Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocee

    senior tag

    Srácok!

    Rém egyszerű példa, egy tehetséges versenyző egyszer azt mondta nekem(nem 5 perc erejéig beszélgettünk,hanem régen szerelte a motorjaimat),hogy aki homokon tud motorozni az tudni fog utcán is,mivel a gyorsasági versenyzők nagyon sokat edzenek krosszal is,egyrészt télen még adott,másrészt a kondi miatt.
    De!
    Ez már az én tollamból jön(nyilván más is tapasztalta):a 125ös üörás motor földesutazni,itt a bányában kevés,mert folyamatosan dolgozni kellett vele,hogy menjen,vágytuk a nagy ccm(2502T,4504T) azok rohadt jól bírták a homokot földutat,de amikor el kellett menni pályázni,egyszerűen az ember lett hirtelen kevés,nem tudtunk egy jóízűt motorozni mert ott ahol már keményet tudott fogni a motor és nem kapart hanem tolt,nem tudtunk mit kezdeni az erejével,tudtunk menni egy 1db 60%-os kört a többi meg 15-20%on ment és 3 kör után lehetett lejönni mert elfogyott a kraft,ellenben a 1252T-vel baromi jókat lehetett pályázni,mert nekem kellett attól félni,hogy az elfáradt alkar miatt sokat húzol és lotty.persze a 250-450-et lófasz volt egyenesben leforgatni 5-6 sebességi fokozatban,pályán nem tudtam 3.-nál fentebb kapcsolni,hogy ne öljön meg.
    Szóval igenis van értelme kisebb motorral tanulni és sokat motorozni.Biztos aki most bullshitezik azt mondja majd,hogy ő nem vágyik crossra,meg homokra,és tök más az utca,ez igaz,de attól,hogy egy 1000es gépnek el meri húzni egyenesben végig...és ettől jó...hát jó...

    zgospel: itt nem hibás a logika,hanem hülye az ember,hogy nem képes felmérni a segge alatt lévő technika képességeit...

    [ Szerkesztve ]

    Mr.Brightside

Új hozzászólás Aktív témák