-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Üdvözlöm az Urakat!
Látom azért jelentősen nem alakult át a brigád, tavaly szegény RR többnyire csak a garázsban szomorkodott egy más jellegű projekt miatt de idén remélhetőleg több időm lesz motorozni, talán gyakrabban benézek ide is Azért mindenki csak óvatosan, idén az ismeretségemben már szedett áldozatot a motorozás (meg az ökörködés)
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #80649 üzenetére
Másra úgysem nagyon érdemes még használni, éjjel még mindig csak pár fokok vannak, napközben is csak néhány órára van melegebb, lesz itt hamarosan jobb idő -meg melegebb aszfalt-.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sziasztok!
Régen jártam erre, az elmúlt 2 évben háttérbe szorult a motorozás -inkább terepjáróztam-, felmerült bennem a gondolat egy utas barátabb motor vételén. A 600RR-t a mai napig szeretem de barátnőm 170cm körüli, neki nagyon kényelmetlen hátul, pedig amúgy tetszik neki a motorozás meg ügyes is utasként. Anno megfogadtam, hogy senki kedvéért nem adnám el ha csak én nem gondolom úgy, de ennyit puhányodtam azóta (a Defendert mondjuk tényleg nem adnám el )
Szóval a lényeg, hogy nem nagyon követtem mostanában a piacot, milyen sportosabb motor van 2 millió körül, ami közepesen hosszú távokon (3-400 km) kényelmes két személynek. Az RR 120 ló körül van (tudom persu, volt új korában ), annál gyengébbet és 10 évesnél régebbit nem szeretnék (nyilván minél fiatalabb, annál jobb) VFR-eket nézegettem, de az 1.2-es már inkább 2,5 mint 2 millió, milyen opciók vannak még?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #101721 üzenetére
CB1300 amúgy miért ilyen drága? 90-es évek technika az egész. Amúgy tetszene de még egy 10 évet öregednem kell hozzá VFR-t nem ajánlod? Z1000SX-et néztem még, utasnak nem tudom az mennyire lehet kényelmes de ott megvan a technikai színvonal. BMW-t nem akarok, azt vegyen akinek sok-sok pénze van elb.szni motorozásra. Nem kell vérbeli túramotor csak ami kicsit kényelmesebb mint egy sportmotor de azért megmarad a sportossága. RR-ben szeretem, hogy van alatta rendes futómű, a fék harap rendesen, meg jól is néz ki, ezekből nem nagyon engednék, akkor inkább hagyom az egészet. Nem akarok 3000km-es túrákat vele, csak mondjuk minimális cuccal egy hétvégére elugrani a tengerpartra vagy egy kicsit a környező hegyekbe. ABS jó dolog, ha lehet akkor ma már ilyennel vennék motort.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #101723 üzenetére
Nyilván minél olcsóbban szeretném megúszni a váltást, ha 2 millióért már kapni jó 1.2-es VFR-t, akkor az is jó, csak az még a kínálat legalja, nem tudom, hogy ott milyen állapotúak vannak -akármit is veszek ha veszek, jó lenne, ha a kopó dolgokon kívül másra egy darabig nem kellene rá költeni, azért is nem akarok sokat futott, régebbi motorokat- Meg gondolom ezek már nem olyanok, mint az RR, hogy van a fekete gomb, azzal indítok, a pirossal meg leállítom, hanem sokkal több az elektronyika, kell mindenhez a szakszerviz, valami szopórollert nem akarnék venni, mert az RR viszont megbízható, simán el mernék vele indulni bárhova. Pl. 30-40k km ezeknél mit jelent? Gondolom magának az 1.2-es blokknak az nem sok (ha igen, akkor Hondáéknál maradjanak a kertigép motor gyártásnál, mert azok tényleg jók, van belőle 4 is itthon, legjobban a sövénynyírójuk tetszik, 25cm3 és 4 ütemű, kár, hogy kicsit nehéz de legalább megspórolja az ember a konditermet) de pl. a kardánnál ez élettartamban mi, egyharmada, fele, vagy még éppen csak a bejáratás?
Z1000SX-et azért néztem, mert 2 körül már van belőle választék, van amihez doboz is van, viszonylag fiatal motorok azok is, külsőre is azt mondom, hogy rendben van, még nem az a transformers szerű borzalom, mint mondjuk a H2. Teljesítményben kicsit több, mint az RR de súlyban is, kb. érzetre gondolom hasonló lehet, én mindig is elégnek éreztem ilyen szempontból a kisebbik RR-t.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz vendingo #101725 üzenetére
Ezeket a "Honda nem romlik" el és társai dolgokat már ismerem, meg ez ilyen f.sza autó mert 500-at elmegy úgy, hogy hozzá sem kell nyúlni aztán 250-nél már orrán-száján folyik az olaj, szóval én már óvatos vagyok ezekkel. Ha nemtörődöm f@sz volt az előző tulaj/tulajok, ezeket is hamar meg lehet ölni, hülye emberből meg akad bőven.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
"A 30-40k közötti km-t felejtsd el." Tudom, hogy a km semmit nem jelent, nyilván kívülről megnézi az ember amit tud (kardánosnál nem tudom mire kell figyelni, kottyanás holtjáték, bár gondolom a csukló cserélhető), futómű, fékek, keresi az esésnyomokat, de a blokkba ki lát bele. Alapjárat ne ingadozzon, ne füstöljön, ne háromhengerezzen, ezen felül szerintem az emberek nagy része nem bontja le a fél motort és áll neki kompressziót mérni egy motorvizitkor (pedig abból sok minden kiderülne).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Köszönöm egyelőre az infókat, meglátom, hogy az RR-t mennyiért tudom eladni (meg azért alszok még rá egyet, hogy egyáltalán el akarom-e, egyelőre ez csak ötletelés) aztán meglátjuk mit ad ki a keret. Tudnék valamennyivel többet is rákölteni ha még gyűjtögetek kicsit de nem akarok, inkább beletankolom. Mondjuk az új motorárak is úgy elmentek, hogy csak úgy repkednek az 5-6 milliók egy-egy komolyabb modellnél. Tudom, többet kell keresni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sziasztok!
Még tavaly volt szó róla nálam, úgy néz ki most válik realitássá, akarok venni egy VFR 1200F-et. Ahogy nézem, nálunk a kínálat 2 milliónál indul, svájci és német oldalakon sincs nagyon árban ezalatt. Sokkal többet nem költenék erre, annyit nincs időm motorozni, hogy megérje közel új gépet venni. Jelenleg nem nagyon van kínálat, erről pl. mi a véleményetek? :
[link]Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #107280 üzenetére
Érdemes a gyári dobozokra hajtani vagy lehet utólagos Givi és társai is? Jelenleg van egy kétoldalra lelógó Kappa oldaltáskám. Hosszabb túra egyelőre nincs tervben vele, max. ilyen kétnapos hétvégés kirándulások. Ezeken már szériában van mindegyiken ABS? Mert van amelyik hirdetésnél külön ki van emelve, van ahol meg nincs.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Archer #107277 üzenetére
Kicsit (sokat) nézelődtem a piacon. Néztem én már mindenféle típust meg márkát, hát sokra nem jutottam. Sok a lom és még az is drága. Eredetileg 2M körül gondoltam, most, hogy nézegettem, felvittem az elméleti határt 2,5-re, de a legtöbb még ott is kétes eredetű vagy futású, ilyen-olyan tuning bizbaszokkal felszerelt példány. 2,8-2,9 körül már látni jókat de annyit tényleg nem akarok erre szánni, nem használom annyit egy évben, hogy megérné.
1200 VFR-ekből az itthoni kínálat elég khm... Rendszám alapján amiket lekérdeztem, az egyik fehérként született meg, egyszer csak piros lett belőle, van amelyiknek már 6 tulaja volt, az egyik motorcserés volt közel új korában (erről amúgy tud valaki valamit, volt ezeknél valami gyártási hiba?), még mindig az tűnik a legjobbnak amit néztem. Németből behozott, elvileg első tulajtól, felhívtam őket, a szervizkönyv van vezetve km állásokkal, képről majdnem új gumik. Ok, doboz nincs, de olcsóbb is mint a dobozosak. Néztem a német árakat, 5500-6000 eurótól mennek ezek hasonló futással, lehet ez reális vétel vagy tuti van a dologban valami susmus?Találtam még egy BMW 1200GS-t aminek márkaszervizes számlákkal igazolható a km-e (54e) és az elvégzett javítások, korrektnek tűnt a tulaj. Gyári dobozokkal. Tudom más világ mint a VFR de ettől sem zárkóznék el, két főre kellene megoldás kirándulni, a kamionok közötti cikázásból már kinőttem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem próbáltam egyiket sem. Eladtam a 600RR-t, sokat nem akarok ezen rugózni, egyszerűen nincs rá időm, hogy hetekig járjam az országot motorokat nézegetni. Ami kényelmesebb két embernek meg jobban pakolható mint az RR (gondolom gyakorlatilag bármi) és napi mondjuk 4-500km viszonylag kényelmesen megtehető vele, azt megveszem. Árban férjen bele a keretbe meg ne egy gányolt roncs legyen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autóhifi
- iPad topik
- Egyéni arckép OFF
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Autós topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest