Új hozzászólás Aktív témák

  • duni84

    aktív tag

    válasz hroberto #137806 üzenetére

    a bakonyban szintén le tud esni 20-30 centi úgy, hogy közben budapesten napsütés és 15 fok van (ez hazafele tudja rohadtul izgalmassá tenni az utat :D ), de akkor pontosítok az eredeti kommentemen: amikor leesik a fél méter hó, akkor nem ingázok motorral (olyankor HO van hó helyett). viszont az év minden hónapjában van legalább 10-20 olyan nap, ami pont alkalmas, ha az ember normális ruhában van. nem ilyenkor döntöget rekordokat, meg ilyesmi, hanem csak farag napi kétszer kb 30-50 percet a menetidőn.
    az eső nem gond, a hideg eső sem annyira (angliában megtanulja az ember, hogy az az ideális motoros idő, amikor legalább 10 percre eláll picit. ehhez képest magyarország maga a kánaán. az északi részekhez képest az utak sem sokkal szarabbak itt :D ). egyedül a talajmenti fagy hozhat némi meglepit (meg a szélvédőn ki se látó, légkondit nem ismerő autósok), de ezért lőttem be a 4-5 fokot.
    szerintem az utóbbi 5-6 évből bármelyik sport-túra gumi pont elég erre a szélsőséges időre is, ha nem binárisan kezeli az ember a gázt és a féket. gyakorlatilag ugyanazt kapja az ember motorkezelés szempontjából, mint amikor kifog egy szarabb napot egy több napos túrán: nem fogsz megállni, mert a másnapi szállásod már egy másik országban lesz :D nyilván az élmény más, ha dolgozni megy az ember, de az amúgy autóban elvesztegetendő időt úgysem kapná vissza sose. annyit szoktam még mókolni a "téli felkészítés" gyanánt, hogy a gyári helyett felrakom a mivv dobot, hogy a városba érve hamarabb észrevegyenek. a LED tompított eléggé láthatóvá tesz szemből, hátul is LED van a motoron + esőben/télen be szoktam kapcsolni az aliexpress-ről rendelt lámpát a sisakra, akkor a legvakabb sofőr is észrevesz.

    #metszéspontok

Új hozzászólás Aktív témák