Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz Steven #122596 üzenetére

    Ez mondjuk igy van. En autoval is ugy kozlekedem, hogy mindenki meg akar olni, es mindenki hulye. :DDD Valoszinuleg sokszor en is. Motorral ez ugyebar hatvanyozottan igaz.

    Ezert is vagyok ugy vele, hogy legyen valami ereje az autonak/motornak, hogy tudj menekulni. Nagyon sokat jartam 75LE-s autoval Europat es ott megtanultam erosen. 150-200LE kell az autoba min ahhoz, hogy egy-egy necces szitut ki tudj vedeni erobol. Ugyan igy kell a karbantartott jo fek, futomu es gumi.

    Errol jut eszembe. Nagyon morfondirozok pont ezert azon, hogy a Hondara egybol veszek egy Akrapovic rendszert. Tudom felig bullshit, hogy jobban hallanak, de autoskent aki kulon odafigyel a motorosokra en megis azt mondom, hogy igenis hasznos. Nyilvan valahogy ugy kellene, hogy ne dobjanak ki Ausztriaban/Nemetorszagban de legyen valami haszna.

    A bajom ott kezdodik, hogy a gyari leomlok gyonyoruek, szoval fajna a szivem, slip-on meg mar nagyon nincsen. Arrol pedig max nagysagrendileg van fogalmam mennyi lehet egy street legal rendszer. Tudom hivjam fel a Karasnat de lusta vagyok, igy rakerdezek hatha valaki tudja sacc per kb mennyiert vesztegetik CB650F/CB650R/CBR650R-re. Ez meg nagyon elmeleti sikon van a fejemben, de videok alapjan "sajnos" nagyon harmatos a gyari hang, ami valoszinuleg az EU5-el meg jobban halkulni fog.

    #122597bacus Honda CB650R lesz. Tarsasag so-so van. A kollegak jelentos resze motorozik, van aki eleg komoly mertekben talan oda be tudok neha csatlakozni, rokon is van aki 20+ eve motorozik, csak sajna o mar eladott mindent es csak egy 300-as robogoja maradt. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák