Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz vendingo #89023 üzenetére

    nem pont erre gondoltam.

    tegyuk fel, drz 400 bol alakitanank ki egy ilyen terepmotort. nagyobb tankot raknank ra, stb. csupan az alapokat nezzuk:

    a drz 400: 10l es tank, 138 kg, 40 lo
    versyl 300: - kapaszkoggya - 17l es tank, 175 kg, kb 34 lo!
    R 350 gs: 165kg, 11l tank 34 lo
    crf 250: 157 kg, 10.7l tank. 25 lo (a legszimpatikusabb koncepcio, de meg 130 al sem tud menni)

    hogy lehet, hogy ennyivel nehezebbek a kisebb kobos motorok?

    ennel a szetupnal joval olcsobb, es esszerubb ha egy 30 eves japan belpiacos 200, 225 kobos 2T motort veszel, (suzuki TS200, yamaha DT200, DT225 Lanza) vashengeres, meghonoltatod, uj dugattyu, gyuru, elmegy 10-15e kmt ezzel az uj szettel, (nyelezesfuggo) es 110 kg alatti teletankolt tomege van 33 loerovel, vizhutessel, olyan egyszeru gyujtassal, hogy egy belpiacos robogo gyujtasat atrakod ra, es megy vele (tapasztalat:D )
    raakasztasz egy 30 literes tankot, meg mindig 130 kilos lesz a motor. terepen ezek ugyanannyit esznek mint a drz 400. legalabbis ugyanolyan sebessegnel, ugyanolyan terepviszonyoknal, ugyannanyit tankoltam a DT 200 ba.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák