Új hozzászólás Aktív témák

  • duni84

    aktív tag

    válasz Madwe #129597 üzenetére

    tök jó, hogy téged nem zavar, hogy pl a város szélén kell majd bérelned egy garázst, de mennyivel fogja megdobni egy ilyen mondjuk a napi ingázási időt? otthon a belvárosi garázsodból kitolod a villanyos kávé darálót, elcsoszogsz vele a város szélére, ott csere valami másra, amit mondjuk nem kell a munkahelyeden/ügyfélnél töltőre dugni (bocsánat, megharcolni a többiekkel a véges számú töltő aljzatért), ha pl nem az agglomerációban laksz, hanem 50-60km-ről jársz be.

    a másik szivatás része: világjárás közben autóval sokszor el sem szoktam gondolkodni, hogy XY városba benézzek-e túristáskodni a dugó miatt (parkolás nem gond, rengeteg helyen van elég mélygarázs kifizethető áron, csak az idő, amit az araszolás elvisz az eléggé zavaró). ha motorral vagyok, akkor gondolkodás nélkül be szoktam menni pl a történelmi belvárosokig, aztán végig bóklászni a helyeket. ha kitiltják, akkor azért eléggé zavarni fog. sőt! kihagyom. tudom, hogy eléggé kis szegmense vagyok a túristáknak (a motoros mini szegmensen belül meg főleg), de így tényleg hazavágják a motoros túrázásokat. hacsak tényleg a tiltásokig nem árasztja el a piacot minden gyártó kellően erős (utassal és pl csomagokkal ne kelljen már vért izzadni egy 5%-os emelkedőn + ne essen le a hatótáv a negyedére), kellően gyorsan "tankolható" (max 10p alatt tök üresről maxra feltölthető, mert nem mindenki azzal tölti a túrákat, hogy 1-1 tankolásnál 2 cigi + kávé + szendvics, hanem a tankolás az tankolás, aztán megy tovább), terhelve is minimum 250-300 km hatótávú motorokkal. keleti blokkos zsebbel is megfizethető áron :D szóval tök jó meg minden, de épp az itt fórumozók lába közül rúgják ki az ilyen nyugati túrákat, mint értelmes nyaralás opció.

    #metszéspontok

Új hozzászólás Aktív témák