Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Geresics #138170 üzenetére

    Hülyeséget mondott?
    Mióta rev match-elek a CBR-en rászoktam arra, hogy előhuzom/taposom a váltót.
    De nekem még egyszer nem akart "becsússzani" csak úgy kuplung nélkül, azon a tizedmásodpercnyi gáz/motorfék tehermentesített ponton sem.
    Megerőszakolni meg még nem állt szándékomban. :F

    Nemtom, én az elszakadt kuplunggal való hazajutással is úgy vagyok, hogy hallottam mások ezt a helyzetet megoldják. Én bevallom nekem az is magas. Hogy indul el a zöldnél szakadt kuplunggal? Betolja és felugrik rá? :D Vagy önindítóval indul el? Üresbe még valahogy kiteszi az ember terhelés nélkül, de fel/leváltani? Van a sebességeim között kb egy olyan 500 rpm különbség mikor forgatva van. Nemtom ez hány százalék, felteszem kis fordulaton ez még így is pár száz fordulatra jön ki. Hogy fogja felvenni a főtengely ezt a különbséget tengelykapcsoló nélkül? A gyorsváltót is csak elviekben értem, a fordulat egyeztetésig. De tengelykapcsolás nélkül hacsak nincs minden sebességfokozat között egy üres ahol ki tudja futni magát a főtengely, akkor hogy? Szóval akkor hogy is van ez? Mert lelki szemeim előtt én ha azt látom, hogy egyik fokozatból ki másikba be, akkor ott a mechanikának ugrania kell instant egyeztetéssel és ott vmi kapni fog egy pofont. :F
    Köszi! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák