-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #115094 üzenetére
jó ez a topic.
gyárikrosszra jön egy DRZ ajánlat
mintha buszt ajánlanál annak aki hajót akar venni
az a csúcsa mikor a keihin karbit szidod, ami olyan gázreakcót ad , hogy egy rántás alatt több élményt ad mint a drz az élettartama alatt
ez most konkrétan nem drz szidás akart lenni ,mert legtöbbször csak poénkodok de egy gyárikrosz helyett ajánlani elég rossz vicc
-
baboss
őstag
M1-M7 közös szakasza, bent volt a nádasban, közútkezelő találta meg.
Egyébként motoros kolléga. MOTOR ADOK-VESZEK-CSERE csoportban hirdettem meg, hogy elhagytam és vennék, ott talált rám tök véletlen. -
Lipton
őstag
válasz Topiccsendőr #115085 üzenetére
Gokart motorok tudnak ilyesmit.
Vortex rok shifter 125ccm 43le
Nekem korabban super rok 125 volt es az is kozel 40 es forog majd 16.000-et.
Nyilvan koltsegekrol ne is beszeljunk... -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115100 üzenetére
Nagyon durva kanyar tempot diktalnak.
Ha a vegsebesseguk korlatozva lennenek a nagy vasaknak ezekhez a kis kobosokhoz, megennek oket reggelire. -
runner 125
nagyúr
válasz #81556480 #115101 üzenetére
Korábban már gondolkodtam rajta, h te szimplán balfax vagy-e, vagy csak engem találsz be folyamatosan a gyenge szövegértelmezési képességeid okán, de már mindkettőt kezdem unni.
Azért igyekszem utoljára segíteni neked szöveget értelmezni, ha már az általános iskolába csak a családi pótlék miatt járattak.
Az előzmény:
"Szeretnék venni hobbi célra egy motort. Itt a lakhelyemen inkább a cross-t tudnám kihasználni legjobban.
Viszont nem ismerem a motorokat."
A napnál is világosabban látszik, h user-nek nincs tapasztalata motorok terén.
Sőt, le is írja, nem ismeri őket.
Megkockáztatom, h a cross és az enduro közti különbségeket sem ismeri, és azt sem tudja, h melyik mire is való igazán. Leírtam neki, h rendszám nélkül egy cross igazán hol használható, mik az előnyei és a kompromisszumai.
Leírja azt is, h a lakhelyén azt tudná kihasználni. Mivel minden bizonnyal nem egy motorcross pálya mellett lakik, hanem tapasztalatom szerint az ilyen jellegű igények, infók vidéki (falu) lakhelyet takarnak és szimpla határban történő terepmotorozás a cél, ezért próbáltam informálni pusztán jó szándékból, h ilyen felhasználásra nem biztos, h egy versenycross a legésszerűbb döntés, főleg annak tudatában, h továbbra sem ismeri a motorokat, így gyanítom az üzemóra és a kötelező revízió fogalma is ismeretlen számára egy "terepmotornál".
Nyilvánvaló, h nem megyek bele ilyenekbe, ha valaki úgy jön ide, h megunta a 2T cross-t és valami 4T-re váltana, vagy ha leírja h crosspályán szeretné csapatni. Senkit nem akarok megtéríteni, pláne nem ráerőszakolni a véleményemet, de ha valaki az erdőben jár, le fogom írni a tényeket és az általam tapasztalatakat, illetve számomra bevált alternatív utat.
A fenti infói alapján mertem párhuzamot vonni az én évekkel korábbi igényeimmel , és mertem leírni, h én és 2 cimborám mit vettünk ilyen célra, s mint ahogy zártam is a postom, majd eldönti h mit akar, de ezer meg egy olyan tapasztalattal találkoztam, ahol megvették a cross-t, majd ment a qrva anyázás, h 300.000ft-os "hiba" van a motorban pár óra használat után.
A Keihin karburátort nem szidtam, hanem leírtam a srác gépén tapasztaltakat. Az egy verseny alkatrész. Egy olyan amatőr számára aki nyíltan leírja h a motorokat nem ismeri és nagyjából kinézetük alapján belinkel 2 terepre alkalamas példányt, nem fog vele boldogulni. Rohadt érzékenyek, nagyon nehéz jól behangolni, drága hozzá minden és ha valamely alkatrésze kopott, beállíthatatlan. Ez nem szidás, hanem tény. Hozzáértő kezek alatt nyilvánvalóan jól működik és kijön az előnye bármely hagyományos, faék karbival szemben, de amatőr usernek meggyűlhet vele a baja.
A humorérzékemmel egyébként semmi gond nincs, csak te a DR-Z-vel már korábban sem poénkodtál, bármennyire is ezt próbálod elhitetni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #115111 üzenetére
te személyeskedsz, mindjárt megyek egy moderátorért jajj !
nekem keihin van az utcai nem verseny motoromon, ebből gondoltam hogy nem verseny alkatrész, csak egy modernebb kihegyezett cucc. (2t motorok is ugyanúgy kényesek a hideg- meleg időre a faék egyszerű dellortoval is )
nem téged támadlak be hanem a drz ömlengéseidet, amin sokan nevetnek, és mások is szoktak ezen viccelődni, én talán kicsit kreténebbül. amúgy meg ahogy te kinyilvánítod hogy a drz mindennél jobb, én is megtehetem ennek az ellenkezőjét amíg nem ütközik ph alapelvekbe. Nem csak az van hogy te leírod milyen kirély a drz, és akkor mindenki kussol mert neked igazad van. És továbbra is fenntartom hogy a kinézett és ajánlott motor közötti különbség olyan nagy, hogy az, hogy te ráajánlod a drz-t kizárólag a te fanatikusságodat tükrözi. semmiféle szakértelmet nem.Nem azt kérdezte mit ajánlasz, hanem hogy melyik a jobb. Amint látom nem is írt azóta, így azt se tudjuk pontosan rendszámos motor kell e neki. ha nem , ami az ő dolga, akkor jó nagy kicseszés lenne neki egy dögnehéz drz lámpákkal, műszerfalla meg a kinézettekhez képest lényegesen gyengébb teljesítménnyel
végül belököm én is az adu ászt amit mostanában nekem nyomnak: ha nem tetszik amit írok, mehetsz moderátorért, vagy haladjál tovább. én nem személyeskedtem, te igen.
-
Micsurin
nagyúr
Persu szerinted otthon kivitelezhető egy husky vagy husabergben a dugó, hajtókar, csapágyak cseréje ha előtte van aki megmutatja megtanítja? Csapággyal persze elmenne az ember préssel kiüttetni nem? Vagy mélyhűtő?
Mentem ma egy Smr510-zel és hát röviden szerelembe estem. Igaz rendesen csak féloldalasra csúszva érek le kényelmesen és stabilan (telitalp) de annak a szarnak nincs súlya és mintha péklapáttal ütnének mikor megtéped neki.
Azt hiszem ha lemegy ez a 2-4 év suli utána két motor lesz, mindennapos + valami szombati funbike.
Vagy kell nézzek egy 610-est de ez az 510-est amit haverom vett ez egy nagyon beteg szerkezet.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#81556480
törölt tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz #81556480 #115114 üzenetére
Eddig is erősen mocorgott bennem az SM téma de ma teljesen belopták magukat a szívembe az a motor 30kg-val nehezebb szárazon mint én gyak és színtiszta nyomaték ha ez ennyire jó cucc megéri megtanulni magamnak otthon télen szét - össze amit kell elvinni gépműhelybe majd összetenni. Második motorként még csak nem is menne vészesen hamar bele a km.
5k ha szét és össze is tudod tenni + esetleg a csapágyak cseréje 10-15 ha gépműhelyes sztori és ~150 az alkatrész. Hmmmm, ma rajta ülve erősen rájöttem miről fognak szólni az első valódi fizetéseim.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #81556480 #115116 üzenetére
LC4 az... az lenne a racionális irány csak a régieknek nem tetszik a formája, az újakkal meg nem tűnnek annyira filigránnak pont ez tetszett az 510-ben ma, egyszerűen valami hihetetlen keskeny és kecses volt a motor de úgy értem mindenhol. És szinte súlytalan volt.
Haverom 99%, hogy magának fogja javítani szóval lenne aki besegítsen (jó is lenne megtanulni) a Hyot is azért nem vállalta mert volt neki is csak a 650-es és pontosan tudta az olyan mint a szaros gatya ha szétszeded mindig valami mást is találsz az alap probléma mellett. Eszközöket meg megéri beszerezni nem hiszem, hogy a következő 5 évben öregszem ki és fájdul meg a hátam. Inni nem iszom bulizosnak nem vagyok bulizos szóval valamibe bele kell ölni a pénzt és időt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#81556480
törölt tag
válasz Micsurin #115117 üzenetére
LC4-ből sokkal többféle tipus van mint a legtöbben tudják.mondjuk egy pehely könnyű kecses 625 , 620 SC/ SXC se rossz, de nem veszi fel a versenyt azokkal
nem hangzik rosszul ebbe ölni a pénzt mint hobbi, csak nem látom reálisnak hogy a semmiből az ember még ha össze is vásárolja a megfelelő szerszámokat, meg letölt egy service manualt, a szakértelem még nem lesz meg egy preciz pontos blokk összeszereléshez. akkor meg aztán lehet locsolni a pénzt ha valami gebasz miatt az új henger besül, vagy dugó az első rúgásnál elhajtja a szelepet de ezt csak úgy mondom hogy fogalmam sincs mennyire értesz hozzá. Bár a mélyhűtős ötlet után gyanús
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz #81556480 #115118 üzenetére
Árban annyira nem is elrugaszkodottak.
Tekintve a kötelező gyakszim még 2 félés és úgy is elkezdem lehet rálehetne majd próbálni a témára. Már Sm125-öt is néztem 2T jóval egyszerűbb lenne otthon szét és összerakni és még ha nem is annyira "éles kés" mint a nagyok nagyon jó szolgálatot tenne az éves költségei meg szinte nulla és a CB mellett a km se pörögne bele annyira suli után meg lehetne nézni valami igazán komoly második dögöt.
Életemben nem láttam szétszedve blokkot de nem lehetetlen valamit megtanulni ha van egy normális dokumentáció + mondom van most már ismerős aki legalább nincs elveszve a témában. Egy éve amikor agyaltam SM-en nem volt időközben egy járműmérnökis haverral több lett. Átrugdallak ezen a tárgyon cserébe ha te meg azon engem kontaktként indult.
A hűtő nagyon barbár megoldás emiatt mondtam más nem max leadja az ember gépműhelyben meg kicserélik a csapágyakat még így is nagyot lehet spórolni. Hűtőt egyedül a golf kerékcsapágyánál mertem bevetni eddig. Btw mondom akkor az SM125 tűnik még jó ötletlen beugrani aztán suli után lehet feljebb ugrani.
Most sokkal kevésbé lennék szívó pályán ha tudtam volna olyan opciókról decemberben mint most. Akkor lehet eleve nem CB / ER / GS-re lövők hanem egy 640-esre csak múltévben még nem tudtam pontosan honnan és mennyit tudok csak az egyetemen kitermelni tanulmányi eredménnyel meg szóciális/közösségi vállalásokkal.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#81556480
törölt tag
válasz Micsurin #115119 üzenetére
Hát ja, de a manual az szerelőknek van. attól te még nem tudod mit hol kell mérni egy kopott motoron ha éppen szereled és felújítod, plusz a beállítások, vezérlés, szelephézag hidegen vagy melegen, mikor hol ?!?! A2t-k jó kezdésnek, de oda is kell a szakértelem főleg a karburáláshoz mert azzal is szét lehet cseszni. sok évig szereltem a saját szarjaimat, először 2t 125 enduro felpattintva 160-as hengerrel, supermotosítva házilag, majd LC4 620, két CBR 600 , és mindegyik blokkszétszedésig, alapokig, lc4 először hajtókarcsere, majd váltócsere, mindez úgy hogy egy halál ritka alkatrész nélküli blokk volt benne. Ez kicsit már rég volt, meg korlátozott volt az anyagi helyzet azért is foglalkoztam vele.Meg gyerekkorom óta simsonokat meg bármiféle motort otthon szétborítottam magamnak is meg a haveroknak is. De hogy egyből elkezdeni egy bergel vagy huskyval az nem gazdaságos szerintem
hűtőzéshez annyit, hogy szétszedni szét tudod talán, de ha összerakod az nem lesz pontos.
ezer éve simson főtengelyt szétszedtem itthon meg össze is, biztos ment valameddig . sőt a hengerből kivettem a hüvelyt gázperzselővel. megreszeltük aztán vissza Namost egy husaberg főtengelyt én csak présbe raknék össze, meg szakszerű műszerrel kimérve építeném be[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz #81556480 #115120 üzenetére
Ahogy leírod jelenleg az annyit takar, ne neki se állj mert ezt nem lehet sem megszeretni sem megtanulni ugyanis ehhez táltosnak kell születni.
Már pedig az alapján amit a "szerelő" gányolt legutóbb a motoromon igenis ezt meg lehet tanulni megfelelő türelemmel és körültekintéssel. Kiszedsz két példát a szövegből ami alapján az egész esetet leírod előre mondván reménytelen. Ilyen elven sose kellett volna megtanuljam egy program nyelv alapjait se pl, azt sem tanították soha sehol. Igen a példa sántít nem erről van szó.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#81556480
törölt tag
válasz Micsurin #115121 üzenetére
Na jóvan én csak a hajtókar cserére hegyeztem ki ezt. Többit miért ne lehetne. De te azzal kezdted hogy beleugranál a szerelésbe egyből egy nagygenerállal. Felőlem mehet, én nem szoktam leszólni ezért senkit aki szerel, én se úgy születtem hogy tudtam, csak annyi hogy volt egy 15 év szerelgetés azelőtt hogy széthúztam egy LC4 blokkot. Vagy lehet skippelni az éveket egy mami elvégzésével.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115119 üzenetére
Annyit tennek hozza, hogy egy manualban minden benne van altalaban. Milyen eszkozzel mit kell merj. Nem pont ezzel van baj. Az eleg hulyebiztos, ugyanis nem engedheti meg semmilyen gyarto egy feleslegesen magas szinvonalu oktatast, aminek annyira sokaig kell tartania, es olyan eros vizsgakhoz legyen kotve hogy fejbol tudj mindent, es ne keruljon ki semmi. meg amugy is, erre semmi szukseg.
A bajok ott vannak, amikor manual alapjan egy pickup- ot kell kimerned az ellenallasa alapjan, amibol tulajdonkepp semmit nem tudsz meg. Igy nem lehet kimerni. Megis ez van a manualban. Vagy a benne hagyott hibak, amikor valamilyen csavarhoz 3x akkora nyomatekertek van irva. A szakertelem ilyenkor annyi, hogy siman megkerdojelezed a manualt, mert tudod, hogy annyival egy csavart ha meghuzol, elfolyik. Stb. Es tudod, hogyan merj ki egy szenzort rendesen.z123456789 -nak is azert ajanlottam 2T-t, kezdesnek feltamasztashoz, mert joval egyszerubb szerelni egy 4Tnel. Meg mert ez az en fejlovesem :D
Sztm barmit meg lehet tanulni, a kerdes az, min kezded el a hibakat elkovetni, a rutin hianya miatt, ami eleg koltseges tud lenni.
Egyebkent a hutovel nem mondtal hulyeseget, pl gorgoscsapagy alu ontvenynel ontvenyt melegiteni es csapagyat huteni szoktak, a hajtorud csapjat fotengelybol preselik, de akar otthon is meg tudod csinalni a prest, hegeszteni zartszelvenyekbol es egy 2tonnas olajpressel. Jo, ez mar azert nem hetkoznapi felkeszultseg, de ezeket is emberek csinaljak.
Celszerszamok mindenkepp kellenek ilyen szintu szetszedeshez, sztm az uj motoroknal az otthon szereles olyan szinten nem nagyon jatszik, hogy mindenhez markaspecifikus kiolvaso kellene.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #81556480 #115122 üzenetére
Igen de ezzel kezdtem van olyan akinek mindez megvan stabilan. Emiatt gondoltam ha ezen egyszer valaki stabilan szájbarágósan végig megy veled csak megtudod utána oldani főleg ha gáz van hívod és átszalad egy rekesz sör melletti anyázásra.
A mamit már néztem nem tudom mennyire lehet versenyképes végzettség de mint hobbi szintén erősen elgondolkoztató az is suli után, nagyon sokat lehetne belőle profitálni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #115123 üzenetére
oké megvan a prés, összenyomja a főtengelyt azt hogy "centírozza" ( vagy hogy mondják, hogy központban is legyen)
én távibbra is azt mondom hogy a manual az csak egy száraz információhalmaz. minden szerszámmal a kezében is több ismeretre van szüksége. hol van benne hogy a fúrt vagy új hengernél vagy főtengelynél párhuzammérést kell csinálni ? és az hogyan van benne? ( ezt se biztos hogy szakszerűen mondtam, de szerintem tudod hogy mire gondolok)
ha minden infó benne van, a szerszámok megvehetőek, nem kellenének motorszerelők, mint egy tutorial mindenki megcsinálná otthon
egyébként már kérdeztem, nem emlékszem válaszoltál volna-e, nem is muszáj ha nem akarsz de te merre is vagy helyileg? és te motorszerelő vagy ?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #115120 üzenetére
Egy utcai 2T karburalasa, a karbi atmeroje, kompresszio viszonya stb, minden direkt ugy van megcsinalva, hogy ne legyen erzekeny semmire, es ne essen nehezere senkinek beallitani. Amint valamit megvaltoztatsz, utana jonnek a gondok, azt emlitettem korabban is, mert az eleg jaratlan ut, azt neked kell kitapasztalni. De gyari allapotban ezek eleg konnyen elvegezheto dolgok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #115125 üzenetére
centiroztam ki 2T fotengelyt, csucsbak allvanyba fogva, rezkalapaccsal. Valoban nem hetkoznapi felszereltseg kell hozza, de nekem nem esett nehezemre. 3 szazadnal kisebbet kell utnie, a celszerszamokon kivul kezugyesseg, turelem kell hozza. Meg hogy legyen annyi logikad, hogy merre novekszik az ertek milyen iranyu utesnel.
De valoban nem egy hajszaritoval van arnyban, meg engem ezek mindig is erdekeltek, fogalmam sincs milyen az, ha nem is szagoltal ilyen fele.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #115126 üzenetére
én ezzel nem értek egyet, de legyen
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #115127 üzenetére
bezzeg ha én írnám hogy kiütögettem nullásra a féktárcsát, az gányolás lenne
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #115130 üzenetére
hmm
látom magam előtt hogy a kolléga sosem szerelt semmit, de majd most elszalad a közértbe és vesz egy csúcsbakállványt és otthon főtengelyt centíroz
(muszáj vagyok leirni hogy ne vedd magadra csak poénkodok)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115123 üzenetére
De ezzel kezdtem ha veszek valamit a szükséges szerszámokat megéri beszerezni ha nem egy nyári projekt motor, és már van adva olyan ismerős haver aki nem életében először látott a garázsában 5-6 kosárra szétszedett motort. Vagyis lenne egy aránylag egészséges induló alap. És nem is romot vennék most pont ezért agyaltam el az SM125-ön egész szimpatikus és kétütemű vagy akkor már a felemlegetett újabb kasznis RX, a kérdés mekkora lehet ezeknek az élmény faktora, hiába 130-140kg ha csak 50kg előnye és jelentős teljesítménybeli handicapje lenne a CB mellett.
Ez is egy rohadt dolog egyébként bármit nézek SM vonalon az 99%, hogy biztosan üzemórás / x ezer km-es. Lásd az első pofon az SWM volt amikor is Gaboman felvilágosított az csak egy újracsomagolt Husqvarna.
Megtanulni meg szerintem még bőven lesz időm tekintve most kezdtek el csak kiszélesedni a lehetőségeim is...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115132 üzenetére
Ki kene probalnod elso korben egy ilyet, hogy megis mekkorat lep, meg hogy viselkedik.
115kg teletankolva, 34 loerovel nem annyira szar. a dt200 ugyanezt tudta, csak az 33 lo es 108 kilo volt. Bocs hogy drzt hozok fel, :D de a haveromnak az volt, es vele menem mindenfele, tobbszor csereltunk, kb ugyanazt tudta. A dt vegsebessegre kicsit kevesebbet, gyorsulasnal egy motorhosszt kapott.
Mondjuk o homokban es felazott talaj utan felhaborodva azt kiabalta hogy eladom ezt a szart, es veszek egy 2T-t, :D
Persze inkabb vett egy ttr-t amivel tenyleg jobb volt terepen menni, utana mar nem vagyott 2T re.Szerintem a kosaras haveroddal tud menni a dolog, de kivancsi vagyok, hogy egy modern nagy egyhengeresnel mik tortenhetnek azert. Semmikepp nem azzal kezdenek :D
Mondtad a mernok havert. sztm akkor vagy szakember, ha vegigszoptad egy bizonyos marka egy bizonyos modelljenek nyugjeit. Akarmilyen mernok lehetsz, ha nem talalkoztal egy tipussal, nem ertesz hozza. Elvegezhetsz akarmilyen iskolat is, hulye leszel hozza, hacsak nem a markaszerviz tipusspecifikus oktatasarol van szo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115133 üzenetére
Félreértés ne essék nem mérnök, ugyan ott tanulunk más szakon csak a lényeg náluk a család bazi magy crossos a gyerek úgy sorolja a típusokat mint én a pszeudó kódokat. És nem egy két üzemórás volt amiket szedett is szét és rakott is össze otthon emiatt mondtam nyugodtabban mernék már így belevágni a dolgokba. A keret ha szépen alakul a dolog gyak még egyszer eltudom költeni a CB-re szánt 6-700-at ha minden jól megy. (Félre tett+ösztöndíj jövő nyárra ami kipereg)
Azért ennyiből egy 2T-t már lehet fogni régebbi RX-et biztosan esetleg DT-t. Azt meg ne vizionáljuk bele én holnap akarok üzemórás 4T SM-et szétszedni ha így ment át akkor le kell szokjak a kora esti fórumozásról.Ott tartok ahol szakad ergo kell szerezzek majd valakit akinek van 125 2T rettenete, hogy lássam megéri e egyáltalán vele foglalkozni.
A téma is onnan indult, hogy ha tartok egy CB szerű összvér strapagépet akkor mellette lehet bátran hétvégi copórollert tartani azért az évi 4-5ezer ereszd el a hajam kilométer véget. Aztán 1,5-2 szezon és generál, amit nem lenne rossz ha idővel tudnék magnak intézni.
Így átmegy?
Sanszos, hogy 3 nap analízis után már nem beszélni magyartot és nehezen lenni érhető....Mamin meg az alapvető dolgok elsajátítása véget agyalnék vagy szerinted inkább abból a pénzből valami olcsó 2T aztán ha megy szemet becsukva lehet agyalni tovább?
Ez a szakadék áthidalandó lesz mert ha elkezdek SM-et nézni, amik tetszenek mert keskenyek és könnyűek mindig valahogyan a Husaberg, Husky, GasGas vonalon találom magam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #115134 üzenetére
Miert nem viszed el fotengelyeshez a fotengelyt? nem dolgoznak halalos aron szerintem.
Nekem a csapagyakat toltak le rola. Futarral egyutt volt kb 8-10 ezer. Mellette beszereznek egy masikat, azon meg beprobalnam mit tudnek en csinalni vele.
Ha mar otthon szereles a cel, en igy csinalnam.Aztan nyugodt almod lesz. Ha stelcsapagyas azt meg bepreselitek, vagy rasegitesz a hutovel. :).
Bar a 2T nem lesz az. :)A tobbit manual szerint meg lehet csinalni. Csak ugye penztartol valo tavozas utan reklamacio magadnal lesz. :).
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
uraim, érdeklődöm, hogy van-e itt a topikban olyan, aki a tegnapi vagy mai napon csoportosan motorozott szentendrén át pilisszentlászló felé, nem halkan. remélem nincs.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #115138 üzenetére
Felülne mögé.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#81556480
törölt tag
itt a jó idő, havonta-kéthavona vagyok itthon pár napot. ma az utolsó itthon töltött, nagyon mennék, de én sem megyek ki. Szánalmasnak találom azokat akik felpattannak, tankolnak, kávézgatnak, kihasználják a helyzetet. Volt aki beírta hogy nem is szégyenli
-
HÁZIGAZDA
válasz Topiccsendőr #115138 üzenetére
Jay és Néma Bob féle meglátogatás
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz #81556480 #115140 üzenetére
folyamatosan bőgnek a motorok, ráadásul tényleg kihúzatják ezerrel. abszolút nem szokásom beleugatni más dolgaiba, de most nagyon ki vagyok akadva. egyetértek veled, senkinek sem kellemes ez a kijárási korlátozás, de nem viccből van. rohadjon meg, aki szarik rá.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Varoz
őstag
-
#81556480
törölt tag
Azt a görcsöt képzeljétek el, hogy tavaly június körül vettem a motorok, de a munakbeosztásom és a magyar vizsgaidőpontok miatt csak október végén kapott rendszámot. Aznap mikor megkapta, mentem vele egy kört majd másnap vissza meló, és már csak decemberben jöttem haza, azóta pedig tavasszal csak március elején mentem vele 1 nap összesen kb 40km-t. Tegnap óta megint itthon vagyok, holnapig. Ma csodás idő van, de sehova. Lassan 1 év alatt kb 2 nap motorozás. De akkor se megyek ma ki.
-
zgospel
őstag
válasz #81556480 #115147 üzenetére
Én átérzem. Mondjuk nekem legalább volt egy fél szezonom meg egy fél Totalbike24 futamom
Tavaly megvettem a motort, de az első hónap és 1500 km a bejáratással ment el, úgyhogy az kb nem is számít. Hungaroringre a tavaly erősen megnyirbált létszám és az esős időjárás miatt egyszer sem jutottam ki. Aztán július elején sikerült meghempergetni, szeptember közepére fizetett a casco, november 15-18-ra (nem emlékszem már) lett kész a helyreállítás. Aznap mentem vele kb másfél órát, de már ráfagytam a motorra, meg még az azt követő nap még 2 órát, aztán megtankoltam és elraktam. Van benne most kb 4500 km, ebből 1500 kényszer-motorozás az elején, meg még megszámolatlan ami A-ból B-be céllal történt. Élmény az kb 1000-1500 km körül lehet benne.
Múlt héten megjött az új szett gumi is, meg kéne egy olajcsere is, de tökmindegy mert úgyse tudnék menni sehova A pályák zárva vannak, Héregnél állítólag a rendőrök figyelmeztetik a fel-alá motorozókat, hogy nem kéne, meg amúgyis.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #115137 üzenetére
Nem, ezután a Husky után szó se lehet róla a CB marad amíg tudok hozzá alkatrészt szerezni és van két árva bar a hengerekben és mellé fog jönni valami olcsó 2T most, és egyetem után valami nagyobb dög. Ha jól alakul hamarabb jön valamj komolyabb még mellé.
@Gaboman: este válaszolok köszönöm
@runner: hmm index és a hátsó traktus fájt anno ugye? Mint öreges rész.
Ma leszámolok velük.
@zgospel: Tavaly a Hyo végig szervizben volt, mentem összesen október végétől nov elejéig. Akkor sikerült is nyalni egyet, most itt a Honda végre erre bevagyunk zárva, hát f@szom.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok