-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Ez itt most nehezen állna meg ebben az esetben.
1001001001111100000
1100001101010000000300 és 400k bináris alakja, nincs eltérés a szükséges váltózó méretet nézve.
edit.:
Lusta vagyok végig osztani vagy googlezni de saccra még 500k-nál sem fogunk helyiértéket ugrani csak valahol 550k körül.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Baboss94
újonc
Halii!
K4 gsxr600-on arra lettem figyelmes, hogy ha a hirtelen meghúzom a kormányt felfele egy koppanást hallok. Illetve ha ugyan ezt csinálom lefele, akkor sokkal kisebbet de úgy is hallom.Alátámasztott motornál megnéztem, hogy a villa kotyog-e, de nem érzékeltem semmi mozgást ami a kormánycsapágy cseréjére utalna. A hang inkább a teleszkópból jöhet.
A szimering adhat ilyen hangot ami normálisnak mondható, vagy ez rendellenes és nézelődjek tovább?
Olyan a hangja mint pl egy műanyag idomot megkocogtatsz a körmöddel.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #123501 üzenetére
Brembo M4 vagy M50.
A korabbi kerdesedre valaszolva, a japanok biztos szetszedtek olasz motort, es tudjak mit hogyan kell csinalni.
Mindenki mashogy kozelit egy problema megoldasahoz. En most csak a sportmotor szegmensrol beszelek, ott van talasztalatom, a tobbi nem igazan erdekel.Nem a fogyasztoi tarsadalomra fognam.
A karterszelloztetest az rn22 nel megoldjak, ugy, hogy veszel egy YEC csomagot a motorod melle amiben van egy plusz kaniszter az olaj levalasztasara, de ez csak versenyhasznalatra van. Biztos teszteltek a motort, akkor lattak, hogy a vevok 99.9% -a nem porgette a 182 loeros motorjat kozuton 13500 ig, es a problema nem lepett fel, nem volt olaj a legszurohazban, a szelepen a lerakodasokat nem latja a tulajdonos, nem okoz problemat a mindennapi hasznalat soran. Ha versenyezni akarsz, akkor meg vedd meg melle a kitet.
Ugyanigy a futomu es fek. Utcara van minden megcsinalva mivel hiaba sportmotor, utcan hasznalja mindenki.
Az olaszok megint maskepp allnak hozza, nagyobb hangsulyt fektetnek arra, hogy normalis fek-futomu legyen egy sportmotorban, es ilyen kaliberu aprobb hibak, amik a fordulatszammal kapcsolatos, ne lepjen fel. a tobbi annyira nem erdekli oket. Egy csomagot kapsz, amivel altalaban ki tudsz menni a versenypalyara atalakitas nelkul. Cserebe mas problemakkal fogsz talalkozni.
Erre ertettem, hogy mindegyik mashogy szar.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #123503 üzenetére
Pedig lehetseges, hogy annyira "alulmerezeteztek" az eeprom-ot amiben taroltak, hogy tulcsordul.
Foleg hogy ebben az eepromban mas infokat is letarolnak a megtett km mellett.
Elofordul ez meg egy ket modernebb autonal is, sokat szamit az a 10 eurocent autonkentNem siman van tarolva a megtett km, hanem algoritmustol fuggoen minimum 3-4 kulonbozo cimen.
Attol fuggoen, hogy milyen modszert hasznalnak a tarolasra, 3 cimen 3 kulonbozo ertekben latod az eltarolt km erteket bitshiftelve/XOR-olva, valamint egy 4. a crc-nek.
Azert, hogy egyfelol ne legyen egyszeru csak siman atirni 1 helyen (ahol ra tudsz keresni es atirni az eredeti ertekre), mert akkor nem fog stimmelni az algo. miatt a crc es vagy alapbol kinullazza vagy visszaallitodik az eredeti ertek.Szerk: jellemzoen a legtobb esetben 98-99-es evjaratu autoktol felfele nagy reszben 24C01-es (1024bites) vagy 24c04-es 4ks eeprom-ot hasznalnak erre a celra.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #123507 üzenetére
Jogos, túlcsordulásra nem gondoltam.
De csak nem, nem? Kétlem, hogy hobbi fpga tervezők ülnének az asztalok mögött....ha tudtam volna, hogy van téma vagy szakmabeli a topikban könnyebb félévem lett volna Digitális Technikából.
Edit.: egyébként most az mk.III-ról és a testvér szériás Polo, Vento, Leonról volt szó a leírtak alapján lazán elképzelhető mivel ezek max 96-97-ig voltak gyártásban
Mondjuk ha túl csordul és átfordul akkor a Total felirat miért tűnik el?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hugi0
őstag
válasz Topiccsendőr #123505 üzenetére
1000 koszonet minden infoert. :-)
szerk: M4
[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #123508 üzenetére
Ez a tulcsordulas igazabol szoftveresen le van kezelve, raadasul ahogy mondtam, ez az eeprom mas dolgokat is tarol mas cimeken.
Ide csak a megtett km/trip/ujabbakon szervizintervallum szamolas cuccokat menti.
Minden mas, mint pl a feliratok is a muszerfal mikrocontrollerebol jonnek(altalaban valami Motorola MCxxxxx).Ezek a dolgok a valo eletben erdekesebbek es hamarabb megtanulja az ember, mint a VK tablat meg az uncsi tananyagot
De nem offolok tovabb, bar lehet meg egy ket ev es ezeket a szovegek fogjuk latni ahelyett, hogy milyen olajat rakjak bele
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #123510 üzenetére
Nem lenne rossz... ez is meg a kokszosodás is messze érdekesebb mint a megszokott téli fotel fizikázások, engem érdekelne a digit téma nem véletlen kacsintgatok a Beágyazott rendszerek szakirány felé. Off vége, mielőtt kikapok.
On:
Bizisten nem reklám!
Porlakk Kft-t merem mindenkinem ajánlani, tegnap adtam le a konzolokat, ma delután elhoztam őket. 8k volt párban a színterezés, szerintem kimondottan szép munka lett:
Ünnepek után viszem a felniket is. Érdemes lehomokozni és "kivédeni" a lyukakat is, az öregnek rögtön szimpibb lesz mindenki.
Elég vastag a réteg, 2x kellett levegyem a csavarok alatt még csak ki sem kezdte a fületet a mozgatás.
Edit.: nem sufni cégnek néznek ki elsősorban nem is egyedi cuccok a profiljuk de vállalnak mindent szinte, homok szórással együtt is de értelemszerűen az drágít. Én előkészítve vittem a vasakat.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123512 üzenetére
Jol nez ki!!! :D
Egy kis adalek a porfesteshez.
Arra azert figyelj oda, hogy kulterre valo port fujjanak fel.
A belteri az UV-t nem birja. Hamar kifakul, es lehamlik a feluletrol.
A fekete meg rendesen szivja a napfenyt.Felni.
Valamilyen magasnyomasu festek eltavolitassal le lehet szedni. Itt nem mindegy a szemcsenagysag illetve a szemcse anyaga. Homok rendesen karcol. Talan a muanyag gyongyok nem verik rapcsosra a feluletet.
Ha jol emlekszem, szintereznek is.
Persze daragabb, de nem veleltlen. :). Ha jol lattam a te felnid eloxalt.
Ha a sotettebb arnyalat bejon. Hoppe F9, igy megtalalod a neten. Acel ezust inox felulet. Sztem tudni fogjak az uzembe melyik szin az. :). -
Baboss94
újonc
válasz Topiccsendőr #123506 üzenetére
Akkor boldog vagyok. Köszönöm.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #123498 üzenetére
Azért ez csak pár típust érint, azok közül sem mind éri el ezt. De pont ez az amit lehetne ilyenkor rögzíteni, ismert a típus, vizsgán 278e km, következő vizsgán 6 km. Simán nem rögzíthető, bekerül a rendszerbe, hogy átfordult az óra, aki jóváhagyja, oda irja, hogy előző óra állása 300e, máris látszik, hogy mennyi az autóban a valós km.
Pont ezeket az eseteket IS le lehetne kezelni egy központi rendszerben.
Természetesen akit nem zavar, hogy eltört a km óra spirál/túlcsordult/elromlott és se számláló, sőt talán még a sebességet se mutatja, azzal eddig se lehetett mit kezdeni, de 99%-ra megoldás lenne.
Egyébként a 60-as években ha jól emlékszem a dánoknál kötelező volt a "fekete doboz" az autóba, ami után adót fizettek !!, és még az akkori mechanikus világban is megoldható volt ez. Ne mondja már nekem senki, hogy egy kis akarattal ezt ne lehetne megoldani.
Az eu egy pillanat alatt hoz egy szabályt, hogy többé euro 4-es motor sem forgalmazható, miért nem csapja hozzá, hogy ezek után csak olyan autó, amiben van ilyen "fekete doboz" rsz.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #123515 üzenetére
Így van. Tachográfot minden autóba, motorba!
Rendőr kiintett rutinellenőrzésre. Kiolvasta a tachográfot, megállapította, hogy az elmúlt 30 percben előfordult, hogy az országúton megengedett 60 -nál gyorsabban mentem, viszont 30 percnyire egyik irányban sincs autópálya. Már ki is mérte rám a 100 Eurós büntit. Sőt! Az új tachográfoknál meg sem kell állítson. Elég menet közben a közelembe jönnie, úgy is ki tudja olvasni a menetadatokat. Nem kell ide traffipax. Mész egy döntögetős Mátra-kört, hazafelé egy Védát megközelítve a tachográf feltolja a menetadatokat, a rendszer elemzi és mire hazaérsz, már a telódon az üzenet a befizetendő büntiről.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #123513 üzenetére
Kültéri, nem először kaptak kézhez motor alkatrészt vagy pl bicikli vázat. Csak alapvetően nem profiljuk.
Szerintem is eloxált a felni, nem tudom apum ismerőse mivel fújta végül a lábtartókat de karc mentes sima szép homogén felületet hagyott hátra, a felniket is ő fogja.
De nem ezüst vagy szürke a cél hanem gyöngyház fehér.
Meg az, hogy megdzabaduljak a gyári felülettől, szép de mivel rücskös így valami katasztrófa takarítani.Edit.: ilyenek voltak btw felmarva:
Rájuk fért már, a csizma nagyon elintézte a konzolokat:[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #123517 üzenetére
Alu felnit nem szivesen porfestenek, alu bringavazat se, azaz hevitenek 200 fok fole. Nem azert, mert nem birja, hanem mert elvesziti a rugalmassaganak ~30% at.
Alu felnit nem eloxalnak, csak nehany kovacsoltalut, talan. de az nem gyakori japan motorokon, csak nagyon ritka sp verziokban. Tul draga tomegnotorokba.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Somatom #123516 üzenetére
Igen, lehet ez lesz a jövő, de ha ettől csökken az esély, hogy én vagy bármely ismerőst, családtagot megölje egy ámokfutó az úton, akkor nem tudom nem támogatni.
Mi a baj azzal, hogy be kell tartani a szabályokat? Ráadásnak kis hazánkban annyi rátartás van, hogy gyakorlatilag folyamatos szabály szegéssel közlekedhetsz. Mert 100 km/h alatt 15 km/h felette 20km/h sebességtúllépés után büntetnek meg.
Ez 50 helyet 65 km/h !! 110 helyett pedig 130 km/h. Azért ez vicc, és valljuk be, ki is használjuk. A Mátrában 90 helyett szabályosan mehetsz 105 km/h-val, nem elég?
A nyáron vittek egy kört egy AMG mercivel, 740 LE kb 1070 Nm, szerintem nem volt normális, hogy Füreden a véda látókörét elhagyva 160-al repesztettünk. Persze nem érezni annyira benne, Alsóörsön 0-100 a központi zebrától 3,6 mp-4mp, de a legszebb Tihany és Aszófő között átlépte a 250 km/h-t (pedig az ott nem egyenes szakasz), és meg lettem nyugtatva, hogy pont így gyorsul még 310 km/h sebességig. Soha többet nem ülök be ilyen autóba...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz bacus #123519 üzenetére
"Igen, lehet ez lesz a jövő, de ha ettől csökken az esély, hogy én vagy bármely ismerőst, családtagot megölje egy ámokfutó az úton, akkor nem tudom nem támogatni."
Aztán amikor majd bevezetnek valami szigorítást, akkor
Te fogszaz ilyen hozzáállású emberek fognak a leghangosabban tiltakozni, hogy "mocskos rendőrállam", "szemét diktatúra rezsim", "biztos kell a pénz stadionra", stb-stb... Ne legyünk már álszentek...Bevezetik januártól Európa legszigorúbb dróntörvényét. A nagy része egy baromság. De akik eddig facebook csoportokban hisztiztek, hogy "valaki 50m magasban repült az ő háza felett, és pusztuljon ki az egész családja is", az most reklamál, hogy "persze, mert nem akarják, hogy a diktatúra titkos építkezéseire fény derüljön"... Az a baj, hogy a buta emberek mindig hangosak...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Geresics #123521 üzenetére
Nem hiszem, mármint, hogy én lennék a leghangosabb, általában a normális - az én érdekeimet is védő dolgokat - elfogadom, akkor is, ha nem értek vele egyet. Itt van pl a maszk viselés, szerintem nem normális, hogy kint a szabadban, pl kutyát sétáltatva egy parkban viselni kell..., sőt lehet, nem is mindig tartom be, vállalom a kockázatot, hogy megbüntetnek, de közösségbe menve természetesen hordom.
A drón tv. csak az ellehetetlenítésről szól. Nem értek vele egyet, mert nem értem, hogy miért kell Európában nekünk a legszigorúbb tv. Én a személyiségi jogokat erősen !! megnyirbálnám, pl, ezt a nem lehet rajta a rendszám a felvételen, mert lebukhatsz a család előtt.. milyen indok ez? Ha ott voltam és meglát valaki is lebukok! Persze nem értenék vele egyet, ha kifejezetten engem fotózhatnának, de azért ha már 2 másik ember is rajta van a képen ÉS nem kifejezetten arra mennek, hogy engem hátrányba helyezzenek, akkor igenis ne kelljen már engedély... A házakat se lehet felvenni drónnal ?! Na ez mindennek a teteje, ha nem szégyellte magát az összelopott közpénzből egy darabból kifaragott márvány lépcsőt csináltatni a házához, akkor viselje a következményeit, ha ez kitudódik !!!
A sebesség ily módon történő mérését egyébként nem támogatom, hiszen minden előzés veszélyes lenne vagy lehetetlen !!, de az átlag sebesség mérését viszont NAGYON ! Szerintem az igenis lehetne megoldás, hogy adott szakaszokon - ez egyébként évek óta működik Ausztriában - mérik az átlagsebességet és ha az meghaladja az egyébként az útszakaszra érvényes maximális sebességgel való haladással mért átlagsebességet, akkor igenis büntessenek érte !
Általában véve azt a szabályt szeretem követni, hogy ami mást nem zavar (itt nem az érzésre gondolok, hanem egy objektív adatra, pl zaj, vagy fény, vagy sebesség, stb) azt legyen szabad !! A jogalkotóknak is ezt kellene kövessék.
- tarthat e lánctalpas járművet a saját telkén Lölö? --> igen, mert nem zavar, mit érdekel ez engem
- drónozhatsz e a nyílt téren --> igen, mert sem zaj terhelést nem jelent, sem a távoli felvételek nem kompromittálóak senkire nézve, meg egyébként sem teszed közzé, stb
- motorozhatsz e a Mátrában sokkal hangosabb kipuffal? --> nem, mert a zajterhelés meghaladja az adott megállapított szintet
- mehetsz e sokkal gyorsabban (pl 20%) adott útszakaszon --> nem, mert veszélyezteted a környezetedés így tovább., logikusan, észszerűen megállapítva az értékeket. Ez az ami most nincs meg.
Szerintem a hozzám hasonló - általában véve szabálykövető embereket az ilyen szabályok nem zavarják, sőt saját maguk is betartják, akkor is ha nem létezik rá szabályozás...
Pl ha feloldanák a sebességkorlátozást az autópályáinkon, akkor sem mennék 130-140 él gyorsabban, pont úgy, mint ahogy most sem megyek."facebook csoportokban hisztiztek"
na ilyenem nincs, de sokat hallottam, hogy ott is mennek a parázsviták, egymást hülyézik, leprázzák vad idegenek, no meg azt hiszik ha van 400 kontaktja, akkor abból többsége a barátja is.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123522 üzenetére
klappol, kiveve, hogy mindenki nem lehet olyan, mint te.
Sajnos az van, hogy te a sajat szemszogedbol megvizsgaltad az adott helyzetet, es fura mod a sajat nezeteidet tartod helyesnek, minden mas ertelemszeruen helytelen.
Amugy pont az elso "vitank" nal te mar olyanokat irtal nekem, hogy meg akarok dogleni sportmotoron, stb, szoval attol hogy nem hallottal a fb csoportokrol, attol meg az ismeretlen emberek kioktatasi mintaja megjelenik az ervrendszerben ugyanugy :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz bacus #123522 üzenetére
hogy ami mást nem zavar (itt nem az érzésre gondolok, hanem egy objektív adatra, pl zaj, vagy fény, vagy sebesség, stb) azt legyen szabad !!
oly szépen hangzik amíg a te véleményedhez igazodik.
de te leírod hogy az 55 is zavar. és a hangos kipufogó, és aki átlépi az átlagot büntessék halálra.
megazt is hogy hol kell maszk de ahol neked nem logikus ott te nem tartod be. képzeld lehet hogy melletted kutyát sétáltatót zavar hogy ő betartja te meg nem. na most akkor mi van.
tudod az a baj a képmutatással hogy büdös
fejtsd ki írj litániát hogy miért látom rosszul. remekül szórakozom.
szabályosan a pirosnál állok sebességileg a kipufogóm rohadt hangos. méltó se vagyok az életre.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123518 üzenetére
Lábtartóval más nem nagyon lehetett kezdeni. Ha fújva lenne + lakk azt a csizma úgy lekapná egy két szezon alatt mint a sicc.
Nem vagyok meggyőződve róla, hogy tiszta alu a felni. Ahhoz dög nehéz érzésre és mérésre is. Mit kezdtek akkor a felülettel? Marás + lakk belül és a peremeken meg felcsiszolták és lakkozták?
Mit lehet vele kezdeni ha színterezni nem? Fényezés veszett fejsze az első kettő akiket kérdeztem átlag 50k / felni árban vállalta volna az alapozó +2 réteg + lakk felállást. Hülyék ezek akkor már vennék egy szett küllős felnit csak mert... mert jól néz ki.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz fattyu #123525 üzenetére
Nem igen számítottam semmire, dolgunk volt, az ő autójával mentünk. A tököm se tudta, hogy így vezet, mert ez neki az átlagos.
Fattyu: mire ez a nagy kirohanás? Idegesítelek? Prémium előfizu és már meg se jelennek neked a hsz-eim.
"méltó se vagyok az életre." - nem én írtam Nomen est omen.
"melletted kutyát sétáltatót zavar" - 20 m-re nem zavarhatja, erről beszélek, hogy objektív számok alapján zavarhatja, pl az egy szám, hogy 1,5 m távolságon belül..., akkor pedig fel kell venni a maszkot, ennyi.
"leírod hogy az 55" - ilyet nem írtam. Azt írtam, hogy itt ez megengedett. Én is kihasználom, ezt is írtam. De körülöttünk lévő országokban az 51 -ért is büntetnek 50-nél. Végül is miért van ez az engedmény? Az órák mindegyike felfele csal így is. Kinek jó, hogy na itt ugyan 70es tábla van, de mehetsz 85-el, az óra ilyenkor kb 90-et mutat..
"amíg a te véleményedhez igazodik" - ezzel mindenki így van, ha nem igazodik, akkor vállalja a büntetés és nem tartja be vagy betartja a véleménye ellenére is. Mond, hogy te tudsz más alternatívát.
persuader: nem volt az vita , és nem a sport motorral volt a baj, hanem a száguldozással talán? Nem is emlékeztem, hogy neked írtam, nem volt fontos a személy, közúton senki ne száguldozzon.
Nézzétek, én legalább ötletelek a megoldásra, még ha rossz irányba is. De mindenre azt mondani, hogy szar, az nem kihívás.. ráadásul van amikor a sok rossz közül kell választani, lehetőleg a legkevésbé rosszat.
"hogy nem hallottal a fb csoportokrol" - mondom, hogy hallottam
"kioktatasi mintaja " - nem oktattam ki senkit, valamit félre értettél, ebben az egyben biztos vagyok.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #123526 üzenetére
Ezert nem erdekel engem, hogy a labtarto hogy nez ki. :D
Labtartonal kit erdekel, ha megvaltozik a kristalyszerkezet, de egy biciklivaznal mar engem idegesitene. A felnivel nem tudom mit tesz, sosem csinaltam ilyet, csak emlekszem, hogy nem lehet csak ugy melegitgetni az alut.
Semelyik sem tiszta alu, mindegyik valamilyen otvozet. A magnezium dekli a motorokon sem magnezium, hanem otvozet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nyogo83
senior tag
válasz Topiccsendőr #123528 üzenetére
Sok helyen nem is szivesen vallalnak porfesteni/szinterezni felnit. Ennek ellenere mar lattam jopar porfestett felnit, de en nem vagyok benne biztos hogy bevallalnam, csak ha tudom pontosan, hogy milyen otvozet ill. hogy hat ra. Gondolom emiatt se szeretnek rizikozni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123528 üzenetére
Akkor az autók alufelnijeit miért merik lazán pórfesteni? Vagy csak szimplán szarik a dologra mindenki?
Mindenképpen kellett volna kezdjek vele valamit mert a fehér oxidálást felcsiszoltuk rajta eleve.
Németek mindent sóznak? Ennyi oxidációt még életemben nem láttam mi a f*... Még jó, hogy a váz és a lengővilla érintetlen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #123531 üzenetére
Mondjuk latok mostmar olyan helyeket, ahol relativ alacsonyabb homersekleten terhalosodo festekkel dolgoznak(150-180 fok). Valoszinu hogy otvozetnel az a 15-20 perc nem okoz akkora gondot.
Amikor meg en keresgettem jopar eve, akkor stabilan ilyen 200-210 fokon melegitettek tobb mint 40-45 percig.Akkor az egyik szaki mondta, hogy elvallalja a motorfelnit, de felelosseget nem vallal erte ha esetleg ridegebb lesz vagy pont ellenkezoleg es kilagyul.
Nekem is ezert fura, mert rengeteg autofelnit szintereznek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #123532 üzenetére
~160 fokon voltak stabilan ezt az egyet tudom. Kérdeztük őket mondta a szaki, hogy vállalnak felnit ás csináltak is már nem volt vele gond szerinte nem is kellett volna mivel ezek nem tiszta anyagok.
De most belém tettétek a kérdőjelet.
Eloxálástól félek nem lenne tartós már ha lehetne őket és emberi áron. Fékfolyadék pl ha esetleg érné fixen megmarná mint a sicc. Talán még a láncspray is az utólagos kezelést.
Sehol nem találok róla most egyértelmű kijelentést...
Kedden megyek Karasnába alkatrészekért még rákérdezek hátha megtudják mondani miből van a felni, nem találok rajta jelölést. Csak, hogy alu ötvözet. Olyan jó kérdéseim meg kéréseim szoktak lenni, hogy melyik motorról/motorhoz kéne és micsoda, hogy szerintem ha az alkatrészes csávó meglát lassan bezárja az ajtót.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123527 üzenetére
Igen, otletelsz, nagyon keves informacio birtokaban, es szerintem eleg szuk latokorrel.
Nekem a te szelsoseges elkepzeleseddel van bajom, korabban is mondtam, hogy szerintem szelsosegesen gondolkodsz. de indulj a valasztasokon, aztan rakj rendet, mert ahogy leirod nem tunik annyira neheznek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #123535 üzenetére
Szerintem marad az elképzelés most rákérdeztem az angol csoportban még senkinek nem okozott problémát. A pályamotorokét is visszatérően (20+ fő akit összeszámoltunk) színterezték és nem igazán volt gond pedig volt padkázástól kezdve pályán ripityára tört motorig minden nem igazán volt gond a dologból.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123539 üzenetére
Ja, de most olyan dróntörvényt hoztak, hogy még a hobbi felhasználók sem tudják használni soha.
A laikusoknak egyszerűsítve: olyan törvényt hoztak a drónokra, hogy harminc nappal előtte be kell jelenteni a használatát. Aztán ha aznap éppen nem jó a fény vagy az időjárás, akkor így jártál. Mint, ha nem fotózhatnál a mobiloddal a zsebedből elővéve, csak 30 napos engedéllyel a kezedben. Nagyon életszerű.Mindezt azért, nehogy felvételek készülhessenek a NER kedvezményezettjeiről.
Értsd: egy motoros leköpi OV-t, másnaptól kötelező lesz előzetes útvonalengedélyt kérni a motorhasználat előtt, 30 nappal, illetékkel.
Így megy ez a jogállamokban.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #123540 üzenetére
Valaki egy MQ-1-es használatát jelenthetné be Felcsút és környékére...
...persze szigorúan AGM-114-esekkel felszerelve.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz etnies #123540 üzenetére
Eddig is 30 nappal előtte kellett megkérni a légtér engedélyt, biztosítás is kellett, ami hiába ha nem volt érvényes légtérhasználati. A kilátásba tett 1000000000ft büntetés se változott 4 éve. ( a légtérengedélyt viszont 3 hétre is kérhetted !, szóval aki kifejezetten munkára, - ide nem értve az esküvői fotózást - használta, az a 3 hét alatt csak talált egy kedvező időjárást.
A változás sokkal inkább az, hogy nem csak repülni nem lehet belterületen, de még bűncselekmény is lehet belőle.., ez a gáz szerintem. Ahelyett, hogy lehetővé tették volna a jogkövetőknek a szabályos repülést, még inkább elzárnak tőle.
Én nyugodtan szeretnék drónozni, hogy minden papír (is) rendben van, de nem lehet.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123542 üzenetére
Én elengedtem, ennek a törvénynek nem kívánok megfelelni.
És ez azért nagyon gáz, mert az esetek 99.9%-ban szabálykövető vagy szabálykövető próbálok lenni. Képes vagyok ötvennel menni Budapesten, meg ilyenek.
Nem mondom, hogy hűdejó vagyok, de azért egy-két felvételem nekem is sikerült. Mindegy, most kibosszankodtam magam.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
TC Max tesztet olvastátok?
1,5 milláért mérik, 50-110km a hatótávja a max amit tud meg 95-100km/h mindemellett 5-7 órás töltési idővel operál... és ez a cikkíró szerint alternatívája egy belsőégésűnek teszem azt egy PCX-nek.
Mit szívnak ezek? Jó cucc lehet...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #123547 üzenetére
Azt is ismerem ami az Apriliaból lett építve. Igen alternatíva de mire? Na ugye, egy egy krossz verseny erejéig? Lehet, de nem univerzális alternatíva.
edit.: visszakerestem az E-XC ~20 mérföldet tud egy töltéssel a srácé 1,5x-ét az még mindig nem alternatív megoldás a szememben...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
-
csongi
veterán
válasz GTVili #123546 üzenetére
Sztem a gyartok el fogjak donteni, mikortol legyen ez.
Valahol 2030 kornyekere saccolom, hogy az elektromos hajtas mar erezhetoen jelen lesz az utakon. A kis rotyogokat lehetne valtani leghamarabb, de amiket keszitenek az a vicc kategoria. Ujra el akarjak majd adni a spanyol viaszt 15 ev mulva, jeee belefer egy bukosisak az ules ala. :).
A tul gyors valtas, komoly valsagot hordozna magaba, amit lehet kontrolaltlan lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- OLED TV topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen