönyörű, annyira bátor módon nyúltak hozzá és lett modern klasszikus. Mindneki csak kicsit megpiszkálja, egy kis műanyag króm ide, egy kis festett műanyag szar oda.... De ez egy bátor klasszikus lett. Elég ha az első féknyergeket megnézed... profi munka.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115226 üzenetére
A feletett kérdéssel máris megoldotta a kérdést.
átgondolja és rájön nem is kell!
Igaz a kérdezőnek kérdéssel válaszoló is rájön. Neki van egy eladó!
De akkor ébred a kérdés benne. Minek is adnám el!
És ekkor a földön kitör a béke, és megáll az élet
duni84
Köszönöm!
Szerintem kb akkor, behúzom a kuplungot és áttételt váltok és kiengedem a kuplungot. -
Biqci
aktív tag
válasz duni84 #115227 üzenetére
Ezt nagyon jól leírtad, csak néhány dolgot tennék hozzá. Nekem a Bandit sornégyes ugyebár és azt tapasztaltam, hogy magasabb fordulaton könnyebb a felfelé váltás, hatezer fölött elég egy pillanatra visszaengedni a gázt és már benn is van. Természetesen a visszaengedés-felkapcsolás időzítése fontos. Más henger elrendezésnél lehet, hogy másabb a fordulatszám viszony.
Visszaváltásnál elég 100-200-al megemelni a gázt és óvatosan taposni vissza a váltót.
Amúgy minden motorváltó alkalmas már egy jó ideje kuplung nélküli váltásra, csak tényleg a gyakorlat teszi a mestert
Amúgy Macko csinált videót erről, talán fél éve, egy éve. Érdemes visszakeresni az Onroad-on"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #115231 üzenetére
Ezen a videón rengeteg gyári extra bújt el! Tök más motorok lettek így
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Biqci #115235 üzenetére
"Visszaváltásnál elég 100-200-al megemelni a gázt és óvatosan taposni vissza a váltót"
Ezt nem értem. 100-200 mivel? Milyen fordulatnál? Kuplung nélküli visszaváltást úgy megcsinálni, hogy a rendszeres használattal tényleg ne kúrd szét a fogakat az nem olyan egyszerű, tökéletesen kell időzíteni ami sok gyakorlást igényel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115226 üzenetére
Köszi akkor hátra a nagyobbat rendelem.
Igazából minden szezon elején megszoktam nézetni a Hyon is akkor ez a szokás nem fog változni ennyi
. Olajcserét a Hondan is felezni fogom mint a Hyon is tettem nem fog ártani max placebo de ártani tuti nem fog. Vételkor nézték nem kellett állítani, most megrendeltem a Delke dobot ha felkerül akkor úgy is lesz egy szinkron mert bekerülnek a hozzá ajánlott méretű fő fuvókák (angoloknál 7/10 CB gurul delke dobbal révén helyi gyártó így van tapasztalat mi kell hozzá persze ez csak irányadó) max akkor lesz megint egy hézag de szerintem ősz végén lerakás előtt ráér vagy nyáron.@boldi igaz!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #115238 üzenetére
Sztm kuplung nelkul nem tudsz ugy valtani, hogy ne csapd oda a kormoket, akarhogy idozitesz, es a valtovillakat is dorzsolod a kapcsolokereknek tovabb, mint a gyorsvaltonal. Tehat a gyorsvalto egy fokkal jobb, de a legkimeletesebb a kuplunggal, az biztos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #115238 üzenetére
Úgy képzeld el, hogy gurulsz nem adsz gázt, de a visszaváltás előtt adsz egy kis gázfröccsöt, ez a 100-200-as emelés. Óvatosan rálépsz a váltókarra és gyengéden nyomod. Ahogy csökken a fordulatszám, úgy lehet érezni egy pillanatra a tehermentességet és le lehet váltani. Nem azt mondom, hogy mindig így kell, sokkal nagyobb figyelmet igényel mint felfelé, de lehet olyan élethelyzet, amikor szükség lehet rá.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Szerintetek ha egy motornak bekérte a rendszámát, és a forgalmiját az okmányiroda, akkor az még forgalomba helyezhető? Akinek a nevén van a motor, az még él. Válaszokat előre is köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #115240 üzenetére
Most látom hogy fogakat írtam. A körmökre gondoltam.
(#115241) Biqci bocs, de ennek semmi értelme. Ha elég 100-200-at emelned akkor eleve alacsony fordulaton pötyögtél, ergo felesleges a kuplung nélküli váltás. Ha gurulsz, akkor szintén felesleges.
Dinamikus menésnél ahol már lenne értelme ott 3-ból 2-be ha így rakod vissza, akkor Dél-Afrikában táncolva temetik el a váltódat, vagy téged a blokkoló hátsókerék miatt, valahogy így [link]https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Czimby
addikt
válasz Micsurin #115221 üzenetére
HA hátra 3 foggal nagyobbat teszel kb 1.5cm előrébb jön a hátsó kerék(ha a lánc hosszon nem változtatsz.)
Lehet nem tesz jót a geometriának, de lehet észre sem veszed.
Én inkább előre -1 / hátra +1-et tennék, így a geo marad az eredeti.
És az áttétel is kicsit pörgősebb.
Ja és ha nem jön be előre teszel egy gyári méretű lánckereket ami csak kb 2500,
és szinte gyár áttételed van ismét. Ill. a tengelytáv is kb 5mm-t változik csak.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #115243 üzenetére
Van értelme. Ha pl. elszakad a kuplungbowdened de szeretnél még elvánszorogni valami műhelyig. Ha jól emlékszem a Totalcarnál Csikós Zsolti járt így valahol Ausztriában egy pár éve.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #115246 üzenetére
Igen, ahogy mondani teccik De jó a magyarázat is, "biomechanikus blipper"
Az előző kocsimban csak elől volt elektromos ablak, hátul tekerős, de mindenkinek azt mondtam, hogy egy speciális biomechanikus emelőrendszer van hátra beépítve. Sokaknál nem esett le..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Czimby #115244 üzenetére
Köszi megnézem később, hogy egy első és hátsó foggal mennyit és hogy változna, teljesen jogos a két pont. Köszi szépen!
-------
Napi CB projekt topikunk. Ha valakit már nagyon zavar komolyan akkor nem pakolom be, mivel jelenlegi állapot szerint lassan bomlik elől is a motor és elég sok mindennel lesz időnk végre fogalkozni.
A rugók festéséig nem volt gondom utána már kromofágozni kellett a rugókat na ahhoz nekem sok kedvem volt mert ha azt elcseszem akkor festeni se igen fogom őket... a rugók kezelve voltak egy gumis / műanyag szerű védőréteg volt rajtuk a króm fölött na azt nem volt könnyű levakarni de sikerült. Lefújtam a száraikat fater meg a rugókat. Nagyon impozáns lett a látvány.Levágtam a motor seggéből, újrafújtam az idomot feketére a hűtő takaró műanyagot és az utas kapaszkodót is fehérre. Kegyetlen jó lesz a motor ha összeáll ez a fekete+ezüst+fehér kombó nagyon kiadja az összképet.
Ha már lent voltak kaptak új szilenteket is.Nem nem fog leperegni a rugóról ezt a fajta VeryWell festéket már használtuk erre a célra párszor és tartósnak bizonyult.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok